Sice je to poněkud vyměklejší (nicméně lepší než TKC) a stojí to o dost víc než Karoočko, ale možná to bude jeden z motivů proč ho zařízli...
Maiali nel Fango!
Přesný důvody asi nikomu jen tak neřeknou...
Ano, na stánku Yamahy byla ta upravená motorka (jiné tlumiče, o 5cm vyšší výška...) s ostrou Karoo. Bohužel to je asi ten dinosaurus, protože všechny "produkční" měli na silničních rádoby enduro pneumatikách.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Potvrzuju co píše Marttin - na EICMA mě to nedalo a taky jsem se zašel zeptat k Metzelerům a řekli mi to samý - 90% cílové skupiny považuje za "náročný offroad" maximálně polní cestu a na té by tahle nová guma měla fungovat dobře (na suchu i v dešti ale ne v blátě). Životnost bude 2x vyšší a to je prý pro uživatele rozhodující spolu s lepší trakcí na silnici. Jinak řečeno - bavíme se převážně o silničním cestování s tím, že prý ta pneumatika je naprosto ideální i pro cestování dálkové (údajně jí testují v JAR a Namibii), je prý docela odolná proti proražení, dá se provozovat i silně podhuštěná a prostě jsme pro ně exoti, protože desítky tisíc lidí chtějí něco takového a pár "offroad ethusiastů" (cituji pána ze stánku) není dostatečná cílová skupina aby ten produkt vyráběli. Prostě na Karoo můžeme zapomenout. Přišlo mi to, že už není co řešit a je rozhodnuto.
Bohužel to bude jak píšeš, rozhoduje markenting, ale stejně se mi to nechce, nechtělo vzdát bez boje, resp. se alespoň o něco nepokusit...
Na druhou stranu i marketingově je to na pováženou, když se takhle Metzeler dobrovolně zbavuje pozice výrobce jediný pořádný existují legální off gumy pro kombinaci 19/17... To mi nepřijde jako uplně rozumný, i když prodeje asi bez debat nejsou závratný. Dalo by se to prostě brát jako reklama...
V tý souvislosti mně zaujala tahle tvoje fotka
A ještě poznámka.. Jestli to testujou v JAR a Namibii, tak to pro naše podmínky neni vůbec dobrá zpráva. Tam se testovala i K60scout a výsledkem je guma, která mimo silnici bohužel funguje leda v suchým písku (pravda i hlubším)....
Jinak v Namibii jeden němec vozí turisty na několikadenní treky po rančích na endurech (má jich asi 30) a všechny jezdí světe div se na MITASKÁCH
Joe napsal:
Jinak v Namibii jeden němec vozí turisty na několikadenní treky po rančích na endurech (má jich asi 30) a všechny jezdí světe div se na MITASKÁCH
jenomze v Namibii je jaksi tepleji, ze?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
...a nebejvá tam mokrej asfalt...vlastně vůbec asfalt proto jsou mitasky dobrý gumy,ale ne,když je v dohledu asfalt ...takže pro traktory
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Je to v pytli. Jediná smysluplná guma na cokoliv složitějšího než je polňačka.. Mám přezuto na Stonemaster ale jezdit na tom po silnici je peklo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
MarTTin napsal:
A tos nekoupil zadny na sklad? Mam jeste 3 a az je dojezdim dam dozadu 18"
Na skladech asi ještě nějaký budou, hned na prvním pneuservise jsem je ještě našel, otázka jak dlouho.
Věc druhá. Za rok ojedu tak 7 - 8 ks zadní gumy. Rozumná použitelnost je tak s max tři roky starým DOTem. Tzn, že bych si musel koupit gumy tak minimálně za 50 tisíc a ještě je někde rozumně uskladnit... To se nebavím o přední 19ce... Ale těch by stačilo pár.
A co budu dělat za ty tři roky?! Při současným trendu cestovněendurních leštěnkářů na slickách moc naděje na nějakýho důstojnýho nástupce nevidím...
Jedině Michelin Anakee Wild, ale ta je asi i zůstane v rozměru jen pro LC...
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
Věc druhá. Za rok ojedu tak 7 - 8 ks zadní gumy. Rozumná použitelnost je tak s max tři roky starým DOTem. Tzn, že bych si musel koupit gumy tak minimálně za 50 tisíc a ještě je někde rozumně uskladnit... To se nebavím o přední 19ce... Ale těch by stačilo pár.
A co budu dělat za ty tři roky?! Při současným trendu cestovněendurních leštěnkářů na slickách moc naděje na nějakýho důstojnýho nástupce nevidím...
Jedině Michelin Anakee Wild, ale ta je asi i zůstane v rozměru jen pro LC...
Budeš jezdit na něčem typu Karoo 3 a budeš mít druhou sadu s ostrejma .
MarTTin napsal:
A tos nekoupil zadny na sklad? Mam jeste 3 a az je dojezdim dam dozadu 18"
Na skladech asi ještě nějaký budou, hned na prvním pneuservise jsem je ještě našel, otázka jak dlouho.
Věc druhá. Za rok ojedu tak 7 - 8 ks zadní gumy. Rozumná použitelnost je tak s max tři roky starým DOTem. Tzn, že bych si musel koupit gumy tak minimálně za 50 tisíc a ještě je někde rozumně uskladnit... To se nebavím o přední 19ce... Ale těch by stačilo pár.
A co budu dělat za ty tři roky?! Při současným trendu cestovněendurních leštěnkářů na slickách moc naděje na nějakýho důstojnýho nástupce nevidím...
Jedině Michelin Anakee Wild, ale ta je asi i zůstane v rozměru jen pro LC...
Si pořídíš jinou mašinu?
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Jak to je s tou vyrobou klasicke karoo teda, oni je prestanou vyrabet uplne nebo jenom ty rozmery na velke GS? Protoze mensi rozmery na male GS porad na strankach maji, tak jestli nemam nakoupit fakt neco do zasoby :-)