Tak to me dostalo...
Jestli si nekteri mysli, ze kdyz jezdime na 20 let starejch dvouventilech a ze jeste nevime co je to ten internet a ze se tahle uzasna konverzace k nam nedostane, tak byl trosku naivni... Celej den sme na to s DEMENTEM koukali a nestacili se divit... Dement tomu obetoval mesic prace, bral si kazdej patek volno a posledni tejden i celej ctvrtek delal jak blb ceny, ulamal nespocet blinkru a zrcatek a hromada lidi tady o nem tvrdi jakej je to dement a buhvi co...
To s tim pocasim tady vysvetlil uz Karel... Ja sem se mu smal ze to moc hroti kdyz si tam dava uplne novej predek... A doslo mi to na ctvrtym policku... S dratama jsem nemel skoro problem... Kdyz clovek nejel primo skrz chmelnici a jel po ceste, tak s tim nemel problem... Hold to kolo od blata funguje jak rizek od vajicka na strouhanku... Proste to ten drat sebere... ja ho namotal jen kdyz jsem projel chuchvalcem travy...
A ty pole??? V podstate to bylo vsechno po cestach... Primo po zadnym zasetym poli nebylo treba jezdit... Pri rozprave bylo receno ze se na 41 policku jede pres zorane pole... to se taky jelo... Ale jinak co se jelo skrz zasete pole, tak tam vzdycky byla cesta... A kdyz cesta nebyla, tak to nebylo zasete pole, ale louka...
Ale ja taky jezdil samozrejme mimo cesty... Asi jako kazdej co tam byl... Po ty ceste se da jet max 30km/h... Ale vyrazne jednodussi zaradi za 2 plna a mastit to 60 (Karel i misty 90 co jsem koukal na GoPro)...
Po tom co jsem si tuhle diskusi procetl, premejslim jestli se na to na jare nevys**t... Na nejakou boxerrally...
Upravil naNdu dne 05.11.2012 19:39
naNdu napsal:
Po tom co jsem si tuhle diskusi procetl, premejslim jestli se na to na jare nevys**t... Na nejakou boxerrally...
Nenech se odradit!Boxerrally byla nejlepsi komorni akce,co jsem jel!
A na ty ubozaky,co maj plnou hubu dementu se vyser.Sami tam nebyli,nic nezorganizovali ale jsou dokonaly.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak jsem se konecne dostal k tomu to cely precist, pokud opravdu bylo vse mimo zasete pole to je pak Milan slepej? Nebo to bylo tak ze prvni co jel si to zkratil pres pole a ostatni ho nasledovali jako slepe ovce?
Pokud to tak opravdu bylo tak se organizatorovi omlouvam za pouziti slova "D". Nebyl jsem tam a vychazim jen z toho co jste zde napsali.
Jinak to nemeni nic na tom ze pokud nekdo jezdi tak ze nici cizi majetek je u me "D"
Upravil schrek dne 05.11.2012 21:54
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jen to rekni... Dement... Ale podle me jel pres to pole kazdej... Protoze kazdyho tak trochu popadne ten zavodni duch . Ja puvodne jel na bednu... Ale na prvni ceste PODEL chmelnice jsem se zaprcal tak na 10 minut a pak jeste tak 2x plus jsem vystrihaval ten drat ze zadniho kola uzasnejma BMW klestickama (ty me zachranily)
Já znám taky spoustu "D" ale nerozkřikuju to veřejně, je to totiž tajný. Protože "D" se staneš ani nevíš jak a pak seš rád, že to nikdo veřejně neprozradí.
Většinou si to každý uvědomí - pokud ne je taktní mu to říct osobně (např PM). Je běžný, že kdo pravidlo poruší obvykle se stává "D" a pak je rád když to ví co nejmíň lidí.
P.s. dodržuj pravidla, stejná věc tě štve na jiných.
Dakar 650, HusaberG
Hele, ja myslim, ze na mistni pomery je to zatim naprosto klidna a nevinna debata. Ona klavesnice snese mnohe a obcas to ujede kdekomu,proste to chce brat vzdycky trochu s rezervou a ne hned osobne.
A protoze se to tu zase trochu rozjelo, tak jeste par slov, doufam na uklidneni.
Uvodni chyba byla to takhle pitvat verejne a nerict si to treba u piva, nejlip hned po dojezdu. Priznavam, i moje a za to se omlouvam a beru cast zodpovednosti za tohle tlachani tady i na sebe a jestli si to nekdo z organizatoru vzal osobne, tak je mi to lito, rozhodne to z moji strany nemelo smerovat k nejakymu verejnymu pranyri, nebo snaze nekoho ocernovat, delat z nej vola a brat mu odhodlani do dalsich podobnejch akci. Na ty se porad tesim a doufam, ze diky mym uporozneni nebudu mit plot .
Na druhou stranu videl jsem co jsem videl a tech mist, kde pri mym prujezdu uz nebylo po nejaky puvodni ceste ani pamatky bylo skutecne vic a nejen ty na ktery se upozornovalo pri rozprave, namatkou treba policka 54-55 - pred ohradnikem a dalsi (to nemyslim jako vytku, ale treba jako informaci pro priste). Kdyby se to tu nezacalo resit,nic bych byl nepsal, ale stalo se a verim ze se to uz vysvetlilo a vysvetli. A jestli to tu hodnoti nekdo, kdo tam nebyl....
Berme to positivne.
Ja jsem se konecne namotivoval zacit trochu cvicit a nespolehat jen na grif a rutinu, internet dorazil i mezi 20 let stary dvouventily, nekdo se tu mozna kvuli tomu i zaregistroval atd, atd....
PS: navic to vypada, ze stejne za chvili zase budem poroucet vetru, desti, tak nas uz ani to pocasi neprekvapi
Maiali nel Fango!
milan enduroskola napsal:
Co na to říct, bylo to nejtěžší rallye co jsem jel, ne reliéfem, ale spoustou lepivého bahna, které pro motorky s nízkým blatníkem bylo místy skoro nesjízdné. Bylo třeba ho stále čistit, nakonec jsem zvolil variantu hrubého násilí a blatník prostě utrhnul. Bylo to krátce po tom, co jsme jeli 500 metrů asi hodinu a půl. Díky Filipe za pomoc. Zadní karoo neznamenalo nic, jasnou výhodu měl ten, kdo přijel na krosových gumách. Dost tomu přispělo počasí minulý týden, ale při stavbě trati se to dalo předpokládat. Asi mě něco osvítilo, že jsem si s sebou vzal kombinačky, jelikož jsme pořád vystříhávali zamotané dráty z kol.
Tady by mohlo asi moje stručné shrnutí zkončit, ale nemůže.
Po tom, co jsem loni staroval mezi prvními, jsem se letos rozhodl pro změnu starovat jako poslední.
A musel jsem se stydět za to, co jsem viděl !!!!
Pořadatel si bohužel moc se stavbou trati hlavu nelámal, a tak se dost často jezdilo po zoraných, často i osetých a vzrostlích polích, chápu, že tam asi vedla nějaká stopa od traktoru, ale díky počasí byla rozbahněná a sotva zřetelná a tak si většina závodníků ulehčovala dřinu a brala to prostě tím osetým polem. Pohled na 20 metrů širokou rozoranou brázdu byl fakt žalostný. Uvědomme si, že majitel takového pole asi motorkáře milovat nebude. V závěru dne mě už ani nepřekvapilo, že moje závodění ukončil myslivec, který mi zastoupil cestu a dvakrát vystřelil.
Kdo pamatuje xlr v jeho začátcích, jistě ví, že šlo o takový výlet podle roadbooku, šlo o zábavu a ne orat osetá pole. To pro mě zábava není.
Ano, často mi říkáte, že trasu co stavím já na jaře je moc lehká, a že je tam hodně asfaltu, ale než zažít zase tohle, to raději nic.
milan enduroskola napsal:
jel jsem v neprůstřelnym Compaňero :-)
za války v Tunisu to bylo horší, ale dobrej pocit jsem z toho neměl...
a miril na tebe? nebo strilel vylozene do vzduchu?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
milan enduroskola napsal:
asi do vzduchu, byl jsem ale už zády
moc hezky...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Konečně téma co mě zajímá.
Navrhuju udělat test na střelnici. Vezmeme zádový protektor z Companera a zkusíme do něj vypálit z brokovnice. Budeme to brát postupně různé broky od 2.75mm do 6.2mm a nakonec zkusíme slug na divočáky.
Podle mě to ty jemný broky na bažanty v pohodě pobere ale brenneky to nepobere ani náhodou A i kdyby, můžeme zkusit palstový S-ball s ocelovým jádrem, to prý prostřelí i kevlarovou vestu
Tak hledáme dobrovolníka na dynamickou zkoušku. Dostane protektory zdarma Kdo se hlásí? Emile?
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Konečně téma co mě zajímá.
Navrhuju udělat test na střelnici. Vezmeme zádový protektor z Companera a zkusíme do něj vypálit z brokovnice. Budeme to brát postupně různé broky od 2.75mm do 6.2mm a nakonec zkusíme slug na divočáky.
Podle mě to ty jemný broky na bažanty v pohodě pobere ale brenneky to nepobere ani náhodou A i kdyby, můžeme zkusit palstový S-ball s ocelovým jádrem, to prý prostřelí i kevlarovou vestu
Tak hledáme dobrovolníka na dynamickou zkoušku. Dostane protektory zdarma Kdo se hlásí? Emile?
jses frajer.. ja myslel, ze nominujes Pardala nebo treba nekoho z Bohemia bike
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
Konečně téma co mě zajímá.
Navrhuju udělat test na střelnici. Vezmeme zádový protektor z Companera a zkusíme do něj vypálit z brokovnice. Budeme to brát postupně různé broky od 2.75mm do 6.2mm a nakonec zkusíme slug na divočáky.
Podle mě to ty jemný broky na bažanty v pohodě pobere ale brenneky to nepobere ani náhodou A i kdyby, můžeme zkusit palstový S-ball s ocelovým jádrem, to prý prostřelí i kevlarovou vestu
Tak hledáme dobrovolníka na dynamickou zkoušku. Dostane protektory zdarma Kdo se hlásí? Emile?
Nebude lepší, když už je v sobotu na Rohlence ten sraz cestovatelů a TomášTT tam určitě bude, to udělat tam? Když už tam mohla bejt bitva 3 císařů, proč ne totok? Nějaký nimrody seženem. Mám tucha že tam mají zrovna na sobotu naplánovaný zabíjení zvířat. To by šlo ne?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
hicks: pardál ani honza nejsou ti praví kandidáti. Emilio pořád chce něco se slevou, tak takhle by mohl mít protektor úplně zadara a to za to stojí *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...