Pamilton napsal:
Musím tedy popravdě konstatovat, že jedinou opravdovou nevýhodou a problémem téhle motorky je to, co se děje kolem ní. Jezdil jsem na opravený japonský motorce, kterou někdo vyválel v Itálii. Všichni kamarádi se přijeli podívat, když jsem ji koupil.Co mám r1200GS LC v garáži, nikdo u mně nebyl, nějak se mnou nikdo nechce sdílet radost. Navíc naopak je poměrně dost lidí, který ty motorky nesnáší, jejich řidiči jsou pro ně namyšlený vrtule, který opovrhujou vším ostatním a roztahujou se na všech možnejch akcích. S jedním takovým jsem se dal do řeči a když se mi dostatečně vysmál, co jsem si to koupil, jak je to špatný, ukázal jsem mu pár obrázků a on se divil, co to je za pružinu tam za vidlicema předního kola... znalec. No a pak je zase druhá partička vyznavačů tohoto stroje, někteří dokonce tvrdí, že nejsou motorkáři, ale jezdci BMW a ty často většinou přesně ví, jak taková motorka je myšlená, co na ni pověsit, obout a kam nejlépe s ní jezdit. Dost to otravuje. Ještě že je ta motorka je tak dobrá, že mi to stojí za to. Napadá někoho ještě nějaká jiná motorka, kolem který jsou cítit podobný sociální harašení?
sakra mel bych se nad sebou zamyslet ... mam KTM i BMW (zrejme si kompenzuuji male prirozeni ) :-))))
R 1200 GS LC ....prodaná , do výroby na únor 2021 objednána R1250GSA Edice 40 let GS
KáTééMákům je nějaké BMW ukradené...to spíš leckteří s BMW nechápou jak vypadá terénní motorka...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Ja nevim, kdyz jsem mel Hondu poslouchal jsem kecy sterilni atd, s bmw divny valce a pod. Ted mam KTM a kazdej mi rika jak mam peknou motorku ale jako fakt bez kecu....
Já bych řekl, že to je tradiční zimní diskuze o ničem. Jestli se někomu líbí plastový kulatý kufry a lakovaný ráfky na GS, tak proč ne. Je to jeho věc. Každý ať si jezdí s čím chce. Ale asi nemá smysl tvrdit, že litý ráfky jsou na GS to nejlepší, když s nima opravdu hrozí riziko trvalého poškození při jízdě po nezpevněných cestách ale naopak s drátovými koly jde jezdit po silnici naprosto v pohodě a prakticky bez rozdílu komfortu. GS je univerzální motorka - silnice a cesty. Tak bych myslel, že ideální je konfigurace, která mi umožní jezdit jak po silnici, tak po polních cestách. Je asi jedno, jestli tam člověk má přídavný světla nebo ne ale ty kola jsou věc, která je dost zásadní. Ale pokud se někomu líbí, tak proč ne. Argumenty proč drátěný zná tak co to dál řešit.
Je spousta lidí (třeba v Holandsku, Belgii..), kteří si koupí GS ale vlastně si měli koupit RTčko. Protože s tím jezdí jako s RT. Spousta dalších si pořídili GS namísto H-D. Můj kamarád v americe měl celý život harleje a teď má GS na cestování namísto starého roadkinga. Chtěl něco co bude jezdit líp a líp brzdit a bude to bezpečnější. Není na tom nic špatného. Namá smysl tyhle lidi přesvědčovat, že existuje něco jako ježdění "adventure", na polní cestu v horách se s tím nikdy nepustí. Já mám 1200GS taky sice na drátech ale jezdím s tím výhradně po silnici. Prostě je to pro mě cestovní motorka když se chci projet v Alpách. A na adventure mám 1150GS, se kterým zase nerad jezdím po silnici - i když to jde. Ale u té 1200GS bych taky nechtěl litý kola, protože nevím, jestli ta motorka někdy nezmění majitele a ten by s ní chtěl jezdit cestou necestou.
Jinak co se těch značek týká, tak podle mě je BMW na podobný úrovni jako KTM a H-D. Vtipný je, že dost často slyšíme od majitelů jiných značek cestovních endur (Tenere, Triumphy ale třeba i V-Stromy nebo různý menší Hondy), že nechtějí do těch svých motorek nic investovat, žádné velké peníze, protože si chtějí do budoucna koupit buď BMW nebo KTM a tu si teprve vylepšit podle svých představ. Pochopitelně že člověk někdy slyší kecy od majitelů KTM, to je asi přirozené a bude to tak vždycky. Já proti KTM nic nemám, vždycky se na něm svezu rád a klidně bych si třeba 1190Adventure R koupil, kdybych řešil co si pořídit. Ale mám rád průběh krouťáku své staré 1150 ale nemám potřebu se smát majiteli jiné značky z jakéhokoliv důvodu. Jsou motorky, který považuju za nehezký a je pár motorek, který považuju doslova z hnusný ale nemusím kvůli tomu zakládat diskuze na to téma. Každopádně jsem třeba vloni strávil 14 dnů dovolené mimo jiné s majitelem KTM a denně jsem slyšel chválu na to, že moje motorka jede třeba i za 4.4l/100 když jeho jela za necelých deset. Na druhou stranu vím, že v každém momentu mimo silnici by mě mohl zmizet s tou jeho motorkou za obzorem a už bych ho nikdy ten den nedojel - teda dojel, protože by mu za 100km došel benzín v té 12l nádrži Ale to je takový to pošťuchování, co je fajn.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
CASTO. ty najedes par km na osmikile, prodas to novy... zeptej se zlabka na draty u par let starych motorek s najezdem 80k km+.
vaha je u lehkych litaku, jako napr. prvni serie 1200GS + LC udajne slusnej rozdil.
Mluvím snad pouze o svojí zkušenosti? Ne. A hlavně nepopírám, že občas to potřebuje servis, jen to není tak často na to aby mě to otravovalo. To hlavní co jsem říkal je, že pochybuju, že je poznat rozdíl dráty/liťáky při jízdě.
osmicka = vibrace.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nori napsal:
Hicksi, kde jsem psal, že lidi s liťákama jsou úplně mimo?
Jel jsi někdy se mnou, abys věděl, že jezdím řádově kvalitnější cesty?
protoze vam to tam prazaci vsechno vopravili, tak to je predem JASNY!
K diskusi-bych to za sebe uzavřel-draťáky na GS patří víc, protože...
ale to už tady bylo přece psáno.
to je ale jinej argument, nez jsi rikal a s nim i souhlasim.
pokud bych jel nekam dal, prikoupim draty. Ale pokud bych jel dal, jedu asi na 990ce nebo necem podobnym.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
Je spousta lidí (třeba v Holandsku, Belgii..), kteří si koupí GS ale vlastně si měli koupit RTčko. Protože s tím jezdí jako s RT.
hele a proc by si meli kupovat RTcko, kdyz muzou mit MRSTNEJSI, do mesta vic vhodny GSo?
ja moc nechapu ten argument silnice = rt lepsi. Mne se na RTcku na silnici jezdilo HUR, nez na GSu.
navic od te doby, co ma LC tempomat uz padl snad posledni ZASADNI duvod, proc RT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
Musím tedy popravdě konstatovat, že jedinou opravdovou nevýhodou a problémem téhle motorky je to, co se děje kolem ní. Jezdil jsem na opravený japonský motorce, kterou někdo vyválel v Itálii. Všichni kamarádi se přijeli podívat, když jsem ji koupil.Co mám r1200GS LC v garáži, nikdo u mně nebyl, nějak se mnou nikdo nechce sdílet radost.
kysele hrozny?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
stepan napsal:
Dráty jsou u GSLC těžší:
předek o 1060g
zadek o 850g
Dík, to je docela dost, jsem čekal pár gramů..
to je ale prekvapeni. jako bych ti to uz nerikal Xkrat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pamilton napsal:
Musím tedy popravdě konstatovat, že jedinou opravdovou nevýhodou a problémem téhle motorky je to, co se děje kolem ní. Jezdil jsem na opravený japonský motorce, kterou někdo vyválel v Itálii. Všichni kamarádi se přijeli podívat, když jsem ji koupil.Co mám r1200GS LC v garáži, nikdo u mně nebyl, nějak se mnou nikdo nechce sdílet radost. Navíc naopak je poměrně dost lidí, který ty motorky nesnáší, jejich řidiči jsou pro ně namyšlený vrtule, který opovrhujou vším ostatním a roztahujou se na všech možnejch akcích. S jedním takovým jsem se dal do řeči a když se mi dostatečně vysmál, co jsem si to koupil, jak je to špatný, ukázal jsem mu pár obrázků a on se divil, co to je za pružinu tam za vidlicema předního kola... znalec. No a pak je zase druhá partička vyznavačů tohoto stroje, někteří dokonce tvrdí, že nejsou motorkáři, ale jezdci BMW a ty často většinou přesně ví, jak taková motorka je myšlená, co na ni pověsit, obout a kam nejlépe s ní jezdit. Dost to otravuje. Ještě že je ta motorka je tak dobrá, že mi to stojí za to. Napadá někoho ještě nějaká jiná motorka, kolem který jsou cítit podobný sociální harašení?
