Achoj fšem, co mám Barborku, tak jezdím TKC80, jednou jsem zkusil SCOUTy a už bych do nich nešel, praskla mi ve figuře a neměl jsem na ní tak jistý pocit jako na TKC80. Koukám po těch 7Okách, napište prosím nějaké postřehy. Je pravda, že jsem dal dopředu jednadvacítku a tam patří špunty, ale točí mi, jak jsou brzo odskákaný a pak to lomcuje motkou, jak by jsem jel v mínus dvaceti v tričku. dík Kubass
Kubass
Caute. Taky by me zajimaly postrehy a zkusenosti z provozu. Mam na ne zalusk, ale nikde zadne poradne realne info. Dival jsem se na par videi, kde to borci na 12GS zkouseli i na MX trati a docela se drzely...teda samozdrejme s prihlednutim k tomu, na co je ta guma urcena a jak vypada dezen. Spuntovka to samozdrejme neni. Ale prekvapila me z toho videa. Cekal jsem ze sebou jebne nebo nevyjede a ne. Jak psali na motoride.sk, stred nezabere vubec, ale jakmile prejde moto do driftu, okamzite se guma na boku chytne.
Jak naposled na 1150 tak i ted na Caponordu jezdim Shinko 705 a ceka me vymena zadni gumy, tak pokukuju co tam dat. Predni Shinko ma cca 10 000km a minimalne jednou tolik da. Jezdim tak 80% asfalt a 20% sotolinku po valasskych kotarech, zadne bahno ani nic tezkeho, bo s tim italskym hovadem to stejne nejde
Upravil HonzaGS dne 20.03.2016 14:10
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Pořád to stejný. Nájezd vidím cca 10 tisíc, k 15ti pokud bude člověk opatrnej, ještě jsem je nedojel, přezul jsem na podzim na Karoočka. Pokud řešíš kombinaci 80% asfalt, 20% suchej off, jdi do nich, budeš spokojenej.
V sobotu jsem letos poprve vyjel a dival jsem se na tu zadni gumu a jeste neco tam je, tak to dolitam a pak jdu do TKC 70. Jak to tak vidim, tak nesklamou. Trosku me odrazoval ten stredovy pas bez lamel pro pouziti v "terenu". Ale kdyz si tak uvedomim do ceho se tak s Capem maximalne pustim...myslim ze to nebude problem :-) Pak dam vedet dojmy.
...kulturnost je pouze nátěr, který je velmi lehce rozpustný v alkoholu...
...pošli do pr...e každého dřív, než tě stihne nas..t...
...je těžké být debilem, pač konkurence je veliká...
Kubass napsal:
Achoj fšem, co mám Barborku, tak jezdím TKC80, jednou jsem zkusil SCOUTy a už bych do nich nešel, praskla mi ve figuře a neměl jsem na ní tak jistý pocit jako na TKC80. Koukám po těch 7Okách, napište prosím nějaké postřehy. Je pravda, že jsem dal dopředu jednadvacítku a tam patří špunty, ale točí mi, jak jsou brzo odskákaný a pak to lomcuje motkou, jak by jsem jel v mínus dvaceti v tričku. dík Kubass
Kubas nějak mi uniká podstata proč jsi tam tu 21" dával. Na silnici je lepší 19" a pokud jsi se rozhodnul jít tvojí cestou, tak nevím co řešíš
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak jsem dnes nechal ty TKC70 namontovat a trošku se podivoval
i s mechanikem nad směrem šípů u zadní gumy. Vypadá to, jako
by byla obutá obráceně. No uvidíme snad neudělali soudruzi
někde chybku.
Eger_mann napsal:
Tak jsem dnes nechal ty TKC70 namontovat a trošku se podivoval
i s mechanikem nad směrem šípů u zadní gumy. Vypadá to, jako
by byla obutá obráceně. No uvidíme snad neudělali soudruzi
někde chybku.
Tak je tam už mám a první dojem velmi pozitivní. Dnes na mokru a při ne zrovna nejvyšších teplotách naprosto v pohodě - samozřejmě silnice, mimo hlavní tahy, terén mě neláká. Takhle dobře jsem se necítil ani na tourence ani na anakee 3.
R1100GS
V sobotu jsem se vrátil z Albánie a mám najeto přes 4000 km na TKC 70. Tak se jdu podělit o své dojmy. Na suché silnici se chovají úplně normálně, náklon až na hranu, nepoznám rozdíl mezi TKC 70 a Conti trail Attack (poslední guma, kterou jsme měl nazutou). Na mokré sinici taky v pohodě, žádný rozdíl. Na kamení nebo gruntovce, taky v pohodě. Strmé výjezdy kamenných cest se daly zvládnout. Bláto jsem neměl možnost vyzkoušet. Jen brody a velké kaluže a ty jsme taky všechny projel...-).
Pro mě dobrá guma na běžné ježdění a lehký of road. Jen při rychlostech nad 150 km začaly kmitat řídítka, ale na to jsem si na zvyknul.
Upravil aldags1 dne 06.06.2016 14:09
BMW 1200 GS a ///M3
Kmitání není obtěžující. Dělalo to hned po prezuti. Spíš to nazvu chvění, ale to je dáno figurami přední gumy. Jel jsem s tím 400 km po dalnici a není to něco co by obtěžovalo.
BMW 1200 GS a ///M3
Mám je na "dvouventilu" R100GS - dojem je po 3000km takový, že teď nebudu dlouhou dobu řešit co obout jako univerzální gumu SILNICE/lehká ŠOTOLINA - naprosto mi vyhovuje.
Nehučí, na suchu neskutečně stabilní v náklonech i v přímé jízdě ve vyšších rychlostech (na "dvouventilu" i lehce přes 170km/h a nic se nevlní). Na mokru drží přesvědčivě, není záludná (dá vědět kde je limit k uklouznutí). Pro mě jsou to opravdu dobré gumy.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
To je prča jak rozdílný názory na tuhle gumu sou A teď si vyber buď sou naprostá pecka nebo naprosto špatný. Nemůže to vlnění být fakt blbým vyvážením když to dělá jen někomu?
Po ujetí cca 1000 km začal silně hučet předek. Guma vpadá v pohodě a tak si říkám, jestli se neozývá ložisko.
Dá se nějak poznat, jestli hučí guma nebo ložiska?
ahoj vsem, nejeke dalsi realne zkusenosti s najezdem a chovanim? ta guma mi na "hrubsi" sotoliny, kamenite cesty, prijde rozhodne mene vhodnejsi, nez Scout. uz kdyz se clovek podiva na ty figury jednotlivych pneu. na silnici mi prijde to TKCko zase daleko vhodnejsi i podle toho, co jsem se kde docetl. pro me, s pomerem cca 80/asfalt, 20% sotilina a kameni, plus ****ni stav ceskych silnic, mi prijde idealni. bahno nejezdim, na vetsi sotoliny bych volil spise stare Scouty, ale nemam samozrejme prime srovnani. nicmene stavba pneu to, dle meho, jednoznacne rika.
aldags1 napsal:
Kmitání není obtěžující. Dělalo to hned po prezuti. Spíš to nazvu chvění, ale to je dáno figurami přední gumy. Jel jsem s tím 400 km po dalnici a není to něco co by obtěžovalo.
K tomu kmitání, jezdíš s topcase ?
Já ano a pokud jedu se spolujezdcem, tak kmitání zmizí, což sice může být zatížení, ale zmizelo i když jsem vezl třicetikilové dítě, proto bych to spíš přisuzoval změně aerodynamiky. Pravda je, že nejjednodušší by bylo zkusit to bez topcase což jsem zatím neudělal
V každém případě se řadím k těm, co jsou z pneumatiky nadšení. Motocykl mi přijde mnohem lépe ovladatelný, překlápění ze strany na stranu jde úplně samo a v pomalých i rychlých náklonech drží tak neuvěřitelně až je mi to podezřelé. Teď, když začalo mrznou jezdím víc "při zdi" a opatrně testuji kam asi tak můžu, ale na druhou stranu se mi nechce na konci roku ulehnout.
Nazuta v srpnu a k dnešnímu dni najeto 4.400 km, vzorek cca na 85% Jezdím jen do práce a zpět ....
Upravil Pade dne 07.12.2016 10:24
Saturnin napsal:
Ahoj pánové, máte už někdo nějaké větší,osobní zkušenosti s touto pneu? Co nájezd? Dala aspoň 12 tis km? Co chování na vodě?
Pořád je mám na motorce, moc teď nejezdím a 12 tisíc při rozumným používání určitě dají. Ode mě teď dostávají dost za uši při kratších projížďkách a šel bych do nich hned znovu, jsou krásně čitelný.