kerny76 napsal:
Zdravím všechny a přidávám svoje zkušenosti. LCčko jsem kopil před 3mi týdny a teď ve čtvrtek jsem byl na první prohlídce, tak jsem se technika ptal na problémy s krkem řízení a na svolávačky. O svolávačkách mi bylo řečeno, že žádná se mé motorky netýká. Na otázku krku řízení mi odpověděl, že je to to samé jako by si někdo stěžoval, že mu po bouračce prasknul nárazník! Souhlasil, že krk praskne, ale vždy až po nějaké nehodě, pádu nebo prostě nějaké ráně! A prý se to řešilo u výrobce a ten odpověděl, že je to součást deformační zóny motorky, proto se to děje. Někde ve vláknech jsem se tu dočetl o LCčku, že to je motorka na silnici max nějaký lehčí terén s tím se asi ztotožním. Jinak jsem z motorky fakt natšenej jede jako blázen její ovládání je jednoduchý a ty brzdy no super motorka!!!!!!
Naprosto souhlasim.
Pokud se LCcku zlomi krk rizeni, bude to v takovy situaci, ve ktery ja na GS nikdy nebudu. Kazda motorka ma podle me svuj ucel a muj nazor je ten, ze pokud nekdo zlomi krk rizeni na GSu, mel v tu chvili sedet na CRF450 nebo na jiny motorce k tomu urceny.
...no ale par ze stojanku na bok by to ohnout nemel...
blby je, ze nemame zadnej update stavu.. poradne nikdo nevime, co se deje.
To souhlas, to urcite ne. Jen mi tenhle pripad unikl, vim o zlomenym krku pri skakani v tezsim terenu.
progranit napsal:
Přenesu sem:
Mojí motorku poprvé BMW opravilo výměnou rámu, trvalo to přes 3 měsíce, byl výpadek zásobování, poskytli mi však asi po měsíci čekání od importéra náhradní moto
Druhou opravu jsem už ani nedělal, po návratu z Tunisu jsem moto rovnou nechal v TT a zde vyrobili výstuhu krku, které zabrání jakémukoliv ohnutí.
Deformační zóna na tomto místě je ****ina. U podsedlovky je to aby jsi neohnul rám, tady je to součást rámu, takže ať se ti stane v tomto místě cokoliv, jedná se o deformaci rámu....
Jinak moto nemá chybu
A nemohl bys teda trochu blíže popsat za jakých okolností došlo 2x k tomu poškození rámu/krku? Co to bylo za pád nebo náraz?