ja som to podla tohto videa prerabal z pasika na plavak. Cenovo skoro to iste, ale mam svaty pokoj. Mam BMW 1200 GSA r.v. 01/2008
Upravil kykko dne 19.03.2022 20:46
Uz som si precital historiu: Ak som dobre pochopil, dolial si benzin, nastartoval moto, ale len v garazi, bez pohybu. Skus na moto urobit par metrov, aby sa pretocili kolesa.
Mne na mojej moto po natankovani a nastartovani ukazuje povodnu hodnotu paliva. Az ked sa pohnem na moto a urobim par metrov sa "upravi" hladina paliva.
kykko napsal:
Uz som si precital historiu: Ak som dobre pochopil, dolial si benzin, nastartoval moto, ale len v garazi, bez pohybu. Skus na moto urobit par metrov, aby sa pretocili kolesa.
Mne na mojej moto po natankovani a nastartovani ukazuje povodnu hodnotu paliva. Az ked sa pohnem na moto a urobim par metrov sa "upravi" hladina paliva.
OK, skúsim, len u nás pod Tatrami musí zmiznúť sneh a trochu sa otepliť.
ja som to podla tohto videa prerabal z pasika na plavak. Cenovo skoro to iste, ale mam svaty pokoj. Mam BMW 1200 GSA r.v. 01/2008
Goyo je borec! Já podle něj přidával na advíka čidla na měření tlaku pneumatik. Ale tahle úprava je už nad mé elektrikářské schopnosti. Když jsem viděl, jak tam přehazuje ty dráty v tom svazku… to už bych asi nikdy nerozchodil tu motorku
Tak problém vyriešený. Prebehol som motorku cca 2 km a palivomer ukázal plnú. Nevedel som, že ak nelejem palivo v garáži z kanistru a moto nejazdí, tak palivomer nezaznamená zmenu.
Caute trochu toto tema po precteni ozivim. Je pravda ze motorka byla pres zimu s minimem v nadrzi. Potom jsem vzal plnou. Pohoda, ale ukazalo mi to rezervu, ikdyz jsem mel pulku. Potom jsem vzal plnou, ale zustava viset 3 carky pod, range se prepocitava spravne, ale to zrejme chodi spolu. Ted ukazatel neubyva, ujel jsem 400, prumer 6.5 pri 33l nadrzi by mel uz byt dole. Ma cenu to rozhodit a mrknout se na ten zasr... pasek - ocistit nebo neco, nebo novy rovnou? Dekuji - zatim jsem toto nikdy nedelal na GSA (2008).
Modrypetrik napsal:
Caute trochu toto tema po precteni ozivim. Je pravda ze motorka byla pres zimu s minimem v nadrzi. Potom jsem vzal plnou. Pohoda, ale ukazalo mi to rezervu, ikdyz jsem mel pulku. Potom jsem vzal plnou, ale zustava viset 3 carky pod, range se prepocitava spravne, ale to zrejme chodi spolu. Ted ukazatel neubyva, ujel jsem 400, prumer 6.5 pri 33l nadrzi by mel uz byt dole. Ma cenu to rozhodit a mrknout se na ten zasr... pasek - ocistit nebo neco, nebo novy rovnou? Dekuji - zatim jsem toto nikdy nedelal na GSA (2008).
Obávám se, že tě výměna nemine. Nebo prostě po každým tankování vynulovat denní počitadlo a hlídat si nájezd 500 km
Dekuji... take se obavam, zrejme s BMW ofiko i s kalibraci kvuli zaruce vzhledem ke "kvalite" tohoto komponentu. Ale delam to jak pises, vynuluji trip a jakmile ujedu 400+ divam se po benzince )
Před výmenou bych zkusil to probuzení piezo-zapalovačem. Já to měl stejně a po piezo byl 4 roky klid. Pak jsem moto prodal. Ale oprava za 30 kč a asi 5 minut. Navod tady urcite nekde je, pripadne na youtube.