Ano, ten menší, dvoumístný, R22, majitel rád souhlasil se společným foto, pokochali jsme se svými hračkami a rozjeli/rozlétli se vstříc novým zážitkům, bylo krásně, slunce hřálo a nemělo to chybu...
Ivan přiložený následující obrázek:
V sobotu jsem dal 80 km. Jeli jsme na odpolední pizzu se známými a pak jsem chtěl zajet do Pardubic, tak jsem zvolil C1 jako ideální prostředek, na kterém si to užiju a zároven mohu jet "v civilu".Domů jsem se vracel za tmy, xenon svítil excelentně, hnal jsem se po hradubické silnici, všechno předjížděl a měl pusu od ucha k uchu.
A díky Cyrilovi jsem zjistil, že jak se C1 nerozjede bez zapnutých bezp. pásů, není to tak úplně pravda a to opět z bezpečnostních důvodů. Když se totiž odstrčím nohama a uvedu skůtr do pohybu, tenhle systém se vyřadí a skůtr se rozjede, je to nouzovka, když ještě nebudu připoutaný nebo bude mít spínač pásů poruchu, něco se na mne řítí a já potřebuji rychle vyklidit pole. A nebo při obyčejném zajíždění do garáže.
Mám kamaráda, výrazně vyššího než jsem já (mám 178 cm) a vešel se v pohodě, když stál před motorkou tak tomu nevěřil. Ale asi by to chtělo vyzkoušet osobně. Stav se a vyzkoušej, nechám Tě i svézt:-).
Ivan napsal:
Mám kamaráda, výrazně vyššího než jsem já (mám 178 cm) a vešel se v pohodě, když stál před motorkou tak tomu nevěřil. Ale asi by to chtělo vyzkoušet osobně. Stav se a vyzkoušej, nechám Tě i svézt:-).
Diky moc Ivane za nabidku to vyzkouset, ale bydlim v zahranici, takze se asi hned tak nestavim. Kdyz se Tvuj vyrazne vyssi kamarad vesel v pohode, tak to asi taky dam. Pohledam, jestli ji nekdo ma tady okoli, vyzkousim to a kdyztak poreferuju jak to dopadlo.
seděl mi na c 1 chlap 208cm vysoký a měl ještě rezervu,myslím že se tam vejde,každá velikost.i kolena měl v pohodě od řídítek,což jsem se taky divil mě nohy dlouhý až ke krku(skoro)
"Žij svůj sen"
praskin napsal:
seděl mi na c 1 chlap 208cm vysoký a měl ještě rezervu,myslím že se tam vejde,každá velikost.i kolena měl v pohodě od řídítek,což jsem se taky divil mě nohy dlouhý až ke krku(skoro)
Tak to je dobra zprava, to bych se mel poskladat uplne v pohode
Uz jen pockat, az tady sleze snih a led a nekde tu C1 projet.
Včera jsme jezdili, foto ve vlákně "Jezdíte?" Drákulka chtěla jet na velké motorce, ale nakonec jela na C1, pochvaluje si jak se jí na tom jede jízdu od jízdy líp a jak jsem jel za ní, viděl jsem v jejím zpětném zrcátku jak se stále směje:-). Jeli jsme do Orlických hor pozdravit lyžaře, od Dobrušky bylo trochu chladno ale celých 80 km odjela bez rukavic s vyhříváním rukojetí a prý pohoda.
Včera jsme chtěli provětrat GS ale mne bohužel umřela baterka a cé jedničky se třásly na výlet, tak jsme dali krásných 150 kilometrů. Drákula byla potěšena, že na rovince od Kuksu dosáhla tachometrových 118 km/h a kromě toho jí to jízdu od jízdy lépe zatáčí:-). Opravdu hrbolaté, neudržované podhorské okresky nemá C1 ráda, ne že by to nešlo, ale je nám motorek líto a jedeme pomaleji, jak se podklad trochu vyhladí, dostaví se pocit nízko letícího letadla a nemá to chybu:-).
Mimochodem nechcete koupit zámek Bílé Poličany? Je na prodej...
Ivan přiložený následující obrázek:
Ivan napsal:
Včera jsme chtěli provětrat GS ale mne bohužel umřela baterka a cé jedničky se třásly na výlet, tak jsme dali krásných 150 kilometrů. Drákula byla potěšena, že na rovince od Kuksu dosáhla tachometrových 118 km/h a kromě toho jí to jízdu od jízdy lépe zatáčí:-). Opravdu hrbolaté, neudržované podhorské okresky nemá C1 ráda, ne že by to nešlo, ale je nám motorek líto a jedeme pomaleji, jak se podklad trochu vyhladí, dostaví se pocit nízko letícího letadla a nemá to chybu:-).
Mimochodem nechcete koupit zámek Bílé Poličany? Je na prodej...
Ivane, nestraš, že tam bude zavřeno, byl to náš oblíbený cíl na jídlo, kafe a procházky po parku s pejskem. Je to státních hasičů, že by potřebovali peníze na odměny vedení...., protože řadovým hasičům toho moc nedávají.
Byli jsme na vyjížďce s Pavlem Kupčíkem, koupil také 1150 GSA. Je to ta druhá, myslel jsem si na kafe na zámku...
bmwivo přiložený následující obrázek:
[182.56Kb]
Upravil bmwivo dne 03.03.2014 13:25
Ivoš.
Zámek kdysi patřil hasičům, ti ho převedli za 1,- na Hasičskou pojišťovnu, která jim tam nechala za malý nájem prostory ke školení. Pojišťovna prý ale vypadá na krach a zámku se potřebuje nutně zbavit, údajně má představu o 80 mil., což je utopie. Dali jsme si s Drákulou kávu, kuchař smutně říkal "A já myslel, že přijeli kupci, dostali jsme výpověď, budeme tady ještě měsíc a končíme". Takže tam honem zajeďte než se zabouchne brána...
V každém případě kdekoliv jsme zastavili (i v BP), všude byly C1 středem zájmu, lidi je fotí, vyptávají se, když je míjíme, ohlížejí se a smějí... A my v kabině se smějeme taky, jen potřebujeme vyřešit komunikaci.
V letech lety 2000 až 2003 automobilka BMW disponovala v nabídce jednostopých strojů skútrem nesoucím název BMW C1, který byl určen výhradně pro Evropu. Zároveň se jedná o prakticky nejbezpečnější skútr jaký byl kdy vyroben. Je totiž opatřen krytou kabinou, která má přední nárazovou zónu a dokonce i bezpečnostní pásy, bohužel i tak se nikdy příliš dobře neprodával. I když bylo možné používat jej téměř za každého počasí. Osud modelu C1 by se ale přece jen mohl změnit.
Mnichovská divize motocyklů BMW nyní předvedla v rámci evropského projektu eSUM (European Safer Urban Motorcycling) pro bezpečnější provoz motocyklů ve městech, koncept vylepšeného modelu s označením C1-E. Ten si zachovává všechny bezpečnostní prvky původního modelu, ale navíc přidává výhradně elektrický pohon. Bavorská automotobilka si jej vypůjčila od společnosti Vectrix. Jde však pouze o řídící systém. Vysoce výkonné lithium-iontové akumulátory jsou odlišné. BMW C1-E lze taktéž vybavit kromě elektromotoru také klasickým spalovacím motorem, případně jiným agregátem dle přání. Vzadu za řidičem se navíc nachází také úložný prostor.
KUKY se vrací
Vím o tom Honzo, ale díky, na fotkách jsem C1-E viděl ale jen s rámem, ale nezakrytou střechou, byl to jen koncept tak doufám, že střecha, stěrač, šíbr atd. stále budou v nabídce...