VojtechPolicky napsal:
na 650-tce jsem si teď měřil spotřebu, ostrá jízda plus jízda v koloně -zahájení sezony a jízda ve městě, 3,8 litru. Když jedu kochačkou tak jsem na 3,5-3,7 --jak prostě fouká a jak se najím. Terén není problém dostat se k 4,8 až 5 litrům ..
Dojezdy mám kolem 320 km, ale to se ani nerozsvítí hladové světýlko :-)... a podle manuálu je 4,5 litrů na rezervu, takže by to tu stovku ještě ujet mohlo....
Kolik ta 650 má nádrž?
Ale jinak by to tak asi mohlo být s tou spotřebou.
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
VojtechPolicky napsal:
na 650-tce jsem si teď měřil spotřebu, ostrá jízda plus jízda v koloně -zahájení sezony a jízda ve městě, 3,8 litru. Když jedu kochačkou tak jsem na 3,5-3,7 --jak prostě fouká a jak se najím. Terén není problém dostat se k 4,8 až 5 litrům ..
Dojezdy mám kolem 320 km, ale to se ani nerozsvítí hladové světýlko :-)... a podle manuálu je 4,5 litrů na rezervu, takže by to tu stovku ještě ujet mohlo....
Kolik ta 650 má nádrž?
Ale jinak by to tak asi mohlo být s tou spotřebou.
Kolem 17,9--- nevím stoprocentně...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
morabo napsal:
Mno... Chce to videt na zivo. Ma to suchy asi o 7 kg vic, to by slo, ale estetika takhle na fotce teda za mne zatim zadna slava....
To dělají pravděpodobně ty barvy, ale nevím proč, ale přijde mi, jako by to designem spíš sedělo ke staré 12ce ADV... Kdyby s tím přišli tak o 3 roky dříve, mohl to být docela trhák.. , teď je to jak RAPID od Škodovky...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
morabo napsal:
Mno... Chce to videt na zivo. Ma to suchy asi o 7 kg vic, to by slo, ale estetika takhle na fotce teda za mne zatim zadna slava....
To dělají pravděpodobně ty barvy, ale nevím proč, ale přijde mi, jako by to designem spíš sedělo ke staré 12ce ADV... Kdyby s tím přišli tak o 3 roky dříve, mohl to být docela trhák.. , teď je to jak RAPID od Škodovky...
No určitě musím souhlasit že design je jako ze staré dvanáctky ovšem z druhé strany - nemůžou nasadit na "staré" 800GS design vodníka..
Over than 250k km on BMW GS bikes
morabo napsal:
Mno... Chce to videt na zivo. Ma to suchy asi o 7 kg vic, to by slo, ale estetika takhle na fotce teda za mne zatim zadna slava....
To dělají pravděpodobně ty barvy, ale nevím proč, ale přijde mi, jako by to designem spíš sedělo ke staré 12ce ADV... Kdyby s tím přišli tak o 3 roky dříve, mohl to být docela trhák.. , teď je to jak RAPID od Škodovky...
No určitě musím souhlasit že design je jako ze staré dvanáctky ovšem z druhé strany - nemůžou nasadit na "staré" 800GS design vodníka..
To bezesporu nemohou, jenom je to škoda, že to přišlo "až" teď....
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
morabo napsal:
Mno... Chce to videt na zivo. Ma to suchy asi o 7 kg vic, to by slo, ale estetika takhle na fotce teda za mne zatim zadna slava....
To dělají pravděpodobně ty barvy, ale nevím proč, ale přijde mi, jako by to designem spíš sedělo ke staré 12ce ADV... Kdyby s tím přišli tak o 3 roky dříve, mohl to být docela trhák.. , teď je to jak RAPID od Škodovky...
No určitě musím souhlasit že design je jako ze staré dvanáctky ovšem z druhé strany - nemůžou nasadit na "staré" 800GS design vodníka..
To bezesporu nemohou, jenom je to škoda, že to přišlo "až" teď....
Presne tak tahle motorka mela byt tak v roce 2010 dva roky po vydani prvni f800gs
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
hicks: tu informaci mam overenou z dvou autorizaku a jednoho neutorizovanyho servisu, jinak ty mas stenej firmware od te toby co si to koupil ?
aha... dik za info.
nemam... mam tak z roku 2009 nebo 2010....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ja tam tu "novou" mapu mam - rozdil je citelny - se starou mapou byl znatelnej vyraznej cuk mezi uplnym zavrenim plynu treba dojezdu z kopce a naslednym pridanim - hlavne pri volnejsim retezu se to hodne poznalo , ted je ten cukanec rerukovanej cca o 70-80% - strikacka dava trochu do motoru i pri zavrenym plynu - a poznat to je i na pocitaci - kdyz jsem si dal driv okamzitou spotrebu a zavrel plyn klesla do 2sec na 0,0 - ted zacne nekde na 0,6 a pomalu klesa ale i po treba 20sec je tam 0,3 - motor je proste trosku krmenej i zavrenej - nasledek je zvysena spotreba tak o 0,3-0,4 ale v rezimech kde hodne stridas plyn v maly rychlosti se s tim jezdi rozhodne lip - co se tyce ty adventury neni to skaredy ale meli jis spis do podvozku a nebo I do podvozku - ale to tu uz padlo :-)
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
ja tam tu "novou" mapu mam - rozdil je citelny - se starou mapou byl znatelnej vyraznej cuk mezi uplnym zavrenim plynu treba dojezdu z kopce a naslednym pridanim - hlavne pri volnejsim retezu se to hodne poznalo , ted je ten cukanec rerukovanej cca o 70-80% - strikacka dava trochu do motoru i pri zavrenym plynu - a poznat to je i na pocitaci - kdyz jsem si dal driv okamzitou spotrebu a zavrel plyn klesla do 2sec na 0,0 - ted zacne nekde na 0,6 a pomalu klesa ale i po treba 20sec je tam 0,3 - motor je proste trosku krmenej i zavrenej - nasledek je zvysena spotreba tak o 0,3-0,4 ale v rezimech kde hodne stridas plyn v maly rychlosti se s tim jezdi rozhodne lip - co se tyce ty adventury neni to skaredy ale meli jis spis do podvozku a nebo I do podvozku - ale to tu uz padlo :-)
aha... tak to neni uplne spatny. Mne to kazdopadne klesa na 0.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ja mam moju z r. 08, naposledy napichnutú v r. 09 a na voľnobeh mi to v pohode ide aj na trojke, či štvorke, bez cukenia. Spotreba okolo 4,2 l/100 km, samo vo dvojke s kuframi. Keď idem na kochačku veselo pod 4 l. Stalo sa mi že som išiel aj za 3,5 l.
Ale tá nádrž bi sa niekedy hodila, možno sa bude dať implementovať aj na naše staré osmikilo.
ty jo ten zadek se hezky zmacatil ta motorka je teď benzin a mliko
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
schrek napsal:
no jsme zvedavej kolik bude stat to plexi a ty pridavny svetla
už se těšíš až si to objednáš co?
To tam stejne nedá. Ma to jinou kapotaz jine uchyceni.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis