Připadá mi to jako na motorkářích před 10 lety.
Co si myslíte, zastaví mě PČR když jedu s ohnutou značkou po dálnici nebo je lepší na dálnici nejezdit?
Tak jsem dostal echo z Italie, ze se letos chysta policie zamerit na kontroly vyfuku na motorkach. Takze kdo vyrazite k jihu, dejte majzla a radsi si vse poradne zkontrolujte. Maji na to nejakou akci pres celou sezonu.
Na vyfuku musi byt vyrazena homologace E3.
Nesmi byt vyndany DbKiller
Musite mit i homologaci papirovou, takovou tu pruvodku co dostanete k vyfuku (absence tohoto dokumetu se pry da pri slusnem chovani a stesti na prislusnika ukecat, ale znate to, srazka s blbcem....).
Tak pozor a necht se vam problemy, nerku-li pokuty, vyhybaji. Maiali nel Fango!
Chlapi mna skor zaujima ci ste davali motorku po nahodeni ladaku nastavovat. Ked som dal MIVV na 1200gs tak v strednych otackach je nic hlucho vypadok vykonu. Niekde som cital ze pri origo vyfuku sa vyuziva aj spiatocny tlak , ktory ladak nema a preto sa dava motor na stolicu kde sa to upravy. Ked som nahodil naspet origo vyfuk vsetko je OK az na ten biedny zvuk
Upravil bubak99 dne 19.06.2014 13:21
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
bubak99 napsal:
Chlapi mna skor zaujima ci ste davali motorku po nahodeni ladaku nastavovat. Ked som dal MIVV na 1200gs tak v strednych otackach je nic hlucho vypadok vykonu. Niekde som cital ze pri origo vyfuku sa vyuziva aj spiatocny tlak , ktory ladak nema a preto sa dava motor na stolicu kde sa to upravy. Ked som nahodil naspet origo vyfuk vsetko je OK az na ten biedny zvuk
Nevim, jestli si to hodí do tohoto vlákna, ale samozřejmě laďák zásadně ovlivňuje bohatost směsi ve válci. Vím kde se dá ladění dělat v německu u R1200GS přímo korekcí v orig. jednotce. Na starších modelech 11X0 se buď podle měření nechá na emulátoru udělat nový čip přímo na míru na základě měření bohatosti na konkrétní motorce. Nebo se osadí levnější univerzální čip s více mapami a vybereš si která ti pasuje ke tvému nastavení. Nebo ještě lépe, se osadí PowerCommander USB III, který se naladí na brzdě, nebo pomocí nahrání dat z jízdy Scan.programem v obyč notebooku. To dělám třeba já, abych nemusel po každé změně na motoru na brzdu. Jinak znám u kluků z jiného BMW motoklubu případy, kdy po výměně orig výfuku za Y svod a laďák propálili s origo palivovou mapou písty. K jednomu případu u R1100S, to pálil týpek po dálnici v pásmu nad 5500 otáček, kde už nereguluje lambdasonda, a nedojel. Divil se čím to je, tak opravil motor, a nechal si to změřit a nastavit. Nad 5500 to bylo chudý. Po odbrždění zjistil, že výfuk vytáhl z motoru o 10 PS víc jenom naladěním na správnou hodnotu Lambda, takže se ukázalo, že výfuk měl slušný přínos...
Upravil Melizoy dne 19.06.2014 13:47
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Tak teda kdybych toto téma raději nečetl udělám líp
Mám Remus Revolution už koupený bez DB killeru
Nemá někdo náhodou pouze DB killer, nebo budu vděčný za radu kde sehnat
Díkes
strndy napsal:
Tak teda kdybych toto téma raději nečetl udělám líp
Mám Remus Revolution už koupený bez DB killeru
Nemá někdo náhodou pouze DB killer, nebo budu vděčný za radu kde sehnat
Díkes
morabo napsal:
Tak jsem dostal echo z Italie, ze se letos chysta policie zamerit na kontroly vyfuku na motorkach. Takze kdo vyrazite k jihu, dejte majzla a radsi si vse poradne zkontrolujte. Maji na to nejakou akci pres celou sezonu.
Na vyfuku musi byt vyrazena homologace E3.
Nesmi byt vyndany DbKiller
Musite mit i homologaci papirovou, takovou tu pruvodku co dostanete k vyfuku (absence tohoto dokumetu se pry da pri slusnem chovani a stesti na prislusnika ukecat, ale znate to, srazka s blbcem....).
Tak pozor a necht se vam problemy, nerku-li pokuty, vyhybaji.
Ja mam na REMUSU vyrazeno RV1 E4 2039. Mam tady od nekoho z fora ten dokument k ladaku, ale ted pred dovcou jsem se na nej dival a je to sice na Remus ale je to pro typ: RV3 e4 2084 . Co uplne to znamena, nemam tuseni.....
Upravil milanosor dne 19.06.2014 14:18
I pád na hubu je pohyb kupředu
morabo napsal:
Tak jsem dostal echo z Italie, ze se letos chysta policie zamerit na kontroly vyfuku na motorkach. Takze kdo vyrazite k jihu, dejte majzla a radsi si vse poradne zkontrolujte. Maji na to nejakou akci pres celou sezonu.
Na vyfuku musi byt vyrazena homologace E3.
Nesmi byt vyndany DbKiller
Musite mit i homologaci papirovou, takovou tu pruvodku co dostanete k vyfuku (absence tohoto dokumetu se pry da pri slusnem chovani a stesti na prislusnika ukecat, ale znate to, srazka s blbcem....).
Tak pozor a necht se vam problemy, nerku-li pokuty, vyhybaji.
Mam.taky Remus revolution tak se podivam co na nem mam vyrazeno ja a kdyz tak bych ti papir poslal:-)
Ja mam na REMUSU vyrazeno RV1 E4 2039. Mam tady od nekoho z fora ten dokument k ladaku, ale ted pred dovcou jsem se na nej dival a je to sice na Remus ale je to pro typ: RV3 e4 2084 . Co uplne to znamena, nemam tuseni.....