chstepan napsal:
regulator pal.cerpadla s sebou vozit netreba, staci jen propojka ze staryho nebo jen kabelovy bypass .... a eventualni vymenu udelat az doma ..
v dubnu jsme "eventuálně" jeden měnili zrovna v Maroku
Kolegovi na 08 odešel.
Jak píše Tonda, v divočině si ze starého propojku nevyrobíš
Ještě jeden tip. Není to na nějaký díl, ale spíše na opravu.
Volali mi loni nějací kluci, že jsou v Rusku, a že ukroutili kardan na jedné 1150 v silentbloku. Že to v nějaké dílně rozebrali a že jestli nevím, co s tím. Poradil jsem jim, že jestli má ten Rus u kterého byli v dílně stojanovou vrtačku, tak ať ten kardan provrtají na dvou místech naskrz "desítkou" vrtákem, dají tam šrouby, seříznou je zároveň s kardanem a zajistí to svárem. Normálně s tou motorkou dojeli. Jen se musí jet trochu s citem, aby převodovka dostávala co nejmenší "rány". Aplikovat se to samosebou dá i na R1100, R1200. Je to sice "nouzovka", ale dá se s tím dojet.
Asi nějak takto: ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Po přečtení předchozích příspěvků mi polilo horko. Myslel jsem že mám motorku se kterou můžu projet evropu, ale teď vidím že bych si musel vzít mraky náhradních dílú a ještě se modlit že se nerozbije něco co náhodou nemám. Připadám si jak o 25 let nazpět, když lidé před odjezdem na dovolenou dělali téměř GO a stejně si raději s sebou vezli vše co se dalo na cestě opravit. V autě mám u heveru šroubovák a přiznám se, že ani nevím k čemu ho tam výrobce dal, ale u motorky už začínám chápat, proč je na ní tolik kufrů. Abych si měl kam dát nářadí. Tomu říkám ostuda.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
berka napsal:
Po přečtení předchozích příspěvků mi polilo horko. Myslel jsem že mám motorku se kterou můžu projet evropu, ale teď vidím že bych si musel vzít mraky náhradních dílú a ještě se modlit že se nerozbije něco co náhodou nemám. Připadám si jak o 25 let nazpět, když lidé před odjezdem na dovolenou dělali téměř GO a stejně si raději s sebou vezli vše co se dalo na cestě opravit. V autě mám u heveru šroubovák a přiznám se, že ani nevím k čemu ho tam výrobce dal, ale u motorky už začínám chápat, proč je na ní tolik kufrů. Abych si měl kam dát nářadí. Tomu říkám ostuda.
Kdybych takhle přemýšlel tak se bojím jet i autem nakoupit..
berka - není to tak horké. Těch motorek jezdí spousta, často jezdí delší cesty, někdy i v dost náročných podmínkách, takže občas se něco pokazí - je to jen stroj. Těch pár nejzásadnějších věcí (o kterých se ví, že opravdu občas odcházejí), nacpeš do kapsy u bundy a zprovoznění nepojízdné motorky je potom otázkou několika minut.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Čím jsou věci složitější, tím je větší průšvih, když se něco vysype... u jednoduché věci je těch věcí, co se můžou rozbít méně.. bohužel se konstruktéři nedržej hesla: výrobek je dokonalý v ten moment, kdy už není možno nic ubrat a né tehdy, kdy už není možno nic přidat. Další blbá věc je umělé zastarávání, z toho bych blil.... dobře je to shrnuto třeba zde: http://agrarnivenkov2011.blogspot.cz/2013/04/umele-zastaravani-zbozi-je-vseobecne.html
berka napsal:
Po přečtení předchozích příspěvků mi polilo horko. Myslel jsem že mám motorku se kterou můžu projet evropu, ale teď vidím že bych si musel vzít mraky náhradních dílú a ještě se modlit že se nerozbije něco co náhodou nemám. Připadám si jak o 25 let nazpět, když lidé před odjezdem na dovolenou dělali téměř GO a stejně si raději s sebou vezli vše co se dalo na cestě opravit. V autě mám u heveru šroubovák a přiznám se, že ani nevím k čemu ho tam výrobce dal, ale u motorky už začínám chápat, proč je na ní tolik kufrů. Abych si měl kam dát nářadí. Tomu říkám ostuda.
když jezdíš po Evropě, tak nic neřeš, tady je dostatečná servisní síť. O čem se tady bavíme, jsou podstatné díly, které tě odstaví třeba v Asii nebo Africe a bez kterých se nehneš a nejsi schopen to na koleně opravit. Elektronika je dnes všude, tomu se nevyhneš. A sedět někde v Kyrgyzstánu, kvůli anténě imobilizéru za 800Kč je nepříjemné. S mechanickými díly si vždy nějak poradíš a moto díky místním lidem opravíš, ale s vadnou elektronikou jsi v pasti. Musíš vyměnit identický díl a ten "divočině" nekoupíš. Naštěstí je těch nutných dílů jen pár. Podívej se třeba ke konkurenci (KTM), co si kluci berou sebou. Taky mají několik slabých míst.
V Evropě máš cokoliv do druhého dne i případně odvoz do ČR, buď teda v klidu!
A proč dělali lidi GO před 25 lety před odjezdem do ciziny? Ne kvůli spolehlivosti, i když byla rozhodně nižší než dnes, ale taky kvůli financím, protože na opravu v cizině by neměli. I cesta 800km do Chorvatska byla v té době pro rodiny expedice
allroad napsal:
Ve Stockholmu jsem potřeboval vyměnit zadní gumu na 12ku a byl to problém na 2 dny. Ale pořád jsi v podtatě doma, o houby jde. A proč nemít raději anténu sebou, když už vezu malou sekyrku na stanové kolíky a kácení lesa . A ještě jedna důležitá věc na kterou by se nemělo zapomenout, telefon na Tondu...
Edit: po předchozím příspěvku nezapomenout telefon na jezka
Jj,Tonda na telefonu je lepší než servis ve francouzském Nice.
.
nemate fotku tých dvoch šrobikov ktore treba popredu doma odvrtat a nahradit imbusmi?
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
100bubu napsal:
nemate fotku tých dvoch šrobikov ktore treba popredu doma odvrtat a nahradit imbusmi?
Podívej se zespodu na spínačku a uvidíš dvě stříbrná kolečka s prolisy jako by do hvězdičky.To jsou hlavy těch šroubů co musíš odvrtat.Pak z nich stáhneš tu spínačku,vytočíš je ven a dle toho zbytku šroubu použiješ stejně dlouhý imbus.
.
... hele a nejsou tam ty "nepovolitelný šrouby" právě proto, aby to měl případný zloděj těžší ... než jen odšroubovat spínačku, dát svojí a v klidu nastartovat a odjet ?
chstepan přiložený následující obrázek:
[61.47Kb]
Upravil chstepan dne 09.01.2014 09:48
(ch)stepan