Hrabe_X napsal:...Fronrera je parodie na tereňák...
...a fakt potřebuješ projet více?
YouTube Video
...mám známého automechanika, co jí má už nějaký pátek, poté co vyzkoušel všechno možné a nedá na ní dopustit....
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
to HrabeX - tak Ti tu tiez prispejem nejakym "moudrem"
poctivych a serioznych dovozcov/autobazarov je jak safranu, AAAčkari to urcite nie su, tam bych nesiel
kedze este len hladas ake auto si zaobstarat moj TIP z vlastnej skusenosti je: Xtrail 2,2 tdi, 100kW - teda druha seria Xtrailov. je to este japonske tututko s celorocnou spotrebou 7,2l / 100km: vlastna skusenost, mam ho 4 roky, menim len spotrebak a o tretinu som si znizil frekvenciu vymeny palivoveho filtra - oplati sa to.
Som z kopanic takze viem co je to zimna zafukana cesta/necesta. Offroad to nie je ale oznacit ho ako poctive SUV sa nebojim s tym ze ponuka i relativne komfortne zvezenie pre rodinu nielen kolo komina ale i do Chorvatska na dovolenku
Tiez som snival o I. oxcavke 1,9 tdi, ale po zvezeni v tychto dvoch autach som oktavku zrusil lebo je to pre mna nizke auto a menej pohodlne (mam 194cm) a ten komfort pri nasadani a vysadani pri Xtrail je vyrazny a do tazsich "xatovych/polnych" terenov ani nehovorim.
...Aano zerie to o 2l na 100km viac, ale to zvladam
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vlk napsal:
tretia seria je uz s motormi (naftovymi) Renault - ktore su vraj tiez vydarene, ale ....
... ako si prisiel na ten pežot motor?
Tak sorry mne sa ti franticke sračky pletu renault či peugeot, ale máš pravdu je to renault. Videl som na vlastne oči aky je to zmätok a sotva dožije 150tkm. Problemom je integrovany chladič oleja ktory sa postupne upchava a dochadza tak k zadretiu motora, taktiež olejova vana nieje vyhrou ako aj zgelovateny olej, všetke prehliadky samozrejme v autorizaku. Minimalne 6x v prešovskom autorizaku ich vramci zaruky vymenily za nové agregaty len teraz neviem či to nahodou nebola 2,5dt. Ak by bol zaujem dodam aj fotky olejovej vany a komplet zapatlaneho motora z vnutornej strany akym si hustym sajrajtom ktorý kedy si bol olej! Mimochodom motor mal najazdeno tesne nad 100tkm a už bol po zaruke tak mal chlapec jednoducho smolu!
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
zadanyjan napsal:
Jo a ještě co se týče těch bazarů, tak bych chtěl jenom říci, že náš první nejlepší AAA autobazar je humus. Auta pod 100000kč se prodávají jako AUTO DISKONT takže žádná záruka a dražší taky žádná výhra. Je to jak na tržišti handl a téměř vše taky stočeno. Byl jsem tam celkem třikrát z toho dvakrát s kamarádem. Nekoupil bych si tam ani párek v rohlíku.
V Áčkách jsem byl v úterý. Líbil se mi jeden Superb (1,9tdi s kufrem).
Po bližším ohledání jsem zjistil, že byl rozšitej, měl vyměněný sloupky, možná byl dokonce sešitej z více aut. Motor asi v minulosti trošku hořel. Minimálně hadice na turbu podle díry v krytu a haupně.
Běžnej uživatel si asi takových maličkostí nevšimne, ale pak si asi dost drbe hlavu, až to odveze do servisu a dozví se skutečný stav.
Vlastně bych si v Áčkách nevybral asi jedinné auto do 200tis kč.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:...Fronrera je parodie na tereňák...
...a fakt potřebuješ projet více?
...mám známého automechanika, co jí má už nějaký pátek, poté co vyzkoušel všechno možné a nedá na ní dopustit....
Nepotřebuju rozhodně projet více. Ale nevidím v tom nic praktického pro parkování ve městě, kor když to občas řídí malá ženská, nevidím v tom ani ekonomicky vhodné rodinné vozítko (přezutí, spotřeba, údržba) a v životě jsem ještě neviděl Opela, který nebyl v úprave Philip Morris = shnilý na tabák. Když naprosto zbytečný auto, tak už si můžu vymyslet Toyotu FJ Cruiser, která projede taky nesmysl a dělaj jen 4L benzín.
Pokud bych sháněl takové auto v podobné cenové relaci, už mám Pajero Sport v 2,5L naftě, která funguje dobře a mám jeden úplně novej motor k dispozici.
Konkrétně ten terén na videu bych dal i s AXkem. Ale dokazovat to nikomu nebudu, ještě ho potřebuju. YouTube Video
Upravil Hrabe_X dne 20.11.2014 09:06
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Nepomohlo by tej ochcavke jemne pribrzdenie všetkych kolies resp. aspon zadnej ručky?
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
Vjetrnik napsal:
...třeba takováhle 4x4 opravdu projede vše...
Jo, tomu říkám auto s náhodným pohonem různých kol Můj šéf to má. Dokonce se super motorem 1,6TDI
KUpodivu si to chválí, že mu to prý k domu dojede i na poprašku sněhu.
Když čtyřkolku, tak buď furt a nebo si moct zvolit nápravu a minimálně nějakou švindl uzávěrku diferáku.
Ovšem nemám to kde využít, tak to nevlastním.
Lepší je být zbytečně vyzbrojen než beze zbraní bezmocný.
"Laskavým slovem a namířenou pistolí dosáhnete víc než jen laskavým slovem" www.elektrorv.cz
Tak z Octavie může dělat offroad pouze blázen. 4x4 je tak leda pomocník na kluzkém povrchu a to ještě jenom při pohybu rovně. V zatáčkách je to spíš naškodu, protože nevíš, kdy tě překvapí připojení zadku. To video octavie z lesa není chyba auta, ale obudí v kombinaci s bojácným řidičem.
Samozřejmě pokud jde jen o vyjíždění kluzkých cest, tak žádnej offroad nevyjede to, co klasické Subaru.
Pokud se už chcete předhánět, jaký auto zvládne těžší terén, tak z levných standartů je asi nejlepší tereňák stará Panda 4x4. Samozřejmě hned za Pragou V3S.
Panda projede nájezdové úhly a hrany, o kterých se může 90ti% terénní produkce jenom zdát.
YouTube Video
Upravil Hrabe_X dne 20.11.2014 13:28
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
a protoooo... má někdo zkušenost se Subaru Forester 2,0 benzín bez turbíny, rok asi 2005-2008 (poslední verze kombíku před transformací na SUV) ?
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Hrabe_X napsal:
a protoooo... má někdo zkušenost se Subaru Forester 2,0 benzín bez turbíny, rok asi 2005-2008 (poslední verze kombíku před transformací na SUV) ?
Ale obecne chorobou forestrov sú zadné tlmiče-samoniveláky, je možné ich meniť za klasické + silnejšie poružiny, práve čakám na pružiny, tak môžem potom podať hlásenie.
Zhnité výfuky...tá 92kW nie je žiadny rýchlik, ale z tebou vyberaných ročníkov bude na výber aj 116kW.
Inak aj to turbo zas nie je žiadne terno.
Když chceš auto,co vyjede všechno,nechceš SUV a nechceš zbytečně krmit lačnej benzíňák od Subaru,tak moje rada je jediná AUDI v quattru
...a to,že na videu to není chyba auta,ale obutí je podle mě blbost.Když se ti toči jediný kolo a je ve vzduchu,tak ti obutí nepomůže a ten jejich haldex ať si narvou někam...třeba do Prahy do těch jejich závějí a kalamit
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Mr GS napsal:
Když chceš auto,co vyjede všechno,nechceš SUV a nechceš zbytečně krmit lačnej benzíňák od Subaru,tak moje rada je jediná AUDI v quattru
...a to,že na videu to není chyba auta,ale obutí je podle mě blbost.Když se ti toči jediný kolo a je ve vzduchu,tak ti obutí nepomůže a ten jejich haldex ať si narvou někam...třeba do Prahy do těch jejich závějí a kalamit
Díky, konečně 2 názory za sebou, které nejsou mimo mísu.
Nepotřebuju, aby to vyjelo všechno. Myslím, že 90% mých potřeb vyřeší dobré pneu. Jen jsem psal, že zadokolka s motorem vpředu je mi naprd. A velká rodinná bublina s lehkým motorem taky.
Když bych měl k baráku rozjezd, tak se vymotám se vším v jakýkoliv zimě. Ale zastavit v prudkým kopci a rozjet se z něj do ještě trošku prudšího se každýmu autu na sněhu nepodaří. Zase to potřebuješ párkrát do roka.
Pak taky vše, co má dlouhej přesah čumáku a je nízký se mi nehodí do krámu, protože to na vjezdu k baráku nechá spojler (např. Toyota Avensis tam škrtá, že dát to 10x za sebou, tak sbírám trsátka a zase třeba Octavia mi tam neškrtá a to má papírově nižší podvozek.
Proto není důvod z diskuse dělat offroad fórum.
P.S. Když by se nebál a trošku tu škodnou rozhejbal, tak nikdy nebude točit jedním kolem ve vzuchu a s dobrejma pneu takovej sranda kopeček vyjede i s předokolou.
Jezdím do lesa pro dřevo a občas i do míst, kde by jiní raději chodili pěšky a zatím mám zkušenost, že škoda favorit, u kterýho neřešíš, co kde upadne a má dobrý zimáky projede i dost těžkej terén.
Upravil Hrabe_X dne 20.11.2014 15:24
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Když Audi, ....tak klidně rovnou BMW. Čtyřkoly fungují parádně už od času E30 a slavné 325iX se dvěma samosvornými diferenciály, přes E34....dosud. U Audi mi nejsou sympatické motorizace s 2,5 TDI, které umírají často na vydřené vačky a na turbíny. Jezdím na předváděčky BMW s přáteli čistě, ze zájmu, a musím za mě konstatovat, že pohon X, a X-drive opravdu funguje v reálném čase. Navíc nafta je při slušném zacházení velice úsporná.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
...a navic BMW ma na predku malinky presah, takze problem vyreen Za me jedine BMW. Treba 320xd, delala se myslim E46tka. Prd to zere a jede to jak se slusi a patri. Nebo X1 23d Tu jsem malem koupil, nez jsem si znovu uvedomil ze mi je na nic mit vic jak dvoje dvere