kdyz jsem se dneska oddelil od Moraba a Progranita v chuchli, zkousel to na mne ten jelit co s nama stal napravo na zavorach.
Podle mne mel nejakeho Monstera nebo neco takovyho placatyho.
Samozrejme, ze jsem jelita teezce ponizil v zatackach... zvlast te na konci mostiku co jde pres strakonickou, ale jeste jsem mu ujel v akceleaci na trojku a ctyrku.
pouceni: daji se s tim trapit nahaci i MIMO technicke useky
mmch predni kolo se sveda fakt ochotne ... na trojku urcite, na ctyrku mam podezreni... chce to opatrne, ASC neASC. Jezdim na ROAD rezim.
Dnes, som dostal takého jedného, aj s mojou starou za chrbtom. To já mám potom akú motorku !? a to ako musel byť ponížený !?
to mu to asi moc nejelo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mmch dnes jsem poprve testoval plexi vecer na strakonicke za temer uplneho bezvetri a pri mych 175cm to je GENIALNI.
jak turbulence, tak celkovy tlak na telo ve vyssich rychlostech.
prijde mi to radove lepsi, nez puvodni 12ka a o 2 svetelny roky od osmikila.
Upravil hicks dne 21.04.2013 22:42
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Eman_ napsal:
Hixiku a jak ukazuje stav benzinu?
Uz si tlacil?
Vzpominam si na tvoje zacatky na osmikilu,ktere si měl spise tlacici nez jezdici...
uz jsem to pretahnul pres nulovej dojezd ale zatim to nechciplo
jinak spotreba se DOST ustalila na 5,2.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pepanek1150 napsal:
no a kdy bude bude nové GSA ? Mám někdo info,např. Hicks
ja mam jen info, ze Morabo uz ji ma objednanou.
nejspis predstavena zase na podzim, dostupnost zima/jaro?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
morabo napsal:
A uzasny je i plexi, jeho nastavovani koleckem a konecne vlastne cela aerodynamika je excelentni a turbulenci prosta. Mistrovskym dilem jsou z tohoto pohledu blastery.
to je zajímavé s tím plexi, já na klasickém 1200GS nemůžu najít žádnou polohu plexi tak, abych se zbavil turbulencí do helmy
moje výška 186cm
Daj si tam toto:
http://www.youtube.com/v/7BCihzfpDQE
Mám tiež 186 je to fakt super. Síce turbulencie som nemal ani pred tým / aj ked GS vyzdvihovali v testoch pred Stelviom / Normálne mám opačný problém, ked neni bočný vietor , nemám vzduch a idem sa uvariť.
konecne jsem odzkousel spotrebu ve 150km/h na rovine za minimalniho vetru -- se stitkem nahoru + tempomat cca 6,7.
coz neni uplne malo...
Jinak na ten ROAD rezim mi to prijde teda DOST dvanactkoidni.. jako projev motoru.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Letošním Motocyklem roku v ČR je BMW R1200 GS
etošním vítězem ankety Motocykl roku se stal terénní stroj BMW R1200 GS. Velké enduro od BMW zvítězilo v sedmnáctileté historii soutěže již počtvrté. Loni titul získala Ducati 1199 Panigale S Tricolore. Oznámila to ve čtvrtek večer sekce Moto při Svazu dovozců automobilů.
---
woohoo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dnes na BMW Road show 2013 jsem na akci Renocaru jezdli na novém LC.Zde mé subjektivní dojmy:
Minusy: Moc citlivý plyn,malá vule.Pro nezkušené až nebezpečné.
Chybí pocit BMW,chybí mi ty známé vibrace,je to až japonsky sterilní.
Zvuk.Není to tak hrozné,ale vzducháč zní lépe.
Plusy:Vše ostatní.Perfektní motor,famózní podvozek,ovladatelnost.Brzdy sice o málinko slabší ale zato lépe dávkovatelné.Na suché polňačce,na touranckách jsem měl pocit sucha a bezpečí a snažil jsem se jakž takž tahat.Škoda,že měl Míra Lisý takové to bezpečné tempo v skupině,takže plný potenciál motorky jsem spoznat nemohl.Vypadá to na pujčení předváděčky singl.
Za mě,se nové geeso povedlo moc dobře.
Při návratu domu jsem zjistil,že moje dvouvačka je pořád skvělá motorka a určitě mi ještě dlouho vydrží,sice má najeto skoro 50 tisíc,ale měnit neplánuji.Uvidíme u další generace,třeba model 2021? Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Nori napsal:
Dnes na BMW Road show 2013 jsem na akci Renocaru jezdli na novém LC.Zde mé subjektivní dojmy:
Minusy: Moc citlivý plyn,malá vule.Pro nezkušené až nebezpečné.
Chybí pocit BMW,chybí mi ty známé vibrace,je to až japonsky sterilní.
Zvuk.Není to tak hrozné,ale vzducháč zní lépe.
Plusy:Vše ostatní.Perfektní motor,famózní podvozek,ovladatelnost.Brzdy sice o málinko slabší ale zato lépe dávkovatelné.Na suché polňačce,na touranckách jsem měl pocit sucha a bezpečí a snažil jsem se jakž takž tahat.Škoda,že měl Míra Lisý takové to bezpečné tempo v skupině,takže plný potenciál motorky jsem spoznat nemohl.Vypadá to na pujčení předváděčky singl.
Za mě,se nové geeso povedlo moc dobře.
