Hele, myslím že to nebude čistý silikon, spíš nějaký druh polymeru, co jsem viděl různá bořená světla, tak nejvíc se to blíží asi k výrobku Pattex Fix All... i když to samo není určitě ono. Ale na omak je to dost podobné.
Kluci ta skla se lepí jednak dvousložkovým lepidlem Base: EA-2626
Catalyzer: Q-3636 SPECIAL BLACK ADHESIVE ( silicon glue 2K )
, nebo jednosložkovým silikagelem (To jde asi naleptat toluenem).
Pokud budete lepit spátky sklo tak je dobré povrch platů aktivovat plazmou(plamenem)
To stříbro na parabole je napařený hliník.
nejdřív je polakování termosetu, pak napaření hliníku a pak plazil(vrstvička křemíku)
Opravit poškozená parabola lze, ale musí se vědět jak na to a mít zařízení. Dopma na to nešahejte ani vodou....
Pája
rop napsal:
Morabo, že se nemá čistit parabola, jsi mohl napsat dříve. Stačí skutečně projet jen prstem a stříbro je pryč.
no my mysleli, ze to je pripad jenom toho miho prisernosvetla
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
PavelDR napsal:
[quote]rop napsal:
Morabo, že se nemá čistit parabola, jsi mohl napsat dříve. Stačí skutečně projet jen prstem a stříbro je pryč.
Loni jsem smažil motorku na balkáně a stav světla díky přehřívání se výrazně zhoršil, chtělo by to spíše nějaké odvětrání.
Zkoušel jsem vyškrábat sklo, nakonec mi prasklo, takže jsme si koupil od Pariho nové, EU.
S tím toluenem to vyzkouším, mám na to vhodný vzorek[/quot
Ale chce to velmi opatrně a jde to.Upozorňuji,že já to dělal na 1200.Ať se ti dílo podaří!!!!!Dej sem pak vědět.
no ten predek je chycenej silikonem imho.. toluen lepta silikon?
Netvrdím,že ho to úplně rozpustí,ale trochu naleptá a pak si s tím musíš chvilku hrát.
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
Myslím že jde i o to jak vypínat přední světlo když to svítí automaticky po nastartování; to by se musel před ty světla nějak vsadit vypínač-spíš přepínač který by to vexloval na denní/noční svícení. Navíc je tu ta věc s altem jak už zmínil Tryskač-totiž že snížením spotřeby proudu by se mohl alt nežádoucně více zahřívat, což by v konečném důsledku bylo vyhánění Klause Kalouskem.
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
Myslím že jde i o to jak vypínat přední světlo když to svítí automaticky po nastartování; to by se musel před ty světla nějak vsadit vypínač-spíš přepínač který by to vexloval na denní/noční svícení. N
jenomze to CAN pozna a podle mne zarve chybu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
Myslím že jde i o to jak vypínat přední světlo když to svítí automaticky po nastartování; to by se musel před ty světla nějak vsadit vypínač-spíš přepínač který by to vexloval na denní/noční svícení. N
jenomze to CAN pozna a podle mne zarve chybu.
Je to možný -neznám vlastnosti CANu i když koncový spotřebič by tam byl tak jak tak ovšem nevím jestli se dioda projevuje odezvou stejně jako žárovka. No každopádně já se do toho pouštět nebudu-raděj se naučím nějakou modlidbičku za pevné zdraví paraboly
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
Myslím že jde i o to jak vypínat přední světlo když to svítí automaticky po nastartování; to by se musel před ty světla nějak vsadit vypínač-spíš přepínač který by to vexloval na denní/noční svícení. N
jenomze to CAN pozna a podle mne zarve chybu.
Je to možný -neznám vlastnosti CANu i když koncový spotřebič by tam byl tak jak tak ovšem nevím jestli se dioda projevuje odezvou stejně jako žárovka. No každopádně já se do toho pouštět nebudu-raděj se naučím nějakou modlidbičku za pevné zdraví paraboly
CAN urcite meri odber... a zarovku pozna. Viz preprogramovani CANu kdyz zmenis zarovkovy blinkry za LEDkovy.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
Myslím že jde i o to jak vypínat přední světlo když to svítí automaticky po nastartování; to by se musel před ty světla nějak vsadit vypínač-spíš přepínač který by to vexloval na denní/noční svícení. N
jenomze to CAN pozna a podle mne zarve chybu.