Tak tohle je zrovna vec, ktera mi v hlave vubec nelezi a nikdy nelezela.
Je mi uplne burt, co si kdo rika, ridim se tim, co chci ja.
Moje garaz se bez BMW asi neobejde, ale s radosti si dokazu predstavit jezdit na KTM a pochvalit kamosovi H-D.
Naprosto chapu napr. Zetora, ze ma motorky pro radost bez ohledu na to, co se deje v komunite kolem. Kombinace BMW + KTM je totiz fakt zajimava a clovek, kterej by resil tu valku kolem, by si tuhle radost nejspis odpustil.
Nori napsal:
Asi takhle: Poslední sezonu 95 procent jezdím na GS po asfaltu různých kvalit.Tam má telelever smysl, stejně jako abs a supr brzdy.A těch zbylých 5 procent padlo na nějaký ten lehčí offroad s kuframa po Rumunsku a Albánii a tam se chystám i letos.No a občas a vlastně velice zřídka i v ČR na akcích pro velká endura.Ale prostě mám pocit, že motorku opravdu využívám tak jak byla zkonstruovaná.
Když si třeba někdo movitý koupí Toyotu Landcruisera a jezdí pouze po silnicích, tak u mě je h ňup.Ale stačí, že má chatu nebo srub někde v horách a příjezdová cesta hrozí proražením vany u běžného auta, tak tady má tereňák své místo.Optimálně, když veze na tažném vozík plný lehkých endur.
Ono to je fuk.Spousta jezdců na supersportech taky nejezdí vůbec na okruhu a i v provozu s tím jezdí jak s hnojem.I těm říkám, jestli není pro ně naháč lepším řešením.Ale když ta R1 je tak hezká...
Přesně tak!
99% lidí,co si koupí GS to mají jen pro image a pak to dopadá tak,jak to dopadá...z endur jsou jebky,který se po svalení na trávě zkroutí do § Místo,aby vzali rozum do hrsti a na ty Alpy si koupili nějaký GT ...samolepkama z TT si to přece můžou polepit taky,ne?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
clap Přesně tak! thumbs up
99% lidí,co si koupí GS to mají jen pro image a pak to dopadá tak,jak to dopadá...z endur jsou jebky,který se po svalení na trávě zkroutí do § Místo,aby vzali rozum do hrsti a na ty Alpy si koupili nějaký GT ...samolepkama z TT si to přece můžou polepit taky,ne?secret
Kvůli těmhle příspěvkům jsem se tu zaregistroval, ač jsem si říkal že to neudělám. Není nad to být informován.
Upravil Pamilton dne 21.01.2014 11:02
No a pak je poměrně hodně lidí, kteří kvůli takovým příspěvkům resp. debatám z tohohle fóra odcházejí
Prostě to nechte být, je to každýho věc co si pořídí. Když se někdo zeptá na názor, tak proč ne - řeknu co si myslím z mého pohledu, někdo jiný (Hicks) řekne co si myslí on, protože to vidí třeba jinak. Navíc lidi obecně chválí a doporučují to, co sami mají. To ale neznamená, že to je to nejlepší nebo ideální pro toho, komu se to doporučuje. Každý jezdí trošku jinak a má jiné nároky. Někdo třeba ten pohled na ráfky s dráty zaprášené od bordelu z brzdičů nesnese a představa že po umytí motorky ještě 20 minut leští dráty jeden po druhém je pro něj hrozivá. A jiný si zase představí jak řeší odtah motorky s litými koly někde na cestě odnikud nikam.
Jedna známá provozuje cestovku ve Španělsku. Pro představu, takhle vypadaly litý kola po první výpravě, která nebyla offroad!!! Lidi nasraní, všechny (!) motorky co tam měli s litými koly vypadaly stejně. Člověk jede po "asfaltu" a najednou přijde úsek s dírama a kamením. Vletí se do toho 60-80 a je to. Nemusí se ani jezdit nikde offroad. Takže motorky na litých kolech u nich v půjčovně nesmí do Maroka, jen po Evropě. Takže ať si každý jezdí na čem chce ale proč se potom ptát na názory jiných, když vlastně nechci slyšet nic jiného než jsem si vybral nebo na co mám peníze apod?