Jedno velké mínus LCčko proti vzducháči má a to je uchycení plexiskla.
Přes zimu jsem to celé předělal a i když už se tak nemele,tak stejně při větší rychlosti (nad 160 km/h) se začne samo trochu sklápět.Zlatej Advík vzducháč co se týká plexiskla.Čekal jsem,že u LC Advíka to nějak líp pořeší,ale bohužel NIC.
.
Tak zajímavý článek se chystá v příštím čísle časopisu Motocykl - 07/2015 - R1200 GS LC po 50 000km...
Úvodník: " Měl to být suverénní důkaz německé kvality. Jenže GS v dlouhodobém testu nezanechalo nejlepší dojem."
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Já mám velkou nevýhodu přes kterou se nemůžu přenést a to je extrémně široká nádrž v přední části. Problém to bude jenom pro vyšší lidi, ale já se svýma 195 cm měl nohy od sebe jak nějaká kur*a a po chvilce mě chytaly křeče do kyčlí. Někomu to určitě vadit nebude, ale je dobrý vyzkoušet.
Ja mám na GSA 2015 4600km. Zatím dobrý, v podstatě se neklepe jako vzducháč a táhne jak splašená koza. Možná až zbytečně moc. Brzdy hodně dobrý, ale co me zklamalo, to je plexi. Na vzducháči jsem jezdil s otevřenou helmou po městě, tady i na nejvyšší nastavení fouká a ja vyndavám mouchy ze zubů (184cm)...
Parkrát se mi stalo, že při přidání plynu z volnoběhu jakoby cukne a bouchne (jednou a pak už dobrý.) dneska sama od sebe chcípla na volnoběh (zahřátá ale nepřehřátá). Stavím se v inveltu, ale podle mě mi jako vždycky řeknou, že jsem cimprlina.
Jak vas zak posloucham tak tu masinu radeji prodam
Ja zatim 500 km, dojmy : uzasne lehoucka, zadne vibrace, vykon zatim nevim - jsem v zabehu. Co urcite ocenim pri nudnych presunech po dalnici bude tempomat. Na shift asistent si musim zvyknout.
Ale je fakt ze postradam tu " traktorovost " !
Ahoj, mám najeto 10.500 km (GSA) a nemůžu si stěžovat na nic. Teď jsem si na výletě na Korsiku sednul na chvilku na svoji bývalou dvouvačku 2013 (ne GSA) a je to fakt rozdíl ve svezení. Prostě jak řekl kámoš, co jí ode mě koupil, vývoj nezastavíš. Jediné co mě štve je to řazení. Občas to tam jde z 1 na 2 přes zuby. Zlepšuje se to, usazuje, dokonce už i neutrál občas trefím, ale vzducháč řadil přesněji a pohodlněji. Na blinkry jsem si zvykl, plexi vyšteloval, že jezdím při svých 188 cm bez much, prostě za mě spokojenost. Jo, jedna věc mě přeci jen štve, delší stojánek (policajt). Na trochu nakloněné silnici zleva doprava to nepostavíš. Asi se bude řezat :-)
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
mhoudek napsal:
Ja mám na GSA 2015 4600km. Zatím dobrý, v podstatě se neklepe jako vzducháč a táhne jak splašená koza. Možná až zbytečně moc. Brzdy hodně dobrý, ale co me zklamalo, to je plexi. Na vzducháči jsem jezdil s otevřenou helmou po městě, tady i na nejvyšší nastavení fouká a ja vyndavám mouchy ze zubů (184cm)...
Parkrát se mi stalo, že při přidání plynu z volnoběhu jakoby cukne a bouchne (jednou a pak už dobrý.) dneska sama od sebe chcípla na volnoběh (zahřátá ale nepřehřátá). Stavím se v inveltu, ale podle mě mi jako vždycky řeknou, že jsem cimprlina.
Právě, že nejvyšší nastavení není vždy úplně košer! Já mám 188 a mouchy nepotkávám díky nižšímu nastavení, které ale vytvoří jiný úhel.
Jezdím: BMW R 1250 GSA (2020), BMW R NineT Pure (2017)
---
Jezdil jsem: BMW R 1200 GS (2007), BMW R 1200 GS (2012), BMW R 1200 GSA LC (2014)
fireboy napsal:
Ahoj, mám najeto 10.500 km (GSA) a nemůžu si stěžovat na nic. Teď jsem si na výletě na Korsiku sednul na chvilku na svoji bývalou dvouvačku 2013 (ne GSA) a je to fakt rozdíl ve svezení. Prostě jak řekl kámoš, co jí ode mě koupil, vývoj nezastavíš. Jediné co mě štve je to řazení. Občas to tam jde z 1 na 2 přes zuby. Zlepšuje se to, usazuje, dokonce už i neutrál občas trefím, ale vzducháč řadil přesněji a pohodlněji. Na blinkry jsem si zvykl, plexi vyšteloval, že jezdím při svých 188 cm bez much, prostě za mě spokojenost. Jo, jedna věc mě přeci jen štve, delší stojánek (policajt). Na trochu nakloněné silnici zleva doprava to nepostavíš. Asi se bude řezat :-)
Přesně ta rána mezi 1-2 je šílená,v záruce v De i ve Stratosu Milda potvrdili,že je to normál,já jsem se s tím dlouho smiřoval,protože 1150 GSA s 112000km na hrbu + všechny 1100-1200 do 2013 luft řadí oproti LC jak v bavlnce a potom,že prej vývoj nezastavíš
mhoudek napsal:
Ja mám na GSA 2015 4600km. Zatím dobrý, v podstatě se neklepe jako vzducháč a táhne jak splašená koza. Možná až zbytečně moc. Brzdy hodně dobrý, ale co me zklamalo, to je plexi. Na vzducháči jsem jezdil s otevřenou helmou po městě, tady i na nejvyšší nastavení fouká a ja vyndavám mouchy ze zubů (184cm)...
Parkrát se mi stalo, že při přidání plynu z volnoběhu jakoby cukne a bouchne (jednou a pak už dobrý.) dneska sama od sebe chcípla na volnoběh (zahřátá ale nepřehřátá). Stavím se v inveltu, ale podle mě mi jako vždycky řeknou, že jsem cimprlina.
Já to plexi vyřešil koupi od Wunderlichu ze vzpěrou,mám 182 cm a je to lepší než origo.