Při návratu domu jsem zjistil,že moje dvouvačka je pořád skvělá motorka a určitě mi ještě dlouho vydrží,sice má najeto skoro 50 tisíc,ale měnit neplánuji.Uvidíme u další generace,třeba model 2021?
Taky jsem tam dnes byl. Pocity mám podobné.
Nicméně jsem z té motorky nadšený, myslím že se povedla..
Over than 250k km on BMW GS bikes
Tak určitěěě,jde ale o to,že dvouvačky jsou taky perfektní.Oproti 2009 a starším to není až takový skok.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
nechcem zakladat nove tema tak to dam sem.
Dneka som sa zučastnil testovacej jazdy mírou lisím. a bola to pecka.
závdim majitelo novych LCčiek ten pôžitok z jazdy.
ten motor čo sa tyka vykonu je fantasticky. spojka parada. len si zvyknut kde zabera.
dost ma prekvapili elektronicke stabilizačne veci motorky nečakal som take vyhladenie prešmykov (len ktovie ako sa to zachova v terene ked to zabudneš vypnut vo vyjazde)
zastavíš alebo to ako tak výde.
aj ked som mal enduro(podvozok) tak mi to pripadalo velmi nizke oproti klasickej GS
plexi aj v najvyžšej polohe bolo krátke a fukalo mi na prilbu a hlavne sa triaslo.
od motora mi prichadzali divne zvuky ako ventile na starej škodovke.
ked som pridal plyn zo spojkou tak sa moto dost zavlnila (oproti modelu 2007)
dost ma sklamal otocny volič. nic okrem navygačka to neumi.
tie blinkre tam mohli nechat BMW prehadzovanie. kdo si ma na to za 45minut zvyknut.(stale trubenie) Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Nori napsal:
Minusy: Moc citlivý plyn,malá vule.Pro nezkušené až nebezpečné.
staci si prepnout z DYNAMIC na ROAD.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
moc velky rozdil mezi dynamic a road jsem nepoznal. mirne zatahuje az pri enduru. ale da se na to relativne rychle zvyknout. na takovehle motorce zacatecnik kazdopadne nema co delat
Peacemaker napsal:
moc velky rozdil mezi dynamic a road jsem nepoznal. mirne zatahuje az pri enduru. ale da se na to relativne rychle zvyknout. na takovehle motorce zacatecnik kazdopadne nema co delat
je to rozdil jako blazen... alespon pro mne. na dynamic je to skoro jak osmikilo.... road je podstatne vlacnejsi (plyn)
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Taky jsem se včera u Renocaru svezl. Ať si říká kdo chce co chce, podle mě je v dané kategorii TOP! Takže gratulace novým majitelům.
Mé poznatky:
Dokonalá spojka (průběh, malý tlak na páčku)
Citlivější plyn, ale nic extra
Velmi hladký chod motoru, ale malý brzdný účinek (nevím jestli je to + nebo -)
Silné střední pásmo,ale oproti mé HP2 nemá špičku (motor z HP2 je zábavnější)
Slušné brzdy, ale čekal jsem víc
Výborná ovladatelnost, těžiště, na vhodných gumách bych si s tím troufl i na větší offroad - ta motorka na to má...
Podvozek a řežimy - na cestovní enduro dokonalost!
Ochrana před větrem výborná
Co mě štvalo byly zásahy od kontroly trakce - zabíjí to sportovní geny a funfactor. Byla by to první věc, kterou bych chtěl deaktivovat. Jinak mi motorka sedla parádně a možná si ji časem (až nevylezu na HP2) pořídím.
Na to jak se o BMW píše jako o sterilním cesťáku, tak když jsem ji podržel pod krkem, tak mě to na ní fakt bavilo. Věřím, že KTM bude taky dobrá, ale tam mě už z principu odrazují některé jejich technické řešení, které bych na cestovním enduru nesnesl...
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
mne to NAHORU na 2+3.. zvlast pokud nedoprecizuju meziplyn, dava SLUSNY rany z prevodovky.
---
brzdy jsou zajimavy.. mne to brzdi jako prase, kdyz za to vezmu tak se zapichuje do asfaltu.
Upravil hicks dne 28.04.2013 12:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mne to NAHORU na 2+3.. zvlast pokud nedoprecizuju meziplyn, dava SLUSNY rany z prevodovky.
---
brzdy jsou zajimavy.. mne to brzdi jako prase, kdyz za to vezmu tak se zapichuje do asfaltu.
Můj kus řadil velmi přesně - meziplyn jsem dal jen v jednom případě - z neutrálu na dvojku (sjezd z kopce s vyřazeným kvaltem). Převodovka byla tichá i kardan mi přišel kultivovanější...
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
mne to NAHORU na 2+3.. zvlast pokud nedoprecizuju meziplyn, dava SLUSNY rany z prevodovky.
---
brzdy jsou zajimavy.. mne to brzdi jako prase, kdyz za to vezmu tak se zapichuje do asfaltu.
Můj kus řadil velmi přesně - meziplyn jsem dal jen v jednom případě - z neutrálu na dvojku (sjezd z kopce s vyřazeným kvaltem). Převodovka byla tichá i kardan mi přišel kultivovanější...
a jak dlouho si na ni jezdil? mne to taky nedela porad, ale zvlast pokud jednicku nebo dvojku vic vytocim, je to rana temer spolehlive.
4/5/6 to temer nedela.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2