takže z mého pohledu za tu malou chvilku asi takhle: .... super stroj, děsnej obr a respekt budící parník, proti 1150 GSu sametově klidnej motor a na můj vkus až přehnanej luxus pro spolujezdce ...
jízda dobrá, akorát dík mému strachu a respektu jsem si ji až tak za tu chvilku nevychutnal ...
přesná mašina pro můj styl jízdy ... jenže je na mě moc velká a těžká ... už takhle se peru s 1150 a tohle je ještě větší macek ... navíc když na místě odložím 1150 , tak jsou škody (díky padákům atd.) téměř nulové, tady u LT by to bylo podstatně horší ...
škoda, že není tak v 70% měřítku zmenšená :-) ....
(ch)stepan
budeš se divit, ale právě LT při pádu díky dobře schovanejm padákům má škudu při položení minimální.. Na místě takřka nulovou a při jízdě taky.. pokud teda to netrefíš do stromu.. věř mi, vím o čem píšu..
jezek napsal:
budeš se divit, ale právě LT při pádu díky dobře schovanejm padákům má škudu při položení minimální.. Na místě takřka nulovou a při jízdě taky.. pokud teda to netrefíš do stromu.. věř mi, vím o čem píšu..
... to mě Ježku nedělej :-)) .... už tak jsem nahlodanej jak kost v myším hnízdě ...
mám to svý GSo rád ... všechno je super, jen ten "hrubej" projev motoru se vším tím cvakáním, cvrlikáním a klepáním mě kazí tu mojí idylku při kochací jízdě :-)) ...
Upravil chstepan dne 17.09.2012 08:24
(ch)stepan
Nechce se mi to cist cele,ale mel jsem moznost jezdit s Ivo Bohuslavem kdyz mel 1150 GSA i LT.Na LT jses v zatackach tim stojanem dost limitovanej.Kdyz on uz skrtal,tak my jsme jeste zdaleka nebyli ve velkem naklonu.A s tema polnima cestama bych byl opatrnej.Obcas to zkusil,ale bylo to trapeni a ta svetla vyska na to fakt neni.To musi byt opravdu rovna upravena sotolinka.To byl taky hlavni duvod,proc ji hasic vymenil za 1200GSA.
Ale na hltani kilometru,rychle presuny po dalnicich a klidne jezdeni po okreskach asi idealni stroj.
vevis napsal:
Ale na hltani kilometru,rychle presuny po dalnicich a klidne jezdeni po okreskach asi idealni stroj.
... no a to jsem celej já :-)) až na ty rychlé přesuny po dálnicích ... já bych napsal spíš "jen" přesuny po dálnicích :-)) (rychlé bych vynechal :-)
Upravil chstepan dne 17.09.2012 08:35
(ch)stepan
To Vevis: broušení stojanu je jen první level a ukazuje na to, že ještě nebyl pořádně v náklonu.. druhý level jsou obroušené stupačky, v třetím levelu máš pěkně obroušené kapotáže..
chstepan napsal:
... jenže je na mě moc velká a těžká ... už takhle se peru s 1150 a tohle je ještě větší macek ... navíc když na místě odložím 1150 , tak jsou škody (díky padákům atd.) téměř nulové, tady u LT by to bylo podstatně horší ...
škoda, že není tak v 70% měřítku zmenšená :-) ....
když čoveče to sis asi vybral blbou značku, BMW prostě dělá velký motorky
jestli chceš lehčí cesťák můžeš se zkusit podívat po Hondě Deauville
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Peacemaker napsal:
proc chodit tak daleko - 12ka RTcko, pokud neboxeri motor, tak 12/13 gtcko by taky mohlo byt v poho
no protože pokud je těžký i 1150 GS tak myslím, že u BMW cesťák těžko
nikde jsem nepsal, že je pro mě váha ten hlavní problém ... s tou se dá žít :-) , ale velikost ... kupodivu ač má LT papírově nižší sedlo, došáhnu z ní pocitově a možná i opravdově hůř než z GSa ... možná to dělá tvar (šířka) sedla ...
ps. Deauvilku jsem zkoušel, ale ten motor z TA je tam docela slabý a chybí 6-ka :-(
Upravil chstepan dne 20.09.2012 07:38
(ch)stepan
tak ona ta seska asi hlavne chybi na tom deauvillovi, ja to mel tusim na ntvcku to samy
zkus to RTcko, moc fajn a vcelku kompaktni stroj. Pokud chces neco jinyho nez bmw, tak dobry vozitko je st 1300 pan european - fakt vybornej stroj, kde mi chybel jenom sterac, tempomat a tusim radio dosahnes naprosto v pohode (mam 170 cm)
jeste poznamka k tem gumam, tusim ze se probiraly tady v tomhle vlakne. Napr. Na tom panovi, dvousmesovy bridge na nich vubec nefungovaly. Co byla naopak spickova guma tak jednosmesovka bt20 (tusim cestovni verze F), potvrzeno i policenim sborem policie cr. Ja na nich dal faro cca 10000 km vylet a moc ji neubylo.
... dát do R1150 GS K-čkovej motor nebo V-čko z Varana tak to bude ideál :-))
.. zatím má pro mě GSo výrazně víc kladů než záporů, takže u něj zůstanu :-)
absenci 6 bych bral spíš jako výhodu, když srovnám svojí 1150GSA a tátovu 1100R tak opravdu ta 6 tam je jen proto aby člověk víc řadil, otáčky jsou při stejných rychlostech stejný
chstepan: no každej máme něco, mě teda motor z Varana nijak neuchvátil ale pokud jde o výkon tak kdybys zauvažoval o 12GS měl bys asi vyhráno, má silnější motor i nižší váhu
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
to ježek: je mě asi prodali nedělní LT mám 2005 a ta taky nemá 6! ježku ježku
Pneu mam BT 20 a nechci nic jineho! Mam najeto na techto pneu přes 80 tis km a spokojenost. Výdrž přední cca:13tis km, zadní cca: 25tis.