Tak se mnou počítejte, pojede i min. jeden kamarád. Není zde na fóru registrovaný jak to provést aby taky mohl na enduroškolu.
Upravil LukyGs dne 16.08.2012 18:38
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
pls. poraďte pneu na offík na kačenu (21'' a 18''), zatím se mi jeví dobře Karoo, ale jak je to s nimi na silnici na mokru?
Upravil VasekPraha dne 17.08.2012 08:39
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
VasekUzNeBohnice napsal:
pls. poraďte pneu na offík na kačenu (21'' a 18'', zatím se mi jeví dobře Karoo, ale jak je to s nimi na silnici na mokru?
Vasku to musis na jiný fórum oranzovy ..........
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
moc díky za informace, omlouvám se za off-topic, ale přijde mi logické se zeptat na enduroškole, jak se na ní mám připravit :-)
nyní mám Pirrelky http://www.pirell...0_a-t.html a ještě ke všemu140 šíři vzadu, má být 150, jsou sjeté uprostřed a na vodě na asfaltu kloužou tak, že jsem si málem udělal 10x blátíčko na hřišti, když jsme jeli s Kašákem Krkonoše, na poli na prd, na písku vůbec, lehký offík jedině když nechci zatáčet, prostě humus pneu (na něco svou neschopnost svést musím )
VasekUzNeBohnice napsal:
moc díky za informace, omlouvám se za off-topic, ale přijde mi logické se zeptat na enduroškole, jak se na ní mám připravit :-)
nyní mám Pirrelky http://www.pirell...0_a-t.html a ještě ke všemu140 šíři vzadu, má být 150, jsou sjeté uprostřed a na vodě na asfaltu kloužou tak, že jsem si málem udělal 10x blátíčko na hřišti, když jsme jeli s Kašákem Krkonoše, na poli na prd, na písku vůbec, lehký offík jedině když nechci zatáčet, prostě humus pneu (na něco svou neschopnost svést musím )
kačenu jsem pořídil za účelem offu, tak ji k tomu musím dovybavit
taky mne čeká koupě přední 21" do terénu, zatím je favorit právě Michelin Desert, má docela držet, JE HOMOLOGOVANÁ na silnici a dá se na ní na silnici jet, i když je to teda i tak oproti jiným silničním špuntům docela změna, než si na to člověk zvykne. Jet jsem na tom na Milanově motorce z TT. První dojem byl, že z tý motorky spadnu. Při jízdě rovně dobrý, ale přijedeš na křižovatku a zatáčení je úplně vo něčem jiném. Dá se na to ale zvyknout.
Michelin Desert má fungovat i s relativně nízkým blatníčkem, měla by mít podle zkušeností výborné samočisticí schopnosti. To ale S12 asi taky.
Upravil stepan dne 17.08.2012 14:40
ripper napsal:
Jestli to nebude rukama.
Já sem měl Pirelli Scorpion Trail - mnohem víc silniční než ta tvoje, a dával sem s tím lehký offík v pohodě.
však jo
asi jsou tam od výroby a uprostřed už nemají vzorek, kačena má ostrý motor, ale i na brždění motorem má brutus kompresi a zadní kolo smýká při podřazování skoro furt (na asfaltu s trochou nepořádku, na asfaltu s vodou a mimo asfalt běžně) > furt se učím a snad i lepším, ale poměr nechutně jedovatého plynu u sportovního motoru s takovou pneu je fakt za trest
tak když ne Karoo na záď, tak co do terénu?
Buď cestu najdu, nebo si udělám vlastní.
mám v garáži Mitas E09 zadní 2x, přední 1x a E07 přední, skoro neopotřebované, prodám to vše za 1000 Kč (Praha). Já teď jezdim TKC jako univerzál silnice/lehký off, pokud tvrdej off tak Stonemaster zadek, předek Mitas C21, takže tyhle mitasy nechci ani vidět
jarax napsal:
mám v garáži Mitas E09 zadní 2x, přední 1x a E07 přední, skoro neopotřebované, prodám to vše za 1000 Kč (Praha). Já teď jezdim TKC jako univerzál silnice/lehký off, pokud tvrdej off tak Stonemaster zadek, předek Mitas C21, takže tyhle mitasy nechci ani vidět
pokud je to skoro neopotřebované, beru. Ale přední , jak tak koukám, asi pro mě nebudou rozměrově sedět.. upřesni rozměry ...
Upravil bluesbery dne 19.08.2012 22:05