Já na zkoušení koupil čip na 11ku od toho JOHNGS1100, tak jsem zvědavý.
Zkoušet ale budu, až bude rozumné počasí. Chci to porovnat s originálem a pak sepsat dojmy.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Bral někdo ten p-line od tohoto prodejce?Psal jsem mu že mám zájem ale napsal něco jako že by to poslal mimo ebay a to se mě moc nechce..
per aspera ad astra
Já to od něj mám,ale komunikaci a platbu provedl kamarád z pohraničí,kterej má německej učet a vyšlo to ještě na míň peněz a cca za týden byl čip doma.
To máš dobrý.Já nemám ebay tak to taky řeším prez kamaráda ale ani jeden z nás neumí německy a co nám přeložil Google tak to nechce poslat prez ebay nebo co..
per aspera ad astra
Dlaší možnost k vyladění výkonu by bylo toto https://imfsoft.c...r-ignition , ale aplikace bude spíše pro technicky zdatnější a hravé jedince. :-) Pokud někdo má zkušenost, dejte vědět.
Ahojte, ja na GS 1150 r.v. 2000 mám čip od JOHNGS1100 kupený cez ebay.com.Môžem potvrdiť že zmena bola citeľná ,motorka je živšia, trhanie na konštantný plyn sa zmiernilo.Je možnosť prepnutia celkovo štyroch palivových máp z toho jednej pre nizkooktanové benzíny.Komunikácia s predajcom je výborná anglicky alebo nemecky ,predajca je tuším Grék.Ak by ste mali záujem môžem pohľadať jeho emailovu adresu a má stránku aj na Facebooku s postrehmi zákazníkov.
P.S. Na GS nemám žiadne iné úpravy oproti originálu.
Doki napsal:
Ahojte, ja na GS 1150 r.v. 2000 mám čip od JOHNGS1100 kupený cez ebay.com.Môžem potvrdiť že zmena bola citeľná ,motorka je živšia, trhanie na konštantný plyn sa zmiernilo.Je možnosť prepnutia celkovo štyroch palivových máp z toho jednej pre nizkooktanové benzíny.Komunikácia s predajcom je výborná anglicky alebo nemecky ,predajca je tuším Grék.Ak by ste mali záujem môžem pohľadať jeho emailovu adresu a má stránku aj na Facebooku s postrehmi zákazníkov.
P.S. Na GS nemám žiadne iné úpravy oproti originálu.
Ahoj, čistě ze zájmu jsem mrknul na profil toho JonhaGS1100 a jak jsem k němu přistupoval s despektem, tak musím říct, že jeho grafy pro 1100 i pro 1150 se mi líbí. Myslím tedy doložené hodnoty Lambdy versus sériové hodnoty. Neni to evidentně žádný diletant. Jedná se samozřejmě jen o Lambdu plného plynu, ale srovnané to má správně pro dosažení max výkonu a nepřehání to moc na úkor emisí, což hodnotim pozitivně. Dovoluji si přiložit jeho obrázky.
1) R1100GS
Melizoy přiložený následující obrázek:
[22.32Kb]
Upravil Melizoy dne 14.02.2015 19:20
Wer später bremst, fährt länger schnell.
romanko4 napsal:
Ako sa ti zmemila spotreba? ako hodnotis priebech vykonu od volnobehu? Ja som s nim debatoval ale stale vaham ci cip kupit.
Najazdil som s čipom len cca. 1000 km ale zvýšenie spotreby som nepozoroval.Tah sa zospodu zlepsil a je taký plynulejší . Z môjho pohľadu za peniaze čo to stálo nie je nad čím uvažovať.
Najvačšia otrava je čip namontovať do RJ
Tak mám taky načipováno..chip od JOHNGS 1100. Komunikace přez ebay je bez problému ,instalace taky ujde a výsledek je zatím po ujetých cca 30km v pohodě.Chod motoru plynulejší, cukání v konstantní rychlosti lepší.. Letos mám málo najeto,tak nechci moc soudit ten výkon a kroutak ale horší to určitě není.Nemám co tomu vytknout.Až to bude možné,nechám změřit na brzdě .
per aspera ad astra
Já se taky chystám cipovat, budu mít to samy jako kubas (objednavali sme společně) jen bych se chtěl zeptat jestli je řidici jednotka spontovana ve vakuu, jaký jsou dlouhodobý zkušenosti s opětovným smontovanim s už očipovany jednotny? neoxiduje to? nekondenzuje tam vlhkost?
Upravil Saturnin dne 28.02.2015 19:16
Saturnin napsal:
Já se taky chystám cipovat, budu mít to samy jako kubas (objednavali sme společně) jen bych se chtěl zeptat jestli je řidici jednotka spontovana ve vakuu, jaký jsou dlouhodobý zkušenosti s opětovným smontovanim s už očipovany jednotny? neoxiduje to? nekondenzuje tam vlhkost?
Riadiaca jednotka je utesnená po obvode lepiacim bezfarebným silikonom, či bolo vnútri vákuum o tom neviem .
Předpokládám že né,protože zrovna vstupní konektor do ŘJ nevypadá jako vzduchotěsnej a asi ani vodotěsnej... Normálně postupně opatrně "odpáčit",vyměnit čip,pořádně očistit starej silikon,nanést novej a hurá sešroubovat a jezdit.
Já zatím po montáži čipu najel cca 250km a motorka jede dobře,ještě uvažuju o propustnějším filtru. Jen váhám mezi KN a Pipercross.