ripper napsal:
Mám tu první PROTOTYP Je tam použitý původní držák vstřiku s redukcí, ve finále bude asi uplně nový držák.
Mám to hotové na R1100GS, na 1150GS je jiný vstřik a je potřeba jiná redukce. Tu zatím nemám.
Rychlý závěr: Je to BOMBA a už nikdy zpět starý vstřik
Výhody:
* lepší akcelerace
* jde líp za plynem
* žádné propady při akceleraci
* dřív při nízkých otáčkách a rychlém přidání plynu se občas zakuckal, teď nic
Nevýhody
* žádné
Cena sady pro R1100GS: 3600 Kč + 100 Kč pošta. V Německu to vychází na 210 EUR, tj. 5500 Kč.
Obsahuje:
* nové Bosch vstřiky pro R1200GS (typ Bosch 0280158038)
* veškerý materiál potřebný pro montáž
Materiál je tvrzený hliník. Pokud by to někdo chtěl mermomocí z nerezu (jako to mám já) tak se dá taky domluvit (+200 Kč).
Montáž trvá cca 10 minut jedna strana.
Dodání: cca 2-3 týdny podle vytížení soustružníka (a nadcházející Velikonoce).
Platba: Vzhledem k tomu, že drtivou část ceny tvoří vstřiky tak bych chtěl platbu předem nebo minimálně zálohu.
R1150GS: Cena by byla o pár stovek nižší (je potřeba pouze jedna redukce). Bohužel zatím nemám vstřik z 1150 a nevím jaký to má efekt, ikdyž si to na zahraničních webech taky chválí.
Ahoj,
ne, že bych byl přehnaný fanoušek Němců, obzvláště v poslední době..., ale v nabídce "Tillmana" je údajně proveden výběr vstřiků na shodné dávkování v dodávané dvojici, má tam i měřící protokol při dvojích různých otáčkách. Nakolik je to realita si sám neověřím, alespoň ne bez speciálního přípravku. Nicméně jsem před časem koupil ty jeho: http://www.jt-c.com/product_info.php?info=p47_r1100xx-upgrade-kit-auf-synchrone-12er-esv---mit-neuen-ventilen.html
Montáž snadná, uchycení je, no jak na dvou prodloužených trubičkách..., není to žádný profi držák. Start po montáži v pořádku, volnoběh po zahřátí taky normální cca 1100ot/min. Jízdní projev mne zatím bohužel příliš neuchvátil, najeto ca 200km. V akceleraci nějak nepozoruji velký rozdíl, mám o něco menší vibrace kolem 3.500-4.000 ot, jinak mi zůstalo občasné střílení do výfuku při podřazování, podřazuji s meziplynem. Vyzkoušel jsem orientačně na svém Twinmaxu i synchronizaci - podtlaky, ty byly dobré. No ještě pojedu na jednu servisní prohlídku k Tondovi tak to prokonzultuji s ním. Tímto nechci nikoho ovlivňovat, je to jenom můj poznatek...
ripper napsal:
Mám tu první PROTOTYP Je tam použitý původní držák vstřiku s redukcí, ve finále bude asi uplně nový držák.
Mám to hotové na R1100GS, na 1150GS je jiný vstřik a je potřeba jiná redukce. Tu zatím nemám.
Rychlý závěr: Je to BOMBA a už nikdy zpět starý vstřik
Výhody:
* lepší akcelerace
* jde líp za plynem
* žádné propady při akceleraci
* dřív při nízkých otáčkách a rychlém přidání plynu se občas zakuckal, teď nic
Nevýhody
* žádné
Cena sady pro R1100GS: 3600 Kč + 100 Kč pošta. V Německu to vychází na 210 EUR, tj. 5500 Kč.
Obsahuje:
* nové Bosch vstřiky pro R1200GS (typ Bosch 0280158038)
* veškerý materiál potřebný pro montáž
Materiál je tvrzený hliník. Pokud by to někdo chtěl mermomocí z nerezu (jako to mám já) tak se dá taky domluvit (+200 Kč).
Montáž trvá cca 10 minut jedna strana.
Dodání: cca 2-3 týdny podle vytížení soustružníka (a nadcházející Velikonoce).
Platba: Vzhledem k tomu, že drtivou část ceny tvoří vstřiky tak bych chtěl platbu předem nebo minimálně zálohu.
R1150GS: Cena by byla o pár stovek nižší (je potřeba pouze jedna redukce). Bohužel zatím nemám vstřik z 1150 a nevím jaký to má efekt, ikdyž si to na zahraničních webech taky chválí.
Ahoj,
ne, že bych byl přehnaný fanoušek Němců, obzvláště v poslední době..., ale v nabídce "Tillmana" je údajně proveden výběr vstřiků na shodné dávkování v dodávané dvojici, má tam i měřící protokol při dvojích různých otáčkách. Nakolik je to realita si sám neověřím, alespoň ne bez speciálního přípravku. Nicméně jsem před časem koupil ty jeho: http://www.jt-c.com/product_info.php?info=p47_r1100xx-upgrade-kit-auf-synchrone-12er-esv---mit-neuen-ventilen.html
Montáž snadná, uchycení je, no jak na dvou prodloužených trubičkách..., není to žádný profi držák. Start po montáži v pořádku, volnoběh po zahřátí taky normální cca 1100ot/min. Jízdní projev mne zatím bohužel příliš neuchvátil, najeto ca 200km. V akceleraci nějak nepozoruji velký rozdíl, mám o něco menší vibrace kolem 3.500-4.000 ot, jinak mi zůstalo občasné střílení do výfuku při podřazování, podřazuji s meziplynem. Vyzkoušel jsem orientačně na svém Twinmaxu i synchronizaci - podtlaky, ty byly dobré. No ještě pojedu na jednu servisní prohlídku k Tondovi tak to prokonzultuji s ním. Tímto nechci nikoho ovlivňovat, je to jenom můj poznatek...
Výběr vstřiků ti určitě neudělám, na druhou stranu toto se nedělá nikde ať už je to auto nebo motorka. Výrobní kvalita Bosche bude určitě dobrá a jestli se vstřiky liší o nějaké promile je asi jedno.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
chlapi neví jak moc to patří sem, takže kdyžtak pardon za menší OT, ale myslím že podobný jev se bude snažit eliminovat více lidí. tak k věci. mám r1100r rv96. najeto 93tkm. v zimě servis u Tondy (ventily, synchro) následně nové svíčky NGK dle manuálu, nové zapalovací kabely. KN filtr a Leovince s mezisvodem bez té hrůzy dole. motorka je enormně citlivá na pohyb plynu při jízde okolo 60ti (na 4ku skoro nemožné) a pocukává, třeba co 250metrů ujedu touto rychlostí tak si jakoby škytne a škubne. jakmile přidám jede jak z praku, ale konstantní plyn je problém. při jízdě na 5ku při cca 80ti a víc už to není cítit. co s tím? vyřeší toto zmiňované sštřiky s 12ky? a ještě jeden dotaz, nárůst agresivity se tímto taky umocní? to pak zfouknu 70-140 všecko okolo;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
@Ero - pochybuju, že by ti to vyřešily vstřiky, tam bude jiný problém.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
Firma co to má udělat tak má velkou zakázku, kterou musí přednostně udělat, takže redukce budou snad příští týden. Omlouvám se, ale neumím to urychlit.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E