bystricke napsal:
6stku + druhý označený R1150RT, jsou na nich i šipky, prý se to dává ve směru jízdy
Nejakou sipku jsem tam mel taky ale jednotka je prece kolmo k ose motorky. Ja ho tam vrazil podle toho zarezu co je na jedne strane, stejne jako original. Predpokladam ze opacne by to ani nejelo.
Muj problem s motorem i nadale pretrvava ,uz v rumunsku mi motor nechtel jit pres 4000 ot.po vymene cipu do 4000 raketa a dal to nechtelo tocit,po ujeti 30 km a odstvce na pumpe se motor rozhasil natolikbyl jsem rad ,ze se mi vubec podarilo se rozjet a na trojku a dojet domu,neco mi tam zdechlo
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Nevim jak u 12tky ale u 1150 v ridici jednotce. Jen vycvaknes ten origo a misto nej nacvaknes ten tuningovej. Operace na par vterin. Pokud se teda dostanes pro řj a rozeberes ji. Pak uz je to fakt rychlovka.
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
OK. Na 12ku to nechci. Ptám se na 11ku. Mrknu jestli už to tam nemám a kdyžtak rovnou objednám. Stejně mi bude muset ještě Servisák udělat rozvodovku páč to má vakl jako prase.
tak už mi to zase vrčí,prasklá hadice v nádrži vyměněná.včera jsem dal 250 km,z prvu jsem myslel,že se mi kazí tachometr,motor šel krásně,nevibroval,držel krásně konstantní rychlost,letělo to jak střela,pak jsem dojel do serpentin,kde jsem potřeboval předjet auta,rychle jsem přidal plný kotel a ejhle,motoru se nechce,3,5-4,5 ot/min je díra,motor se dusí a cuká
psal jsem Johnovi,odpověděl mi toto:Hi Zdenek. Did you check the CCP, should be the yellow pins 30,87 a dále : Take a look at this photo please. You should have at this socket a yellow plug. That called CCP. If you do not have, do not worry about, the CCP it is a jumper. So you should jump the pins 30,87. Here are the photo : + https://scontent-...e=5680B4CC
mám tedy propojit kontakt 30 a 87 ? máte to taky tak?
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
jsem ztoho trochu rozčarován,pořád se tam něco děje ve středních otáčkách,motor se velmi lehce vytáčí od spodu,tahá neskutečně,pokud jdu přes střední pásmo plynule s plynem,tak to jede,jak dám plný kotel,tak se lehce dusí,od 5000 táhne zas jak tank,ostatně je to vidět i na zadní gumě,mizne před očima,budu Johnovi psát co mám ještě za problém,tak jsem zvědav,co mi napíše
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
na starý čip je díra citelnější a motor při konstantní rychlosti cuká,aspoň u mě to tak bylo
Nejčastějším problémem je výfuk, přesněji řečeno neoriginální svod. Zkus na zkoušku vyhodit tvůj Y-Svod a projet se s normálním KATem (ale s laďákem) Můžeš při zkoušce třeba vyhodit tvůj samodomo Db Killer, a třeba zjistíš, že to najednou funguje jak má, ačkoli asi přijdeš o volnoběžnej kopanec. Jestli se ke zkoušce odhodláš, dej vědět, jak jsi dopadl. Popravdě Y-Svod 2x45 vstup do 1x 45 mm výstupu je hodně "suboptimální" řešení. Výfuk na 1150 je hodně omezující prvek právě díky 45mm výstupu. Svody od motoru jsou naopak úplně v pohodě, a je zbytečné je nahrazovat. Nepochop to špatně, ale samotný ZACH, ačkoli je krásně zpracovaný a má nádherný zvuk, není vhodné nářadí na ladění motoru. Můžu doložit proč.
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Můžu tam nahodit slučovač s katem, nebo vykuchany bez katu, ten y svod je od Ztechniku, db killer je vyroben snadsnoriginálu originálu, tam se nedá snad nic pokazit, řekni mi sestavu a já to přehažu, čip zůstane od Johna, propoj na Štekru taky
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
bystricke napsal:
Můžu tam nahodit slučovač s katem, nebo vykuchany bez katu, ten y svod je od Ztechniku, db killer je vyroben snadsnoriginálu originálu, tam se nedá snad nic pokazit, řekni mi sestavu a já to přehažu, čip zůstane od Johna, propoj na Štekru taky
Ahoj, zkus prostě originální sběrač s KATem. Samozřejmě záleží na čem John korekční mapu tvořil, to se předpokládám nikdo nedozví, ale podle jeho grafu co jsem viděl klidně mohl jen lineárně přidat bohatost v určitých pásmech, aby odstranil cukání a příliš neovlivnil spotřebu. Y-svod ber jako kus trubky, který slouží k nahrazení KATu pro cestu do Afriky, ale ne jako laděný výfuk. Ten je o něčem jiném, a musí respektovat typ vačky, pro který je navržen. Správně navržený svod nesmí v místě svedení plynů ani na okamžik vytvořit komoru s větším průřezem, než je průměr jednotlivého svodu... to nesplňuje skoro žádný, o odstupňování průměrů pro dodržení rychlosti chladnoucích plynů za místem sloučení nemluvě, protože pokračují v průměru 45mm pro origo restrikční výfuk... Zkus, napiš.
Wer später bremst, fährt länger schnell.