Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Cestování :: Cizina
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
GS KV
#61 
Přidané 14.05.2014 08:37
Avatar člena


Příspěvků: 99
Registrace: 09.05.13
S nehomologovanym vyfukem v Rakousku, je lepsi to vzit po dalnici nebo po okreskach?
To kyselo je moc kyseli a ten bramborák je moc bramborovej...

https://www.youtube.com/watch?v=EBZpNuFnKp8
 
3X
#62 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 14.05.2014 16:29
Avatar člena


Příspěvků: 1686
Registrace: 07.03.09
GS KV napsal:
S nehomologovanym vyfukem v Rakousku, je lepsi to vzit po dalnici nebo po okreskach?


lesem Grin
 
TomasTT
#63 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 14.05.2014 16:53
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Připadá mi to jako na motorkářích před 10 lety.
Co si myslíte, zastaví mě PČR když jedu s ohnutou značkou po dálnici nebo je lepší na dálnici nejezdit? Smile


*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
MichalD
#64 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 14.05.2014 16:55
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 11.07.13
já myslím že je pěkný jet i vlakem Grin
všude dobře, s kávou nejlíp
 
Zloun
#65 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 14.05.2014 17:48
Avatar člena


Příspěvků: 233
Registrace: 17.09.09
Kluci, jak myslite, ze by se policajti v D a CH tvarili na 11tku s vyfukem z 12tky?
 
MichalD
#66 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 14.05.2014 19:19
Avatar člena


Příspěvků: 277
Registrace: 11.07.13
Zloun napsal:
Kluci, jak myslite, ze by se policajti v D a CH tvarili na 11tku s vyfukem z 12tky?



já myslím že hůř by se tvářili na pedofila s dvanáctkou...Grin
všude dobře, s kávou nejlíp
 
Zloun
#67 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 14.05.2014 19:33
Avatar člena


Příspěvků: 233
Registrace: 17.09.09
MichalD napsal:
Zloun napsal:
Kluci, jak myslite, ze by se policajti v D a CH tvarili na 11tku s vyfukem z 12tky?



já myslím že hůř by se tvářili na pedofila s dvanáctkou...Grin


GrinGrinGrinthumbs up
 
morabo
#68 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 12:49
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
Tak jsem dostal echo z Italie, ze se letos chysta policie zamerit na kontroly vyfuku na motorkach. Takze kdo vyrazite k jihu, dejte majzla a radsi si vse poradne zkontrolujte. Maji na to nejakou akci pres celou sezonu.

www.italiaonroad.it/wp-content/uploads/2013/09/cambiare-scarico.jpg

Na vyfuku musi byt vyrazena homologace E3.
Nesmi byt vyndany DbKiller
Musite mit i homologaci papirovou, takovou tu pruvodku co dostanete k vyfuku (absence tohoto dokumetu se pry da pri slusnem chovani a stesti na prislusnika ukecat, ale znate to, srazka s blbcem....).

Tak pozor a necht se vam problemy, nerku-li pokuty, vyhybaji.

Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
zetor
#69 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 12:57
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Jaký E je asi jedno ne? To by mělo být podle státu výroby...Akrap má E1...

A co ten papír...?? Vozím jen haj.zlák...Grin
Upravil zetor dne 19.06.2014 12:58
 
bubak99
#70 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 13:19
Avatar člena


Příspěvků: 161
Registrace: 12.07.09
Chlapi mna skor zaujima ci ste davali motorku po nahodeni ladaku nastavovat. Ked som dal MIVV na 1200gs tak v strednych otackach je nic hlucho vypadok vykonu. Niekde som cital ze pri origo vyfuku sa vyuziva aj spiatocny tlak , ktory ladak nema a preto sa dava motor na stolicu kde sa to upravy. Ked som nahodil naspet origo vyfuk vsetko je OK az na ten biedny zvuk Ked
Upravil bubak99 dne 19.06.2014 13:21
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
 
www.dmoto.sk
Melizoy
#71 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 13:43
Avatar člena


Příspěvků: 841
Registrace: 23.04.10
bubak99 napsal:
Chlapi mna skor zaujima ci ste davali motorku po nahodeni ladaku nastavovat. Ked som dal MIVV na 1200gs tak v strednych otackach je nic hlucho vypadok vykonu. Niekde som cital ze pri origo vyfuku sa vyuziva aj spiatocny tlak , ktory ladak nema a preto sa dava motor na stolicu kde sa to upravy. Ked som nahodil naspet origo vyfuk vsetko je OK az na ten biedny zvuk Ked


Nevim, jestli si to hodí do tohoto vlákna, ale samozřejmě laďák zásadně ovlivňuje bohatost směsi ve válci. Vím kde se dá ladění dělat v německu u R1200GS přímo korekcí v orig. jednotce. Na starších modelech 11X0 se buď podle měření nechá na emulátoru udělat nový čip přímo na míru na základě měření bohatosti na konkrétní motorce. Nebo se osadí levnější univerzální čip s více mapami a vybereš si která ti pasuje ke tvému nastavení. Nebo ještě lépe, se osadí PowerCommander USB III, který se naladí na brzdě, nebo pomocí nahrání dat z jízdy Scan.programem v obyč notebooku. To dělám třeba já, abych nemusel po každé změně na motoru na brzdu. Jinak znám u kluků z jiného BMW motoklubu případy, kdy po výměně orig výfuku za Y svod a laďák propálili s origo palivovou mapou písty. K jednomu případu u R1100S, to pálil týpek po dálnici v pásmu nad 5500 otáček, kde už nereguluje lambdasonda, a nedojel. Divil se čím to je, tak opravil motor, a nechal si to změřit a nastavit. Nad 5500 to bylo chudý. Po odbrždění zjistil, že výfuk vytáhl z motoru o 10 PS víc jenom naladěním na správnou hodnotu Lambda, takže se ukázalo, že výfuk měl slušný přínos...Grin
Upravil Melizoy dne 19.06.2014 13:47
Wer später bremst, fährt länger schnell.
 
