ADV ONE napsal:
já se nemusím zmiňovat, máme to v podpisu.. a reklamu si dělat můžu, také si zde za to platíme..
Poptával jsi navigaci, nabídl jsem ti balení jaké se nejčastěji prodává. Kdybys řekl: jsem lakota a chci to úplně nejlevnější, pokud možno i bez krabice jen aby to stálo co nejmíň, nabídl bych ti i toto.. To cos koupil, je produkt, který se prodává nap. z důvodu, že ti někdo ukradne navigaci. Prostě máš všechno, jen přístroj ti chybí. Nikdy to nikdo v takovém balení (nebo spíš nebalení) nechtěl.. Každej normální alespoň to pouzro chce.. Jen ty jsi jinej..
....tak nejsem normalni....pouzdro proste nechci.....už jsi v pohode?Já jsem spokojeny... Napis neco o zkusenostech s ni než to, ze ji mas nejlevnějsi? Považoval bych to za lepsi reklamu.
sorry, ale nechapu, proc pises recenze na navi a pak "nechces pouzdro". Fakt nechapu. Navi bez pouzdra na cestovani je podle mne ultramegavoser (vim z vlastni zkusenosti, uz jsem dal sam sobe lekci).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
ADV ONE napsal:
.
.
.
.
.
PS: to Petrs: a moc bych se divil, kdyby v Austrálii se prodávalo elektronické zboží běžně bez příslušenství.. Mobily bez návodů a nabíječek, navigace jen v igelitovým pytlíku bez ničeho, počítače bez napaječe.. Ano koupíš věc jako náhradní díl (tak je totiž kod zboží co Choseman koupil určen, ale ne jako produkt pro užívání a běžný prodej.. A stejně tak v Číně když si půjdeš koupit navigaci, dostaneš ji v krabici se základním příslušenstvím, i tu nejlevnější jebku..
Trochu jsem zkratil citovanou odpoved, ad to neni prilis dlouhe...
To co jsi napsal vsak nemeni nic na tom, jak jsi reagoval, kdyz jsi se dozvedel, ze to koupil jinde. Osobne mi podobne jednani vadi. Neznam ani tebe, ani Chosemana. Nezastavam se ho. Ja kdyz si nekde neco domluvim, tak to take dodrzim. Nicmene reakce typu "jsi hlupak" mi prijde trochu moc. Ja rozumim tomu, ze cesky rybnik je trochu maly a navigaci se moc neproda a kazda ztrata zakaznika zamrzi. Podle meho nazoru je uplne jedno, v jakem setu ci nesetu si koupil navigaci. Je to jeho volba. I kdyby si nekde koupil jen vnitrni elektroniku bez pastu, je to jen jeho vec. Soudim, ze je dospely clovek a ma moznost volby si koupit to, co uzna za vhodne. Myslet si o tom muzes co chces, to je zase tvoje pravo, ale verejne bych to neventiloval. Asi jsem za ty roky venky trochu moc "zhyckany" pristupem prodejcu a tak se na to divam trochu jinak... Promin.
Petrs: je mi celá tahle situace celkem volná ale jen bych chtěl upozornit na jednu věc, která platí obecně pro ČR - lidi přijedou, tráví s tebou spoustu času a tahají informace. Pak odjedou s tím, že si to "rozmyslí" a pochopitelně objednají tam, kde jim ty informace sice nedají ale mají to nejlevnější. Takhle to funguje se vším. Zajedou si vyzkoušet boty a helmy tam, kde je mají skladem a objednají na netu, protože kdyby si je objednali a nebyla jim velikost, stálo by je to dopravné při výměně za jinou velikost. U navigací a komunikací to je ještě markantnější. V pohodě s někým můžeš strávit hodinu nebo dvě, projít všechny funkce (lidi obvykle přijedou se seznamem dotazů co chtějí vidět nebo vědět) a pak třeba náhodou zjistíš, že ten člověk už dokonce tu navigaci má ale neumí jí používat a tak takhle dělá jako že jí chce teprve koupit a tahá rozumy. To nejsou vyjímky. Nemůžeš říct - jasně, zaplatíte 500Kč za hodinu a když si jí u nás koupíte, tak vám ty peníze odečteme.
Nevím přesně jak to bylo tady v tom případě ježek vs. dotyčný, ale jen chci upozornit na to, co třeba možná u vás tak obvyklý není a nebo to procento takových chytráků je malé nebo úplně zanedbatelné. Když se na tohle ptám kolegů z jiných zemí, tak polsko, maďarsko, slovensko - všichni to znají a štve je to. Francouz, Ital nebo američani kroutí hlavou. Neznají to. Člověk si přece shání informace tam, kde to pak bude chtít koupit protože když mu neporadí před nákupem, jak mu poradí potom když bude něco potřebovat? Takhle to u nás úplně nefunguje, mentalita je jiná - zařízení je potřeba koupit co nejlevnější, na jakékoliv podpoře prodejce nezáleží, protože všechny informace získám jinde - ve fórech nebo u jiných prodejců. Takže když už píšeš o tom, co si ti prodejci všechno dovolují, tak je taky potřeba napsat i něco z druhé strany. A mrzí mě, když zjistím, že jsem trávil čas s člověkem, který nedokáže na férovku říct - hele navigaci jsem koupil jinde, nevím si s tím rady, potřebuju poradit. Tím nechci v žádném případě říct, že tady to byla taková nějaká situace, nejspíš šlo jen o ten výběr jestli holou nebo sadu a za kolik ale chtěl jsem tě upozornit i na to, co se děje z druhé strany a co možná u vás neznáte, protože lidi to prostě nedělají. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Bych se zdovolenim po techto vsech vyplodech konkurencniho boje vratil k tematu.
Dokaze nekdo jednoduse sepsat rozdily mezi 660 a Navigatorem? Nechtel jsem to resit, ale kdyz jsem vcera videl Navigatora v akci, moc se mi libi jak komunikuje s can-busem a vyuzil bych teda i to kolecko.
Navic jsem si dnes precetl, ze by ji Jezek umel samotnou kolem 15k a vrta mi v hlave vymena.
Jak je to s mapovymi podklady a hlavne aktualizacemi? A dalsi rozdily? Uz pri projeti menu jsem si nemohl nevsimnout, ze se to fakt tvari jako uplne jinej pristroj.
Alda: Navigator V je navigace založená na hardware a software řady Dezl (čti dýzl), tedy navigací pro kamiony. Pochopitelně v utěsněném vodotěsném pouzdře. S úpravami a vylepšeními které si objednalo BMW.
S řadou Zumo ho nemá smysl srovnávat, protože software nemá se Zumem 660 společného nic. Ale protože Zumo 350/390 využívá stejný vývojový tým, je tam určitá pravděpodobnost, že některé moduly budou shodné právě s touhle řadou. Nejlíp se to pozná na tom, která navigace umí fulltext a lokální hledání - pokud to umí (jako Navigator V), je tam jiný base software než v Zumu 550/660/220... které to neměly a mít nebudou.
Navigator V nemá řadu modulů, které 660 měla v základních modulech a které přebírá externí aplikace Garmin Link. To je na jednu stranu dobré, na druhou to znamená mít připojený telefon na datech jinak tam nejde dostat třeba dopravu, kterou na 660 šlo sice mizerně ale pořád bez nutnosti datového spojení stáhnout z TMC vysílání rádia.
Stejně jako v případě těch velkých prémiových autonavigací, je logika organizace menu "kam vést" dělaná jinak než u Zuma, což řadě lidí dělá problémy. Ne všechno je v hlavním menu, něco po stranách a dá se to uživatelsky schovávat apod. Bohužel s tím souvisí i změna v komunikaci a transferu dat z programů - třeba tyhle navigace neumí používat symboly waypointů.
Nejzásadnější rozdíl je v logice práce s trasami - Navigator V používá 125 via bodů, to jsou body které můžeš mít na trase abys jí zatočil tam, kam potřebuješ. V manuálu se píše že jich je jen 50 + 30 průjezdních. Každopádně při testování to ukáže že víc než 125 jich být nemůže. To je celkem jediný omezení protože tras může být 100 viditelných a další se objeví po importu když smažeš některý z té první stovky. 30 jich může být aktivních v rámci jedné navazující trasy. Navigace umí totiž delší trasy rozdělit na samostatné úseky. Tracking umí nahrát z PC až 200 stop každá po 15 tis. bodech max. Stopy se dají konvertovat na trasy mnohem líp než v Zumu 660, nicméně máš záznam s 20 archívy, což je stejné. Každá stopa max 10 tisíc bodů.
Navigace by měla zobrazovat i některé základní stavové údaje (varování) z CanBusu - chyby ABS, tlaku, výpadky osvětlení nebo nízkou hladinu oleje apod.
Mě na té navigaci vlastně vadí jen jedna jediná věc - displej není translucentní. Tomu odpovídá i celkem podobná cena jako Zumo 660. Není to nejlepší 5" displej, který se dá sehnat. A BMW držák neumožňuje provoz na stojato /portrait) i když navigace to umí. BMW si to nepřálo.
Lifetime atd - to všechno je stejný jako u dalších navigací. Pokud si člověk koupí navigaci kde je lifetime, tak je fuk, jaká to je, nahrává se to všude stejně.
Na druhou stranu - za aktualizace firmware musí BMW zaplatit. takže bych neočekával, že jich bude tolik a tak často jako vycházely u Zuma.
Každopádně je to navigace nové generace a je nefér srovnávat to s "dědečkem" Zumem 660. Ale spíš by se to mělo srovnávat se Zumem 390, které je modernější.
A nebo s něčím, co teprve přijde A tam bych se už trošku bál, že to bude větší konkurence
TomasTT napsal:
Petrs: je mi celá tahle situace celkem volná ale jen bych chtěl upozornit na jednu věc, která platí obecně pro ČR - lidi přijedou, tráví s tebou spoustu času a tahají informace. .
.
.
.
Takže když už píšeš o tom, co si ti prodejci všechno dovolují, tak je taky potřeba napsat i něco z druhé strany. A mrzí mě, když zjistím, že jsem trávil čas s člověkem, který nedokáže na férovku říct - hele navigaci jsem koupil jinde, nevím si s tím rady, potřebuju poradit. Tím nechci v žádném případě říct, že tady to byla taková nějaká situace, nejspíš šlo jen o ten výběr jestli holou nebo sadu a za kolik ale chtěl jsem tě upozornit i na to, co se děje z druhé strany a co možná u vás neznáte, protože lidi to prostě nedělají.
Zkraceno
Myslim, ze ten dotycny ani neprijel, tudiz informace netahal. Jinak te mohu ubezpecit, ze to co popisujes se deje naprosto vsude. Jak v USA, tak v Australii a treba i Cine. Asi to proste patri k fenomenu dnesniho spotrebitele. Osobne to nedelam, ale vim ze se to deje vsude po svete. Proste to tak je. Holt clovek musi investovat vice casu do pripadneho prodeje. V mem businessu musim investovat nemalo casu a penez, nez-li dostanu pripadnou zakazku. Letam po svete jak trouba, zpracovavam nabidky a navrhuji konstrucni reseni. Stravim takto x-hodin a penez, ktere musim zaplatit zamestnancum a nakonec z toho treba vubec nic nebude. Kdyz se mi povede dostat jednu z deseti zakazek o ktere se pokousim, jsem spokojeny. Proste to tak je a musim s tim pocitat, ikdyz je to nemile a financne to boli. Nedovolil bych si vsak zakaznikovi rict, ze je trouba, protoze nakonec zvolil jinou variantu nebo reseni. Treba se ke mne jednou vrati. Pokud mu reknu, ze je trouba, uz ho nikdy neuvidim a navic se "pochlubi" vsude okolo.
Plno veci se da sdelit taktneji, myslim...
Hodne prodejcu by melo jezdit na skoleni do Ciny . Jejich prodejni servis a snaha neco prodat na svete naprosto nema obdoby. Mam mnoho pribehu, kdy jsem jen cumel, jakou snahu maji a snazi se veci resit ke spokojenosti zakaznika, ale to by bylo na dlouho.
ADV ONE napsal:
já se nemusím zmiňovat, máme to v podpisu.. a reklamu si dělat můžu, také si zde za to platíme..
Poptával jsi navigaci, nabídl jsem ti balení jaké se nejčastěji prodává. Kdybys řekl: jsem lakota a chci to úplně nejlevnější, pokud možno i bez krabice jen aby to stálo co nejmíň, nabídl bych ti i toto.. To cos koupil, je produkt, který se prodává nap. z důvodu, že ti někdo ukradne navigaci. Prostě máš všechno, jen přístroj ti chybí. Nikdy to nikdo v takovém balení (nebo spíš nebalení) nechtěl.. Každej normální alespoň to pouzro chce.. Jen ty jsi jinej..
....tak nejsem normalni....pouzdro proste nechci.....už jsi v pohode?Já jsem spokojeny... Napis neco o zkusenostech s ni než to, ze ji mas nejlevnějsi? Považoval bych to za lepsi reklamu.
Hele me to je uplne jedno ze nechces pouzdro a kabilek.. pro me za me utikej do toho Lidlu jak jsi psal.... uz od zacatku je v tomto vlakne videt, ze ty mas svoji hlavu a kazdy jiny nazor nez ten tvuj neni ten spravny.. proc ti zkusenosti a funkce navigace nevysvetlil prodejce?? asi tak by to melo byt ne? u me jako prodejce je samozřejme zajem na tom, abych nasim zakaznikum vysvětlil vse, co o produktu vim. A to uz jen proto, aby si zakaznik u me produkt zakoupil a byl s nim spokojeny a ziskal s tim presne to co potrebuje nebo pokud mozno i neco vic..
...mam svou hlavu a jsem rad, ale jinak už se mi to nechce ani komentovat, protože jsi na tom úplně stejně a hlavně je to úplně celé převrácené na hlavu. Jen si vzpomeň, co jsi mi odepsal na začátku a pak píšeš něco o tom, že tahám zkušenosti...Z hlediska funkce by mi s tím nepomohl vůbec nikdo, protože komunikace mezi jednotlivými telefony (tedy značkami) je o zkušenostech praktických. Nechci se nikoho dotknou, ale tohle mi nezodpoví ani nejlepší a nejsofistikovanější prodejce. Jsem docela tzv. technicky zdatný a tak nepotřebuji vysvětlovat, kde je jaké tlačítko, apod.. To co poslal TT považuju za hodně dobrou informaci, ale stále mi to neodpoví na praktické komunikační schopnosti. Chtěl jsem diskutovat o zkušenostech v komunikaci s jednotlivými přístroji (hand sety, telefony) a nějak se to zvrtlo v dohadování o ceně. Tím už končím. Chyba byla na obou stranách a to je třeba si přiznat.
Upravil Choseman dne 03.03.2014 18:07
Tak to promažte někdo (kdo je tady admin) a nechte jen fakta na téma Navigator V a dotazy a odpovědi a je to.
Choseman: pokud vím, tak neexistuje žádná tabulka kompatibilních telefonů ani u Garminu a předpokládá se, že všechno co má nějaký BT, bude fungovat ale je fakt, že některý telefony nepřenáší telefonní seznam a některé (starší) jen když se doinstaluje pomocný SW a v některých se místo češtiny zobrazují nesmysly. Takže fakt fyzická zkouška je nutnost
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám problém s navigací Navigator V mám ji spárovanou s iphone5 a interphone f5mc. Po krátké době asi 2min se mi odpojí a za chvíli sám připojí pořád dokola. Aktualizoval jsem softwar verze2.60. Při propojení pouze s interphonem žadný problém.
Mel jsem podobny problém při propojeni F4 a Samsungu Galaxy S2. Po aktualizaci softwaru navigace došlo ke zlepšení, ale presto se mi občas stane, ze navigátor "zamrzne". Opakoval jsem párování telefonu a navigátoru a pak jsem teprve připojil F4. Co tomu ale hodně pomohlo bylo nahrání Garminu Smartlink. Nyni to funguje tak, ze se sparuji telefon s navigatorem a teprve kdyz zapnu handset, tak se to cele' propoji a mohu vyuzivat telefonicke fce. Jinak celkové je to trochu opozdene a při telefonování mi to najednou hodi ozvenu a musím zavesit. Myslím, ze to chce stále jen aktualizovaz sofware jak u telefonu, tak u Navigátoru. Poslech hudby a přepínaní funguje dobře. Zarazilo me, ze nelze přehrávat hudbuteefonu, ale musím si ji nahrnát do Navigatoru. Je to v podstatě jedno. Nyní jsem místo S2 pořídil S4 a funguje to obdobné, jen se to subjektivně rychleji pripojuje. Takže hodně stestim a určitě bych zkusil opakování párování a stale aktualizoval SW.
Upravil Choseman dne 20.03.2014 07:15
Navigator V je skvela vec .
Libi se mi i takove veci jako menu "Moje motorka" ... ukazuje statistiky z jizdy, max a min teploty, max rychlosti, prumery ale i trebas pocet razeni a zpusob vyuzivani brzdy ci plynu ..... navic se prenasi absolutne vse prez can bus a tak v navigatoru mame aktualni pocet km, taky pneu a spousta dalsich vecicek. Navic ovladani i v silnejsi rukavici nema chybu a i logika je velice zajimava.
Jedina vec ..... nedari se mi sparovat soucasne Navigator s telefonem a komunikaci interphone. (zkusim update firmware ... zatim jsem h nedelal)
R 1200 GS LC ....prodaná , do výroby na únor 2021 objednána R1250GSA Edice 40 let GS
akorat ty naklony co v manualu pisou, ze by mel zobrazovat, tak muj nezobrazuje.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ahoj, můj navigátor V je v ruce němý. Jedinej zvuk jsem získal přes F4s, to jde i telefonovat atd. Je bez handsfree němý záměrně kvůli odolnosti vůči vodě, nebo je to špatně? Potom by ale zřejmě musel byt ozvučen držák do auta pro použití v autě... ?? BMMW R1200GS LC 2014
Děkuju za odpověď. Pro mně pozitivní, alespoň to funguje jak má a nečeká mne proces reklamace. Jako příplatkový zařízení je k dispozici nějakej držák pro použití v autě. Jestli se s tou navigací počítá i do auta, jak je to potom s hlasovými příkazi v autě?
BMMW R1200GS LC 2014
Pamilton napsal:
Děkuju za odpověď. Pro mně pozitivní, alespoň to funguje jak má a nečeká mne proces reklamace. Jako příplatkový zařízení je k dispozici nějakej držák pro použití v autě. Jestli se s tou navigací počítá i do auta, jak je to potom s hlasovými příkazi v autě?
Funguje s normálním automobilovým držákem od Zuma 660 pokud vím. Minimálně jeden zákazník to takhle používá.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...