K tomu počtu prodaných kusů - chtěl jsem tím říct, že kdyby to byl takový shit, jak někteří tvrdí, tak by se to asi jednak rychle rozkřiklo a hlavně - stovky a možná tisíce by se jich vrátily a prodalo by se jich třeba jen to, co odhadovali původně a ne 4x tolik.
Psal jsem to specificky na poznámku Paula, že z Nishua neupadávají "díly" což je celkem evidentní že mluví o bradovém deflektoru. Kupodivu - spoustě lidí je ten deflektor úplně ukradený a vůbec ho tam ani nechtějí a ani ho neinstalovali. Což je prostě to, v čem vidím ten rozdíl - jezdí s tím jiná skupina lidí. Touratech jako konkurenci viděl především BMW a jejich karbonovou enduro helmu, která má taky všechny světové certifikace. Možná, že kdyby Nishua tu jejich vyztužili tak, aby prošla všemi testy a nechali ty certifikace udělat, museli by upravit cenu. To je ale kdyby.. Tak 15% z ceny bych viděl rozdíl v tom, že to je vyráběný v Evropě.
A zrovna u Touratechu si nemyslím, že by lidi kupovali "značku". Je hodně těžký přesvědčit lidi že Touratech vůbec má nějaký helmy, tlumiče nebo oblečení. Mají tu firmu zafixovanou jen s rámy a kufry. Tohle možná funguje takhle u BMW nebo KTM a 100% u H-D ale to je trošku něco jiného.
A důvod, proč jsem reagoval ve vláknu o jiných helmách byl příspěvek Mardy #40. Kdyby nepsal o Aventuro, tak pochopitelně reagovat nebudu.
Upravil TomasTT dne 29.09.2015 18:43
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomášTT nič v zlom ale to že prvá seria Aventuro bol nepodarok je už dávno rozkríknuté. Že z nej vypadávali lícnice (inak myšlienka veľmi dobra) je na tak drahú prilbu trapas. A že pokial nemáš široké ramená tak ju tak lahko nevrátiš je tiež fakt.
Opakujem že verím že v 2,0 bude určite velice dobrá prilba ale z prvej várky by som po tom čo mi bývalý majitela porozprával jeho dojmy a skúsenosti nechcel ani zadarmo.
live fast, die young be wild, have fun
raptor napsal:
TomášTT nič v zlom ale to že prvá seria Aventuro bol nepodarok je už dávno rozkríknuté. Že z nej vypadávali lícnice (inak myšlienka veľmi dobra) je na tak drahú prilbu trapas. A že pokial nemáš široké ramená tak ju tak lahko nevrátiš je tiež fakt.
Opakujem že verím že v 2,0 bude určite velice dobrá prilba ale z prvej várky by som po tom čo mi bývalý majitela porozprával jeho dojmy a skúsenosti nechcel ani zadarmo.
helmu z první várky jsem reklamoval a byla mi TT dána, fungl nová
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
raptor napsal:
Opakujem že verím že v 2,0 bude určite velice dobrá prilba ale z prvej várky by som po tom čo mi bývalý majitela porozprával jeho dojmy a skúsenosti nechcel ani zadarmo.
To skoro vždy plati aj o novom BMW pokiaľ sa nevychytaju muchy z prvej serie, a pozri koľko ich je na tom svete, ved prvy rok ich anim nestihali vyrabať, teraz tie prve modely zase nestihaju predavať! Každy ked urobi niečo nove bez dlheho testigu môže podobne dopadnuť, japonske porekadlo hovori že: Prvý vždy ukaže smer a občas si vylame aj zuby, a ten druhy sa z toho pouči! Bez tých prvých by neexistovali ty druhy, a tak je to vo všetkom!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
walda o to lepsie pre teba, mojmu kamosovi v rakusku nechceli vyhoviet ale aky je maly taky je jeduvatý a nakoniec toho nemca presvedcil
live fast, die young be wild, have fun
raptor: já pochopitelně nijak nepopírám, že první generace je vždycky o hledání chyb a řešení. Vypadávání lícnic nebyl zase takový problém ve srovnání s tím bradovým deflektorem. Ale lícnici nikdo kvůli tomu neztratil, to není možné. Je to daň za to, že se rozhodli pro systém, který může někdy někomu pomoct při havárce. Kdyby to udělali jako 99% ostatních v kategorii - to znamená nevyndávací lícnice, tak by ten problém ani nevzniknul. Řešení nestojí prakticky nic a je to za pár minut. Vrzání je chyba, která se vyřešit nedá, tak se rozhodli ty přilby měnit. Nevím jak to je v Rakousku a je mi to celkem jedno, mě zajímá, jak to mění nám a jak my to můžeme nabízet našim zákazníkům. A nám to mění bez řečí.
