male procento vzdyt na velke gs davaj mitasky jenom cesi mozna i nasi brata a to z jednoho prosteho důvodu - penize a nebo me chcete nakukat,ze by jste si koupili mitasku,kdyby stala stejne jako mecelera nebo michelina....
kdepak cesi,misto aby se priznalo ze neni na pneu,tak se kupuje to nejlevnejsi na trhu,tak se hleda spousty veci proc ano a nalhava se falesna pravda.....
Uz davno neplati pravidlo - mas opici,tak musis mit na banany.....
bych fakt chtel videt deset odkazu i klidne ze sveta nejen z naší vlasti,kde je jasne videt poskozeni konkurencnich znacek pneu.....
nikdy jsem totiz na motorce jinou gumu nez mitasku poskozenou nevidel......
vzdyt ta mitaska je pomalu kazda druha vpr.....
Nemáš pravdu. Několikrát jsem dával fotky dvou totálně zničených zadních Karoo z roku 2006. Mimochodem - po akci jsme je reklamovali a bylo nám řečeno, že jsme je zničili nesprávným používáním, protože nejsou určené pro ježdění mimo zpevněné komunikace, se zatíženou motorkou a v horku.
Takhle vypadaly po asi 2700km (50% silnice, 50% pisty a šotolina):
Na té cestě jsme měli dvě 1200GS obuté na TKC a naše dvě 1150 obuté na Karoo. Jeli jsme prakticky stejnou trasu (rozdíl byl v jednom úseku kde jsme jeli asi 100km offroadu navíc) a ty TKC měly za celou dobu jeden jediný defekt (na silnici - kus ostrého drátu). Naše Karoo minimálně jeden defekt denně, ke konci třeba i tři opravy denně. Pochopitelně jsme dojížděli s duší. Na obou pneumatikách byly boule o velikosti pingpongového míčku po stranách, které po čase praskly. Docela nářez.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Nejdřív sem si tipoval, že na moto jel nějakej polák, ale pak když to člověk přelouská a propídí se nakonec, tak je pěkný že se to aspoň nějak řeší s Mitasem, což asi o něčem taky svědčí.. i kdyby to byla chyba materiálu, tak se prostě stane.. Ale myslet si, že Mitas má úroveň, kdy se dávaly na jawy 350 - 634 je tak trochu zpátečnícká a leda vypovídá leccos o intelektu přispěvovatele.. Když jsem do nich šel koukal sem že se na nich jezdí i v USA: http://www.mx1can...es-Canada/ - stačí si to zadat do googlu a člověk se dozví že i na adv se o nich píše..
Upravil davidc dne 12.09.2013 15:18
davidc napsal:
Když jsem do nich šel koukal sem že se na nich jezdí i v USA: http://www.mx1can...es-Canada/ - stačí si to zadat do googlu a člověk se dozví že i na adv se o nich píše..
Tak tak, ono mitas je haneny jen v cechach. Stejne tak jezdi v JAR a nedavno jsem videl nejaky clanek kde Charlie Borman psal o svych zkusenostech s E-10. Ja letos prvne obul E-10, padla v alpach a dalsi jsem kupoval taky Mitas, E-07. ZAtim spokojenost poradna. Mimochodem jeli jsme jeden na Scoutech a jeden na E-10 a nemuzu rict ze bych zakruty nejak nestihal a pokud ano tak to bylo spis hlavou, nez gumou. To same za mokra. Takze popravde, mitas koupim znovu. Kupuju je v nemecku stoji temer stejne jako metzeler, nebo heidenau ale to mi nev,a protoze jsem spoko. A o narodnim citeni nemuze byt rec, nejsem Cech
Jo, tak to bylo, ten mrtzeler je ale ho.ado Jde o to, ze zla reklama se siri rychle, kdo je spoko, nezaklada prispevek treba:Mitas supr. Jen si koupi dalsi... Fakt by me zajimala statistika ruznych vyrobcu. Nejspis je tohle proste jen nadavani na 'to nase' a nepodlozene cisly... mozna se ale pletu.
Upravil radovant dne 12.09.2013 18:50
Jo ono se to stane občas u každé značky. Mám těch fotek docela dost. Ve většině případů chyba uživatele, ale samozřejmě při výrobě může dojít k nějakému nedostatku (znečištění směsi).
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
musím tady kriticky napsat, že teď cestou do Gruzie nám odešla po 500 km úplně nová zadní TKC, které odlítaly prostřední špunty . Asi výrobní vada, bylo na ní vidět, že to vůbec nebylo spojené
3X napsal:
musím tady kriticky napsat, že teď cestou do Gruzie nám odešla po 500 km úplně nová zadní TKC, které odlítaly prostřední špunty . Asi výrobní vada, bylo na ní vidět, že to vůbec nebylo spojené
Nejspíš jste ji odvařili podhuštěním nebo rychlou jízdou.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží