a mmch s Hayabuzerem jsem vylozene nezavodil, jel jsem jen o KOUSEK rychlejsistandardni tempo s tvrdsim podvozkem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jasny, mohl to bejt ten pripad....ale taky zalezi jak trasu znal, ty to mas najety on tam mohl bejt prvne, nevi jaka zatacka to je a co je za ni atd.
Ja kdyz si koupil CBR jsem jezdil asi podobne ale par jizd v Moste a naucil jsem se dost, myslim vic nez za x let na silnici,ale v pomalejch zatackach me na motardu taky nekdo sem tam dal i kdyz jsem nechtel
Upravil brtnik dne 24.08.2013 23:53
brtnik napsal:
Jasny, mohl to bejt ten pripad....ale taky zalezi jak trasu znal, ty to mas najety on tam mohl bejt prvne, nevi jaka zatacka to je a co je za ni atd.
Ja kdyz si koupil CBR jsem jezdil asi podobne ale par jizd v Moste a naucil jsem se dost, myslim vic nez za x let na silnici,ale v pomalejch zatackach me na motardu taky nekdo sem tam dal i kdyz jsem nechtel
pokud to tam neznam, nejezdim 130 skrz pole a krovi bezprostredne okolo silnice. to tam nejezdim ani ja temer nikdy,
joo a nepredjizdim pri te prilezitosti LCcka
Upravil hicks dne 24.08.2013 23:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kraftrad napsal:
Když to tak čtu, tak se divím, že první pětice v moto GP nejezdí na 1200 GS a za kouče nemaj největší ponižovatele z tohodle vlákna
pokud vim, tak na urcitem typu trati (ostre zatacky s malym polomerem) natrhne motard silnici zadek?
+ ze si koupis moto podobnou, jak ma Valentino vubec neznamena, ze jezdis jako Valentino
naopak hodne castym poznavacim znamenim silnicaru je, ze za to umi tahat jen na naproste rovince.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kraftrad napsal:
Když to tak čtu, tak se divím, že první pětice v moto GP nejezdí na 1200 GS a za kouče nemaj největší ponižovatele z tohodle vlákna
pokud vim, tak na urcitem typu trati (ostre zatacky s malym polomerem) natrhne motard silnici zadek?
+ ze si koupis moto podobnou, jak ma Valentino vubec neznamena, ze jezdis jako Valentino
naopak hodne castym poznavacim znamenim silnicaru je, ze za to umi tahat jen na naproste rovince.
Hodně častým poznávacím znamením velkých GSářů je zase vybavení za milion, nos nahoru a ponižování okolí v čemkoli jako koníček
Ale jo, já to chápu, že záleží na srdci jezdce a ne na motorce. Jen jsem se musel usmívat, když jsem to tu pročítal a představil si Rossiho na GeeSu s brašnama jak v zatáčce předjíždí houf nízkých bajků, kterým to ujíždí a lítá a prostě rychlejc nemůžou ... má totiž velkou představivost
imho to neni tolik o motorce, spis o typu lidi, co si je obvykle kupuji.
proste hlavne at to jede 300. ROVNE! wow.
ja naopak touzim po dustojnych souperich v Neukninskych zatackach, ale vetsinou je tobida. jak jsem psal, autari tu mivaji vetsi koule napr. jeden hosik s Golfem tusim GTI, se kterym mam teda HODNE PRACE
Upravil hicks dne 25.08.2013 08:57
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Minulý víkend jsem jel poprvé v životě asi 30-ti kilometrový hodně moc zatáčkovitý úsek někde v Rakousku...Týpek předemnou na CBR1000...když mne za sebou viděl, tak tomu začal hodně slušně dávat...Já se nezalekl a pořád jsem se ho držel na pár metrů...po projetí těch zatáček jsem pak odbočil ke krajnici a čekal jsem na kamarády...týpek pak jen zamával a zdvihnul palec...ač jsem ho neponížil, tak jsem byl spokojenej...
Upravil zetor dne 25.08.2013 08:59
zetor napsal:
Minulý víkend jsem jel poprvé v životě asi 30-ti kilometrový hodně moc zatáčkovitý úsek někde v Rakousku...Týpek předemnou na CBR1000...když mne za sebou viděl, tak tomu začal hodně slušně dávat...Já se nezalekl a pořád jsem se ho držel na pár metrů...po projetí těch zatáček jsem pak odbočil ke krajnici a čekal jsem na kamarády...týpek pak jen zamával a zdvihnul palec...ač jsem ho neponížil, tak jsem byl spokojenej...
vzdyt jo, dustojnej zavod
zvlast v rychlejsich pasazich slusnej vykon. ja tu mam vracaky ve stylu tech hustejch na Stelviu, takze si motorem moc nepomuzou, zvlast dolu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kraftrad napsal:
Když to tak čtu, tak se divím, že první pětice v moto GP nejezdí na 1200 GS a za kouče nemaj největší ponižovatele z tohodle vlákna
pokud vim, tak na urcitem typu trati (ostre zatacky s malym polomerem) natrhne motard silnici zadek?
