dokturek napsal:
To si nerozumíme, já tím nechtěl říct, abys měnil spojkovej koš (přeneseně), ale že se to dokáže zchumelit jedna dvě tak, že na stejnej ranec to může vypočítat i majitel LC8. Nic víc, nic míň. Jinak víme, že já mám hodinky, triko, trenky i fusekle KTM
Tak o tom žádná,ale porovnávám náklady na řešení obdobného problému.Nic víc.
hicks napsal:
tak zere to urcite vic nez bawo, to vime vsichni... ale porovnavat telelever 19 + 17 vzadu se slusnou USD widli s 21kou + 18 vzadu asi ouplne nejde.
jestli kejda problblal polnackama na skoro volnobeh asi nejde uplne poronavat s 990kou kdyz se za ni trochu taha.
rychlost 3-4, 40-50/h km furt ve stupačkách. Byly to polňačky, ne terén.
S KTM nemusíš tahat za plyn, aby žrala 8-9, je to prostě motokra, která neumí jet v klidu a pomalu, při pomalé jízdě je nervózní, chce trochu na prd*el a pak ukáže svý přednosti, ale taky ti protáhne nádrž.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Chtěl jsem tím jen říct, že pro mne je bávo IDEÁLNÍ cestovní motorka se kterou se nemusím bát zajet i někam do lehčího terénu. KTM mi přijde trochu jednostranná. Koho už nebaví jezdit silnice, tak je pro něj ideální volba.
Nicméně nechtěl bych jet 600 km denně na KTM an Nordkapp, to by můj zadeček zažil asi stejně, jak pár dnů v San Quentinu
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
hicks napsal:
tak zere to urcite vic nez bawo, to vime vsichni... ale porovnavat telelever 19 + 17 vzadu se slusnou USD widli s 21kou + 18 vzadu asi ouplne nejde.
jestli kejda problblal polnackama na skoro volnobeh asi nejde uplne poronavat s 990kou kdyz se za ni trochu taha.
rychlost 3-4, 40-50/h km furt ve stupačkách. Byly to polňačky, ne terén.
S KTM nemusíš tahat za plyn, aby žrala 8-9, je to prostě motokra, která neumí jet v klidu a pomalu, při pomalé jízdě je nervózní, chce trochu na prd*el a pak ukáže svý přednosti, ale taky ti protáhne nádrž.
I prd velebnosti.Pokud jedu na slušňáka,jezdím kolem 5L.Svižná jízda je za 6 a pokud prasím nejezdil jsem víc jak za 7,5l.Nad 8l mi to vzalo při stíhací jízdě po nejmenované dálnici ,kde jsem pod 180 nešel.Pak si přihla docela dost,ale to samé bude žrát i velké GS.
Fakt mě serou tyhle kecy, jak tahle motorka žere i trávu u cesty....
kejda napsal:
S KTM nemusíš tahat za plyn, aby žrala 8-9, je to prostě motokra, která neumí jet v klidu a pomalu, při pomalé jízdě je nervózní, chce trochu na prd*el a pak ukáže svý přednosti, ale taky ti protáhne nádrž.
tak to mohu na 100% potvrdit
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
hicks napsal:
tak zere to urcite vic nez bawo, to vime vsichni... ale porovnavat telelever 19 + 17 vzadu se slusnou USD widli s 21kou + 18 vzadu asi ouplne nejde.
jestli kejda problblal polnackama na skoro volnobeh asi nejde uplne poronavat s 990kou kdyz se za ni trochu taha.
rychlost 3-4, 40-50/h km furt ve stupačkách. Byly to polňačky, ne terén.
S KTM nemusíš tahat za plyn, aby žrala 8-9, je to prostě motokra, která neumí jet v klidu a pomalu, při pomalé jízdě je nervózní, chce trochu na prd*el a pak ukáže svý přednosti, ale taky ti protáhne nádrž.
