Hoj, oficialni cestu jsem zavrhnul, tey i cestu jinych komponent BMW.
Signalizaci zarazeneho stupne jsem si vyrobil vicemene ze suplikovych zasob neco na zpusob Gipro. Jen jsem kupoval svaba v GME za 30kc. Funguje to perfektne.
To mi tam chybelo nejvic, okolni teplotu mam ze stare masiny klasicky bimetal teplomer. Ten ma vyhodu ze po ranu kouknu a vidim, nemusim zapinat zapalovani..
Jeste jsem planoval mnozstvi paliva, ale bohuzel nemam zadnou podporu.. Asi pokud neuvidim ten senzor na vlastni oci tak se do toho nepustim. Chtel jsem to udelat na litry s presnosti na deci, timpadem by mi byl dojezd v km napytel.
Teplota motoru je pro me hracka, ale zatim to vidim jako zbytecnost.
Az by toho bylo vic tak to flaknu na nejaky podsvetleny LCD.
frijolero napsal:
Hoj, oficialni cestu jsem zavrhnul, tey i cestu jinych komponent BMW.
Signalizaci zarazeneho stupne jsem si vyrobil vicemene ze suplikovych zasob neco na zpusob Gipro. Jen jsem kupoval svaba v GME za 30kc. Funguje to perfektne.
To mi tam chybelo nejvic, okolni teplotu mam ze stare masiny klasicky bimetal teplomer. Ten ma vyhodu ze po ranu kouknu a vidim, nemusim zapinat zapalovani..
Jeste jsem planoval mnozstvi paliva, ale bohuzel nemam zadnou podporu.. Asi pokud neuvidim ten senzor na vlastni oci tak se do toho nepustim. Chtel jsem to udelat na litry s presnosti na deci, timpadem by mi byl dojezd v km napytel.
Teplota motoru je pro me hracka, ale zatim to vidim jako zbytecnost.
Az by toho bylo vic tak to flaknu na nejaky podsvetleny LCD.
.. a ted prijdou hromy blesky..
Si to měl nafotit a ukázat tady jak to vypadá to tvé řešení,kde si co napojil atp.
ja budu displejem resit teplotu oleje a stav dobijeni
Upravil schrek dne 06.04.2013 09:57
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Umisteni je pracovni, ve finale to dam do te mezery jak je sipka. Napojeno je to tremi fousy na senzor na motoru v miste konektoru u relatka dobijeni. Cela elektronika je na desticce primo za tim 7mi segmentem, takze opravdu miniaturni. Napajeni je 5V primo z napajeni toho senzoru, max. odber pri 6ti rozsvicenych segmentech je 80mA. Tedy 400mW. Jeste me zajima zda nahodou od toho senzoru nebude nejaka hlaska o zvysenem odberu, ale to zjistim nejdriv tak na pozdim pri pravidelne diagnostice..
Zbytek je know-how, pro zajemce jsou me sluzby k dispozici na PM.
----
Shreku, nekde jsem videl peknou vec na to napeti pomoci 2barevne ledky, udelas s tim 3 barvy a to si myslim staci nez koukat na displej a sledovat jestli tam mas 13V nebo 13,2V.
Na ten olej planujes vyuzit senzor co uz tam je nebo pridat dalsi ? Pze na olej i teplotu obou valcu je stejny senzor. Dalo by se to multiplexnout a jednim vrzem mas 3 teploty..
frijolero přiložený následující obrázek:
A jeste jednicka.. zobrazovane cisla se daji kdykoli preprogramovat, aktualizaci mam nastavenou tak na 0,5s. Da se to rozblikat, no proste cokoli
frijolero přiložený následující obrázek:
Pánové ja bejt váma tak se zásahama do instalace bych moc neryskoval. vše jede po CANBUSU a hrozí možnost že si vyděláte.. Opatrně
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Servisak neboj ja nesjsu blazen, ja do instalace zasahovat vubec nebudu vse bude samostatne , jednak bych prisle o zaruku a jedneka vrtat do neceho ani nahodou, vsechno jde primo na baterku pres infra relatko .
Jinak na teplotu oleje vyuziji sroub na vypousteni oleje jen se upravi aby tam slo cidlo a na dobijeni pujde display s hodnoutama ne jen ledky, navic bude jeden display na teplotu i napeti jen se bude prepinat cudlikem
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Servisak neboj ja nesjsu blazen, ja do instalace zasahovat vubec nebudu vse bude samostatne , jednak bych prisle o zaruku a jedneka vrtat do neceho ani nahodou, vsechno jde primo na baterku pres infra relatko .
Jinak na teplotu oleje vyuziji sroub na vypousteni oleje jen se upravi aby tam slo cidlo a na dobijeni pujde display s hodnoutama ne jen ledky, navic bude jeden display na teplotu i napeti jen se bude prepinat cudlikem
jen me ted nastvalo to ze sme odpojil budiky kvuli instalaci plaubky a hned me to napsalo ze mam jet do servisu!!!! Ja pako se lopotim s krokodylkama abych neodpojil baterku kdyz jsem zapojival kabel na nabijecku a pak tohle, ale je to asi pochopitelny
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
jj je to normální jev u starejch modelu si udaje pamatují budíky a ne jednotka motoru..
Ale tobě to jen vymazlo datum servisu nic víc to nastavíš i GS 911
... servis a diagnostika BMW Motorrad
jj sfouknu za Tondou jak pojedu na Radarku mi to nastavi abych nezapomel, jinak smaze se jen datum nebo i pocet km od servisu , pocitej ze se u tebe stavim na servis na Proseku v cervenci to mam servisni interval pokud nenajedu do te doby 6500km
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
skoci mi servis a napise se 12:502013 myslim ze tohle tam skoci kdyz to zapnu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jinak na teplotu oleje vyuziji sroub na vypousteni oleje jen se upravi aby tam slo cidlo a na dobijeni pujde display s hodnoutama ne jen ledky, navic bude jeden display na teplotu i napeti jen se bude prepinat cudlikem
Umisteni na vypousteci sroub myslim neni nejlepsi reseni, olej kolem neho neproudi a teplota bude zkreslena okolni teplotou, strikajici vodou, atd.
U NX650 se at uz cidlo tlaku nebo teploty oleje davalo primo na pruchozi sroub co privadel olej na vacku, ani nevim jestli na f800gs neco takoveho je nebo je to kanalkama v bloku..
Dalsi moznost je pouzit vicko nalevaciho otvoru s telomerem v merce oleje.
no s tou merkou me to tak napadlo dela se na to ui takovej budicek , jeste uvidim co vymyslim, neprve musim sesmolit ten display, chtel sem pouzit tento http://www.louis....r=10034905 jen nevim zda to pujde upravit na to cidlo oleje a hlavne ukazuje jen do 60 stupnu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
teploměr bych volil ten od Louize měrkovej-jednoduchý,není to věc co by bylo nutný mít stále v zorným poli.
Ten vypoušták -tam bys tímto přišel o magnet na zátce což je taky taková kontrola stavu třecích ploch v motoru,při údržbě vidíš jestli na něm nejsou piliny atp.
Taky bych tu teplotu řešil tou měrkou spíš bych si tam dodělal displej s voltama .. třebas vodník už ten displej má dost nacpanej infem a dost se tam toho ještě nechá v setapa dodat to je boží
... servis a diagnostika BMW Motorrad