+ ze si koupis moto podobnou, jak ma Valentino vubec neznamena, ze jezdis jako Valentino
naopak hodne castym poznavacim znamenim silnicaru je, ze za to umi tahat jen na naproste rovince.
Tohle je třeba všechno pravda a pod to bych se klidně podepsal, pakliže by tedy jel na motardu a na silničce jel stejný jezdec. Stočit silnici ostře do vinglu znamená být na ní hodně zlej..a umět to, ale pochopil jsem až teď, že o diskuzi na úrovni tady vlastně nejde, jen jsi nám potřeboval sdělit že jsi někoho sejmul. Fajn, jsi tedy borec . Hoď sem další příměr o honění čehokoli, ať úroveň ještě klesne myšlenka zkoušky okruhu byla blbá, existuje totiž riziko, že člověk zjistí, že není tak dobrej, jak si myslí (taky se mi to poprvé stalo). Já už na okruhy honit nejezdím, už jsem zodpovědnej tatínek, a jen se občas při kochání na GéeSu zapomenu a kreslim čáry rohem kufrů, nebo policajtem po zemi, jinak jezdim dost v klidu. Svižně, ale v klidu. Zrovna přes Novej Knín jsem jel asi přede dvěma týdny od Benešovska, dál směrem na Dobříš.. charakter zatáček si moc nepamatuju, ale terén na road-racing to myslím moc neni, všude kolem silnic stromy, nepřehledný horizonty, někde mě 100pro překvapil písek, na prvojízdu závodit nesmysl, ale když to tam znáš, není co řešit. Ale kraj je to pěknej (naštěstí ne Hicxí zásluhou ).
Wer später bremst, fährt länger schnell.
před týdnem jsem potrápil frajera na nějaké okapotované mašině (nebyla to zmrzlina, ale spíš nějaká 7-800 sportovně cestovního charakteru), tak jsem se ho úspěšně držel všechny mohelnické stoupáky a zatáčky na moravskou a v zatáčkách jsem ho vždycky dohnal, nějak se mu nechtělo v té 160 klopit , nicméně by jsem překvapen z twina, protože i dlouhé stoupáky jsem frčel 180km/h, ale držel jsem ho pod krkem.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Kraftrad napsal:
Když to tak čtu, tak se divím, že první pětice v moto GP nejezdí na 1200 GS a za kouče nemaj největší ponižovatele z tohodle vlákna
pokud vim, tak na urcitem typu trati (ostre zatacky s malym polomerem) natrhne motard silnici zadek?
+ ze si koupis moto podobnou, jak ma Valentino vubec neznamena, ze jezdis jako Valentino
naopak hodne castym poznavacim znamenim silnicaru je, ze za to umi tahat jen na naproste rovince.
Tohle je třeba všechno pravda a pod to bych se klidně podepsal, pakliže by tedy jel na motardu a na silničce jel stejný jezdec. Stočit silnici ostře do vinglu znamená být na ní hodně zlej..a umět to, ale pochopil jsem až teď, že o diskuzi na úrovni tady vlastně nejde, jen jsi nám potřeboval sdělit že jsi někoho sejmul. Fajn, jsi tedy borec . Hoď sem další příměr o honění čehokoli, ať úroveň ještě klesne myšlenka zkoušky okruhu byla blbá, existuje totiž riziko, že člověk zjistí, že není tak dobrej, jak si myslí (taky se mi to poprvé stalo). Já už na okruhy honit nejezdím, už jsem zodpovědnej tatínek, a jen se občas při kochání na GéeSu zapomenu a kreslim čáry rohem kufrů, nebo policajtem po zemi, jinak jezdim dost v klidu. Svižně, ale v klidu. Zrovna přes Novej Knín jsem jel asi přede dvěma týdny od Benešovska, dál směrem na Dobříš.. charakter zatáček si moc nepamatuju, ale terén na road-racing to myslím moc neni, všude kolem silnic stromy, nepřehledný horizonty, někde mě 100pro překvapil písek, na prvojízdu závodit nesmysl, ale když to tam znáš, není co řešit. Ale kraj je to pěknej (naštěstí ne Hicxí zásluhou ).
Melizoji mne je fakt ukradeny jak jezdis, co te bavi a ze jses ted zodpovednej tatinek.