I prd velebnosti.Pokud jedu na slušňáka,jezdím kolem 5L.Svižná jízda je za 6 a pokud prasím nejezdil jsem víc jak za 7,5l.Nad 8l mi to vzalo při stíhací jízdě po nejmenované dálnici ,kde jsem pod 180 nešel.Pak si přihla docela dost,ale to samé bude žrát i velké GS.
Fakt mě serou tyhle kecy, jak tahle motorka žere i trávu u cesty....
žere víc, než 1100GS, krom courání je jedno, v jakém režimu, mám obě
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
hicks napsal:
tak zere to urcite vic nez bawo, to vime vsichni... ale porovnavat telelever 19 + 17 vzadu se slusnou USD widli s 21kou + 18 vzadu asi ouplne nejde.
jestli kejda problblal polnackama na skoro volnobeh asi nejde uplne poronavat s 990kou kdyz se za ni trochu taha.
rychlost 3-4, 40-50/h km furt ve stupačkách. Byly to polňačky, ne terén.
S KTM nemusíš tahat za plyn, aby žrala 8-9, je to prostě motokra, která neumí jet v klidu a pomalu, při pomalé jízdě je nervózní, chce trochu na prd*el a pak ukáže svý přednosti, ale taky ti protáhne nádrž.
I prd velebnosti.Pokud jedu na slušňáka,jezdím kolem 5L.Svižná jízda je za 6 a pokud prasím nejezdil jsem víc jak za 7,5l.Nad 8l mi to vzalo při stíhací jízdě po nejmenované dálnici ,kde jsem pod 180 nešel.Pak si přihla docela dost,ale to samé bude žrát i velké GS.
Fakt mě serou tyhle kecy, jak tahle motorka žere i trávu u cesty....
To ti to zere jak mne 1150. Vetsinou jezdim neco pres 7, vejlety a dovoleny kolem 5 a rekord byl 8,5.
Btw 3-4 po polnacce 40-50 je opravdu tak nejak kochacka na volnobeh....
Maiali nel Fango!
hicks napsal:
tak zere to urcite vic nez bawo, to vime vsichni... ale porovnavat telelever 19 + 17 vzadu se slusnou USD widli s 21kou + 18 vzadu asi ouplne nejde.
jestli kejda problblal polnackama na skoro volnobeh asi nejde uplne poronavat s 990kou kdyz se za ni trochu taha.
rychlost 3-4, 40-50/h km furt ve stupačkách. Byly to polňačky, ne terén.
S KTM nemusíš tahat za plyn, aby žrala 8-9, je to prostě motokra, která neumí jet v klidu a pomalu, při pomalé jízdě je nervózní, chce trochu na prd*el a pak ukáže svý přednosti, ale taky ti protáhne nádrž.
I prd velebnosti.Pokud jedu na slušňáka,jezdím kolem 5L.Svižná jízda je za 6 a pokud prasím nejezdil jsem víc jak za 7,5l.Nad 8l mi to vzalo při stíhací jízdě po nejmenované dálnici ,kde jsem pod 180 nešel.Pak si přihla docela dost,ale to samé bude žrát i velké GS.
Fakt mě serou tyhle kecy, jak tahle motorka žere i trávu u cesty....
To ti to zere jak mne 1150. Vetsinou jezdim neco pres 7, vejlety a dovoleny kolem 5 a rekord byl 8,5.
Btw 3-4 po polnacce 40-50 je opravdu tak nejak kochacka na volnobeh....
Ještě se zcela připraven jebnout s motorkou za 450k jen tak o zem. A mám dvě děcka. Pro mne to byla rychlost jako bych byl Everts
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
To ti to zere jak mne 1150. Vetsinou jezdim neco pres 7, vejlety a dovoleny kolem 5 a rekord byl 8,5.
Btw 3-4 po polnacce 40-50 je opravdu tak nejak kochacka na volnobeh....
Jo ,dá se říct,že jezdím přibližně se stejnou spotřebou,jakou jsem míval na GS1150.je ale fakt,že tam mám laďáky LeoVince a kratší převod.Hlavně ty laďáky posunuly spotřebu razantně dolů.
Jediné s čím souhlasím,je to nepohodlné sedlo.To je snad jediná věc,která mě fakt ser.e.
Ja mam jedno, ale o tom to neni. Mam o sebe strach celej zivot a snazim se neriskovat zbytecne, at uz jde o jakoukoli fyzickou aktivitu. Ale davat si pozor a snazit se bejt opatrnej jeste neznamena se drzet jen pri zdi.
Nevim ale mam dojem,ze na pekny polnacce je tam i na 1150 s origo podvozkem 80, ani clovek nemrkne. Btw a co tepve kdyz se ta 4 opravdu vytoci...
Maiali nel Fango!
kejda napsal:
Chtěl jsem tím jen říct, že pro mne je bávo IDEÁLNÍ cestovní motorka se kterou se nemusím bát zajet i někam do lehčího terénu. KTM mi přijde trochu jednostranná. Koho už nebaví jezdit silnice, tak je pro něj ideální volba.
Nicméně nechtěl bych jet 600 km denně na KTM an Nordkapp, to by můj zadeček zažil asi stejně, jak pár dnů v San Quentinu
Jasny, ja byl taky asi 5 let s 1150GSA moc spokojenej a rikal si,ze mam idealni motorku,jen ze je moc tezka. Pak jsem ji musel prodat a po case koupil 12GS a ta mi proste nesedla. Sice jela rychleji nez 1150,ale byla celkove tak nejak slabsi, ochrana a pohodli bez uprav bylo mizerny a vlastne se mi ani moc nelibila tak sla z domu. Abych si potreti koupil 1150GSA, tak to se mi moc nechtelo a takovou jako jsem prodal bych stejne uz nesehnal. Po projeti vsech ruznejch motorek to pak u mne vyhralo 990R a zatim jsem nadsenej. To je cely, nikomu ji nenutim,jeho pravdu o GS nevyvracim
Mimochodem v serii je 12GS tak pohodlny? proc si kazdej druhej dava jiny predni plexi,jiny sedlo atd...ja mam na KTM vetsi plexi,sedlo kahedo a muzu ti rict,ze je to pohodlnejsi nez 12GS v serii,navic ten podvozek a ta rezerva vykonu
Treba se k GS zas nekdy vratim,ale bude to muset bejt nejakej budouci model a bude muset bejt lepsi nez 990R. Nebo naopak nejaky ze stary skoly 100PD a pod.Ale to by bylo spis pro poteseni,ne na vazny jezdeni.
990 kazdymu nesedne,ale to ani GS
kejda napsal:
Chtěl jsem tím jen říct, že pro mne je bávo IDEÁLNÍ cestovní motorka se kterou se nemusím bát zajet i někam do lehčího terénu. KTM mi přijde trochu jednostranná. Koho už nebaví jezdit silnice, tak je pro něj ideální volba.
Nicméně nechtěl bych jet 600 km denně na KTM an Nordkapp, to by můj zadeček zažil asi stejně, jak pár dnů v San Quentinu
Jasny, ja byl taky asi 5 let s 1150GSA moc spokojenej a rikal si,ze mam idealni motorku,jen ze je moc tezka. Pak jsem ji musel prodat a po case koupil 12GS a ta mi proste nesedla. Sice jela rychleji nez 1150,ale byla celkove tak nejak slabsi, ochrana a pohodli bez uprav bylo mizerny a vlastne se mi ani moc nelibila tak sla z domu. Abych si potreti koupil 1150GSA, tak to se mi moc nechtelo a takovou jako jsem prodal bych stejne uz nesehnal. Po projeti vsech ruznejch motorek to pak u mne vyhralo 990R a zatim jsem nadsenej. To je cely, nikomu ji nenutim,jeho pravdu o GS nevyvracim
Mimochodem v serii je 12GS tak pohodlny? proc si kazdej druhej dava jiny predni plexi,jiny sedlo atd...ja mam na KTM vetsi plexi,sedlo kahedo a muzu ti rict,ze je to pohodlnejsi nez 12GS v serii,navic ten podvozek a ta rezerva vykonu
Treba se k GS zas nekdy vratim,ale bude to muset bejt nejakej budouci model a bude muset bejt lepsi nez 990R. Nebo naopak nejaky ze stary skoly 100PD a pod.Ale to by bylo spis pro poteseni,ne na vazny jezdeni.
