Reno napsal:
Koupit celopéro za 3500,-Kč je hovadina... Ono koupit jakékoliv kolo za tyhle peníze je blbost...
To ani nevím, jestli za ty peníze jdou koupit, já psal za sednmičku, za třiapůl byl HT anóbrž hardtail, není to značka kola.
A proč je to blbost? Bezpečný musí být ze zákona, jsou nějaký normy, který musí splňovat, kola se točí, šlapky taky, brzdy brzdí a dva roky záruka, v čem je problém?
Jestli ti vadi ze se tady bavime o kolach,tak to necti a jdi do jineho vlakna.
Jestli to bylo na mě - vůbec nevadí, naopak vítám diskuzi, uvažuju právě nad koupí, to moje je už starý, ale hlavně jsem se rozhodl mít ty 29". A jak koukám na nabídku, v těch hypermarketových cenách se ty 29" vůbec nepohybují.
Pokud sis pustil to video od TomaseTT,tak potom napsat proc to nekoupit,vzdyt to musi byt bezpecne a splnovat normy vyznelo spis jako provokace.Nevim jake je to tvoje stare kolo,ale nez koupit neco za 7000kc,tak si necham to stare.Ja loni objel ne uplne spatne sudety na 16 let starem kole.Jako nove stalo 80000kc.Dnes nema cenu ani 10000kc.Takovych kol najdes v inzerci dost a vzdy budou o nekolik trid lepsi nez to nove 20ti kilove kolo za 7000kc.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Jojo, Vevis má pravdu... jezdil jsem na patnáct let starém kole, tenkrát stálo kolem čtyřiceti a na tu dobu bylo slušný, dneska to je shit...
Teď jsem si pořídil Cannondale F29 Carbon3 a jsem naprosto spokojenej. Cena kolem 80 tisíc, ale teď se dá sehnat o deset míň...
U kola je nejdůležitější rám a vidle... Ostatní si můžeš postupně dokupovat...
To, že má kolo brzdy, pedály, sedlo a řídítka neznamená, že je bezpečné a spolehlivé. Myslíš, že se dá vyrobit kolo za 100 EUR aby se dalo prodávat i s dopravou a daní za 200EUR v obchoďáku? Nebo spíš výroba za 50EUR nebo 30EUR?
Co tam asi bude za ložiska? Nejspíš žádná. Spočítej si kolik stojí alespoň trošku slušné ty základní komponenty a bude ti jasné, že to za ty peníze prostě musí být hračka a ne reálné kolo. Ale každý je svého štěstí strůjcem, takže bych jen nerad, aby někdo komu praskla plastová brzda vletěl někdy někde do cesty když tam pojedu autem nebo na motorce. Když se chce zabít, tak klidně ale ne na silnici.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Video jsem si ještě nepustil, ale mrknu na ně.
Cena 80.tisíc za kolo je z říše snů, na druhou stranu, už jsem viděl samotný vypletený ráfky za cca 70. tisíc, tak proč ne celý kolo.
Karbon nechci, některý hliník není o moc težší( samotný rám, ne celý kolo) co jsem se tak díval, na rozdíl dvou pytlíků bonbónu ve prospěch karbonu nehraju. Cena je však naprosto někde jinde.
Co mě zaujalo, že jsou všude osazeny kotouče, s nima nemám dobrou zkušenost, na kole krosu kellys jsem to za boha nemohl seřídit (mechanický).
Cenově se pohybuju někde kolem 20.000, to už jsem viděl se shimanem deore, celopéro jsem vypustil. Jezdit závody nebudu, tak nějakej gram navíc neucejtim. V hospodě si dam gulášek a je po úspoře.
Na toho authora jsem se šel dneska podívat, nevypadá špatně.
Mám v merku značku Maxbike, to je taky naše, právě v této cenové relaci si můžu vybrat AL rám, který váží 19XX gramů a pak i nějaký komponenty. Koukal jsem i na váhu plášťů, to člověk utratí tisíce za lehký hejblátka, pak koupí Rubenu a je to v prdeli. Dobrý dojem u mě naopak vzbuzuje značka Schwalbe!
Ten Bartoš na mě dělá dojem kol stavěných tak 20 let zpátky, kolo se mi musí líbit i na pohled, tohle ne. Ale dík!
červenej Elf
[quote]barokar napsal:
Na toho authora jsem se šel dneska podívat, nevypadá špatně.
Mám v merku značku Maxbike, to je taky naše, právě v této cenové relaci si můžu vybrat AL rám, který váží 19XX gramů a pak i nějaký komponenty. Koukal jsem i na váhu plášťů, to člověk utratí tisíce za lehký hejblátka, pak koupí Rubenu a je to v prdeli. Dobrý dojem u mě naopak vzbuzuje značka Schwalbe!
Ja jezdím jedině Schwalbe . Nyní Huricane . Taky se dělají ve dvou vahovych kategoriich...
barokar napsal:
Na toho authora jsem se šel dneska podívat, nevypadá špatně.
Mám v merku značku Maxbike, to je taky naše, právě v této cenové relaci si můžu vybrat AL rám, který váží 19XX gramů a pak i nějaký komponenty. Koukal jsem i na váhu plášťů, to člověk utratí tisíce za lehký hejblátka, pak koupí Rubenu a je to v prdeli. Dobrý dojem u mě naopak vzbuzuje značka Schwalbe!
Ten Bartoš na mě dělá dojem kol stavěných tak 20 let zpátky, kolo se mi musí líbit i na pohled, tohle ne. Ale dík!
O tomhle jsi nepřemýšlel http://www.trek-b...er-9/p-367 ? Je dražší o 3.000, ale má lepší vidlici a lepší komponety (a je to Garry Fisher). Trek dává doživotní záruku na rám. Zvlášť ta červeno-bíla varianta je moc pěkná .
Upravil j_a_k dne 20.09.2014 18:54
barokar napsal:
Video jsem si ještě nepustil, ale mrknu na ně.
Cena 80.tisíc za kolo je z říše snů, na druhou stranu, už jsem viděl samotný vypletený ráfky za cca 70. tisíc, tak proč ne celý kolo.
Karbon nechci, některý hliník není o moc težší( samotný rám, ne celý kolo) co jsem se tak díval, na rozdíl dvou pytlíků bonbónu ve prospěch karbonu nehraju. Cena je však naprosto někde jinde.
Co mě zaujalo, že jsou všude osazeny kotouče, s nima nemám dobrou zkušenost, na kole krosu kellys jsem to za boha nemohl seřídit (mechanický).
Cenově se pohybuju někde kolem 20.000, to už jsem viděl se shimanem deore, celopéro jsem vypustil. Jezdit závody nebudu, tak nějakej gram navíc neucejtim. V hospodě si dam gulášek a je po úspoře.
Nejde o hmotnost.Hlinik je hodne tvrdy a na rozdil od karbonu nepruzi.Ve sjezdech je dost nekomfortni.Ale urcite to staci.Hlinikovych ramu jsem jezdil dost.Krom GT a cannondale mi pri zavodnim pouziti vsechny praskli ale uz je to spousta let.
Kotoucovky ovladane lankem nebrat.Ma to manzelka a hruza.To radsi slusne V -brake.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak co,jel dnes krome me nekdo sudety?Letos to bylo MČR v maratonu a byli nejlepe obsazene v historii.(letos 20.rocnik)Dlouhou 115 km trat jelo ca 900lidi.Bylo to paradni.Celou noc pred tim prselo,ale pri zavode bylo docela pekne.Samozrejme blativo.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak co,jel dnes krome me nekdo sudety?Letos to bylo MČR v maratonu a byli nejlepe obsazene v historii.(letos 20.rocnik)Dlouhou 115 km trat jelo ca 900lidi.Bylo to paradni.Celou noc pred tim prselo,ale pri zavode bylo docela pekne.Samozrejme blativo.
...tak pokud jsi jel a dojel, smekám, jsi dobrej a to hodně, to fakt není
nicméně ve zprávách na ČT1 jsem Tě neviděl ;o))
www.jantruhlar.cz
vevis napsal:
Tak co,jel dnes krome me nekdo sudety?Letos to bylo MČR v maratonu a byli nejlepe obsazene v historii.(letos 20.rocnik)Dlouhou 115 km trat jelo ca 900lidi.Bylo to paradni.Celou noc pred tim prselo,ale pri zavode bylo docela pekne.Samozrejme blativo.
...tak pokud jsi jel a dojel, smekám, jsi dobrej a to hodně, to fakt není
nicméně ve zprávách na ČT1 jsem Tě neviděl ;o))
Zas tak dobrej nejsem.A taky uz jsem veteran,ktery chodi na smeny do prace.Navic jezdim druhym rokem po 15lete pauze.Na lepsi nez 99 misto to nestacilo.I kdyzt o v prvni pulce zavodu vypadalo na lepsi umisteni.Pak ale prisla slusna krize.Nastesti jsem to pak jeste jakz takz rozjel a do prvni stovky kterou jsem mel za cil jsem se tesne vesel.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Dnes se náš (Znojemský) jezdec dostal ve své třídě v ME na druhé místo.Závody i počasí nám vyšlo na výbornou.Byli jste se někdo ve Znojmě na ME podívat?
Taky neco z tohoto vikendu.Blato mame po celonocnimprseni samozrejme i na sobe.V brylich se jet vubec nedalo.
Tady moje malickost.Startovni cislo jsem jako spousta jinych ztratil.Čip byl nastesti pridelany na vidlici.
vevis přiložený následující obrázek:
[80.52Kb]
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!