zeptam se - je nejaka zkusenost po jake dobe baterka v cidle odejde ?
zacaly me taky zlobit uz na podzim, pres zimu jedno skoro ukazovalo jen vyjimecne, tak sem si pojezdil s trojuhelnikem, ted je to stridave lepsi, tak nevim jestli je to jen tim ze je baterkam zima (tim padem by si o vymenu uz taky rikaly)...
kdyz uz budu menit gumy, tak jestli si vzit sebou rovnou baterky, protoze bude predpoklad ze po 4 letech maji narok, nebo by mely vydrzet dyl a pak bych s tim nejdriv skusil dojet na diagnostiku
tak jen sbiram info at v servisu zbytecne neprudim, dik za radu
servisak napsal:
Jo jo vem si je ssebou. Radinte uvidi az to budes sapat ven ty baterky
zrovna cas v pneuservisu (znamej u cervenyho) neni problem, je jasny ze se nebudu dve hodiny dloubat a pajet v cidlech nekde ve fofru .....
ale ty s tim musis mit zkusenosti milion, tak co je po tech 4 letech bezny ?
- odchazeji baterky ?
- nebo spis ty cidla komplet ?
- nebo to byva obvykle tim SW ? (vyse to nekdo zminoval, ze "staci" prehrat SW ...)
proste me zajima co cekat, nebo co udelat driv .... nechci zbytecne prudit s diagnostikou kdyz odchazej baterky, to je vymenim i preventivne a naopak, kdyz baterky vydrzej 10let (dela se to vubec tak dlouho ? tak s tim pudu nejdriv na diagnozu ...... a pak i se sebou
odejde baterka , řeší se to montáží jinych čidel a tyhle si vystavíš v garáži, jsou dvě varianty bud čína za 600kč nebo origo za asi 3000kč
ale je tu dost chytráku kteří ti budou tvrdit jak mají vyměněnou baterku a už jin to 5 let maká. ja jsem si z nudy opravil pro sebe čidla do sady 21 kola a po 14 dnech šel pro origo. nemáš šanci to k te baterce rozumně příbodovat.
Upravil servisak dne 15.03.2018 17:56
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
odejde baterka , řeší se to montáží jinych čidel a tyhle si vystavíš v garáži, jsou dvě varianty bud čína za 600kč nebo origo za asi 3000kč
ale je tu dost chytráku kteří ti budou tvrdit jak mají vyměněnou baterku a už jin to 5 let maká. ja jsem si z nudy opravil pro sebe čidla do sady 21 kola a po 14 dnech šel pro origo. nemáš šanci to k te baterce rozumně příbodovat.
ok, diky, jasna rec, takhle tomu rozumim ...... tak bude vystavka v garazi
Já mám motorku r. 2008, přední čidlo stále funguje, zadní zlobilo, tak jsem vyměnil baterii, napoprvé jsem to neutěsnil, ale při druhém pokusu jsem si dal pozor a (při vší úctě serviskau) to již rok funguje.
Upravil Suky dne 15.03.2018 23:06
Situace: koupím si čidla z aliexpresu 2ks cca 25USD. Přijdou mi domů a nechci hned sundávat pneu z ráfku protože nevím jestli půjdou napárovat.
Je možno jedno čínské čidlo probudit, poté napárovat přes diagnostiku jakože druhá sada kol a ukončit akci. Toto probuzené napárované čidlo si fixem popíšu a uložím do šuflíku.
Až se někdy pojede do pneuservisu přezouvat tak vytáhnou čidlo z šuflíku a v pneuservisu čidlo přehodím.
Je tento postup možný/správný/reálný?
Upravil stevebmw dne 26.03.2020 10:49
R1200GS 2010
stevebmw napsal:
k těm čínským senzorům bych měl jeden dotázek:
Situace: koupím si čidla z aliexpresu 2ks cca 25USD. Přijdou mi domů a nechci hned sundávat pneu z ráfku protože nevím jestli půjdou napárovat.
Je možno jedno čínské čidlo probudit, poté napárovat přes diagnostiku jakože druhá sada kol a ukončit akci. Toto probuzené napárované čidlo si fixem popíšu a uložím do šuflíku.
Až se někdy pojede do pneuservisu přezouvat tak vytáhnou čidlo z šuflíku a v pneuservisu čidlo přehodím.
stevebmw napsal:
a když RDC čtečku nemám? mám Pouze ISTA-D a ta ho asi probudit neumí?
nebo?
Potřebuješ externí zařízení mimo diagnostiku a řídící jednotku motorky, které Ti čidlo probudí a následně načte jeho kód. Nevím aktuálně o žádné diagnostice, která by uměla "probudit" RDC čidlo. V rámci BMW MOTO AMBULANCE máme jednoučelové zařízení, které umí probudit čidla pracující na různých frekvencích.
ok, tomu rozumím. Myslel jsem to ale trochu jinak, protože někde na webu je návod jak to čidlo napárovat v domácích podmínkách, tzn. bez radiové probouzečky. Jsou tam popsány 2 příklady:
1. jízdou - negativem je, že v tu chvíli se probudí obě čidla
2. rychlým upuštěním tlaku - cca 10s zamáčknout ventilek nahuštěného kola a čidlo se probudí - negativem je, že to nefunguje 100%
A já pokud mám čidlo v ruce, tak nemohu udělat ani jeden postup. A tak se ptám jestli má někdo zkušenost z domácích podmínek, krom radiové probouzečky, ještě jinak čidlo probudit?
R1200GS 2010
ahojte, když jsem se byl svézt na GSA 2020 tak jsem si všiml, že má ventilky do boku (90°). Z kalalogu jsem zjistil, že už to tak mají asi i dřívější modely. Budou prosím tyto TPMS čitelné i mou jednotkou GSA2008, kdybych jimi nahradil mé stávající senzory? (btw stejné Schradery jsou použity i na KTM). Díky za každou odpověď
GSA 07/2008