V naší nabídce bude v průběhu sezóny další barevná verze helmy Aventuro Mod (enduro vyklápěčka) v bílé barvě. Bude se jmenovat SKY.
Cena bude 19500Kč s DPH
Jinak teď po srazu, kde se daly vyzkoušet všechny velikosti Aventuro Carbon i Aventuro Sky a byly ve všech barevných verzích včetně limitované edice Dakar, máme skladem přes 40 kusů Aventuro Mod ve všech možných barvách kromě oranžové, kterou prioritně dodáváme RaceToolu. Některé barevné verze a velikosti chodí z výroby jen v počtech jednotlivých kusů nebo se na ně čeká fakt dlouho (třeba černá L), jiné jsou dostupné okamžitě u nás i na centrálním skladu. Snažíme se mít stále všechny barvy, aby se na ně dalo podívat v reálu a všechny velikosti na vyzkoušení.
Zdravim, rozbil jsem svoji c3 pro a potrebuju novou helmu. Chtel bych se timto zeptat na realne zkusenosti s Aventuro mod na 12GS, jak je to s tim stitkem (jestli se klepe). Jestli ma smysl to aventuro, nebo bych stejne jezdil bez stitku a pak by stacila zase Schubertka. Dik.
ano stitek se klepe v sede za plexi - ve stupackach se ani nehne
nicmene vymena vzduchu je oproti c3 asi ctyrnasobna a to povazuju za dulezitejsi
nemel jsem c3pro ale c3 a je to nesrovnatelne. predni cast mam tak o centimetr a pul dal - u c3 jsem se pusou dotykal mikrofonu, tady je velka rezerva.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Přesně jak píše Tomáš .....
Čekám až dořeší TT ten štítek a pak jí hned kupuji
Měl jsem jí půjčenou ,parádně sedí fakt super tichoučká a přísun vzduchu fakt pecka.
GSA Petr napsal:
Přesně jak píše Tomáš .....
Čekám až dořeší TT ten štítek a pak jí hned kupuji
Měl jsem jí půjčenou ,parádně sedí fakt super tichoučká a přísun vzduchu fakt pecka.
Nedořeší..
Štítek je součástí dodávky OEM výrobce (Schuberth) a použitý materiál má prý své důvody a vliv na další mechanismy a vlastnosti helmy. Stejně jako u analogické helmy od Schuberthu, se neplánuje žádná změna materiálu ani mechanismu který ho drží. Štítek je určený pro použití offroad - v nižších rychlostech a ve stupačkách, nikoliv pro dálniční rychlosti v turbulencích za plexi. Protože jeho montáž a demontáž trvá pár vteřin (podstatně kratší dobu než záměna brýlí za plexi), nechápou, proč to lidi nesundávají. Mluvil jsem s lidmi od Schuberthu v Německu dvakrát a dvakrát jsem dostal stejnou odpověď. Touratech by zcela jistě mohl vyrobit ten štítek z něčeho tužšího ale asi by to bylo těžší a dost možná že by to poškozovalo ty plastové ozubené součásti sklápění plexi a posunu štítku a byl by problém to reklamovat. Koncem září máme setkání distributorů a třeba se tam dozvíme něco nového, lidi od Schuberthu tam budou zcela jistě taky. Ale ze skupiny asi 10 největších prodejců na světě vím, že nikdo z nich nemá na jejich trhu se štítky problém, lidi to používají fakt jen na offroad a ti, kdo tu helmu jezdí převážně na silnici, ten štítek vůbec nenasazují.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No konstrunkcne tomu nerozumim, ale koupit helmu za dvacku a muset sundavat ksilt na presuny mi prijde divne. Navic kdyz utrpi image offroadove drsnaka.
Ale nenber to jako kritiku, jen to moc nechapu. Ani nejde o par vterin denmontaze, ale musis to nekam dat a prijdes o ochranu proti nizkemu slunci.
Je mozne, ze to ale jinak nejde kvuli tomu otevirani.
Splněný sen moje 1100GS
No tak to taky nechápu, k čemu je kšilt, kterej nemůže být na helmě stále.
Já mám helmu s kšiltem z jediného důvodu, cloním si jím sluníčko, celý den, při jakékoliv rychlosti a na jakémkoliv povrchu.
Že zrovna Schuberth vymyslí ozdobnej kšilt, takoví helmaři, děsí mě, kam se trh ubírá Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
Je to prostě problém kvůli tomu otevírání. Kšilt je přidělaný otočně ke stejnému mechanismu kterým se vyklápí předek helmy a zvedá se plexi. Když se otevírá helma, otáčí se dozadu i ten kšilt. Proto nemůže být pevně přidělaný k vršku helmy jako na normální enduro přilbě. A navíc uprostřed nahoře je posuvný díl, kterým se otevírá a zavírá horní ventilace. Takže se tam různě posouvají dva díly (kšilt a tenhle ventilační dekl) a jsou vůči sobě v různých kombinacích poloh a v různých vzdálenostech. Nevím, proč se tak brání udělat ten kšilt z něčeho tvrdšího ale jeden ze zákazníků si vylepil vnitřek štítku laminátem a na chvění to moc vliv nemělo. Je to spíš daný vůlema v zubech toho mechanismu.