Je to možný -neznám vlastnosti CANu i když koncový spotřebič by tam byl tak jak tak ovšem nevím jestli se dioda projevuje odezvou stejně jako žárovka. No každopádně já se do toho pouštět nebudu-raděj se naučím nějakou modlidbičku za pevné zdraví paraboly
CAN urcite meri odber... a zarovku pozna. Viz preprogramovani CANu kdyz zmenis zarovkovy blinkry za LEDkovy.
Tak to je potom jasný-denní světla by asi nebylo jednoduchý tam vsadit,otázka jestli náklady a servis (přeprogramování v aut.servisu) by se pomalu nevyrovnali novému světlu.
strogas napsal:
ještě k tomu,,útoku zezadu",zažít bych to samozřejmě nechtěl,jen si nějak nejsem jistej jestli ten za mnou ve dne dřív uvidí mě nebo to světýlko
vzhledem k tomu, ze osmikilove svetlo sviti celkem DOST i ve dne, tak zaregistrovani motorkare rozhodne neublizi.
Zvlast v dnesni dobe, kdy sviti i auta vzadu.
Takze setreni predni paraboly tim, ze tam dam denni ledky a vypnu zadni svetlo je fakt hardcore. Dalsi vec je.. jak chces to zadni svetlo vypinat... to ovlada CAN...
Myslím že jde i o to jak vypínat přední světlo když to svítí automaticky po nastartování; to by se musel před ty světla nějak vsadit vypínač-spíš přepínač který by to vexloval na denní/noční svícení. N
jenomze to CAN pozna a podle mne zarve chybu.
Je to možný -neznám vlastnosti CANu i když koncový spotřebič by tam byl tak jak tak ovšem nevím jestli se dioda projevuje odezvou stejně jako žárovka. No každopádně já se do toho pouštět nebudu-raděj se naučím nějakou modlidbičku za pevné zdraví paraboly
CAN urcite meri odber... a zarovku pozna. Viz preprogramovani CANu kdyz zmenis zarovkovy blinkry za LEDkovy.
Tak to je potom jasný-denní světla by asi nebylo jednoduchý tam vsadit,otázka jestli náklady a servis (přeprogramování v aut.servisu) by se pomalu nevyrovnali novému světlu.
a otazka je, jestli to preprogramovani je timhle stylem mozne (jako vylozene na custom zarizeni).. ja nevim
Upravil hicks dne 05.02.2013 08:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
samozřejmě,pokud bych to denní dával,nechal bych zadek svítit i když je to proti vyhlášce,já mám malý display tak to asi bonzovat nebude,vyndám žárovku a bude jasno.s tím altem bych to ale tipnul obráceně,menší odběr=menší zátěž=menší zahřívání
strogas napsal:
samozřejmě,pokud bych to denní dával,nechal bych zadek svítit i když je to proti vyhlášce,já mám malý display tak to asi bonzovat nebude,vyndám žárovku a bude jasno.s tím altem bych to ale tipnul obráceně,menší odběr=menší zátěž=menší zahřívání
rozsviti se vykricnik, ten mas tez...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
když jsme u toho vykřičníku,po nastartování se mi svítí(bliká) a zhasne až chvíli potom co se rozjedu,co vše může signalizovat (čekám ,že asi cokoliv)myslím třeba i nesklopenou harlejku?
Na vypálenou parabolu existuje nouzové vidlácké řešení za pětikačku a to dvě až tři vrstvy samolepicí hliníkové pásky z Lidlu. Jo, nevypadá to zrovna jako fungl nová parabola od BMW Motorrad, ale funguje to. Hlavně ta stříbrná plocha opět odráží světlo a teplo, takže plast nad žárovkou aspoň přestane hořet. A když už nic, tak to aspoň značně oddálí nevyhnutelnou destrukci světla.
janrypal přiložený následující obrázek:
janrypal napsal:
Na vypálenou parabolu existuje nouzové vidlácké řešení za pětikačku a to dvě až tři vrstvy samolepicí hliníkové pásky z Lidlu. Jo, nevypadá to zrovna jako fungl nová parabola od BMW Motorrad, ale funguje to. Hlavně ta stříbrná plocha opět odráží světlo a teplo, takže plast nad žárovkou aspoň přestane hořet. A když už nic, tak to aspoň značně oddálí nevyhnutelnou destrukci světla.
Taky o tom takto uvažuji až se to zase vy.ere -nebo možná preventivně jako odstínění tepla než se to vypálí znova. kupoval jsem světlo v cca 11000km (výměna za anglii) a pak v cca 65000km pro vypálení a už se mě taky nechce živit ,,opici" nekřesťansky drahými banány, začnu ji učit mrchu pěkně na brambory
Upravil kim dne 14.04.2016 18:57