Ani nie pred mesiacom mi menili hornú hadicu chladenia za dlhšiu, pevnejšiu ?
Dnes sa vysunula a začala tiecť rovnako ako tá pôvodná. Išiel som síce cca 10 minút na 1. stupeň ale po rovine a s min.plynom - hlboká koľaj a ani sa nepustil vetrák . Už ma to nebaví vysvetlovať v servise ,že problém nie je v hadiciach ale v zátke chladiča. Podarilo sa niekomu zmeniť niečo na svojom probléme vypisovaním do BMW ak áno ,tak písaním komu - kde konkrétne?
Tryskac napsal:
Ani nie pred mesiacom mi menili hornú hadicu chladenia za dlhšiu, pevnejšiu ?
Dnes sa vysunula a začala tiecť rovnako ako tá pôvodná. Išiel som síce cca 10 minút na 1. stupeň ale po rovine a s min.plynom - hlboká koľaj a ani sa nepustil vetrák . Už ma to nebaví vysvetlovať v servise ,že problém nie je v hadiciach ale v zátke chladiča. Podarilo sa niekomu zmeniť niečo na svojom probléme vypisovaním do BMW ak áno ,tak písaním komu - kde konkrétne?
Ve Stredu jsem byl ve Vidni a na me opakovane upozorneni ze hadice fakt asi nebude ten jediny problem s chladicim okruhem, kdyz z nadobky neubyla kapalina ani kdyz jsem tu hadici sundal a vyteklo z ni 2dcl, bylo odpovezeno vicemene neco ve smyslu: "nestarej se, my ty hadice vymenime a bude to dobre". Takze bohuzel
Zacinam pomalu uvaozvat o KTM... http://www.cestov...il/71.html
Upravil randolf dne 20.06.2009 01:12
randolf napsal:
No treba tam maji rozumny pristup k zakaznikum... nevim
mne v Autecu pan Horsky zatim vse a vzdy ochotne vysvetlil, zkus jet k nam do Praglu. V nouzi muzes zaparkovat u mne v garazi.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vjetrnik napsal:
to Hicks: v nouzi do Autecu? to ani omylem ne...
zatim jsi ale dobra vilo nejak nerekl, co se ti v Autecu stalo tak hrozneho....
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
danh napsal:
Můj řetěz má práve 17 000 je je ok. Mažete ho ?
Muj je taky uplne OK, ma 18000 a ani ho skoro nemazu Zatim jsem vypotreboval 2! 300ml spreje.
ja nevim.. jak to delate (
druhej retez po 17 tisicich (kazdy) dead
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
danh napsal:
Můj řetěz má práve 17 000 je je ok. Mažete ho ?
Muj je taky uplne OK, ma 18000 a ani ho skoro nemazu Zatim jsem vypotreboval 2! 300ml spreje.
ja nevim.. jak to delate (
druhej retez po 17 tisicich (kazdy) dead
Hicksi, tak ho asi moc moc trápíš .... já mam ted skoro 11 tisíc najeto a na řetěz jsem nesáhnul, pořád je ve stanovené vůli co je psaná na kyvce ... to máš z toho že jezdíš po zadním kole a moc za to bereš
Jedu i když jízda dále zdá se býti nemožná !
S tou hadící, byli jsme v Polsku a ptal jsem se co budou měmit, řekli že jen hadici. Říkam mu ,,to jest na Hovno" že je špatný výlisek. Ten nálisek je neúplný a zešikma-hadice sklouzává. Tak jsem vybrousil kolem celého toho hrdla smirkovým prvazez drážku, mázl to silikonem na motory, a stáhl nerez páskou. A zatím to drží.
Jo ta nová hadice byla taky uzší, původní byla na jedné straně širší o 2mm.
Pri posledných 3-4 výjazdoch som si na počítači všimol zvýšenú spotrebu napr. pri cca 120 km 5,8 až 6,7 l/100 km , predtým 5 až 5,5 l/100 km. Tak isto aj pri ostatných rýchlostiach o cca 20% . Toto zvýšenie je potvrdené aj premeraním pri tankovaní. Moto pocitovo ide o kúsok ťažšie. Ak však po cca polhodine jazdy postojím zhruba 5 min ,tak sa spotreba dostáva do normálu a pocit z výkonu motora je lepší. Určite nejde o zvýšenie spotreby nižšou vonkajšou teplotou alebo nezohriatym motorom. Vzduchový filter je tam do 3k km. Mám 2 teórie poruchy , no napíšem ich neskôr aby som neovplyvňoval Vaše typy.
Mal alebo stretol sa niekto s takýmto problémom? A ako sa vyriešil ?
Ďakujem za rady
Splnil jsem si svuj sen a minulý týden si koupil mírně jetou F 650 GS r.v.2008. ( 6700 km ) Motorka už má po záruce a nevím zda byl u ní řešen problém s hadicí chlazení a palivoměrem. Chtěl bych se Vás jako dlouhodobých uživatelů a odborníků na tento motocykl zeptat, zda svolávací akce na tyto problémy platí i na motokry po záruce a kde na severní moravě je možno tuto výměnu špatných dílů řešit.
Asi bych to moc neřešil, tedy, dokud bych neotestoval dojezd. Pokud nesedí se stavem na poči, tak to bude chtít řešit. A co se týká hadice od chladiče, pokud ti nevypadává, tak není problém Stejně než pojedeš někam dál, chce to pojezdit trochu okolo komína, případně s tím párkrát plácnout v terénu, ne?
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal(a):
Asi bych to moc neřešil, tedy, dokud bych neotestoval dojezd. Pokud nesedí se stavem na poči, tak to bude chtít řešit. A co se týká hadice od chladiče, pokud ti nevypadává, tak není problém Stejně než pojedeš někam dál, chce to pojezdit trochu okolo komína, případně s tím párkrát plácnout v terénu, ne?
no ja bych nejdriv poslouchal u cerpacky, jestli nadrz po otevreni zasyci..
jestli jo -> sup na vymenu zavzdusnovaciho ventilu nadrze
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Díky za rady, zítra to prubnu k benzíně s petkou benzínu na zádech. Do konce rezervy mi to na pc ukazuje dojezd 65 km, tak uvidíme. Co se týče hadice, tak tu jsem dneska pro jistotu povolil a posunul až těm vodorovným prolisům. Ke sklouznutí ji už moc nechybělo. Uvidíme jak dlouho to vydrží.
Do toho bláta zatím moc nespěchám i když je ho u nás hafo. Z bávem se zatím seznamujem
Mireczek napsal(a):
Díky za rady, zítra to prubnu k benzíně s petkou benzínu na zádech. Do konce rezervy mi to na pc ukazuje dojezd 65 km, tak uvidíme. Co se týče hadice, tak tu jsem dneska pro jistotu povolil a posunul až těm vodorovným prolisům. Ke sklouznutí ji už moc nechybělo. Uvidíme jak dlouho to vydrží.
Do toho bláta zatím moc nespěchám i když je ho u nás hafo. Z bávem se zatím seznamujem
nedojizdej to uplne do dna, ta chyba se pomerne hybe... nicmene 2L kanystr od TT nebo Wunderlichu do Topcasu ze zacatku NIC nezkazi...
buenos kilometres...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2