chstepan napsal:
... když v noci je tak lehký přehlídnout díru na silnici, roztouženou srnku co chce na druhou stranu nebo flek od nafty či oleje na silnici ... v autě to vetšinou akorát tak trochu drcne, bouchne nebo šmejkne ... ale na moto to bývá o dost fatálnější ...
ve 180ti v noci staci mozna i vyhozena taska z McDriva, nebo PETka.
Ja bych teda rekl, ze prave na dalnici uz se diky rychlosti tyhle veci jako diry, fleky, ruzny predmety atd blbe hlidaj i pres den. Zvlast, kdyz se schovaji za auto...
V noci si jich mozna i lip vsimnes, pri minimalnim provozu muzes skoru furt svitit dalkou a obcas tam nejaka ta nepravidelnost i diky osviceni lip vynikne nez v pravy poledne.
Za dalsi, zvere i ruznyho bordelu je opet na dalnici a zejmena na zapad od nasich hranic docela minimum.
Jezdete si jinak samozrejme jak kdo chcete, ja jen pisu jak mi to vyhovuje.
V aute 100%, na moto jak rikam, pokud alespon slusne sviti a ma dobrou aerodynamiku, tak taky. To je cely.
Maiali nel Fango!
chstepan napsal:
... když v noci je tak lehký přehlídnout díru na silnici, roztouženou srnku co chce na druhou stranu nebo flek od nafty či oleje na silnici ... v autě to vetšinou akorát tak trochu drcne, bouchne nebo šmejkne ... ale na moto to bývá o dost fatálnější ...
ve 180ti v noci staci mozna i vyhozena taska z McDriva, nebo PETka.
Ja bych teda rekl, ze prave na dalnici uz se diky rychlosti tyhle veci jako diry, fleky, ruzny predmety atd blbe hlidaj i pres den. Zvlast, kdyz se schovaji za auto...
V noci si jich mozna i lip vsimnes, pri minimalnim provozu muzes skoru furt svitit dalkou a obcas tam nejaka ta nepravidelnost i diky osviceni lip vynikne nez v pravy poledne.
Za dalsi, zvere i ruznyho bordelu je opet na dalnici a zejmena na zapad od nasich hranic docela minimum.
Jezdete si jinak samozrejme jak kdo chcete, ja jen pisu jak mi to vyhovuje.
V aute 100%, na moto jak rikam, pokud alespon slusne sviti a ma dobrou aerodynamiku, tak taky. To je cely.
ne, v noci si jich urcite lip nevsimnes.
Na moto v noci jezdim po dalnici ted denne, a je to imho megahumus
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
chstepan napsal:
... když v noci je tak lehký přehlídnout díru na silnici, roztouženou srnku co chce na druhou stranu nebo flek od nafty či oleje na silnici ... v autě to vetšinou akorát tak trochu drcne, bouchne nebo šmejkne ... ale na moto to bývá o dost fatálnější ...
ve 180ti v noci staci mozna i vyhozena taska z McDriva, nebo PETka.
Ja bych teda rekl, ze prave na dalnici uz se diky rychlosti tyhle veci jako diry, fleky, ruzny predmety atd blbe hlidaj i pres den. Zvlast, kdyz se schovaji za auto...
V noci si jich mozna i lip vsimnes, pri minimalnim provozu muzes skoru furt svitit dalkou a obcas tam nejaka ta nepravidelnost i diky osviceni lip vynikne nez v pravy poledne.
Za dalsi, zvere i ruznyho bordelu je opet na dalnici a zejmena na zapad od nasich hranic docela minimum.
Jezdete si jinak samozrejme jak kdo chcete, ja jen pisu jak mi to vyhovuje.
V aute 100%, na moto jak rikam, pokud alespon slusne sviti a ma dobrou aerodynamiku, tak taky. To je cely.
ne, v noci si jich urcite lip nevsimnes.
Na moto v noci jezdim po dalnici ted denne, a je to imho megahumus
Ale taky jezdis po megahumusnym useku, ktery vlastne ani neni dalnice, ale jen "silnice pro motorava vozidla" se 130kou...
Maiali nel Fango!
Já mám sice RTéčko takže na něm je pojem vnímání rychlosti trochu jiné. Do práce to mám cca. 90 km a z toho je přibližně 75 km po dálnici. Přiznám se, že pomalá jízda mi na dálnici absolutně nebaví, takže pokud zrovna nespěchám tak většinou nastavím na tempomatu 135-140 km/h , ale občas během cesty vezmu za plyn a pár minut jedu kolem 180-210 km/h. On se vždycky najde někdo s autem kdo se chce poměřovat. Nedávno to byl starší pán s novou Audi A8, kterého to evidentně bavilo a když jsem sjížděl z dálnice tak se i rozloučil a minule to byl někdo s Octavií III, ale to nebyl soupeř, sotva dosáhnul 200 km/h, jen se mi pořád chtěl lepit na kufry.
Upravil berka dne 08.10.2013 18:35
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Dedkoid napsal:
[quote]Paul napsal:
Pitomost, 140 se dalo na osmikile bez problému držet akorát prostě foukalo.
Motor rožhavenej do ruda, spálený nohy a žralo to jak BVPčko. :-)
Tak si měl nějakej problém, protože já jel po dálnici stabilně dvě hodiny 140 a teplota nevylezla ani o jednu čárku a to bylo venku přes 25 stupňů. Ono nesmíš jezdit v kraťasech pak to nebudeš cítit . Navíc já to cítil jenom když zapla sahara třeba ve městě jinak vůbec. No trošku víc to bralo, ale nic závratnýho, kolem 5,5l na sto.
Pred 14dny na 8kile GSA z Garmische do Prahy stale 6000ot/min to je asi tak neco pres 150km/h a upne bez problemu spotreba 6,1.
Slo by i vic, ale mam ji novou, budu jeste nejaky cas hodnej.
Jinak kdyz jsem mel jeste vednovalcovou F650GS a kdyz jsem musel na dalnici tak 140km/h tachometrovejch jsem jezdil.
BMW F800GS Adventure
Mám najeto 127 tis na GS a převážně ve dvou s manželkou.Letos z Dánska 1340km s přestávkami na tankování a nepromoků,mezi 100-140 km h.na E10.Nejtěžší úsek byl v dešti a v noci přes Polsko (Berlin,zejména ta polská část kdy se dálnice mění jako u nás na hopsa hejsa-Katowice).
tak vyzkouseno ted na HR dalnici ... do 4000 ot motor v poho bez vibraci od 4500 do 5000 to celkem vibruje ale od 5000 do 6000 se to tak nejak zklidni ... ale spotreba vyleze z 5.1 na 7.5 ...solo s kuframa ....
asi by to jeste chtelo plexi z advika aby me to nechtelo sfouknout a akrapa abych nemusel poslochat motor ale radsi vyfuk
Upravil chstepan dne 21.09.2014 19:58
(ch)stepan