kim napsal:
Ty vnitřní packy sklouzávaly dovnitř tak jsem to takhle vymezil-vpodstatě by to vyřešilo i zešikmení těch styčných plošek tak aby se do sebe ,,zakusovaly" a ne rozjížděly.Ten trn vedle to je ta strana na rozšíření čepu (tento už je ten samodomo)
to je dobry Udelam si to taky zdovolenim..
Upravil dufino dne 30.09.2014 13:16
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
kim napsal:
Ty vnitřní packy sklouzávaly dovnitř tak jsem to takhle vymezil-vpodstatě by to vyřešilo i zešikmení těch styčných plošek tak aby se do sebe ,,zakusovaly" a ne rozjížděly.Ten trn vedle to je ta strana na rozšíření čepu (tento už je ten samodomo)
oki sme si to myslel jinak ja zasadne nytovascku pouzivam pouze na nytovany jelikoz uz se mi taky vicekrat stalo ze kdyz sem to roznytovaval tak praknul ten cep, stejne ten retez je vzdy uz na vyhozeni , tak to beru flexou
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
oki sme si to myslel jinak ja zasadne nytovascku pouzivam pouze na nytovany jelikoz uz se mi taky vicekrat stalo ze kdyz sem to roznytovaval tak praknul ten cep, stejne ten retez je vzdy uz na vyhozeni , tak to beru flexou
samo jeden clanek flexou pri vymene retezu vzdy znicim, ale mam docela dost nytovacich clanku, tak davam pokazde novy
Upravil dufino dne 30.09.2014 13:42
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
vacek napsal:
Ahoj, by mě docela zajímalo jak moc velký rozdíl je při výměně řetězovky právě to přední kolečko (15 zubů) místo 16ti
Jde to nějak vyjádřit ? :-)
Je to převod do pomala -vhodnější kdo jezdí někde v terénu ;ty kvalty budou při jízdě o něco ,,kratší" a taky by to mělo být znát na plynu -o fous ostřejší(pojezdově)
Upravil kim dne 01.10.2014 09:38
A takový nějaký cca porovnání, když pak jede člověk po dálnici cca 120-130 km/h tak jak moc to musí točit, zda pak nejede pomalu nadoraz. Zda je tam razantní změna nebo jen nějaká minimální..
vacek napsal:
A takový nějaký cca porovnání, když pak jede člověk po dálnici cca 120-130 km/h tak jak moc to musí točit, zda pak nejede pomalu nadoraz. Zda je tam razantní změna nebo jen nějaká minimální..
15ku kolečko jsem dával předloni na Rumunsko. Tam to bylo parádní, ale ta cesta do Rumunska po dálnici nic moc. Točilo to už fakt dost a i spotřeba šla na dálnici nahoru.
Loni jsem jel Rumunsko už s 16kou a sebou 15ku že bych to tam přehodil. Nakonec jsem nepřehazoval. Bylo to i tím že terén jsme jezdili lehčí než předloni.
No a letos Francie Itálie šotoliny, už jen s 16kou. A šlo to.
Takže abych to shrnul, tak do těžšího terénu, nebo pro nižší rychlosti 15ka určitě dobrá. Kdo se rád sveze po silnici rychleji tak 15ka špatný.
Chce to vyzkoušet. Nestojí to moc....
ja skoncil u toho lepsiho CZ s takovejma zlatejma zubama.
V kombinaci se Scottoilerem super.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Teď jsem měnil řetězovku (řetěz ČZ) po 40 200km 16/42 Dával jsem teď zase ČZ ale SDZZ tu nejvyšší řadu z nabídky 525 ,přední kolečko+řetěz od Motořetězy.cz (bezkonkurenční ceny) rozetu jsem bral u Zlocha (MTZ) ve Strakonicích -ty si je nechávají dělat -nikde jsem nenašel rozetu podobně vypálenou jako origo jen u nich- ty nabízené od motořetězů jsou jakýsi plný matroš s pár kulatýma malýma dírama a jakýsi jak pochromovaný a nevypadalo by to dobře vizuálně na moto. Poměr opět 16/42
kim napsal:
Teď jsem měnil řetězovku (řetěz ČZ) po 40 200km 16/42 Dával jsem teď zase ČZ ale SDZZ tu nejvyšší řadu z nabídky 525 ,přední kolečko+řetěz od Motořetězy.cz (bezkonkurenční ceny) rozetu jsem bral u Zlocha (MTZ) ve Strakonicích -ty si je nechávají dělat -nikde jsem nenašel rozetu podobně vypálenou jako origo jen u nich- ty nabízené od motořetězů jsou jakýsi plný matroš s pár kulatýma malýma dírama a jakýsi jak pochromovaný a nevypadalo by to dobře vizuálně na moto. Poměr opět 16/42
jo SDDZ to je myslin ono. Vzadu rozetu jsem mel stejnou jako origo, uz nevim, kde kupenou...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Kluci mám asi původní řetěz na osmikilu z 2010 najeto 25tis zn.regina na šponováku je to cca.na pátou delší čárku máte někdo odhad kolik km se s tím dá najet?Jde mě pro že jedu na dovolenou za měsíc tak jestli to dá 3tis.km Nikdy jsem ho ještě neměnil tak proto možná blbej dotaz.
>cepik Při solidní údržně není 25 000km zase nijak moc ale nejlíp to zjistíš kalibrem od čz(cca 200,-)-myslím že tím půjdou změřit i jiní výrobci (stejné rozteče) jinak klasicky potahnout prstama na rozetě vzadu jak moc půjde ven+ vizuální stav
Jde tak do 1/3 zubu když mám nastaveno na bočním stojanu průvěs 35-40mm měření zhruba uprostřed. To měření je hodně orientační,ale nastavuju to tak od té doby co to mám.Rozteč by prý mezi 9 nýty neměla být větší jak 144mm.Já mám 130mm cca,ale jestli je to pravda nebo ne okolo jsem to repromu.
[quote]cepik napsal:
Jde tak do 1/3 zubu když mám nastaveno na bočním stojanu průvěs 35-40mm měření zhruba uprostřed. To měření je hodně orientační,ale nastavuju to tak od té doby co to mám.Rozteč by prý mezi 9 nýty neměla být větší jak 144mm.Já mám 130mm cca,ale jestli je to pravda nebo ne okolo jsem to repromu. [/quote
Ty mililetry snad 14.4mm a 13.0mm ne? jinak asi podle toho co píšeš asi dobrý
Kolko vydrží Regina neviem. No na CZ som dal 21kkm na DID 50kkm a ešte tam je.
Mám tam síce homemade kvapkátko na olej, no skoro každá cesta je aspoň čiastočne v prachu či blate.
Ak má reťaz už toho dosť hlási sa častejšou potrebou španovania,. No ak sú niekde vypadnuté či netesniace krúžky, tak tie články sú nebezpečné a na tom by som nikde nešiel.
Rozteč reťaze je 15,875 x 8 to je medzi 9 timi nitmi je 127 mm a k tomu odpočítať priemer nitu alebo valčeka podľa toho kde meriaš.
Tryskac napsal:
Kolko vydrží Regina neviem. No na CZ som dal 21kkm na DID 50kkm a ešte tam je.
Mám tam síce homemade kvapkátko na olej, no skoro každá cesta je aspoň čiastočne v prachu či blate.
Ak má reťaz už toho dosť hlási sa častejšou potrebou španovania,. No ak sú niekde vypadnuté či netesniace krúžky, tak tie články sú nebezpečné a na tom by som nikde nešiel.
Rozteč reťaze je 15,875 x 8 to je medzi 9 timi nitmi je 127 mm a k tomu odpočítať priemer nitu alebo valčeka podľa toho kde meriaš.
Tak to by odpovídalo zuby na rozjetě a kolečku jsou ok.Retěz se nenatahuje když to zkusím silou a rozteč jsem měřil metrem a naměřil 130mm takže posuvkou to bude těch 127mm když dám za 1 a našponuju ho na bočním stojanu.Tím pádem asi ok.