Tomu, co píšeš, se říká demagogie:-). Měl jsem dvě 1100GS a jezdil i na 1150 bez posilovače. Všechny brzdí dobře a dostatečně, ale jinak. Tenhle systém a jeho průběh brzdného účinku mi vyhovuje víc. Podle Tvé teorie by cokoliv vylepšeného znamenalo, že dosavadní věci byly špatné... A tak to jistě není, že...
Mimochodem netuším jak oba brzdové systémy fungují, ale řekl bych, že ten posilovač nebyl jen "elektronický", pokud vůbec, i když nějaká elektronika v tom asi byla. A ano, možná máš pravdu, že až za 6 let vyvinuli na 1200 brzdy, které brzdí stejně a bez posilovače, kdyby to uměli nebo mohl udělat dřív, asi by to udělali, nemyslíš? Nevím proč a nepídím se po tom...
Upravil Ivan dne 22.01.2015 12:55
To je lákadlo na milovníky technologií, spousta zákazníků po tom určitě šla jako po novince, která dělá zase „jejich“ značku jedinečnou.
Podle mě je posilovač zbytečnej, jestli brzdím jedním nebo dvěma prsty je mi asi jedno a skvělej duál lze vyrobit i bez posilovače.
Moňa má posilovač a co já vím, tak se s ním akorát trápí.
Čekat na autodiagnostiku před nastartováním aniž by držela brzdu, (alespoň tak to říká manuál) je v určitých situacích docela problém.
Jednou to z kopce na celnici do Makedonie neudělala, startovala ihned a málem přejela celníka, protože se systém nediagnostikoval a posilovač neposiloval, komu se to stalo, ví jaké je to překvápko.
Další problém při nízkých teplotách a horším stavu baterky je energetická náročnost motorku posilovače.
A poslední na co si vzpomenu, jsou určitě vyšší náklady na případnou opravu.
Každá součástka navíc přináší možné problémy a zároveň něco technicky vylepšuje, ale posilovač je podle mě to nejzbytečnější co kdy inovace GS přinesla.
Asi jsem tupej, ale opravdu jedinej rozdíl, kterej jsem zaznamenal je lehkost kroku páčky, prostě posilovač.
Nemluvím o duálu, kterej je perfektní.
Upravil mara dne 22.01.2015 13:03
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
to Ivan: demagogie
Když to schrnu:
Prostě si teda začali dávat do motorek posilovač,aniž by k tomu byl podstatnější důvod,protože vše fungovalo,jak má...zkrátka jenom vývoj
...načež od toho upustili a vrátili se k původnímu řešení.Pochopitelně zase bez zásadního důvodu,protože s tím nebyly žádný problémy-asi zase vývoj
...ale když napíšu,že to byl krok bokem,tak to je blbost,protože posilovač má svůj důvod,je fungující,bezproblémový a každý,kdo ho má,si nemá na co ztěžovat.
Já posilovač mám a nemám s ním problém.Je to věc co má svoje výhody i nevýhody..někdy se hodí a někdy trochu překáží..takže dokud funguje jsem spokojenej a pokud by kleknul tak ho prostě odpojim a hotovo..
per aspera ad astra
Tu sú zmeny pre 2015
Dá sa objednať priamo z výroby s nižším podvozkom, event. nižším sedadlom
Ťažší zotrvačník o 950 gramov je tuším už na 2014
Model Year 2015 Changes
Base Model MSRP: $18,430* increase of $140 compared to model year 2014
Metallic Paint: Metallic paint finish priced at $100
Standard Package: Not offered
Premium Package: No change in equipment level; MSRP increase of $145 resulting from +$140 base MSRP and $5 'Touring Package' MSRP
New Options: Keyless Ride, Gear Shift Assist Pro, Low Suspension and Low Seat (Black)
Low Suspension is offered for the first time on the Adventure
35.0 / 35.8 inches: standard suspension
33.1 / 33.9 inches: low suspension
32.3 / 33.1 inches: low suspension and low seat
New Colors: None
Discontinued Colors: None
Me by se keyless urcite libil.
Mimochodem, kdyz jsem kdysi v Rumunsku na pumpe vytahl z 12tky klicek a zjistil, ze na nem visi i kus spinacky, byl to docela problem. Vsechno ma svoje pro a proti.
Ponaucil jsem se a vozil uz jen samotnej klicek bez klicu od kufru a drzaku navi, jejichz hmotnost to uklepala. Koho by to napadlo. Na cestach pak docela problem.
Vývoj nezastavíme. Ráno jsem četl testík Jeep Cherokee. Je na podvozku z Fiata, dvouilitr nafta, s offroadem nemá společného vůbec nic, prostě klasické silniční SUV. A takhle je to se vším. Výrobci hledají mezery na trhu a poslouchají, co chce většinový zákazník, menšinový je nezajímá. Výrobce je také díky Asii tlačen do nízké ceny, ale zároveň, aspoň pocitově a nebo na papíře, vyšší kvality a použití nových technologií a vychytávek. Svět jde prostě tímhle směrem a smiřme se s tím, že endura BMW už nikdy nebudou jako v 80. a 90. letech. Na druhou stranu to jsou stále kvalitní motorky, ve spoustě věcí lepší než ty minulé a na rozdíl od Cherokee se s GS stále dá vjet do terénu. A bezklíček je bezva:-).