strndy
#72 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 13:57

Příspěvků: 290
Registrace: 31.10.12
Tak teda kdybych toto téma raději nečetl udělám líp Smile
Mám Remus Revolution už koupený bez DB killeru
Nemá někdo náhodou pouze DB killer, nebo budu vděčný za radu kde sehnat
Díkes
 
zetor
#73 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:01
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
strndy napsal:
Tak teda kdybych toto téma raději nečetl udělám líp Smile
Mám Remus Revolution už koupený bez DB killeru
Nemá někdo náhodou pouze DB killer, nebo budu vděčný za radu kde sehnat
Díkes


Poptej v BikersCrown...
 
milanosor
#74 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:18
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
morabo napsal:
Tak jsem dostal echo z Italie, ze se letos chysta policie zamerit na kontroly vyfuku na motorkach. Takze kdo vyrazite k jihu, dejte majzla a radsi si vse poradne zkontrolujte. Maji na to nejakou akci pres celou sezonu.

Na vyfuku musi byt vyrazena homologace E3.
Nesmi byt vyndany DbKiller
Musite mit i homologaci papirovou, takovou tu pruvodku co dostanete k vyfuku (absence tohoto dokumetu se pry da pri slusnem chovani a stesti na prislusnika ukecat, ale znate to, srazka s blbcem....).

Tak pozor a necht se vam problemy, nerku-li pokuty, vyhybaji.



Ja mam na REMUSU vyrazeno RV1 E4 2039. Mam tady od nekoho z fora ten dokument k ladaku, ale ted pred dovcou jsem se na nej dival a je to sice na Remus ale je to pro typ: RV3 e4 2084 . Co uplne to znamena, nemam tuseni.....
Upravil milanosor dne 19.06.2014 14:18
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
zetor
#75 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:21
Avatar člena


Příspěvků: 9076
Registrace: 09.11.10
Že to je na jiný typ Remusa...Wink
 
ALF-gs
#76 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:24
Avatar člena


Příspěvků: 526
Registrace: 30.05.10
milanosor napsal:
morabo napsal:
Tak jsem dostal echo z Italie, ze se letos chysta policie zamerit na kontroly vyfuku na motorkach. Takze kdo vyrazite k jihu, dejte majzla a radsi si vse poradne zkontrolujte. Maji na to nejakou akci pres celou sezonu.

Na vyfuku musi byt vyrazena homologace E3.
Nesmi byt vyndany DbKiller
Musite mit i homologaci papirovou, takovou tu pruvodku co dostanete k vyfuku (absence tohoto dokumetu se pry da pri slusnem chovani a stesti na prislusnika ukecat, ale znate to, srazka s blbcem....).

Tak pozor a necht se vam problemy, nerku-li pokuty, vyhybaji.


Mam.taky Remus revolution tak se podivam co na nem mam vyrazeno ja a kdyz tak bych ti papir poslal:-)


Ja mam na REMUSU vyrazeno RV1 E4 2039. Mam tady od nekoho z fora ten dokument k ladaku, ale ted pred dovcou jsem se na nej dival a je to sice na Remus ale je to pro typ: RV3 e4 2084 . Co uplne to znamena, nemam tuseni.....
 
majklbiker
#77 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:37
Avatar člena


Příspěvků: 363
Registrace: 10.10.13
tady je ke stažení homologace na RV1 rámus, mám ho taky

http://www.phoeni...4-2039.pdf
Zebra 1150 ADV
 
milanosor
#78 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:38
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
zetor napsal:
Že to je na jiný typ Remusa...Wink


To vis ze ja. Remus bez Remusa secret
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
milanosor
#79 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:39
Avatar člena


Příspěvků: 1611
Registrace: 30.12.08
majklbiker napsal:
tady je ke stažení homologace na RV1 rámus, mám ho taky

http://www.phoeni...4-2039.pdf


Krasna prace, uz jsem to nasel i na netu. Takze tisknu a pribalim k vybaveclap Je tam nekde neco o Y-svodu?
I pád na hubu je pohyb kupředuWink
 
majklbiker
#80 
Realita a fámy s homologací výfuku v cizině
Přidané 19.06.2014 14:42
Avatar člena


Příspěvků: 363
Registrace: 10.10.13
milanosor napsal:
majklbiker napsal:
tady je ke stažení homologace na RV1 rámus, mám ho taky

http://www.phoeni...4-2039.pdf


Krasna prace, uz jsem to nasel i na netu. Takze tisknu a pribalim k vybaveclap Je tam nekde neco o Y-svodu?


myslim že tady
[img][/img]
majklbiker přiložený následující soubor:
Screen_shot_2014-06-19_at_14.41.50.jpg
Zebra 1150 ADV
 
Strana 4 z 5:   1    2    3    4    5  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Cestování :: Cizina :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 88
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.36 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI