Vjetrnik napsal:
Hicks: to má být Tvé novoroční předsevzetí?
mne se GSA trvale libi a dokonce bych ji odpustil ze je chlazena vzduchem
Ale technicky nevim.. zas takovej expert (prekvapive nejsem...
Vjetrnik napsal:
plast versus kompozit stačí jen porovnat ve stylu rozpadu daného materiálu....proto bych si plast nepořídil (i kdyby vyhrál test v jakémsi plátku)....kompozit zůstává i po ráně pospolu, kdežto z plastu jsou po ráně trsátka....
jj.. to jsem psal.. OSTRE STREPY + kineticka energie = POTENCIALNI PRUSER.
Vjetrnik napsal:
k hmotnosti - nejde ani tak o pár gramů sem či tam, jde o to, jak ta která přilba je vyvážená...na druhou stranu, pro použití v terénu je opravdu čím lehčí, tím lepší...pro ofroad to chce být někde okolo 1000g....maximálně 1150g (g jako gramů, né 1150gs )....
+ BMW (tusim) tvrdi, ze cim lehci helma, tim mensi hybnost/kineticka energie hlavy -> mensi sance ze to svaly pri narazu neudrzi a zlomi se vaz.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks napsal:
...mne se GSA trvale libi a dokonce bych ji odpustil ze je chlazena vzduchem ...
O které GSA mluvíš /píšeš/?? Která je chlazená vzduchem???
S těmi střepy máš pravdu. Doufám, že když to má výrobce homologované, měl by mít atesty i na takovéto podstatné věci, tedy alespoň v to doufám...
jpbmw napsal:
S tou váhou to nebude tak slavný, táta si jí nedávno koupil ve velikosti L a je v ní samolepka tusim 1690g, tzn. 1570g bude mít asi ta nejmenší velikost S a M
Na mojí přilbě je váhová značka 1350 g... Je to velikost L, tak nevím...
Remus511 napsal:
Jednou jsem měl tu čest vidět záznam z testování helem. Docela mi z toho bylo šoufl... *pissed*
Tfujtajxl, to Ti věřím. Potom by člověk zcela jistě zahodil to, v čem jezdí a koupil by to, co mu po tomto testu doporučí...
Upravil radosek dne 22.12.2008 14:54
Ano jsou testované na jeden náraz, ale při homologaci. Ja mluvím o testech které napodobují nejčastější nárazy. Nejvíc mě dostalo to přetížení "G" Nejsem prodejce žádných helem, ale mám svého favorita na kterého nedám vživotě dopustit. A dokonce ten test mě potvrdil můj osobní pocit. Pokud bych tenkrát tuto přilbu neměl, asi bych tu nikoho nezlobil
jpbmw napsal:
S tou váhou to nebude tak slavný, táta si jí nedávno koupil ve velikosti L a je v ní samolepka tusim 1690g, tzn. 1570g bude mít asi ta nejmenší velikost S a M
Na mojí přilbě je váhová značka 1350 g... Je to velikost L, tak nevím...
Remus511 napsal:
Jednou jsem měl tu čest vidět záznam z testování helem. Docela mi z toho bylo šoufl... *pissed*
Tfujtajxl, to Ti věřím. Potom by člověk zcela jistě zahodil to, v čem jezdí a koupil by to, co mu po tomto testu doporučí...
Test neměl žádného vítěze. Potom si měl čas pokoumat tabulku s výsledky. Závěr byl na každém z nás. Asi to má jinej účinek v tom, že veškeré hodnoty čteš a né že mrkneš na konec listu a řekneš, "čekal jsem že vyhraje".
