Teď najeto 1500 km,což je málo-snažím se nyní dost jezdit na horském kole.
Btw,po garančce je zpřístupněn mód Dynamic Pro a jezdit s tímhle režimem je nirvána.Tohle mi už začíná málinko připomínat mojí okruhovou litrovou gsx-r,ale s jízdní pozicí R1200GS.
XR jinak dost řve i se sériovým výfuckem.
Co mě ale dost mrzí,že kufry k motorce budou k dispozici až koncem července...takže na dvoutýdenní dovolenou jedu bohužel autem+letadlem...
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Nori - fakt by si posed prirovnal ku R 1200 GS?
ja som samozrejme nesedel, iba som videl fotky a zdalo sa mi podla nic ze nohy jazdca su ovela blizsie k zadku (sportovejsi posed)
live fast, die young be wild, have fun
zato pisem ze som polohu jazdca som videl leda tak na fotkach ze som nesedel a preto som sa spytal este raz teba
live fast, die young be wild, have fun
Zvažuješ XR?
Keby som nemal ľahké enduro,na ktorom jazdím veĺmi rád terén,tak by som kúpil znovu R1200GS.
XR-only for good roads.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Hlásím první jízdu se spolujezdkyní.Včera a dnes celkem 530 km.
1.Spolujezdec sedí o dost výš než na GS,lépe vidí na cestu,ale větší nápor luftu.
2.Sedla v sérii jsou fakt celkem tvrdší,stejně jako odpružení motorky.
3.160km/h se dá dlouhodobě zvládat.
4.Řazení s qs nahoru je se spolujezdcem skoro nemožné,cítím pořád trhnut při řazení.
Bylo to trochu nouzovka,na zádech měla batoh s věcma.
Uvidíme zda s topcasem s opěrkou bude cestování lepší,k dispozici budou kufry koncem července.
Upravil Nori dne 11.07.2015 22:03
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Taky hlásím jízdu se spolujezdkyní, za 4 dny 1600 km, 1. den 540, 2.den 320 km, 3. den 200 km a 4. den 540 km,
Motorka zatím plní očekávání, spolujezdkyně si cestu pochvalovala - dříve K1300S, jezdilo se v Rakousku, někdy i celkem svižně až 220 km/hod, s rychlořazením žádný problém nahoru i dolů velmi plynule, spolujezdkyně řazení ani nevnímala, sedlo vyhovovalo oběma, ostatní holky si stěžovaly na zadečky (GS Adv., K1300R) my cítili spíše trochu záda - ale je to samozřejmě subjektivní, podvozek je určitě proti GSu, které si už skoro nepamatuju, poněkud tvrdší, spotřeba od 5,8-6,2; do 6 tis ot vyloženě cestovní motorka, 6-9 tis sport, nad 9 tis vražda :-), jízdní režimy super, podvozek by mohl být v Road módu měkčí,