sanko napsal:
Podla mna je problém s tým vytvrdnutým maglajzom žo drží to vinutie pokope a nie s izolaciou vodiča. Ten sa teplom vypáli, rozsype / to chvílu trvá /a potom sa mechanicky poškodí izolácia na dráte. Videl som fotky po 10000 a už bolo vidiet poškodenia. Omotávky možno pomôžu ale až novému altu.
Ja si asi od amíkov jeden objednám cca 150 éčok ma nezabije. V zime asi aj vymením a tento si nechám náhradný
150E za novej alt? kde pls?
Upravil hicks dne 13.09.2012 20:54
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Podla mna je problém s tým vytvrdnutým maglajzom žo drží to vinutie pokope a nie s izolaciou vodiča. Ten sa teplom vypáli, rozsype / to chvílu trvá /a potom sa mechanicky poškodí izolácia na dráte. Videl som fotky po 10000 a už bolo vidiet poškodenia. Omotávky možno pomôžu ale až novému altu.
Ja si asi od amíkov jeden objednám cca 150 éčok ma nezabije. V zime asi aj vymením a tento si nechám náhradný
150E za novej alt? kde pls?
http://www.ricksm...esults.phpF800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
[b]kim napsal(nevím jistě ale dle mne se alt sám nějak extremě nezahřívá alespoň na autech ne ,vím že je tam trochu chlazen vrtulkou ale i přesto...)
Nejhorší kombinace je dle mne jízda po městě (nižší rychlost nižší chlazení kritického místa) s rel.častým stáním na semaforech a v kolonách s běžícím rozpáleným motorem (žádné chlazení tohoto místa -v letních hicech)l.
Kim u auta je alt s riadeným budením, takže dáva výkon ktorý spotrebiče potrebujú. Večšina moto má alt stále na úrovni CZ 125 T kde je budenie pernamentými magnetmi teda budenie beží bez regulácie - stále naplno. Teda výkon motoaltu = veľkosť jeho vlastného zahrievania je priamo úmerný otáčkam.
Takže nižšie otáčky relatívne šetria alt. Toto prakticky potvrdzujú aj poškodení, ktorým alt odišiel na ceste domov večšinou z juhu. Asi vačšina znás pri ceste domov využíva viac dialnice= vyšie otáčky a ťahá skoro v kuse z minimálnymi prestávkami takže alt nemá kedy chladnúť.
[b]kim napsal(nevím jistě ale dle mne se alt sám nějak extremě nezahřívá alespoň na autech ne ,vím že je tam trochu chlazen vrtulkou ale i přesto...)
Nejhorší kombinace je dle mne jízda po městě (nižší rychlost nižší chlazení kritického místa) s rel.častým stáním na semaforech a v kolonách s běžícím rozpáleným motorem (žádné chlazení tohoto místa -v letních hicech)l.
Kim u auta je alt s riadeným budením, takže dáva výkon ktorý spotrebiče potrebujú. Večšina moto má alt stále na úrovni CZ 125 T kde je budenie pernamentými magnetmi teda budenie beží bez regulácie - stále naplno. Teda výkon motoaltu = veľkosť jeho vlastného zahrievania je priamo úmerný otáčkam.
Takže nižšie otáčky relatívne šetria alt. Toto prakticky potvrdzujú ajpoškodení, ktorým alt odišiel na ceste domov večšinou z juhu. Asi vačšina znás pri ceste domov využíva viac dialnice= vyšie otáčky a ťahá skoro v kuse z minimálnymi prestávkami takže alt nemá kedy chladnúť.
Je to možný, tak dalece elektrice nehovím tak jen porovnávám; ale zase si říkám že při rychlé jízdě by mělo zafungovat mnohem lepší chlazení proudícím vzduchem
Upravil kim dne 13.09.2012 21:43
To je pravda, lenže stator altu má veľmi malú styčnú plochu z deklom, takže moc neodvádza teplo smerom von ale ani dnu.
Tryskac přiložený následující obrázek:
Tak jsem to omotal; První dojem veskrze kladný,projeto vyzkoušeno;po statickém zahřátí v dílně do zapnutí ventilátoru lze se krátce (2-3sec)dotknout svodu aniž se spálím; pro lepší přístup zdemont. chladič při té příležitosti výměna chlad.kap. snad to trochu splní očekávání -minimálně v tom že v letním hicu nebude toliko grilované koleno
kim přiložený následující obrázek:
no nevim... prilis tomu neverim.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vypada to myslim dost hrozne a je velka otazka, jak to funguje.
Alt totiz imho neni ani ZDALEKA ohrivan tolik vejfukem.. no uvidite sami
Upravil hicks dne 04.12.2012 23:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Neříkám že to je nějaká super nádhera, ale čekal jsem že to bude podstatně horší.
Takhle se mi to docela líbí.
Nevěřím že to alternátor zachrání, ale jsem přesvědčen že to jeho životnost prodlouží.
Za zkoušku to myslím stojí.
Motorka a rodina není kompatibilní, bohužel...
j-fox napsal:
Neříkám že to je nějaká super nádhera, ale čekal jsem že to bude podstatně horší.
Takhle se mi to docela líbí.
Nevěřím že to alternátor zachrání, ale jsem přesvědčen že to jeho životnost prodlouží.
Za zkoušku to myslím stojí.
no kazdopadne drzim palce
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je zřtelně vidět že ve spodní části u svodů je to víc opálený.
Tedy z fotky to až tak zřetelný není, ale jinak je to znát docela dost.
Hlavně se to dole už začíná drolit.
j-fox přiložený následující obrázek:
Schrek pravdepodobne žiadny alt nie je v lázni to by z oleja našlahal kapučíno.
j-fox a tu máš fotky kde to je odzadu a zhora
Tryskac přiložený následující obrázek: