Řadičku jsem taky musel řešit, mně se pod ní nevešla špička boty, což bylo podivný. Nakonec jsem ji musel zkrátit v závitu táhla, ale měl jsem u toho pocit, že bastlím, asi se to dá řešit jinak. Poté fajn. Jo a jedničku za studena tam taky nemůžu často hrknout, řeším stejně, jako Ivan, přimáčknutím spojky.
Ahoj mám čerstvú skúsenost so zníženými stupačkami na GS 1150.Kupoval som na ebay.de tieto:
http://www.ebay.de/itm/Q-TECH-Fusrasten-niedrig-BMW-R-1100-R-1150-R-1200-GS-auch-fur-R-100-GS-R-80-/291555603862?hash=item43e2117596
Stupačky sú komplet nerezové znížené o 25mm smerom dole a dopredu.Po ich výmene naozaj citelný rozdiel v pohodlí,lepšia a hlavne menej unavná poloha kolien.Za mna dobre investované peniaze za origo by som už nemenil.
kurtsailorman napsal:
Řadičku jsem taky musel řešit, mně se pod ní nevešla špička boty, což bylo podivný. Nakonec jsem ji musel zkrátit v závitu táhla, ale měl jsem u toho pocit, že bastlím, asi se to dá řešit jinak. Poté fajn. Jo a jedničku za studena tam taky nemůžu často hrknout, řeším stejně, jako Ivan, přimáčknutím spojky.
Tak ten samý problém jsem měk taky.Ale stačilo dotáhnout více štelování a byl klid.Řezat jsem nic nemusel.Ale mám GSA,tak nevím.Mělo by to být stejné ne?
No když to čtu,tak bych jen dodal,že falešný neutrály nejsou samozřejmost a vlastnost GS,ale spíš opotřebovanost konkrétního kusu,protože mě to na 1150GSA rozhodně nedělá.
A k té poloze kolen musim řict,že bych na normalní 1150GS nevydržel,protože se naní oproti GSA sedí moc nizko a nohy sou fakt dost vohnutý. Když si občas s kamošem prohodíme mašiny a jedu na jeho obyč GS,tak se divim,že na tom někdo jezdí:-) Plexi k ničemu,poloha nohou taky naprt,sedadlo nepohodlný(pro řidiče-spolujezdec si naopak oproti GSA lebedí) a celkově mašina jakoby nepéruje oproti advíkovi. Jsou to naprosto odlišný mašiny.
Mě falešné neutraly nepadaj, jen nejde občas zařadit 1,když je to studený. Jinak mám plexi z gsa a stupačky wunderlich. Jsem spokojen, pohodlí také je. Jezdil jsem na starých japoncich a tam teprve bolí zadek ze sedadla.
Je to vždy kompromis. Jel jsem na 1150 se sníženými stupačkami a v první mírné zatáčce jsem si škrtl. Byl to šok, protože jsem to nečekal. Zase s vyšším sedlem špatně dosahuji na zem a teď babo raď...
Kde asi udělali "soudruzi z NDR" chybu?
Upravil hobr dne 20.09.2015 19:05
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobr napsal:
Je to vždy kompromis. Jel jsem na 1150 se sníženými stupačkami a v první mírné zatáčce jsem si škrtl. Byl to šok, protože to nečekal. Zase s vyšším sedlem špatně dosahuji na zem a teď babo raď...
Kde asi udělali "soudruzi z NDR" chybu?
Mám snížené stupačky na 1150GSA a když škrtnu tak je to v pořádném náklonu na hranu gum. Jinak o 2cm snížené stupačky, origo ADV sedlo měřím 195 a pozice naprosto parádní.
Mira 1150 - bylo to "obyčejné"GS a o kolik snížené stupačky to netuším. ADV je vyšší, to nemůžeš srovnávat. Jo a nejsem žádný "brusič", jen "kochač"....
Upravil hobr dne 20.09.2015 19:11
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
mi5 napsal:
Mě falešné neutraly nepadaj, jen nejde občas zařadit 1,když je to studený. Jinak mám plexi z gsa a stupačky wunderlich. Jsem spokojen, pohodlí také je. Jezdil jsem na starých japoncich a tam teprve bolí zadek ze sedadla.
S tou jedničkou a za studena jsem měl také.Měl jsem tam olej paramo či tak něco za 170kč litr.Dal jsem tam Castrol za 140kč litr a tento jev mi zmizel.
Zdravím, zmiňuje se tady nějaké padání doprava, tak jenom aby se to nezamluvilo... Zkoušel to někdo? Mně to totiž dělá taky, už jsem to pozoroval loni a letos po nějakých dalších 11000 km je to ještě horší. (celkem najeto 80k).
A stačí, abych jenom lehce, jedním prstem, potáhl pravé řídítko k sobě a motorka se opět rovná zpět. Jakoby se přední kolo samo stáčelo doleva :-)
Upravil robert_zl dne 21.09.2015 22:44
taky mě to lehce táhne.... kola vyvážený obě, v brejlích jsem to zkoušel povolit aby si to sedlo, výsledek takovej že to je porád stejný...
In pivo veritas!
Jo mě se taky 11tka kácí doprava, ale dá se to bez držení řídítek změnou těžiště udržet i překlopit na druhou stranu.
Když zaaretuju plyn do záběru, tak se toto neděje. Takže to přisuzuju klopnýmu momentu při brzdění motorem. Anebo to bylo brutálně nap*caný a motorka je ve tvaru rohlíku.
Taky když mám naložený kufry a tachometrových 55km/h pustím řídítka, tak se mi rozkmitají. Ale když rychlost změním o +/- 5km, tak už je to zase v pohodě.
Neřeším to, jezdím, nevidím v tom závadu, ale vlastnost.
Upravil Hrabe_X dne 22.09.2015 13:17
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Bohumil napsal:
To ma jeden valec vjeci kompres a uz to tahne na stranu.
Tím pádem má ten válec i vyšší tření, takže se to časem zase srovná.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /