hosani kdo z Vas tam mel to novy 800 2013 kupovany v cartecu a shanel ty origo hlinikace OZVY se
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
ty kravo, to bylo tim brodem ze by to ruplo zmenou teploty , nebo to bylo uz nacaty
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
snorch nemel teda co ja vim , a jelikoz sani je nekde pod sedlem jestli se nepletu tak dle videa si asi trocha loknul , ale asi ne moc , spsi odesel ten starter
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Stejně je zvláštní, že když byly vyndané svíčky, tak to startérem normálně točilo
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Zbynek napsal:
proto to nešlo nastartovat po brodu
Setkal jsem se s tím párkrát u motorek po "pádu", když si jezdec při nedobrovolném "vystupování" z motorky drbnul o tlačítko startéru. Pastorek vlítnul do roztočeného setrvačníku a startér to takhle odnesl. Skoro vždy byl poškozený i některý zub na setrvačníku. Toto se stalo i na 1150 členovi fóra "Jarda" na jeho 1150ADV při pádu v Rumunsku - akorát se nerozlomil startér - ale zub na setrvačníku to odnesl taky a rozborka ho neminula.
Ale třeba to nebude tvůj případ. Ten olej si po utopení R1200GS pořádně zkontroluj (záleží, jak moc to to bylo utopené) - nebyl bys první ani poslední komu potom motor "zakukal".
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ale dala... Lesní sjezd a výjezd byl dobrovolný, brody po škole už byly záležitostí čístě nadstavbovou.
Teoreticky bys to měla lehčí než na Radarce, bo bylo sucho
Na podzim prý bude další kolo
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
To mě mrzí, úplně mi to ušlo. Jsem myslela, že jen enduroškola děla takové akce. Tak jsem sledovala jen jejich stránky. Příště musím dát větší pozor a to jsem měla volný víkend...
| BMW F650GS | 2000 |
S E-07 sjetými po ten prostřední proužek, jsem se vydal aj do kopca. Aspoň byla (_!_) Faktem ale zůstává, že 650GS má o 60 kilo méně. Tak to nebylo tak strašidelné, jako na těch velkých heblech. Jj, gut to bylo
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí