kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Naprosto souhlasim.
Pokud se LCcku zlomi krk rizeni, bude to v takovy situaci, ve ktery ja na GS nikdy nebudu. Kazda motorka ma podle me svuj ucel a muj nazor je ten, ze pokud nekdo zlomi krk rizeni na GSu, mel v tu chvili sedet na CRF450 nebo na jiny motorce k tomu urceny.
...no ale par ze stojanku na bok by to ohnout nemel...
blby je, ze nemame zadnej update stavu.. poradne nikdo nevime, co se deje.
To souhlas, to urcite ne. Jen mi tenhle pripad unikl, vim o zlomenym krku pri skakani v tezsim terenu.
progranit napsal:
Přenesu sem:
Mojí motorku poprvé BMW opravilo výměnou rámu, trvalo to přes 3 měsíce, byl výpadek zásobování, poskytli mi však asi po měsíci čekání od importéra náhradní moto
Druhou opravu jsem už ani nedělal, po návratu z Tunisu jsem moto rovnou nechal v TT a zde vyrobili výstuhu krku, které zabrání jakémukoliv ohnutí.
Deformační zóna na tomto místě je ****ina. U podsedlovky je to aby jsi neohnul rám, tady je to součást rámu, takže ať se ti stane v tomto místě cokoliv, jedná se o deformaci rámu....
Jinak moto nemá chybu
A nemohl bys teda trochu blíže popsat za jakých okolností došlo 2x k tomu poškození rámu/krku? Co to bylo za pád nebo náraz?
no co.. vazi metrak a pul a moc mu to v offu nejde
Vážím metrák a čtvrt a ne půl
V offu my to fakt asi nejde....
První pád lesní cesta, bláto a koleje, rychlost cca 30km, klouzlo my zadní kolo, pak se chytlo a já sebou praštil jak pytel brambor-ohnutý krk na moto a zlomená klíční kost
Druhý případ, Tunis, jízda po pistě v cca 60km/h jsem vlétl na navátý písek v délce cca 40m, první půle dobré pak jsem padl a doklouzali jsme se zase na pistu, takže kromě krku na rámu jsem ohnul padák, kryt hlavy a ohnul šrouby co drží víko hlavy-malý únik oleje, sundal jsem potom u hotelu víko, vyměnil pozice šroubů, přetáhl a vše OK, dojel jsem s tím a dál s tím jezdím, jen jsem si koupil 3ks šroubů co drží víko a vozím je s sebou....
Upravil progranit dne 08.06.2014 14:30
progranit napsal:
Vážím metrák a čtvrt a ne půl ... V offu mi to fakt asi nejde......
...tak potom je Hix sám...
Vjetrniku ja chapu, ze resis moje off schopnosti kdyz off aktualne nejezdim ... mozna chces zamaskovat, ze jsi zatim sve uzasne off schopnosti s nikym NEPOMERIL? Morabo zacal offit X let po tobe a koukej, kde je...
Upravil hicks dne 08.06.2014 14:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
Vjetrniku ja chapu, ze resis moje off schopnosti kdyz off aktualne nejezdim ... mozna chces zamaskovat, ze jsi zatim sve uzasne off schopnosti s nikym NEPOMERIL? Morabo zacal offit X let po tobe a koukej, kde je...
...kde kdo je? Myslíš toho, co se chlubil jak začínal na KTM v době, kdy Tys měl štíhlý pas a útlou nožku?
Né každý má potřebu se poměřovat...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
hicks napsal:
Vjetrniku ja chapu, ze resis moje off schopnosti kdyz off aktualne nejezdim ... mozna chces zamaskovat, ze jsi zatim sve uzasne off schopnosti s nikym NEPOMERIL? Morabo zacal offit X let po tobe a koukej, kde je...
...kde kdo je? Myslíš toho, co se chlubil jak začínal na KTM v době, kdy Tys měl štíhlý pas a útlou nožku?
Né každý má potřebu se poměřovat...
no jenomze dokud nemas odvahu se pomerit.. a to ani po letech offroadeni... tak jsou pak ty komentare vuci "offeni" ostatnich trochu divny.
Jinak ja jsem narozdil od tebe jeden off zavod absolvoval.. jo... TT Travel Event ze ktereho si se svoji moto utekl. A tehdy jsme nedojeli s borisem vubec spatne... a to jsme meli Tourancky/Anakee a pasazerky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
Jinak ja jsem narozdil od tebe jeden off zavod absolvoval...
...tomu říkáš závod?
Závod vypadá třeba takhle:
YouTube Video
hele Vjetrniku prijdes si fakt pricetne? podle tehle palogiky by se vlastne mohlo soutezit jen s lehkejma motorkama
je ale opravdu skoda, ze jsi, narozdil od Moraba.. zadnej TT travel event nevyhral ze by kysele hrozny?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zasekáva se mi vypínač startování. Najeto 2500km. Máte s tím někdo zkušenosti? Stejně budu muset asi do servisu, ale co kdyby jste náhodou měli nějaký trik. Dík
BMW R1200GS LC
luma napsal:
Zasekáva se mi vypínač startování. Najeto 2500km. Máte s tím někdo zkušenosti? Stejně budu muset asi do servisu, ale co kdyby jste náhodou měli nějaký trik. Dík
vymena na garanci ovladace a spojkove valecky menim 3 do tydne
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Ja uz se tesim na 10tkm servis, budu mit novou prachovku na kardanu, startovaci tlacitko atd. Jeste mi chybi 2500km, do ty doby to vypada, ze upadne ovladac na blinkry, no uvidime.
Musis to videt pozitivne, ovladace nebudes mit spinavy, kdyz budou kazdou chvilku novy
Jo vidis na prodirajici se manzetu mezi ramenem a rozvodovkou na ADV jsem uplne zapomel. Ono je toho tolik ze se vtom clovek ztrati
... servis a diagnostika BMW Motorrad