990 kazdymu nesedne,ale to ani GS
A navic, desne se mi libi
Posledni verze motoru 990 jede fakt krasne, nicmene to i dohc. Rekl bych, ze velmi srovnatelne. Problem je, ze vetsinou to vsichni srovnavaji se starejma, prvnima 12kama a tam se to (prosim nekamenovat) s krivkou vykonu a kroutaku moc nepovedlo....
Maiali nel Fango!
Posledni verze motoru 990 jede fakt krasne, nicmene to i dohc. Rekl bych, ze velmi srovnatelne. Problem je, ze vetsinou to vsichni srovnavaji se starejma, prvnima 12kama a tam se to (prosim nekamenovat) s krivkou vykonu a kroutaku moc nepovedlo....
Bez kamenu souhlas
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Verim, ja jsem na DOHC jak jsem uz psal nejel. Muze to bejt fajn,ale tam uz je zas nekde jinde cena a a dej 350+ tis. za moto co se ti moc nelibi.....ja zvolil radsi neco,co se mi fakt libi. jak rikam,az vyjede GS ktery se mi bude libit a bude mit i "koule" nemam problem se k GS zas vratit. Nemam oranzovej mozek,ale ani modrobilej.
Upravil xavier dne 16.08.2012 22:03
Aktualne 1250 GSA HP
morabo napsal:
Ja mam jedno, ale o tom to neni. Mam o sebe strach celej zivot a snazim se neriskovat zbytecne, at uz jde o jakoukoli fyzickou aktivitu. Ale davat si pozor a snazit se bejt opatrnej jeste neznamena se drzet jen pri zdi.
Nevim ale mam dojem,ze na pekny polnacce je tam i na 1150 s origo podvozkem 80, ani clovek nemrkne. Btw a co tepve kdyz se ta 4 opravdu vytoci...
Tak prpr pane Koníček. Zase přizdisr*ač nejsem, ale ta polňačka byla podél kukuřice, občas tam byla jedovatá díra plná blata pod předchozím dešti. Takže raději opatrně. U mně to je právě o těch děckách, na sebe ser*u, mám pojistku, ale nechci, aby se táta na ně culil a slintal z křesílka na kolečkách.
Jeli jsme letos Kosu Alabatraya strilka ze severu Krymu na Kerč, cca 90 km pískem, uváleným větrem, a tam byla šedesátka nutnost, při pomalejší jízdě ty rolety mlátily do řídítek a motka se v tom písku vlnila jak kobra.
Upravil kejda dne 16.08.2012 22:03
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
xavier napsal:
Verim, ja jsem na DOHC jak jsem uz psal nejel. Muze to bejt fajn,ale tam uz je zas nekde jinde cena a a dej 350+ tis. za moto co se ti nelibi.....
350 myslíš bez daně ne?
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Jako začátečník bych měl být zticha, ale přece jen malá poznámka:
Byli jsme v Rumunsku 4 motorky.
Jeli jsme všichni (skoro, jak lze v "koloně" stejně.
Já s R1200Gs (sólo) spotřeba pod pět.
Bratr (taky GS, s batůžkem) lehce nad pět.
Kámoš (sólo, 650 V-strom?) o litr více.
Druhý kámoš (KTM 990 Adventure, s batůžkem) skoro osm litrů.
Nejdelší trasa (přesun) byl asi 800 km, že by někoho bolela zadnice nevím, nikdo si nestěžoval.
Terény jsme moc nejezdili, běžné šotoliny a polňačky, problémy jsem měl akorát já, začátečník s tou těžkou potvorou, jenže ostatní mají zkušenosti i s opravdovým offroadem na jiných (k tomu určených) motorkách.
Stíhali jsme všichni stejně, akorát V-strom přiznal, že jsme mu ve výjezdech ze zatáček v kopcích trochu ujížděli, ale dojel nás brzy.
Posrala se jediná motorka, KTM, nějaké čidlo se rozhodlo, že je mašina převrácená a nedovolila nastartovat, následoval odvoz na vozíku do nejbližšího KTM servisu.
Takže za mne to vyšlo (ty tři motorky) skoro nastejno :-)
Jako začátečník bych měl být zticha, ale přece jen malá poznámka:
Byli jsme v Rumunsku 4 motorky.
Jeli jsme všichni (skoro, jak lze v "koloně" stejně.
Já s R1200Gs (sólo) spotřeba pod pět.
Bratr (taky GS, s batůžkem) lehce nad pět.
Kámoš (sólo, 650 V-strom?) o litr více.
Druhý kámoš (KTM 990 Adventure, s batůžkem) skoro osm litrů.
Nejdelší trasa (přesun) byl asi 800 km, že by někoho bolela zadnice nevím, nikdo si nestěžoval.
Terény jsme moc nejezdili, běžné šotoliny a polňačky, problémy jsem měl akorát já, začátečník s tou těžkou potvorou, jenže ostatní mají zkušenosti i s opravdovým offroadem na jiných (k tomu určených) motorkách.
Stíhali jsme všichni stejně, akorát V-strom přiznal, že jsme mu ve výjezdech ze zatáček v kopcích trochu ujížděli, ale dojel nás brzy.
Posrala se jediná motorka, KTM, nějaké čidlo se rozhodlo, že je mašina převrácená a nedovolila nastartovat, následoval odvoz na vozíku do nejbližšího KTM servisu.
Takže za mne to vyšlo (ty tři motorky) skoro nastejno :-)
Krasny krasny a kraaaaasny! Ja uz peknou dobu spekuluju nad vymenou za moji 1150GSA....
Jen k te spotrebe.. Tenhle vikend co byl jsem ujel 600km s kamaradem co ma Fazer 600... Jezdi hroznou palici a musim rict, že GS mu stacilo.. KN, Remus, Ysvod, Techlusion jednotka.. Spotreba 8.8L.... A co jako? Je mi to uplne jedno.. I kdyby to žralo 10litru.. Proste je to motorka, je to uplne neco jineho.. Brana do jineho sveta.. I kdyby to žralo 20litru a benzin stal 100kc za litr, proste sednu a jedu!!
Nevim proc kazdy resi jestli 4.7 nebo 5.5.. Kuciii, vzdyt je to uplne burt.. A to že si KTM vezme 8litru?? Jen at vezme.. Aspon je videt, že ma proste poradny a vykony motor.. My co mame GS a nemame tam ladaky, tak to zni jak vysavac ETA, ale hlavne, že to žere 5litru.. Žere 5, ale vzdyt to taky nejede..
Ja jsem mel moznost seddnout si na seriovou 1150GS a nekoupil bych si to.. Jak rikam.. Kombinace KN, Remus, Ysvod a jednotka od Techlusionu z toho dela motorku s vykonem.. Zkouseli jsme ji proti 1200GS a jak od spodu, tak nahore je ta moje lepsejsi.. Pokud prijde znema, tak KTM.. Takže Xaviere, mas uzasnou motorku!!!
Upravil motif dne 17.08.2012 00:38
BMW1200LC GS ADVENTURE
EX>>AJPPR7
EX>>KTM1190ADV
EX>>KTM990 Adventure
EX>>BMW1150 GS Adventure