Melizoy napsal:
Dovolil bych si nezakládat nové vlákno, ale přidat nový dotaz k fotce koncovky ZACH (určené pro R1100RT). Nevíte jak vyndat dB Killer, případně jestli vůbec je vnitřek u tohoto typu co je na fotce vyndavací? Po obvodu výstupu není zvenčí žádný zajišťovací šroubek, jak je tomu zvykem u ostatních výrobců. Je možné, že je vnitřek celý šroubovací?
Ještě bych se chtěl zeptat, jestli nemáte zkušenost s nástavcem na výfuk - prodloužením pro provoz s kufry a kde ho sehnat. Děkuji
Mel
Nevin jak u Zachu, ale Remus a tusim ze i Sebring nema primo nic na prodlouzeni v originale ale Tomas TT jezdi ( jezdil ) s takovym Uckem z plechu chycenym na drzakach kufru. Plyny ti jdou tim padem dolu a dozadu. Ja jsem loni naclap do DBkileru prodlouzenou trubku s tim, ze cas plynu unika uplne za motorku a cast stale normalne pres koncovku. Takze testovani jestli budou kufry ohuleny se bude konat az letos.
I pád na hubu je pohyb kupředu
V popisu na stránkách výrobce je psané, že dB Killer je součástí výfuku... no, protože koncovka je úplmě rovná (jedná se o výfuck pro RT), je možné, že by vložka mohla jít vytočit. Jestli nepůjde, přežiju to, výfuk má příjemný tichý brumlavý zvuk. Co mi vadí je fakt, že spaliny jdou přímo na blinkr, který to nemůže logicky dlouho přežít. Proto poptávam prodloužení, než začnu vymýšlet výraznější snižování celé koncovky, aby hlavní proud šel mimo blinkr.. řašil jste to někdo také?
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Psal jsem na ten y svod z motorkaru.
Pri vetsim odberu,asi 10 kousku nam je
necha za 2200 kc. Kdo to otestuje prvni
a kdo by zavazne objednal?
Ja samo jeden vemu,ale namontuju a otestuju
dost pozde. Nejsem v cr.
Upravil Irskej dne 08.03.2013 09:08
Ahoj , y svod z motorkářů vlasním jednu sezonu najeto cca 20000km , ve 4200 se projevuje díra ve výkonu , ale nic zásadního , na brzdě jsem to neměl ale poznat se to dá. Hlavní nedostatek spatřuji v absenci držáku celého y svodu TT ho tam má , bez držáku je to docela velká zátěž na celé svody a dochází k netěsnostem přírub a následnému střílení z výfuku, vlivem přisávání falešného vzduchu. Časem dojde k utržení držáku výfuku , což se mi stalo , opraveno svařením. Jinak pri montáži vše sedí jak má a dira na lmdu je také vpořádku. Jezdím y svod, orig výfuk, origo filtr , motorka má krásný zvuk , žádný řev, což je dobré na cestování. Výkon od spoda je velice dobrý a čitelný .Tak , že pokud mohu radit sám za sebe tento y svod ano , ale jen s dodělaným držákem , ušetříte si starosti na cestách.
Upravil Kalut dne 08.03.2013 09:55
Tak treba ze tam neni drzak jsem si nevsim.
Pro me je to docela problem, nechci mit
na motorce potencionalni prusvih. Sel by
tam drzak dodelat?
U me KN + svod a pozdeji asi zacha,ale urco ebay.
Novyho bych nekoupil.
Upravil Irskej dne 08.03.2013 10:01
Dodělat jde vše , ale už ti to zvyšuje náklady. Při koupi jsem se ptal , zda to nebude problém , bylo mi řečeno , že ne ......a ouha problém je , ale jak jsem již psal za ty peníze není špatnej.
Upravil Kalut dne 08.03.2013 12:05