Nikdo tu netvrdi, ze je nejlepsi.. vlakno je o vyklepavani silnicaru/nebo naopak pri beznem provozu. Proste radosti VSEDNIHO dne.
Mmch tim vyzdvihovanim Sosnove a spol jen potvrzujes, ze na pomerovani pindouru HODNE slysis, jenom se snazis vyzdvihnout TVOJI specializaci a co te bavi nad zabavu ostatnich.
Vis kolikaty koste v rade, co na mne zkousi vicemene identickou argumentaci, jses?
ammch nejsem proti okruhu, vubec. Ja jsem happy, ze muzu alespon jezdit denne do Prahy, misto sosnovy jsem radsi dorazil treba na radarku nebo k bobovi.
a mmch.. ty TRDLO... o Neukninu vis fakt hovno, ty zatacky nejsou v zapadovychodnim smeru, ale v severojiznim. Resp. ty, co jezdim ja. Jsou na exitu z Neuknina ne na dobris, ale na mnisek pod brdy. pres malou hrastici.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
imho to neni tolik o motorce, spis o typu lidi, co si je obvykle kupuji.
proste hlavne at to jede 300. ROVNE! wow.
ja naopak touzim po dustojnych souperich v Neukninskych zatackach, ale vetsinou je tobida. jak jsem psal, autari tu mivaji vetsi koule napr. jeden hosik s Golfem tusim GTI, se kterym mam teda HODNE PRACE
Hele, že tebe nikdo nikdy nepředjel a nikdy nepředjede ?
chstepan napsal:
.. chlapci a chlapi (dámy prominou) to se fakt cítíte tak poníženě když Vás někdo předjede ?
.. a naopak se Vám zvedne sebevědomí, hrdost či co , když někoho předjedete Vy ? ...
asi nemám závodnickýho ducha ,ale mě víc potěší "gesto poděkování" když se uhnu, nebo umožním předjet rychlejšímu a ten pak "poděkuje" ...
... párkrát mě už někdo zkoušel "vyštengrovat " k závodění ... ale neuspěl ... hold nemám potřebu se s někým porovnávat či léčit ego ...
Ale o tom to vůbec neni...
Jen mě baví Ti, kteří mají např. GSXR 1000...nápis na zádech se jménem jako kdyby byl mistr motoGP, ale napálit to umí jen na rovině...rád mu potom srazím hřebínek, když si ho "dám" na R1150GSA se špuntama...
Taky jsem jel se skupinkou kamarádů na nových litrových zmrzlinách...každej mistr světa, ale pak jsem musel na benzínce na ně 5 min čekat...
Prostě občas mě to chytne no...jinak jezdím pomalu...
ps. oba bratři vlastní zmrzliny...
Presne tak! Nejde o to predjet a bit se v hrud. Jde jen o tu radost predjet toho, kdo si to "zaslouzi".
V mym pripade.. pokud jede zoufalec na litrovy zmrzline, v zatackach vysedava jak nalitej a na zadech ma napsany svoje jmeno... a jeste k tomu zkousi machrovat v dubskych zatackach (tam moje alergie stoupa nejvic)... takovej si zaslouzi, aby mu nekdo ukazal, ze se ma radsi naucit jezdit, pokud mozno na okruhu a nemachrovat pred holkama kdyz umi kulovy.
Jelikož Dubské zatáčky znám moc dobře (občas si tam jedu zajezdit) a mistři na litrových zmrzlinách, který hází pásky na místní benzínce znám už dobře také. V klidu se zastavím s přítelkyní občerstvit na té benzínce a přijde za mnou skupinka těhlech mistrů motoGP a spustí co to máš za křáp atd. si myslíš, že když máš BMW tak se z toho posereme? Nevěřil jsem vlastním očím tak mu říkám jak můžeš vědět, že to je křáp? Prej tak pojd dáme závod. Lehce jsem se po usmál asi takto a kouknul se napřítelkyni. Znáte to ne? Nedělej to atd prostě bla bla bla. Sundám si kufry z moto a říkám jdeme na to. Když vyjíždíme na hlavní on to zvedá na zadní a sklízí velký potlesk Je to jejich guru a asi král Jelimán Ovšem po 4 zatáčkách ho předjíždím a on zjišťuje, že to asi hrubě podcenil. Drží se měí, ale po chvilce se mu pomalu, ale jistě ztrácím z dohledu. Na konci to otáčím a jedu zpátky potkal jsem ho tak ve 3/4 cesty. Jedu vesele dál zpátky na benzínku. Když přijíždím na benzínku všichni čumějí jak vyvalený a vidím poskakovat a radovat se jenom jednoho člověka (moje paní) cca po 10 minutách dorazil mistr na zmrzlině. Čekal jsem co se bude dít, ale vzal to statečně přišel za mnou a podal mi ruku, že je to super stroj a že jsem to hodně slušně naklápěl, každopádně on byl výsměchem a to mě krásně hřalo na srdci a ještě, že na mě byla moje drahá polovička hrdá takže vím o čem Alda mluví
V loni jsem tam pojel maníka,tuším na Fazeru. Jel s přítelkyní a já s kuframa,nabalenej a na špalkách... Kluk jel docela dobře,ale strašně se mi tam pletl. Nakonec mi mávnul,že mě pouští. Na konci "závodní tratě" jsme si spolu dali cígo a slušně pokecali... Bylo to tím,že maník jen projížděl a nebyl to tamější hustorkutejstřelec
... a u nás,v zátáčkách z Rabštejnský Lhoty na Seč jsem kdysi vyškolil kolínkáře... Jel jsem ve dvojce a borec byl krutě sladěnej i se svojí supersilniční stíhačkou... v třetí zatáčce jsem ho dával vnějškem a kamarádku za mnou mu mávala... Málem jsem to smíchy složil
A před třema rokama mě cestou z Skutče,kamsi pryč , solidně rozprášil maník na warioru... Nechápal jsem... Měl jsem co dělat,abych se nezrakvil
Jeli jsme stejnou trasu i se stejným cílem. V "cíli" jsme solidně pokecali a moc se nasmáli...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
...dobre vlakno.. ... ja mam "hruznou" zkusenost s tim novym 18tkovym GoldWingem. German me prohnal jak svine na Sumave (Vimperk -> Strazny) a podruhe me opucoval za Deggendrofem na dalnici na Mnichov - ja s 1150tkou na krev s vetrem v zdech 204 km/h na GPS, predjizidm a zezadu decentni probliknuti. Rikam si nejaky rychly auto, uhybam a kolem me proletel ten GoldWing a o hodne rychleji... ... kolik ta obluda proboha jede?
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
...dobre vlakno.. ... ja mam "hruznou" zkusenost s tim novym 18tkovym GoldWingem. German me prohnal jak svine na Sumave (Vimperk -> Strazny) a podruhe me opucoval za Deggendrofem na dalnici na Mnichov - ja s 1150tkou na krev s vetrem v zdech 204 km/h na GPS, predjizidm a zezadu decentni probliknuti. Rikam si nejaky rychly auto, uhybam a kolem me proletel ten GoldWing a o hodne rychleji... ... kolik ta obluda proboha jede?
Bubak napsal:
...dobre vlakno.. ... ja mam "hruznou" zkusenost s tim novym 18tkovym GoldWingem. German me prohnal jak svine na Sumave (Vimperk -> Strazny) a podruhe me opucoval za Deggendrofem na dalnici na Mnichov - ja s 1150tkou na krev s vetrem v zdech 204 km/h na GPS, predjizidm a zezadu decentni probliknuti. Rikam si nejaky rychly auto, uhybam a kolem me proletel ten GoldWing a o hodne rychleji... ... kolik ta obluda proboha jede?
no fuj Potrebujes GT/L.
Upravil hicks dne 25.08.2013 15:46
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
..ja bych toho potreboval... ale pres pole bych mu ujel Zatim mi 1150 bohate staci - vsechny moje prachy stejne ted zere rodina a rozpadlej barak. navic po letech zase posilhavam po necem, co dovede litat.
... cas od casu ta 1150 prezije i tu dalnici na ceste do knaclu v Mnichove....
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
Bubak napsal:
...dobre vlakno.. ... ja mam "hruznou" zkusenost s tim novym 18tkovym GoldWingem. German me prohnal jak svine na Sumave (Vimperk -> Strazny) a podruhe me opucoval za Deggendrofem na dalnici na Mnichov - ja s 1150tkou na krev s vetrem v zdech 204 km/h na GPS, predjizidm a zezadu decentni probliknuti. Rikam si nejaky rychly auto, uhybam a kolem me proletel ten GoldWing a o hodne rychleji... ... kolik ta obluda proboha jede?
tak autobahn je jediný místo kde je GoldWing dobrej. jinak na ježdění po evrove uplne k nicemu. rozvor to ma jako autobus, takže v alpách si s tim musí ukrutne najizdet do zatáčky, vejfuky nizko nad zemí takže to nejde poradne klopit, kufry z venci velký, ale nic se do toho nevejde, do 41l zegy toho nalozim víc jak na celyho Golďu, o jízdě po rozbitejch silnicích ani nemluve. tak klid, dálnice je jedí místo kde ma Gilďa navrch, všude jinde ztrácí.