mara: on není problém s rychlostí ani povrchem. Problém jsou jen turbulence od plexi motorky. Třeba na 1190 nebo na nové africe se ten šítek naprosto nehne. Na GS se třepe hodně. Stačí když si ve stejné rychlosti stoupneš a - veškeré třepání ustane, aerodynamika je perfektní. Schuberth prý všechny helmy testuje v různých úhlech ale na motorkách bez plexi, nemůžou prý garantovat že turbulence na motorce XXX s jezdem vysokým YYY a štítem výšky ZZZ a v úhlu UUU bude fungovat nebo nebude. Takže helmy testují bez plexi a turbulence plexi neřeší vůbec. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
No ona je hlavne chujovina vyklopna enduro helma se slunecni clonou, bohuzel musim ale napsat, ze je to presne ten typ helmy, ktery bych chtel.
Konstrukcne to asi problem je, to chapu. Ja se vzdal vyklapeni prave kvuli malemu mistu pred oblicejem, navic jsem 90% jezdil s otevrenou helmou, coz na bezpecnosti neprida. Zvolil jsem enduro helmu prave kvuli vyhledu a prostoru pred oblicejem, i kdyz jezdim prevazne jen asfalt.
Neni to proste jednoduche najit idealni helmu. Schubeth se snazi, ale uz na te helme je tolik ficur, ze to je obtizne dat dokupy.
Splněný sen moje 1100GS
Za mě - čert vzal štítek ale u všech vyklápěček mě vadilo to místo před bradou, které je prostě omezené jako u integrálky. První modulární helmu jsem měl BMW, k té byl nasazovací štítek namísto plexi ale byl stejný problém - štítek nedržel a do helmy nešel vzduch protože v bradě byl jen ten ofuk plexi jako na všech conceptech až do C3PRO včetně.
Tahle je první, do které jde dost vzduchu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Je zvláštní,že Caberg dokáže vyrobit vyklápěčku i s netřepajícím se kšiltem a za čtvrtinovou cenu proti Aventuru.Pravda je,že výměna vzduchu je v Cabergu mizerná a před pusou a bradou je místa minimum.Uvažoval jsem o nákupu Aventura,ale asi by mi ten kšilt taky vadil.Potřebuji vyklápěčku,protože nosím dioptrické brýle,sluneční clonu bych klidně oželel,proti sluníčku preferuji kšilt.
PavelDR napsal:
Je zvláštní,že Caberg dokáže vyrobit vyklápěčku i s netřepajícím se kšiltem a za čtvrtinovou cenu proti Aventuru.Pravda je,že výměna vzduchu je v Cabergu mizerná a před pusou a bradou je místa minimum.Uvažoval jsem o nákupu Aventura,ale asi by mi ten kšilt taky vadil.Potřebuji vyklápěčku,protože nosím dioptrické brýle,sluneční clonu bych klidně oželel,proti sluníčku preferuji kšilt.
Asi to bude chtít to Aventuro vyzkoušet.
.
Jenom dotaz...proč potřebuješ vyklápěčku, když nosíč dioptrické brýle?
Mám taky dioptrický brýle a používám jak vyklápěčky tak enduro helmy a nevidím žádný důvod, proč bych kvůli tomu musel mít jen tu vyklápěčku. Když je to enduro helma kde se s brýlema počítá a je tam na ně mezera, tak to není problém.
PavelDR: Nevím o jiné než Tourmax, kde je horní štítek asi tak účinný, jako kdyby tam byl namalovaný. Nebo alespoň u té, co jsem viděl. Nešel nastavit aby kryl oči. A pokud vím, nešlo to vlastně vůbec nestavovat, poloha byla pevně daná. Neměl jsem čas to zkoumat víc ale podle mě je tohle hlavní rozdíl a otočný mechanismus upevnění má určité vůle, které v turbuleních způsobují to třepání. Jinak štítek Tourmaxu není o nic pevnější a taky nemá uprostřed podpěru. A nejsem si jistý, jestli jde sundat bez nástrojů během vteřiny, což byl jeden z požadavků na helmu MOD/E1.
Hmm, Caberg černá je za 7 tis bez pinlocku, 7900 s pinlockem, naše černá stojí 17800, takže bych neřekl že ten Caberg stojí čtvrtinu ale dejme tomu polovinu. Ovšem je to polykarbonát a srovnávat polykarbonátový helmy s kompozitem není úplně normální, to jsou trošku odlišný kategorie.
Upravil TomasTT dne 08.09.2016 18:37
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Prý má být teď v květnu novější verze Aventuro MOD.
Je to pravda? Nevíte někdo aktuální info? 5.10.1842 www.bmwgs.cz
Vlak by měl jet jen takovou rychlostí, aby motýli mohli otevřenými okny volně létat dovnitř a ven