jestli muzu ja doporucit, tak se hodi protiprokluz. tj. 08 a dale.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
berka napsal:
Hodně mi to připomíná můj příběh který jsem nezveřejnil. Vždy jsem si říkal, že časem přejdu na velké GS 1200 a najednou když tu možnost mám, tak se o ní absolutně nezajímám a hledám ke koupi R 1200 RT. Když jsem na ni usedl tak jsem věděl že ji musím mít. Teď jen vybrat správně... a když žádnou neseženu tak se vrátím k plánu č. 1 - velké GS
tak si kup LC... pokud jses mensi tak aerodynamika je super!
tim myslim turbulence okolo helmy.
Mensi ale znamena mensi nez cca 195cm, mozna spis 190, zalezi jak jsi hrbatej a jsk mas dlouhy telo vuci noham
Upravil morabo dne 18.07.2013 00:37
Maiali nel Fango!
hicks napsal:
jestli muzu ja doporucit, tak se hodi protiprokluz. tj. 08 a dale.
ASC bylo k mání už i na modelech 2007.
berka - jestli vybíráš R1200RT, tak vyber model v "plné polní" (s rádiem, tempomatem a dalšími "fičurinami" ). Bez té výbavy to není ono.
Upravil Tonda dne 18.07.2013 07:36
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
berka napsal:
Hodně mi to připomíná můj příběh který jsem nezveřejnil. Vždy jsem si říkal, že časem přejdu na velké GS 1200 a najednou když tu možnost mám, tak se o ní absolutně nezajímám a hledám ke koupi R 1200 RT. Když jsem na ni usedl tak jsem věděl že ji musím mít. Teď jen vybrat správně... a když žádnou neseženu tak se vrátím k plánu č. 1 - velké GS
tak si kup LC... pokud jses mensi tak aerodynamika je super!
tim myslim turbulence okolo helmy.
Mensi ale znamena mensi nez cca 195cm, mozna spis 190, zalezi jak jsi hrbatej a jsk mas dlouhy telo vuci noham
Myslím že mám takovou běžnou míru- 176 cm, takže úplný trpaslík nejsem
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
hicks napsal:
jestli muzu ja doporucit, tak se hodi protiprokluz. tj. 08 a dale.
covece to byla prvni vec, kterou jsem na nove 800 vypinal - hrozny zlo
jinak jak pise Tonda, plna vybava musi byt. hlavne radio. co tak u nas projizdim inzerce, tak nektery RT dobry, ale vzdycky jim neco chybi
proc hrozny zlo? vzdycky uplne neodhadnes co je pod tebou, nebo treba prizapomenes na zebru a prastit ssebou je taak lehky.
Zvlast na mokru.
Mozna ale LC ma jinej projev protiprokluzu.. navic ja si podle rezimu nastavuju, jak moc vyhecovanej ho chci mit. ROAD je dost... dynamic min a enduro jeste min. Pripadne jde vypnout.
Ale uprimne... s mejma driftama na 150ce vzadu na Touranckach je zatim vetsinou amen... utrhnout TOHLE vzadu znamena jet jeste podstatne rychlejc a vic za to tahat... a to uz mne zase tolik neba.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
protiprokluz mi nikdy nezafungoval na mokru, vždy jen v terénu, když jsem ho zapomněl vypnout.
Krom toho, to s motorkou škube a stát se to v náklonu, tak jdeš určitě k zemi
3X napsal:
protiprokluz mi nikdy nezafungoval na mokru, vždy jen v terénu, když jsem ho zapomněl vypnout.
Krom toho, to s motorkou škube a stát se to v náklonu, tak jdeš určitě k zemi
mne jo.
a ten na LC NESKUBE ANI TROSKU. jakoze total vubec.
aktivaci poznas spis podle ledky a ze to neakceleruje, nez ze skubani.
Upravil hicks dne 18.07.2013 11:14
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
protipreklz je totalna ftakovina, totalna zbytocnost
kazdy (okrem hicksa ktory ma LC) na to zatial iba picoval
obcas mam pocit ze tymto tempom zacnu montovat aj korekcie naklonov do zakrut a elektronicke udelatka ktore budu dvat na idealnu jazdecku poziciu
ABS je u mna prva a zatial dlho posledna elektronicka vec ktora ma pravo mi kecat do toho co robim
Upravil raptor dne 18.07.2013 11:30
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
protipreklz je totalna ftakovina, totalna zbytocnost
mluvis jako hlupak, tedy budes asi hlupák.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
a ten na LC NESKUBE ANI TROSKU. jakoze total vubec.
aktivaci poznas spis podle ledky a ze to neakceleruje, nez ze skubani.
no jo, ale LC už má servo plyn, tam to jde omezit tím servem, kdežto na lanku se to dělalo zapalováním, což není ideální ...
hele to mozna bude ta pointa.. mne to totiz VUBEC necuka.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
raptor napsal:
hicks chcem ti povedat ze ak pridem na radarku a ked ta tam najdem tak dostanes facku alebo aj dve
ja som s tebou husi nepasol aby si mi do hlupakov nadaval
tak ti ji hodne rychle vratim kret.ene.
pokud nezvladas fora, nemas tu co delat, JASNY?
kdyz placas takovyhle totalni kravoviny, pocitej s adekvatni odpovedi.
takze BUD nechod na fora vubec, nebo nepis takovyhle tragediozni kraviny
Upravil hicks dne 18.07.2013 13:03
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks - tak to sa pozriem ako mi ju vratis panacik
problem ktory nezvladas ty je ten ze si kritiku ASC zobral osobne, ja kritizujem ASC a ty mi zacnes nadavat??!! ty si vyrastal v mastali?
..a za toho kretena dostanes tretiu panacik !!
p.s. problem ludi tvojho typu je skutocny zivot nie je diskusne forum
nemozes len tak urazat ludi a ked sa voci tvojim urazkam ohradia tak to nakoniec otocit proti nim ze nezvladaju forum
p.s.2 vsimni si ze ja som este stale nepozil ziadnu nadavku na tvoju adresu zatial co ty si ma uz stihol dva krat urazit. Takze kto co nezvlada?!
p.s.3 este dej ten o tej policii )
Upravil raptor dne 18.07.2013 13:12
live fast, die young be wild, have fun
K oživení tématu - má momentálně druhá motorka (dřív byla první) je Aprilia Falco motor rotax - upravený výkon KN, čip, výfuky, rozeta do síly - když rychle podřadíš kreslíš čáry po silnici ...
... Na mém GS 1200 r.v. 2007 se dá celkem luxusně lítat - předpokládám že většina takový styl jízdy nepreferuje ale když to pořádně rozmotáte tak to drží krok i se sportovníma litrama, což si s 1150 a níže nedovedu představit.
Největší sranda je když se pak někdo podívá co mám obutý - Mitas E-07 a když předtím viděl jak se s těma gumama dají nádherně řezat zatáčky ...