Vzhledově se mě víc líbí 1200ADV A beru ji jako vrchol.
A jak sem psal vejš,na ježdění po silnici v civilizované evropě se servisní sítí BMW v patách bude LC asi lepší,ale do mongolska nebo jiné prdele je to asi nereálný. Čas ukáže. Divím se,že tomu LC ještě nenacpali řetěz místo kardanu,taky by ušetřili a do prospektu pro hltače novinek by napsali něco vo tym,že obrovským výzkumem a vývojem zjistili,že je to to jediný opravdu správný řešení a nikdy jinak
Né kluci,každá z motorek má něco dosebe,stará,nová,taková nebo maková. Moje zkušenost je taková,že mě starý věci fungujou líp než novější,což ofšem zjistím až výměně té staré za novou,kdy si věčinou naběhnu a divím se,že se takovej šunt vubec prodává...
Drákulovo vlákno sme totálně zahnojili,snad nás někdo neukamenuje
Ja jsem zastance 1150ADV, sice uznavam ze 12GSA je asi z dnesniho pohledu hezci,ale 1150 ma pro mne takovy jiny velky charisma a tak nejak si myslim, ze treba za 10 let se mi i bude vic libit nez 12GSA.
Jinak klobouk dolu pred drakulou, moji zenskou si nedovedu na 1150 predstavit max na scutru
Tedy sousedi klobouk dolů před Drákulou!!!opravdu!!!! ať jim to zvesela spolu špale dál :-)
Bobe :-) z mého pohledu obě motorky jsou hezké! každá má něco do sebe! na 12ADV jsme jel a mě to tak nějak zklamalo tak nevím... každopádně ta tvoje má hezkou barvu !!!! 1150 ADV no nejel jsme na tom ae jelikož 1150 mám tak za mě ta je super :-) a když je k tomu ještě žlutá tak je nejkrásnější!!!:-)
jsme ti asi pomohl že :-D
jo a autíčko máš taky hezké :-)
Bob - to je v pohodě, vždyt se tady o srovnání těch motorek píše. 1200GSA se mi moc líbí, celkovou linií snad víc než 1150GSA a v mnoha jízdních ohledech je mnohem dál než 1150. Má na můj vkus dost modních prvků, ale jak píše Georg, pro výrobce je to především obchod.
Mám dotaz - Georg upozornil Drákulu (prozradím tajemství - je to její táta a majitel nádherné 1200GSA) na nové pneumatiky Metzeler Karoo 3. Drákulu chceme přezout na něco lehce terénnějšího a zajímají mne zkušenosti majitelů, jako kompromis mezi silnicí a lehčím terénem se mi ty gumy líbí, ale jinak o nich nic nevím, zajímají mne vlastnosti na silnici i v terénu a výdrž. Díky.
Ivánku tyhle gumy neznám,jinak já jezdím na Heidanau K60 scout,nájezd na nich mám cca 13 tis jak silnice tak šotoliny a myslím že tak asi 3 tis km ještě dají:-) nejsem tedy střelec ale i za mokra se na nich nějak moc nebojím a za sucha není problém dostat se téměř na hranu.
sice vím že to není odpověď na tvou otázku ale třeba ti to pomůže v něčem taky :-)
magoss napsal:
Ivánku tyhle gumy neznám,jinak já jezdím na Heidanau K60 scout,nájezd na nich mám cca 13 tis jak silnice tak šotoliny a myslím že tak asi 3 tis km ještě dají:-) nejsem tedy střelec ale i za mokra se na nich nějak moc nebojím a za sucha není problém dostat se téměř na hranu.
sice vím že to není odpověď na tvou otázku ale třeba ti to pomůže v něčem taky :-)
Je trochu ovlivněn tím, že na dvanáctku nemám peníze, to přiznám bez boje.
Co se týká designu tam si myslím, že 12 je jasný vítěz. Přeci jen se se plastem lépe obaluje.
Po mém svezení na 12tce jsem byl zklamán z motoru. Jede o hodně líp než moje jedenáctka, ale nelíbí se mi charakter. Prostě to není ten starý motor se srdcem a velkých duchem.
