dufino napsal:
jeden typek nemel na zadni skoro vzorek...mozna jich bylo vic..tve nove K3 na tom byly jeste dobre
no jo, mas recht, s tema vsema jsem to prehnal, dokonce jeden mel vzadu scouta. A to nepocitam ty, co dojeli na prazdny predni.... Spis slo o to podtrhnout, ze jsem fakt furt neskutecne positivne prekvapenej.
Upravil morabo dne 02.04.2014 00:55
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 02.04.2014 08:31
Příspěvků: 141 Registrace: 02.09.13
Morabo, díky za parádní hodnocení v celkové tabulce, to je spousta dobře odvedené práce, a za průběžné hodnocení K3. Každou aktuální zkušenost i názor si rád poslechnu. Nejsem závodník, ale i moje dosavadní zkušenost s K3 je prostě dobrá.Teď už jsem zvědavej, jak se potvrdí a změní jízdní vlastnosti po těch 50% vzorku (hlavně na silnici).
Prozatím, alespoň pro mě a můj způsob ježdění na 1150 GSA super guma.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 12.04.2014 23:19
Příspěvků: 632 Registrace: 07.10.11
Tak jsem diky Morabovi nazul v patek Karoo 3 a zatim velky prekvapeni. Na silnici to samozrejme nedrzi jako tourancky ale na to jakej je to vzorek opravdu parada . Dneska u Becova slejvak asi na 30 km a jely pekne. Pravda opatrnejc ale mel sem z nich dobrej pocit . Najeto zatim asi 500 km z toho tak 60 polnacky a lesni cesty tzn. sucho a sotolina. Vazne uvazuju ze pokud by mi vysel letos planovanej trip do mongolska vzal bych je s sebou na prezuti misto vylozenejch spuntu. Urcite i kvuli najezdu km kterej bude stopro vetsi nez na spuntech.
Upravil omar71 dne 12.04.2014 23:48
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 14.04.2014 19:41
Příspěvků: 65 Registrace: 30.12.11
Tak jsem dneska taky nazul Karoo3 a těšil se jak je zítra testnu a ono hovno.
Přední guma má kaz, tak bacha na to!
Takže teď někde musím objednat jinou a zkusim řešit reklamaci, ale pochybuju že to dopadne...
doctorpepe přiložený následující obrázek:
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 14.04.2014 20:01
Příspěvků: 8393 Registrace: 24.08.10
doctorpepe napsal:
Tak jsem dneska taky nazul Karoo3 a těšil se jak je zítra testnu a ono hovno.
Přední guma má kaz, tak bacha na to!
Takže teď někde musím objednat jinou a zkusim řešit reklamaci, ale pochybuju že to dopadne...
ty kravo tomu rikam kvalitni guma, no stat se muze komukoliv
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 14.04.2014 20:24
Příspěvků: 2867 Registrace: 21.02.09
doctorpepe napsal:
Tak jsem dneska taky nazul Karoo3 a těšil se jak je zítra testnu a ono hovno.
Přední guma má kaz, tak bacha na to!
Takže teď někde musím objednat jinou a zkusim řešit reklamaci, ale pochybuju že to dopadne...
To musí vyreklamovat
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 14.04.2014 23:30
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Joe napsal:
doctorpepe napsal:
Tak jsem dneska taky nazul Karoo3 a těšil se jak je zítra testnu a ono hovno.
Přední guma má kaz, tak bacha na to!
Takže teď někde musím objednat jinou a zkusim řešit reklamaci, ale pochybuju že to dopadne...
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 15.04.2014 16:41
Příspěvků: 1470 Registrace: 17.09.08
Vikec napsal:
Motorky za statisíce a riskujete ježděním na takovejch děravejch šmejdech....By zaznělo ze fšech stran,kdyby ta kazovka byla mitas....:-)
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 15.04.2014 17:50
Příspěvků: 2867 Registrace: 21.02.09
doctorpepe napsal:
Tak jsem dneska taky nazul Karoo3 a těšil se jak je zítra testnu a ono hovno.
Přední guma má kaz, tak bacha na to!
Takže teď někde musím objednat jinou a zkusim řešit reklamaci, ale pochybuju že to dopadne...
Ať na to koukám ze všech stran není mi jasné, kde k tomu ta guma přišla. Připadá mi to jako by tam někdo ten prořez udělal zvenčí. Je tam vidět vryp ve formě drážky a na některých místech to šlo skrz. Bohužel tohle je nedostatek radiálních pneumatik. Bočnice strašně tenké a pak stačí ostrý kámen nebo hrana chodníku na podhuštěné gumě a je problém. Samozřejmě toto nebyl tento případ.
Upravil joe dne 15.04.2014 17:53
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 22.04.2014 20:44
Příspěvků: 65 Registrace: 30.12.11
Joe napsal:
doctorpepe napsal:
Tak jsem dneska taky nazul Karoo3 a těšil se jak je zítra testnu a ono hovno.
Přední guma má kaz, tak bacha na to!
Takže teď někde musím objednat jinou a zkusim řešit reklamaci, ale pochybuju že to dopadne...
Ať na to koukám ze všech stran není mi jasné, kde k tomu ta guma přišla. Připadá mi to jako by tam někdo ten prořez udělal zvenčí. Je tam vidět vryp ve formě drážky a na některých místech to šlo skrz. Bohužel tohle je nedostatek radiálních pneumatik. Bočnice strašně tenké a pak stačí ostrý kámen nebo hrana chodníku na podhuštěné gumě a je problém. Samozřejmě toto nebyl tento případ.
Tak zatím výsledek žádný. Údajně reklamaci řeší dovozce. Ale tu zničenou gumu mám pořád doma. Gumu jsem si musel koupit ještě jednu i s poštovným.
Tak uvidíme jak to dopadne
Jo a koupil jsem jí tady: http://rockway.cz/
www.STKBEZSTAROSTI.cz
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 01.05.2014 15:58
Příspěvků: 609 Registrace: 20.01.08
Morabo, koukal jsem na ty Metzeller 3, na obrazku teda a cetl si tvou zkusenost z Rallye. A pak na Haidennau K60 Scout, ktery jsem koupil obuty na svym 100 GS PD, v podstate novy. Ty teda nejsou v blate zadna slava, ale opticky mi rozdil proti Metzelleru neprijde moc velkej. V cem jsou podle tebe lepsi? Ptam se z praktickyho duvodu - chystam se po ose do Albanie a resim kompromisni gumu. Diky.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 01.05.2014 23:28
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
frantisek napsal:
Morabo, koukal jsem na ty Metzeller 3, na obrazku teda a cetl si tvou zkusenost z Rallye. A pak na Haidennau K60 Scout, ktery jsem koupil obuty na svym 100 GS PD, v podstate novy. Ty teda nejsou v blate zadna slava, ale opticky mi rozdil proti Metzelleru neprijde moc velkej. V cem jsou podle tebe lepsi? Ptam se z praktickyho duvodu - chystam se po ose do Albanie a resim kompromisni gumu. Diky.
Rozdilu je spousta. Predne je scout desne tvrdej. Tvrdej kord, tvrdy figury, clovek mimochodem ani nema ten backoroidni pocit, jako kdyz jede na spuntech, pripada si jak na silnicni, to jen na okraj. Ale ze to ma vliv i prilnavost je nasnade. Vezmu-li to dale od zadu, resp. od zadni, tak tam je kamenem urazu scoutu ten stredni pruh. Vubec se to nechova jak spunt, na vetsine povrchu je zaber tragickej a k tomu to i fest tancuje do strany, jak pri akceleraci, tak pri brzdeni zadni brzdou mi vzdy vlal zadek az to bylo o strach. V naklonu, ve vyjezdu ze zatacky, spis teda z ostrejsiho vinglu, kdy se clovek dostal mimo ten pruh, to ale drzelo slusne. Naproti tomu K3 spis pripomina lopatkovou gumu do dun, figury ma vysokansky a mezery znacny, tim se snadno cisti a zaber dopredu ma skvelej. Jedinej povrch, kde scout funguje dobre je stredne hlubokej, az hlubokej pisek. Tam se guma logicky nezalepuje, ale boky se dostanou do hry vzdy a guma najednou ziska velmi solidni vlastnosti. To je ale zalostne malo, stacilo by to tak do jizni afriky. Tady u nas je z toho klouzacka a zalepovacka... Cimz se dostavame k predku. Scout tam spis pripomina tourancku, figury jsou nizoucky a nedrzi to absolutne vubec. Tvar vzoru potom snad vytvorili na to, aby nabral co nejrychleji co nejvic bahna a uz ho nepustil... Nezazil jsem horsi predni gumu v terenu a to ani sliky... Kdyz pak "srovnam" s K3, tak tam je predni figura opet velmi vysoka, minimalne dvojnasobna od scoutu a o dost vyssi, nez jak se zda na obrazcich. A funguje fakt hodne slusne a i bych rekl, ze drzi do strany lip nez zadek, ale soudim podle 21ky. Nebudu-li vylozene blbnout a delat otocky kolem nohy, ani mi neprijde, ze by to do strany nedrzelo. Co je ale znat, tak to hur vyjizdi z koleji, v porovnani s klasickym spuntem tvaru tabulky cokolady. To pro objektivitu.
Opet zduraznuji, ze se vzdy bavim o sviznejsim pojeti jizdy, vyletne to muze byt treba castokrat dostatecny, ale to fakt neposoudim. Osobne bych scouta dal uz jedine dozadu na nejakej dlouhej vejlet po ose do pisecnejch krajin ve vedru (a stejne nevim, jestli bych radsi nakonec nevsadil na e07...), dopredu k tomu, ale alespon tkc. Predek musi vzdycky drzet vic.
V Albanii ale snad moc bahna nepotkas a PDcko ma 21, ktera pomuze a vzadu 130, ktera myslim ten stredni pruh nema, takze by to mohlo jit. Ja vychazim z 1150 a tedy 19/17 a zadek ve 150ce....
Pokud tam jedes za poznanim a ne na rally a gumy mas prakticky novy, asi by byla skoda je sundavat, asi bych to riskl.
Upravil morabo dne 01.05.2014 23:36
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 02.05.2014 10:45
Příspěvků: 609 Registrace: 20.01.08
Ok, diky za odpoved. Asi to zuju a dam tam Pirelli MT 21 Rallycross. Mel jsem tam i loni na ceste po Cerne Hore, kde bylo bahno a v Biogradske Gore i spousta snehu. Nechci riskovat, ze nekde v Albosce vletim do bahna a bude po ptakach, jedu sam... Mimochodem ty MT 21 jsou skvela guma, mel jsem je i na X Challenge. Vyborne citelna na silnici a velmi dobra v terenu. Bohuzel je mekci, takze spunty pomerne brzy ztratej hrany, ale vydrzela mi cca 6 tis km, vcetne prejezdu po dalnicich.