Hodne ne, jen jednoho a kamos dva. Ja mel E320 v Avantgarde vybave a na mechoch. V aute behem roku zhucelo 130 papiru za spotrebaky tak sel pak z domu. Kamos si ho ode mne koupil a opet ty veci co sem delal ja tak delal on po roce ( 80tis.km ) znovu! Odchazi na tom desne kulaky s ramenama... Proste podvozek a pak veci okolo jako AGv jednotka a tak. Motor jako takovej byl ten sestival nezmar ale okolo 260tis se sypaly automaty,toz tak. Pak si koupil gl ve ctyrlitru tusim a tam mel nalitano 200 tis a hned oprava prevodovky za pado. Nejsi jedinej co mel mercedes vis. Ma ho spousta mych znamych a id urcitych km se serou vsem takze se ho v max.300tis.zbavujou za smesny ceny. A to spousta z nich je mela od novoty. Vetsinou modely E a nizsi tridu C a nejaky Ml a Gl,to jen kdyby jsi chtel bejt urypanej ve smyslu zkusenost.
Co jsi dal do Éčka za spotřebák za 130k?? Já měl W211 320 cdi 3 roky a kromě opravy převodovky za 20k (známá chyba chladiče) sem do toho auta nevrazil ani korunu (nepočítaje oleje apod.) Brácha měl to stejné, akorát 270cdi a uplně stejná historie.
Ostatní mercedesy byly taky E, C nebo S.
Pokud si kupuješ Airmatic tak musíš počítat s případnou raketou, ale zrovna na W211 se už tuším dá koupit repas za hubičku.
"vysypání" automatu je náhoda, většinou odchází měnič a to se dá pořídit za 10k. Ale ten odchází i na jiných značkách.
Ale i když se bavím se známým co opravuje MB tak tam nějaké problémy obecně nebývají. Samozřejmě, podělat se může cokoliv na čemkoliv...
ML a GL jsou zrovna o těch opicích a banánech (stejně jako BMW X5 - ještě horší)
Ať si každý koupí co chce - mě nikdy žádný MB nezradil a nestál na opravách víc než jakékoliv jiné auto, resp. se vsadím, že stál násobně míň. Žena má Renaulta Megane, jezdí s tím pár km a každou chvílí se tam něco vydrbe. Jednou stahovačka, podruhé motorem na větráku, potřetí nějaká jiná pytlovina. A reakce opraváře je vždycky stejná - to je normální u těchto aut... To z MB rozhodně neznám.
Upravil ripper dne 23.04.2014 13:58
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Zeptej se tady: https://m.faceboo...3223449641
Ja na cng jezdím v passatu combi v dSG a luxus. Videl jsem tam občas i mpv v originále cng od vw. Budeš jezdil za 1kc/km se servis imi náklady jak u benzinu.
Na tvůj nájezd je nafta draha. Auta často ještě v zaruce a vysoké výbavě.
Upravil parukar dne 23.04.2014 15:58
jjj diky, jinak dnesk asem volal jeste na novy orlando a uz nejde sehnat , prodej v CR ukoncen , uz je jen par skladovek
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Jara Cimrman napsal:
Orlando bych nebral, problémem je dost špatný lak a rezaví to. J.C.
Nevim kolik měl Cimrman Chevroletu, já ve firmě 6 a ani po 10 letech. mi nic nerezlo.A jinak je to jedno z nejbezpečnějších aut podle NASCAP. Ale to je věc názoru. Na Captivě jsem najel 320 tis bez jediné závady a s Orlandem jezdím jenom na garančky. Nejlepší jsou ale reference z autorizovanýho servisu.
KUKY se vrací
Hodne ne, jen jednoho a kamos dva. Ja mel E320 v Avantgarde vybave a na mechoch. V aute behem roku zhucelo 130 papiru za spotrebaky tak sel pak z domu. Kamos si ho ode mne koupil a opet ty veci co sem delal ja tak delal on po roce ( 80tis.km ) znovu! Odchazi na tom desne kulaky s ramenama... Proste podvozek a pak veci okolo jako AGv jednotka a tak. Motor jako takovej byl ten sestival nezmar ale okolo 260tis se sypaly automaty,toz tak. Pak si koupil gl ve ctyrlitru tusim a tam mel nalitano 200 tis a hned oprava prevodovky za pado. Nejsi jedinej co mel mercedes vis. Ma ho spousta mych znamych a id urcitych km se serou vsem takze se ho v max.300tis.zbavujou za smesny ceny. A to spousta z nich je mela od novoty. Vetsinou modely E a nizsi tridu C a nejaky Ml a Gl,to jen kdyby jsi chtel bejt urypanej ve smyslu zkusenost.
Co jsi dal do Éčka za spotřebák za 130k?? Já měl W211 320 cdi 3 roky a kromě opravy převodovky za 20k (známá chyba chladiče) sem do toho auta nevrazil ani korunu (nepočítaje oleje apod.) Brácha měl to stejné, akorát 270cdi a uplně stejná historie.
Ostatní mercedesy byly taky E, C nebo S.
Pokud si kupuješ Airmatic tak musíš počítat s případnou raketou, ale zrovna na W211 se už tuším dá koupit repas za hubičku.
"vysypání" automatu je náhoda, většinou odchází měnič a to se dá pořídit za 10k. Ale ten odchází i na jiných značkách.
Ale i když se bavím se známým co opravuje MB tak tam nějaké problémy obecně nebývají. Samozřejmě, podělat se může cokoliv na čemkoliv...
ML a GL jsou zrovna o těch opicích a banánech (stejně jako BMW X5 - ještě horší)
Ať si každý koupí co chce - mě nikdy žádný MB nezradil a nestál na opravách víc než jakékoliv jiné auto, resp. se vsadím, že stál násobně míň. Žena má Renaulta Megane, jezdí s tím pár km a každou chvílí se tam něco vydrbe. Jednou stahovačka, podruhé motorem na větráku, potřetí nějaká jiná pytlovina. A reakce opraváře je vždycky stejná - to je normální u těchto aut... To z MB rozhodně neznám.
Mercedes jetej s těma kilákama cos dal je pokladnička a můžeš si zaslepeně říkat co chceš. Já mám vyzkoušeno a byla to drahá zkušenost a to samé známí. Spotřebák beru jako kuláky ramena,turbo, měchy a tak. Buď v klidu bo jen ten měch byl celkem darda a to samé turbo. Jen udělat přední+zadní nápravu vyšlo skoro na 30litrů. Pak se vyjebala taková jednotka kterou nazývaj Audio Gateway a ta by fungl přišla na 24litrů...měl jsem štěstí bo sem ji sehnal na ebay za 6litrů. V mercedesu nevěděli proč komand nejede a první co bylo mi nabídli novej komand za 100talířů což bylo docela úsměvné když jsem se o komandu bavil jako o autorádiu a technik se strašně vztekal že je to komand a v německu je běžný že se mění za ty peníze a u nás že sou lidi držgrešle. Dál jsem musel vyměnit čerpadlo brzd bo jsem je měl elektronické a už byl limit po měsíci co sem auto koupil tak prošlapanej....naštěstí na kulanci mi udělali cenu za šest tisíc za práci a spotřebák a jednotku dodal mercedes v rámci kulance, jinak ta jednostka koštuje 50papírů. Brrr, dík moc ale jetýho mergla kterej bude mít přes dvě kila, děkuji nechci a nechápu že jej někdo může doporučit. Jistě, motorově to je nic na ten šestivál, ale ty věci okolo dou do sraček, kotouče a tak a to sou trošku jiný ceny než na běžný auto.
Upravil LukyGs dne 23.04.2014 19:15
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jara Cimrman napsal:
Orlando bych nebral, problémem je dost špatný lak a rezaví to. J.C.
Nevim kolik měl Cimrman Chevroletu, já ve firmě 6 a ani po 10 letech. mi nic nerezlo.A jinak je to jedno z nejbezpečnějších aut podle NASCAP. Ale to je věc názoru. Na Captivě jsem najel 320 tis bez jediné závady a s Orlandem jezdím jenom na garančky. Nejlepší jsou ale reference z autorizovanýho servisu.
Mám tu zkušenost s chevym stejnou. Nedám na Captivu dopustit, o reznutí nemůže bejt ani řeč. Je to pracant kterej chce jen naftu a olej.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
Upravil LukyGs dne 23.04.2014 19:23
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
jo ma to Morabo, dokonce i v automatu a ja mam technicky stejnej zaklad, ale jinej motor a kastli (jednicka).
a imho to ma retez.
Upravil hicks dne 23.04.2014 19:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
jo ma to Morabo, dokonce i v automatu a ja mam technicky stejnej zaklad, ale jinej motor a kastli (jednicka).
a imho to ma retez.
Jednička je na mě už moc malá, kámoš mi furt vnucuje pětkovou řadu že prý jsme velcí tak musíme mít velký auto
Beru to ale tak že to auto nepotřebuju a kupuju ho jen k vůli tomu že se mi líbí a tak pokud se neosvědčí tak půjde třeba za měsíc dva z domu.
Nevíš náhodou kolik má Boris na tom nalítáno?
Tak ten řetěz je boží pokud ho má i ta 320tka
Upravil LukyGs dne 23.04.2014 19:45
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
.... 2006ka z Reichu.. kde 320D a 520D "f touringu" jsou nejcastejsi referencni vozy zamestnancu firem (jako treba u nas) a "jen" 162.000 km? A v nasem autobazaru? ..mno.... ..vy me bavite...
...kdyz uz, tak bych skocil do Reichu k Mnichovu a obehal tamni autorizovane BMW dealery.....
Upravil Bubak dne 23.04.2014 19:54
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
LukyGs napsal:
Jinak mě Šrek nakazil a líbí se mi BMW 320D rok 2006-2007 v automatu, třeba tohle http://www.tipcar...30121.html cenovka jak u jetý ochcávky . Chci to na ježdění okolo komína a jako auto do práce kdy příležitostně s ním budu vozit i nějakej matroš.Jsou docela za hezký peníze jako ojetiny. Máte to auto někdo doma? Nějaký reference co lze očekávat za závady při 156tis. na tacho? Má ten motor rozvody přes řemen nebo řetěz?
jo ma to Morabo, dokonce i v automatu a ja mam technicky stejnej zaklad, ale jinej motor a kastli (jednicka).
a imho to ma retez.
Jednička je na mě už moc malá, kámoš mi furt vnucuje pětkovou řadu že prý jsme velcí tak musíme mít velký auto
Beru to ale tak že to auto nepotřebuju a kupuju ho jen k vůli tomu že se mi líbí a tak pokud se neosvědčí tak půjde třeba za měsíc dva z domu.
Nevíš náhodou kolik má Boris na tom nalítáno?
Tak ten řetěz je boží pokud ho má i ta 320tka
boris ma 130.
kazdopadne muj benzin 2.0 retez ma. a mmch jednicka ma jen kratsi rozvor, nez 3ka, jiny plechy.. jinak zaklad, podvozek, je stejnej.
ve 160 budou ale tlumice uz dead.. .a jak tady podotyka nas hosik z nemecka, stazeni km mozny.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Potřeboval jsem nedávno namíchat barvu na oděrky tak jsem vlezl do jedné dílny. Borec tam brousil smirkem vnitřek luxusního, dvojdveřového Bentleye. Zeptal jsem se - to se ještě opravuje, vždyt´si majitel může koupit nové. Jo pane, odpověděl. Majitel to koupil bourané tak, že to muselo na stolici a pak to dal k nám na lakyrování. Pak to nechal znovu rozebrat a reklamoval, že pod čalouněním je vidět, že to bylo bourané tak znovu, jinač že nazaplatí. Určitě se auto s časem objeví na inzerátu nové, nikdy nebourané, jediný majitel v Německu, sotva zajeto. Když jsem odcházel ven, stála tam půlka auta. Jo, řekl, druhá půlka teprve přijede. Děláme to na zakázku, něco nás živit musí. Stav km - za 15min a 5tKč jaký si přejete, na to jsou specializované dílny. Divím se vám. Motorky si vybíráte od prověřených zdrojů a auta od kdejakého podvodníka. Podívejte se na statistiky, co se u nás s ojetinami děje.
https://www.zonerama.com/rop1