...k tomu bezklicku, ako je osetrene "zabudnutie kluciku v garazi"?....spominam si ked moj byvaly sef si kupil nove auto (Dodge) a dal ho vodicovi zaviest do Brna na servis, klasika mu ukazal co a ako s klucom vo vrecku, ten potom odisiel a po 3 hodinach volal z Brna, ze nejde nastartovat :-), cize musel ist za nim druhy vodic s "klucikom"...to, ze mu to nieco nachvilu napisalo po anglicky na palubovke, nevedel co znamena. Na druhej strane, zase susedov Hyundai I30 piiiiipa vonku ked odide len zavriet garaz s klucom vo vrecku.....ale, kolko z vas cumi na palubovku (pipanie v prilbe a hluku asi moc nepocut), teda pokial tam neblika nieco cervene?, tiez riziko poskodenia "kluciku"(naraz, prisadnutie...), popr. vybitia baterie niekde na dovolenke...neviem, ale ak by som kupoval LC na moje jazdenie, urcite by som to tam nechel, predsa len na motorku posobia vyraznejsie otrasy (hlavne pri OFF, spomenme si na problemy s EVS pri 12kach), takze pre asfaltovych metrosov kludne ano, ale pre cestovatelov (ako je ta motorka prezentovana a hlavne Adventure) asi neeeee
Upravil patol dne 23.01.2015 13:03
patol napsal:
...k tomu bezklicku, ako je osetrene "zabudnutie kluciku v garazi"?...
Přesně,jak říkáš...když má někdo problém s vytažením klíčku z gatí a chce to řešit kaylessem,tak čím bude řešit rozvíjející se neschopnost a zapomínání klíčku jinde? ...asi další vývoj bude Brainless a startovat se to bude ájfounem,protože ten má každej při sobě vždy
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak to jsem v pr…. Já bych bezklíček ocenil je to myslím dobrý, stejně je tam EWS anténa.Ten problém rukavice na ruce a klíček v kapse mám docela často, navíc to povyšuju o mokrý rukavice, který na tu pařátu soukám ještě dýl.
Jenomže na druhou stranu zase všude zapomínám klíče…. Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
hele...mě se to stává taky často,ale že bych to chtěl řešit takhle?To si radši řeknu: deb.ile...rukavici sundám a o to dýl si to budu pamatovat,než to zase udělám.
S bezklíčkem se to jen posune o úroveň dál a klíče nebudou v gatích a když jo,tak ne v těch,co máš na sobě... paráda
Upravil Mr GS dne 23.01.2015 13:18
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ne rozhodně to není něco, co bych si zaškrt do příplatkové výbavy, ale je to pěkný.
Stejně na dovči mám skoro furt na krku kapsičku s prachama a pasem, někdo třeba má skoro jako součást sebe ledvinku.
Tak já bych to nosil třeba na krku.
Klíče od spínačky nemůžeš, vždy je moment kdy je třeba z toho krku odepneš a musíš je dopravit do spínačky…no, ale cestou nesmíš dělat nic jinýho
Upravil mara dne 23.01.2015 13:26
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
...este si trochu rypnem :-)...komu sa nestalo, ze si zabudol kluce v zamku topcese? (na rovnakom zvezku ako klucik od spinacky)...pri bezkluciku na to dojdes, az ked ho uz nevies najst :-) (popr. ho mozes zabudnut aj v restike na stole)
patol napsal:
...este si trochu rypnem :-)...komu sa nestalo, ze si zabudol kluce v zamku topcese? (na rovnakom zvezku ako klucik od spinacky)...pri bezkluciku na to dojdes, az ked ho uz nevies najst :-) (popr. ho mozes zabudnut aj v restike na stole)
Ale na tom zase vydělá BMW protože pojedeš na dovolenou zapomeneš klíče doma. první den pojedeš tak abys dojel co nejdál a až večer zjistíš že klíče jsou doma no tak co ti zbude než vylomit zámek Ale tak vážné to snad nebude já předpokládám že ta věc co budeš mít v kapse aby jsi nastartoval bude mít dírku kterou se provlíkne kroužek a jenž pověsíš klíč od kufrů...
Na K 1600 GTL mame ten Keyles a je to normalne vystrelovaci klic s planzetou kterou normalne odemknes kufry a schranky na moto.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak...tak to je celkom dobre vymyslene...hlavne ten marketingovy tah nutiaci ta kupit si iba origo kufre :-)....na GTLku je to super, kedze jazdi prevazne po asfaltkach, cize civilizacii, ale na adventure model by som bral radsej moznost volby klasickeho kluca, cize bude aj takato alternativa?