Většina lidí, kteří mají úplně první sérii s tím jezdí převážně s brejlema a s otevřenou mřížkou a bez deflektoru a kašlou na nějaké vrzání, protože to vůbec neslyší. Plexi mají jen pro případ deště někde na přejezdu. Ale je pravda, že to vyřešit museli a prostě ať to stojí, co to stojí - mění to kus za kus. Což si myslím, že ne každá firma i v téhle cenové kategorii dělá. Míval jsem několik sezón Airoh carbon (Aviator replica v BMW Motorrad barvách) v ceně asi 13 tisíc, teda ne o moc levnější a reakce na vypadávající plasty kolem hledí a jejich zežloutnutí z bílé barvy na okrovou byla, že jakmile se to použije v terénu, tak nemám žádnou záruku. Hotovo. Podle mě nejde až tak o cenu ale o politiku výrobce. Je to naprosto to samé u oblečení, bot atd. A zajímavé je, že naprosto identické problémy mají helmy paralelně vyráběné pro Nexx a kupodivu, tam ty výměny takhle nefungují - alespoň co tady říkal pán co jí měl z B.C. Přitom ta skořepina, lícnice i deflektor jsou naprosto stejně řešené a mají stejné problémy u výrobků ze stejné doby. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jen tedy na doplnění tématu - zrovna tento týden tady byl jeden z majitelů Nishua (vlastně zrovna teď v týdnu tady bylo majitelů několik, zrovna se to sešlo) a zkusili jsme zvážit jeho helmu a měla o necelých 20g méně než Aventuro M, tedy stejná velikost. Čekal jsem váhu o 250g nižší - alespoň Louis má na webu váhu 1050/1150g včetně plexi a štítku. Tak mě to trošku překvapilo. O to víc, že na přilbě byla téměř ta změřená váha (o 80g nižší ale to je OK tolerance) nalepená na samolepce, takže výrobce to takhle uvádí.
Majitel si stěžoval na mlžení, ventilaci a padání plexi za jízdy. Prý neměla Pinlock a ani ho k ní nenabízeli za příplatek. Každopádně on jí kupoval v Německu za 6 tisíc, takže je skutečně skoro zadarmo.
Upravil TomasTT dne 03.10.2015 11:44
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám velikost XL a s plexi má psáno 1270g tak jsem ji vážil a mela 1287g jinak pinlock má v základu (je i pribaleno) takže koupil nějakou predelavku já ji koupil před 2 měsíci za 7800kc jinak s plexi nemám problém v žádné poloze
Magmar napsal:
Mám velikost XL a s plexi má psáno 1270g tak jsem ji vážil a mela 1287g jinak pinlock má v základu (je i pribaleno) takže koupil nějakou predelavku já ji koupil před 2 měsíci za 7800kc jinak s plexi nemám problém v žádné poloze
Moje ve velikosti L. má 1200g, pinlock v základu, nemlží se ani v nízkých teplotách vše drží jak má, stála 6900,-. A ani z nepadají díly a nevrže. A placené vlákno Touratech je o kus vedle.
Ahoj,
chtěl bych se zeptat jestli v ní má někdo namontován
interphone pro sound audio kit pro F5MC ,popřípade jestli sadu pro SCHUBERTH nebo SHOEI ,mnohokrát díky za jakoukoliv radu.
Mel jsem v Uvex Enduro(snad je to stejny) sound kit Shoei. Podle mne je uplne jedno jakou sadu do tehle helmy koupis, neni na to pripravena a musel jsem dlabat do polystyrenu. Sluchatka maji stejnou velikost jen je jiny plast kolem nich. Ten jsem stejne ustrihnul aby neprekazel. Ted mam tu sadu v Arai tourX4.
Aktualne 1250 GSA HP
TomasTT napsal:
Jen tedy na doplnění tématu - zrovna tento týden tady byl jeden z majitelů Nishua (vlastně zrovna teď v týdnu tady bylo majitelů několik, zrovna se to sešlo) a zkusili jsme zvážit jeho helmu a měla o necelých 20g méně než Aventuro M, tedy stejná velikost. Čekal jsem váhu o 250g nižší
Tak to jsou hodně dobrý sra.čky
To jsem si prostě nemohl odpustit... náhodou máme doma obě.
Já TT vel. M ... Marta Nishua vel. M
Fotky váhy přidám... obrázek si udělejte sami, ale osobně po pul roce ježdění v Aventuru (cca 15tis. km) musím říct, že podle mě je ta helma tak dobrá, že nepotřebuje žádný "přilhávání", aby byla lepší, než Nishua... ale někdo to hold na férovku neumí
Ještě dodám, že obě helmy mají instalovaný koplet F6, což má vliv na váhu, ALE NE NA ROZDÍL!
Mr GS přiložený následující obrázek:
rozdíl je cca 200g a i úplnej hň.up to pozná pouhou rukou
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA