k uživení jeepu je zapotřebí hodně macaté peněženky pokud se nemýlím
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire: 10l nafty 2.8 crd nebo 13l benzinu řešíš to plynem 20l je to za půlku takže jajko 10l benzinu tudíš spotřeba běžná jako u každého podobného těžkého 2t auta
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
Subaru? Když žere moc, ucpi ho plynem
To mě taky napadlo. Líbí se mi první generace Forestera - 4x4 +uzávěrka... ale když s ním jedeš, tak to žere i trávu kolem silnice. Leda to opravdu řešit plynem, jako Adolf. A pak jen blbá výměna svíček je na celodenní montáž...
s RAVkou se za 10l jezdit dá, ale co je pro tebe prudký kopec?
jinak zajímavé a bezporuchové jsou Vitary, Ty starší mají ještě i poctivý rám, tak jsou do lesa určitě lepší
Nechci ti kazit iluze, ale forester nemá v žádně generaci uzávěrku. Turbo motory některé mají vzadu samosvor, ale jen některé- Co se týká spotřeby tak mám atmosféru první gegeraci r.v. 98 a bere standartně tak 9-10l, když sem s nim jel po dálnici celou cestu 170 tak si cucnul 12.
Hrabe_X napsal:
Medik napsal:
Hrabe_X napsal:
Mám taky jeden dotaz k autům:
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
Subaru? Když žere moc, ucpi ho plynem
To mě taky napadlo. Líbí se mi první generace Forestera - 4x4 +uzávěrka... ale když s ním jedeš, tak to žere i trávu kolem silnice. Leda to opravdu řešit plynem, jako Adolf. A pak jen blbá výměna svíček je na celodenní montáž...
Forestera jsem koupil ženě jako SUV a beru jí ho jak jen to jde - uzávěrka není, ale plní ji částečně "ESP", protože umí rozložit sílu kam potřebuje, a samozřejmě trvala 50x50 čtyřkolka s REDUKČI ... LPG nemáme, ale 2.0i bere okolo 9.5 dlouhodobě, z toho 80% město ...
/Flare
Mazda Tribute, měl jsem ho 3,5 roku, jezdí pod 2kč/km a na nic si nehraje.
Kouli má na 1500, ale 2000 dá v poho. není to žádnej rychlík, ale práci v lese pro dřevo zvládá bezpečně, šotolina, lehčí terén v poho. Je větší než Forester, ale úspornější.
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
http://automodul....x4-c458625
Upravil Spitfire dne 09.03.2013 22:55
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Přesně tak, ta přídavná páčka co je za řadící pákou u forestra a všech dalších subaru neni uzávěrka, ale synchronizovaná redukční převodovka a upřímě mi ani ve forestru ta uzávěrka nikdy nechyběla, pokud to auto nedostaneš v terénu na místo kde se ti vyvěsí dvě protilehlá kola tak ani nepoznáš, že tam uzávěrka neni a i takové místo se dá, když se trochu rozjedeš bez problému překonat. Většinou se spíš jako limitní projeví dezén pneumatik, které mám aspoň u sebe spíš na silnici, ale i to se dá třeba na mokré trávě a ve většim stoupání vyřešit tak že to vycouváš. Za 5 let co mám forestra sem s nim ještě nikdy nezůstal nikde zapadlej a to sem s nim i vytahoval zapadlej traktor, nebo náklaďák a přívěs když je potřeba utáhne i přes 2t, ale je samozřejmě potřeba počítat s tim, že je přívěs už o dost těžší než auto(můj forester má cca 1350kg) takže za mě můžu Subaru jen doporučit
Flare napsal:
Forestera jsem koupil ženě jako SUV a beru jí ho jak jen to jde - uzávěrka není, ale plní ji částečně "ESP", protože umí rozložit sílu kam potřebuje, a samozřejmě trvala 50x50 čtyřkolka s REDUKČI ... LPG nemáme, ale 2.0i bere okolo 9.5 dlouhodobě, z toho 80% město ...
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
1.8 TSi jsou problémové motory, reálnost km ti řeknou podle VIN hned v každém autorizovaném servise a nikde ani zmínka, že je nehavarované. Z fotek toho moc poznat nejde.
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
1.8 TSi jsou problémové motory, reálnost km ti řeknou podle VIN hned v každém autorizovaném servise a nikde ani zmínka, že je nehavarované. Z fotek toho moc poznat nejde.
co jsem tak pročítal testy tak největší technické závady měla a má 1.2 a 1.4 TSI. Na 1.8 jsem moc stížností nenašel. Taktéž jsem předpokládal že nejspolehlivější nafta je stará 1.9TDI bez filtru, ale když občas čtu ty závady v bazarových testech tak se mi do ní taky nechce (čerpadla, vstřikovače, rozvoďáky, váhy, aj.) Asi si budu muset vybrat jinou značku
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
Je to benzín takže ta cena je bych řekl odpovídající, možná malinko nižší ale reálná
taky pochopit by se to i celkem dalo ale všechny ceny (ceny v hotovosti) se mi zdají nějaké nižší. Jestli pak si neúčtují nějaké manipulační poplatky nebo tak
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
1.8 TSi jsou problémové motory, reálnost km ti řeknou podle VIN hned v každém autorizovaném servise a nikde ani zmínka, že je nehavarované. Z fotek toho moc poznat nejde.
co jsem tak pročítal testy tak největší technické závady měla a má 1.2 a 1.4 TSI. Na 1.8 jsem moc stížností nenašel. Taktéž jsem předpokládal že nejspolehlivější nafta je stará 1.9TDI bez filtru, ale když občas čtu ty závady v bazarových testech tak se mi do ní taky nechce (čerpadla, vstřikovače, rozvoďáky, váhy, aj.) Asi si budu muset vybrat jinou značku
přeskakují na nich rozvody, týká se to taky 1,8 TSI, před 4 měsíci se to stalo i na jedné 4x4 1,8TSI z 2010, co máme ve firmě. Škodovka nám dala okamžitě nový motor. V servisu se vyjádřili, že to není ojedinělé. Naštěstí bylo auto ještě v záruce
Zaujaly mě dvě 4kolky - máte s jednou z nich někdo nějakou zkušenost?
Jednalo by se o ojetý auta s trvalým 4x4:
Toyota RAV4 2,0 D4
Alfra Q4 Crosswagon 1,9JDT.
Jde mi o to, abych nejezdil za 10+ litrů na 100km, aby to vyjelo na sněhu prudkej kopec a občas lesní cestu s károu pro dřevo (lehký bahno, tahání káry, ale žádnej velkej terén).
Já mám 2005 RAV4 2,0 D4D jako 2.majitel. Měla 72tis. km. Teď mám 159 a už 2 x jsem musel měnit SCV ventily v důsledku nekvality nafty v ČR. Jinak bez závad, běžný servis- ve 105 rozvody ve 150 spojka, ale to je normální opotřebení... Spotřeba při pořízení byla 6,5 l a poslední 2 roky co se nafta vylepšuje sajrajtem z řepky tak mám 7 !!
Pročti si odkazy ohledně těch ventilů. Já do každého tankování přidávám 2 štample VIF super diesel aditiv a 2 x ročně čistím palivovou soustavo TEC 2000. Už rok mám pokoj..
Mrkni na forum Toyoty http://www.toyota...mp;start=0
a http://www.toyota...hp?t=22177
a co se týká Alfy, tak z Itálie radši víno nebo sýr, tak šťastnou volbu
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
1.8 TSi jsou problémové motory, reálnost km ti řeknou podle VIN hned v každém autorizovaném servise a nikde ani zmínka, že je nehavarované. Z fotek toho moc poznat nejde.
co jsem tak pročítal testy tak největší technické závady měla a má 1.2 a 1.4 TSI. Na 1.8 jsem moc stížností nenašel. Taktéž jsem předpokládal že nejspolehlivější nafta je stará 1.9TDI bez filtru, ale když občas čtu ty závady v bazarových testech tak se mi do ní taky nechce (čerpadla, vstřikovače, rozvoďáky, váhy, aj.) Asi si budu muset vybrat jinou značku
přeskakují na nich rozvody, týká se to taky 1,8 TSI, před 4 měsíci se to stalo i na jedné 4x4 1,8TSI z 2010, co máme ve firmě. Škodovka nám dala okamžitě nový motor. V servisu se vyjádřili, že to není ojedinělé. Naštěstí bylo auto ještě v záruce
když jsem se začetl v nějakých škoda fórech tak jsem na tyto informace narazil taky, z toho ale vyplývá že jediná rozumně spolehlivá motorizace je stará osmiventilová atmosféra.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
když jsem se začetl v nějakých škoda fórech tak jsem na tyto informace narazil taky, z toho ale vyplývá že jediná rozumně spolehlivá motorizace je stará osmiventilová atmosféra.
když jsem se začetl v nějakých škoda fórech tak jsem na tyto informace narazil taky, z toho ale vyplývá že jediná rozumně spolehlivá motorizace je stará osmiventilová atmosféra.
a vůbec bych se nebál ani 1.9 TDI
to jsem si myslel třeba o dieslu D4-D od toyoty (r.02) ale tolik problému co se řeší každou zimu, mě od nafty odrazuje. Mám pocit, že bych skočil do toho samého, tedy že bych si 1.9 nijak nepomohl. Budu dál číst recenze na tento motor
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90