Sadílku,mluvíš mě z duše,dneska co výrobek,to šmejd a kdyš se vobčas rozhodnu si připlatit za něco kloudnýho,tak se z toho vyklube opět šmejd,jen drahej a to je to co mě sere.
Nezměnilo se nic,pořád žijeme v centrálně řízeným hospodářství,jen je jinde ten velín. Fšechno se svádí na ekologii,ale v 99% je to jen habaďura na lidi,aby se z nich vytáhlo zase o něco víc peněz. Co je ekologickýho na autě,který žere víc než jeho starší generace,co je ekologickýho na autě,který vydrží třetinu než jeho předchůdce,co je ekologickýho na pračce,která sežere vo 5litrů vody míň,ale funguje 3roky a tak mužu pokračovat donekonečna...A když si připlatíš,tak to dostaneš v nerezu a s dotykovou vobrazovkou,ale jádrem zustane krám furt krámem. Kde sou ty energie vložené do výroby těch šmejdů,kde sou ty materiály co se na ten šunt použijí,... Seru jin na tenhle spotřební styl života,nehodlám to podporovat.
Dřívější výrobce drahejch/kvalitních/nesmrtelnejch věcí si do dnešní doby převedli cenu výrobku,ale kvalitu rozhodně né,jinak by BMW a třeba ten zmíněnej Mercedes nedělali to co dělají. Proč se vývoj a technologie,který sou jistě potřeba nepoužívají ku prospěchu,ale momentálně spíš pro zlost.
Vikec napsal:
Nezměnilo se nic,pořád žijeme v centrálně řízeným hospodářství,jen je jinde ten velín.
co fetujes?
Dřívější výrobce drahejch/kvalitních/nesmrtelnejch věcí si do dnešní doby převedli cenu výrobku,ale kvalitu rozhodně né,jinak by BMW a třeba ten zmíněnej Mercedes nedělali to co dělají. Proč se vývoj a technologie,který sou jistě potřeba nepoužívají ku prospěchu,ale momentálně spíš pro zlost.
kravina.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec napsal:
Sadílku,mluvíš mě z duše,dneska co výrobek,to šmejd a kdyš se vobčas rozhodnu si připlatit za něco kloudnýho,tak se z toho vyklube opět šmejd,jen drahej a to je to co mě sere.
Nezměnilo se nic,pořád žijeme v centrálně řízeným hospodářství,jen je jinde ten velín. Fšechno se svádí na ekologii,ale v 99% je to jen habaďura na lidi,aby se z nich vytáhlo zase o něco víc peněz. Co je ekologickýho na autě,který žere víc než jeho starší generace,co je ekologickýho na autě,který vydrží třetinu než jeho předchůdce,co je ekologickýho na pračce,která sežere vo 5litrů vody míň,ale funguje 3roky a tak mužu pokračovat donekonečna...A když si připlatíš,tak to dostaneš v nerezu a s dotykovou vobrazovkou,ale jádrem zustane krám furt krámem. Kde sou ty energie vložené do výroby těch šmejdů,kde sou ty materiály co se na ten šunt použijí,... Seru jin na tenhle spotřební styl života,nehodlám to podporovat.
Dřívější výrobce drahejch/kvalitních/nesmrtelnejch věcí si do dnešní doby převedli cenu výrobku,ale kvalitu rozhodně né,jinak by BMW a třeba ten zmíněnej Mercedes nedělali to co dělají. Proč se vývoj a technologie,který sou jistě potřeba nepoužívají ku prospěchu,ale momentálně spíš pro zlost.
Naprosto s tebou souhlasím, líp to ani snad napsat nešlo.
Vikec napsal:
Sadílku,mluvíš mě z duše,dneska co výrobek,to šmejd a kdyš se vobčas rozhodnu si připlatit za něco kloudnýho,tak se z toho vyklube opět šmejd,jen drahej a to je to co mě sere.
Nezměnilo se nic,pořád žijeme v centrálně řízeným hospodářství,jen je jinde ten velín. Fšechno se svádí na ekologii,ale v 99% je to jen habaďura na lidi,aby se z nich vytáhlo zase o něco víc peněz. Co je ekologickýho na autě,který žere víc než jeho starší generace,co je ekologickýho na autě,který vydrží třetinu než jeho předchůdce,co je ekologickýho na pračce,která sežere vo 5litrů vody míň,ale funguje 3roky a tak mužu pokračovat donekonečna...A když si připlatíš,tak to dostaneš v nerezu a s dotykovou vobrazovkou,ale jádrem zustane krám furt krámem. Kde sou ty energie vložené do výroby těch šmejdů,kde sou ty materiály co se na ten šunt použijí,... Seru jin na tenhle spotřební styl života,nehodlám to podporovat.
Dřívější výrobce drahejch/kvalitních/nesmrtelnejch věcí si do dnešní doby převedli cenu výrobku,ale kvalitu rozhodně né,jinak by BMW a třeba ten zmíněnej Mercedes nedělali to co dělají. Proč se vývoj a technologie,který sou jistě potřeba nepoužívají ku prospěchu,ale momentálně spíš pro zlost.
Svatá pravda. Také jsem dospěl k tomu, že raději budu udržovat funkční starší věci, které jsou kvalitní, než kupovat nové sra_ky. Proto jsem rád mimo jiné za 1150....... . To je ještě poctivá práce a pro mne pravé BMW. U aut je to stejné, proto letos při plánované obnově vozového parku místo omladění jdu opačnou cestou. Jak říká náš servisman, dobrá auta skončila okolo r.v. 2005. Teď, až na pár případů, je vše dělané max na dobu záruky, nebo na průběžný repas v značkovém servisu při záruce delší.... Takže raději 8 let staré ML, než nová koncernová sra_ka vyrobená bůh ví z čeho a kde.....
Upravil newman dne 01.02.2014 14:44
newman
newman napsal:
Svatá pravda. Také jsem dospěl k tomu, že raději budu udržovat funkční starší věci, které jsou kvalitní, než kupovat nové sra_ky. Proto jsem rád mimo jiné za 1150....... . To je ještě poctivá práce a pro mne pravé BMW. U aut je to stejné, proto letos při plánované obnově vozového parku místo omladění jdu opačnou cestou.
misto tech staromladeneckejch kecu na ktery imho jeste ani nemas vek (i kdyz kazdy starneme jinak rychle, ze)
JMENUJ AKTUALNI SRACKOVY MODELY BMW AUT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
newman napsal:
Svatá pravda. Také jsem dospěl k tomu, že raději budu udržovat funkční starší věci, které jsou kvalitní, než kupovat nové sra_ky. Proto jsem rád mimo jiné za 1150....... . To je ještě poctivá práce a pro mne pravé BMW. U aut je to stejné, proto letos při plánované obnově vozového parku místo omladění jdu opačnou cestou.
misto tech staromladeneckejch kecu na ktery imho jeste ani nemas vek (i kdyz kazdy starneme jinak rychle, ze)
jezek napsal:
Naprosto spolehlive kurvitko je zakaznik, který uveri prodejci, ze servisni interval na vymenu oleje v motoru jeho nového automobilu je 30.000 km..
Z tribologického hlediska jsou longlife oleje a doživotní náplně převodovek jednoznačným kurvítkem. Typickým projevem nevhodného mazání těmito prodlouženými intervaly jsou vydřený vačky. Není se ale čemu divit, okolo roku 2000 výrobci dělali tak kvalitní vozidla, že bez problémů jezdí dodnes (pokud se k nim majitel nechoval příliš macešsky), což se jim vůbec nehodí do krámu. Proto si vymysleli kurvítko tohoto typu a začali tu kvalitu trochu odrbávat.