Možná některým dojde, co se prodává za svinstvo a co může číhat na každého z nás..
test starsi C2 pri havari (pozor slabsi povahy neklikat )ale helma to bude dobra na prvni pohled to vydrzela http://www.rozzlo...media=1050 Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
zmijon napsal:
test starsi C2 pri havari (pozor slabsi povahy neklikat )ale helma to bude dobra na prvni pohled to vydrzela http://www.rozzlo...media=1050
Tak to je fakt husty!Doporucuju opravdu neklikat!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
becka napsal:
tak sem nakonec koupil C2 http://www.louis...._gr=203030
v barvě Silber Weiss Dekor
vyšla na 299e
přemejšlel sem i nad uvex enduro, ale ta se mi moc nepasovala
Tak jsem ji dnes koupil taky,ale prijde mi tak za 10dnu.Barva Silber Mat.Doufam,ze jsem trefil velikost.Vydrazeno na e-Bay za 248eur i s postovnym.Ty Schubert si tam drzej cenu i pouzity.*pissed*
Doufam,ze mi Emilio v pondeli nerekne,ze v Lipsku na vystave prodavali C2 za 200eur.Nebo jeste min!*pissed**pissed*
Upravil vevis dne 30.01.2009 14:19
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
zmijon napsal:
test starsi C2 pri havari (pozor slabsi povahy neklikat )ale helma to bude dobra na prvni pohled to vydrzela http://www.rozzlo...media=1050
NEVYDRŽELA. Jen se vrátila skoro do původního tvaru. Podívej se pořádně je v horní části zmáčklá a vzniknul tam "puk" jak na kalhotech. Proč jinak by pánovi vystříkl mozek až mu to vyrazilo plexi?
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Vjetrnik napsal:
to Vevis: jsi koupil vojetou prilbu? to snad ani omylem, ne?
Nic takoveho jsem snad nepsal.Koupil jsem novou.Pouze ji nekdo dostal jako darek a netrefili velikost.Tak tim,ze si ji zkusil,ji snad neznehodnotil,ne?
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
to Vevis: tak hlavne at je to spravna velikost....ja Schuberthku vybiral na trikrat....jen nasi R1 neni Geneze schopno jiz pres tri mesice dodat...*pissed*
tak jsem si dnes udelal jinou radost
Upravil Vjetrnik dne 31.01.2009 14:16
Mám C2 a keď som si skúsil C3 tak som skoro sadol na zadok...1, má dvojité plexi/odpadá problém zo zarosením a odlupovaním antifogu/ tak známim u C2
2, otvaranie zdola je oveľa praktickejšie a kto ma C2 pochopí že na boku to je nič moc... 3, Je ĺahšia ... pocitovo o moc... 4, Zapinanie ma vyriešené ako u Nolan 103 t.j. ideś s alebo bez kukly vždy si ju dopneš akurát ako u D krúžkov...
5, slnečná clona ide nižšie... 6,vnútro je o triedu lepšie ako u C2... Toto je môj dojem za cca 15 minút ćo som ju skúšal....
Cesta je cieľ ...
Doufam,ze z toho nevyplyva,ze C2 je vlastne uplne na h....!Nejdriv to kazdej chvali a ted mam pocit,ze jsem si objednal nejakou slupku.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
psal jsem Schuberth R1.....mame objednany topmodel coz je S1...pomotal jsem oznaceni......jen dle neschopnosti Geneze si pro ne asi budeme muset do Nemec...
Zdravím, jak jsem psal už na začátku, uvažuju, že vyměním svojí Nolanku N103 za C3. N103 je hlučná, padá mi nad 100 kmh plexi (což mi hrozně vadí) a co mě štve nejvíc, že mám málo místa před bradou - asi mam ňákou zvláštní dlouholebost nebo co. Pokud mi C3 nebude, zvlášť pokud nebude dost "dlouhá" uvažuju o enduropřilě (BMW nejlépe), ale chci se zeptat jak je hlučná. Má kšilt, není asi moc airodynamická a já mám strach, že 120kmh se promění v hlukovou masáž a sami víte, že jet míň jak 120 kmh na dálnici je skoro o život
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i