Pro můj styl cestování větší výkon nepotřebuji a to že si se mnou motor povídá vibracemi a zvuky je pro mě bonus.
Myslím si že jak existují auta, která se staly nebo stanou legendami ( E36, 30, 2CV, brouk, w124, mustang.....) tak už jsou legendou některé dvouventily a já doufám, že se stane legendou i 11ka. S 1150si nejsem jistý ale dle mě 12ka to určitě nebude.
Je pěkná, na technické spici, ale dle mě nemá charizma jako starší stroje. Jízdní vlastnosti jsou určitě lepší, o tom nemusíme pochybovat.
To Ivan. Mám na Scoutech asi 12tis a jsem spokojen. Myslím že mi ještě tak 6-8dají. Ale jezdím úsporně. Jinak ty gumy mi sedí víc než tůračky.
Je pravda že já jezdím jako důchodce. Na TKC jem dal 8700 a sundával je jen proto, že jsem jel na dovo. Ještě by něco daly. Někomu vydrží tak 4tis.
Splněný sen moje 1100GS
K tématu a 1150/1200GS. 1200GS by ASI pro Drákulu bylo ovladatelnější na místě, zvlášť se sníženým sedlem. Ale jí se prostě nelíbí (minimálně první ročníky, mně už dnes taky přijdou nevýrazné), tak zvolila 1150.
Nájezdy - já byl kdysi podezírán ze lží, když jsem na Touranckách najížděl 25-27 tisíc km. Je to jak o typu pneu, tak o způsobu jízdy, já snad nejezdím pomalu, ale ani ne rychle, ale hlavně PLYNULE. Na Mitaskách E09 jsem najížděl 14000 předek a 17-18 tisí zadek, ale ne vždycky, občas mi "odešly" dřív.
Drákula měla na R850R Continental Road Attack 2 nebo tak nějak, dvousměsová guma s divným vzorkem, určitě nejezdila vždycky piánko, třeba když se vždy cestou do Banátu rozvášní mezi Resitou a Oravitou, raději mávnu rukou a nechám ji jet:-), a na těch gumách najela kolem 20 tisíc.
Drákula zatím registraci na bmwgs odolává, ale denně mi večer čte z vlákna o vtipech. A zmínila se, že se snad zaregistruje aby mohla na některé věci reagovat..
jencekgs napsal:
Je pravda že já jezdím jako důchodce. Na TKC jem dal 8700 a sundával je jen proto, že jsem jel na dovo. Ještě by něco daly. Někomu vydrží tak 4tis.
Morabvo je "sežere k obědu" Já bych je měl taky celou sezónu a možná kousek další Jedu teď na Touranckách, ale až se vrátím, mám připravené Mitasky se špuntama. Dlouho jsem si nerozbil hubu
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
magoss napsal:
Ivánku tyhle gumy neznám,jinak já jezdím na Heidanau K60 scout,nájezd na nich mám cca 13 tis jak silnice tak šotoliny a myslím že tak asi 3 tis km ještě dají:-) nejsem tedy střelec ale i za mokra se na nich nějak moc nebojím a za sucha není problém dostat se téměř na hranu.
sice vím že to není odpověď na tvou otázku ale třeba ti to pomůže v něčem taky :-)
předek i zadek ?
jj předek i zadek mají 13 tis předek dá ještě hodě ale na zadku je tam toho poméň na dovolenou chci dát nové ale zas... hold blbyny ubírají gumu no .-)
Včera a dnes jsme dali s Drákulou výživných 600 km na Lipno a zpět, vše v nepromokách. Zejména dnes to bylo zajímavé kolem rozvodněné Vltavy s plovoucími prázdnými rafty a kmeny stromů,, neprůjezdná silnice na Krumlov, několik asfaltových brodů...
Ivan napsal:
Nájezdy - já byl kdysi podezírán ze lží, když jsem na Touranckách najížděl 25-27 tisíc km.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jencekgs napsal:
Co se týká designu tam si myslím, že 12 je jasný vítěz. Přeci jen se se plastem lépe obaluje.
mne se nektere vyrocky 1150 libi vic, nez prvni 12ky.
a btw to uz mi spis prijde legendarni 1150, nez 1100ka...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2