Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure
Strana 4 z 15:   1    2    3    4    5    6    7  ...  15  
 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
geofre
#61 
Přidané 11.04.2017 08:07
Avatar člena


Příspěvků: 1551
Registrace: 08.02.12
A to jsem si říkal, že už letos nebudu na motorku nic kupovat Grin
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010

Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
 
Bohumil
#62 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 08:47
Avatar člena


Příspěvků: 5604
Registrace: 13.02.07
To ja si rikam uz 12 let...Grin no a ted z toho mam neprodejny kus s namotanyma 170000km.
Kupredu spatki ni krok...
 
jencekgs
#63 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 08:51

Příspěvků: 2569
Registrace: 27.12.08
Buhusu a jsi za to radcomfort
Splněný sen moje 1100GS
 
street-dog
#64 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 08:59

Příspěvků: 234
Registrace: 16.08.16
Taky bych měl zájem o sadu na GS 1100 Smile

PS: a budou sedět kryty vstřiků ?
Upravil street-dog dne 11.04.2017 09:15
BMW R 1100 GS
 
kubas
#65 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 16:56
Avatar člena


Příspěvků: 1073
Registrace: 16.06.13
kubrt napsal:
Kubas, nejak takhle? Grin


Přesně jak píšeš.. Grin Grin thumbs up
per aspera ad astra
 
ripper
#66 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 18:27
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
street-dog napsal:
Taky bych měl zájem o sadu na GS 1100 Smile

PS: a budou sedět kryty vstřiků ?


kryty asi sedět nebudou, ale nezkoušel jsem to
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
rahadek
#67 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 19:29

Příspěvků: 109
Registrace: 13.04.14
ripper napsal:
Aktualizovaný příspěvek 36 ohledně ceny

http://bmwgs.cz/f...ost_526090


Máš sz
 
IL-70
#68 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 11.04.2017 21:10
Avatar člena


Příspěvků: 55
Registrace: 09.01.13
ripper napsal:
Aktualizovaný příspěvek 36 ohledně ceny

http://bmwgs.cz/f...ost_526090


Ahoj, dopoledne jsem ti psal PM.
 
mates31
#69 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 12.04.2017 18:46

Příspěvků: 119
Registrace: 02.09.11
PM Smile
 
awe_cz
#70 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 12.04.2017 18:50
Avatar člena


Příspěvků: 268
Registrace: 21.06.14
Tak co, uz to nekdo mate na 1150?Smile
 
firedept
#71 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 24.04.2017 11:45

Příspěvků: 106
Registrace: 29.04.16
ripper - Ahoj, měl bych zájem o sadu pro 1100 GS, psal jsem soukromou zprávu,nevím jestli dorazila. Díky za info, hezký den.
 
jivacek
#72 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 25.04.2017 09:59

Příspěvků: 38
Registrace: 14.01.14
ripper napsal:
Mám tu první PROTOTYP Smile Je tam použitý původní držák vstřiku s redukcí, ve finále bude asi uplně nový držák.

Mám to hotové na R1100GS, na 1150GS je jiný vstřik a je potřeba jiná redukce. Tu zatím nemám.

Rychlý závěr: Je to BOMBA a už nikdy zpět starý vstřik

Výhody:
* lepší akcelerace
* jde líp za plynem
* žádné propady při akceleraci
* dřív při nízkých otáčkách a rychlém přidání plynu se občas zakuckal, teď nic Smile

Nevýhody
* žádné Smile

Cena sady pro R1100GS: 3600 Kč + 100 Kč pošta. V Německu to vychází na 210 EUR, tj. 5500 Kč.

Obsahuje:
* nové Bosch vstřiky pro R1200GS (typ Bosch 0280158038)
* veškerý materiál potřebný pro montáž

Materiál je tvrzený hliník. Pokud by to někdo chtěl mermomocí z nerezu (jako to mám já) tak se dá taky domluvit (+200 Kč).

Montáž trvá cca 10 minut jedna strana.

Dodání: cca 2-3 týdny podle vytížení soustružníka (a nadcházející Velikonoce).

Platba: Vzhledem k tomu, že drtivou část ceny tvoří vstřiky tak bych chtěl platbu předem nebo minimálně zálohu.

R1150GS: Cena by byla o pár stovek nižší (je potřeba pouze jedna redukce). Bohužel zatím nemám vstřik z 1150 a nevím jaký to má efekt, ikdyž si to na zahraničních webech taky chválí.


Ahoj,
ne, že bych byl přehnaný fanoušek Němců, obzvláště v poslední době..., ale v nabídce "Tillmana" je údajně proveden výběr vstřiků na shodné dávkování v dodávané dvojici, má tam i měřící protokol při dvojích různých otáčkách. Nakolik je to realita si sám neověřím, alespoň ne bez speciálního přípravku. Nicméně jsem před časem koupil ty jeho: http://www.jt-c.com/product_info.php?info=p47_r1100xx-upgrade-kit-auf-synchrone-12er-esv---mit-neuen-ventilen.html
Montáž snadná, uchycení je, no jak na dvou prodloužených trubičkách..., není to žádný profi držák. Start po montáži v pořádku, volnoběh po zahřátí taky normální cca 1100ot/min. Jízdní projev mne zatím bohužel příliš neuchvátil, najeto ca 200km. V akceleraci nějak nepozoruji velký rozdíl, mám o něco menší vibrace kolem 3.500-4.000 ot, jinak mi zůstalo občasné střílení do výfuku při podřazování, podřazuji s meziplynem. Vyzkoušel jsem orientačně na svém Twinmaxu i synchronizaci - podtlaky, ty byly dobré. No ještě pojedu na jednu servisní prohlídku k Tondovi tak to prokonzultuji s ním. Tímto nechci nikoho ovlivňovat, je to jenom můj poznatek...
 
ripper
#73 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 03.05.2017 13:07
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
jivacek napsal:
ripper napsal:
Mám tu první PROTOTYP Smile Je tam použitý původní držák vstřiku s redukcí, ve finále bude asi uplně nový držák.

Mám to hotové na R1100GS, na 1150GS je jiný vstřik a je potřeba jiná redukce. Tu zatím nemám.

Rychlý závěr: Je to BOMBA a už nikdy zpět starý vstřik

Výhody:
* lepší akcelerace
* jde líp za plynem
* žádné propady při akceleraci
* dřív při nízkých otáčkách a rychlém přidání plynu se občas zakuckal, teď nic Smile

Nevýhody
* žádné Smile

Cena sady pro R1100GS: 3600 Kč + 100 Kč pošta. V Německu to vychází na 210 EUR, tj. 5500 Kč.

Obsahuje:
* nové Bosch vstřiky pro R1200GS (typ Bosch 0280158038)
* veškerý materiál potřebný pro montáž

Materiál je tvrzený hliník. Pokud by to někdo chtěl mermomocí z nerezu (jako to mám já) tak se dá taky domluvit (+200 Kč).

Montáž trvá cca 10 minut jedna strana.

Dodání: cca 2-3 týdny podle vytížení soustružníka (a nadcházející Velikonoce).

Platba: Vzhledem k tomu, že drtivou část ceny tvoří vstřiky tak bych chtěl platbu předem nebo minimálně zálohu.

R1150GS: Cena by byla o pár stovek nižší (je potřeba pouze jedna redukce). Bohužel zatím nemám vstřik z 1150 a nevím jaký to má efekt, ikdyž si to na zahraničních webech taky chválí.


Ahoj,
ne, že bych byl přehnaný fanoušek Němců, obzvláště v poslední době..., ale v nabídce "Tillmana" je údajně proveden výběr vstřiků na shodné dávkování v dodávané dvojici, má tam i měřící protokol při dvojích různých otáčkách. Nakolik je to realita si sám neověřím, alespoň ne bez speciálního přípravku. Nicméně jsem před časem koupil ty jeho: http://www.jt-c.com/product_info.php?info=p47_r1100xx-upgrade-kit-auf-synchrone-12er-esv---mit-neuen-ventilen.html
Montáž snadná, uchycení je, no jak na dvou prodloužených trubičkách..., není to žádný profi držák. Start po montáži v pořádku, volnoběh po zahřátí taky normální cca 1100ot/min. Jízdní projev mne zatím bohužel příliš neuchvátil, najeto ca 200km. V akceleraci nějak nepozoruji velký rozdíl, mám o něco menší vibrace kolem 3.500-4.000 ot, jinak mi zůstalo občasné střílení do výfuku při podřazování, podřazuji s meziplynem. Vyzkoušel jsem orientačně na svém Twinmaxu i synchronizaci - podtlaky, ty byly dobré. No ještě pojedu na jednu servisní prohlídku k Tondovi tak to prokonzultuji s ním. Tímto nechci nikoho ovlivňovat, je to jenom můj poznatek...


Výběr vstřiků ti určitě neudělám, na druhou stranu toto se nedělá nikde ať už je to auto nebo motorka. Výrobní kvalita Bosche bude určitě dobrá a jestli se vstřiky liší o nějaké promile je asi jedno.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
koudak
#74 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 03.05.2017 14:08

Příspěvků: 196
Registrace: 10.12.07
to Ripper : Ahoj, chci se zeptat jak to vypadá, měl bych zájem o sadu na 1100 GS. Posílal jsem Ti i SZ ale možná zapadla mezi ostatní.
Díky, Kouďák
 
ripper
#75 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 03.05.2017 14:15
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Trošku mám skluz (resp. firma co to dělá). Bude to udělané na profi CNC. Snad koncem příštího týdne to bude hotové.

Těm co se ozvali tak dnes pošlu SZ s podrobnostmi.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
Adolf
#76 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 10.05.2017 10:49

Příspěvků: 252
Registrace: 20.07.09
Tak jak to vypadá s výrobou?
 
Ero
#77 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 10.05.2017 11:42

Příspěvků: 801
Registrace: 30.11.08
chlapi neví jak moc to patří sem, takže kdyžtak pardon za menší OT, ale myslím že podobný jev se bude snažit eliminovat více lidí. tak k věci. mám r1100r rv96. najeto 93tkm. v zimě servis u Tondy (ventily, synchro) následně nové svíčky NGK dle manuálu, nové zapalovací kabely. KN filtr a Leovince s mezisvodem bez té hrůzy dole. motorka je enormně citlivá na pohyb plynu při jízde okolo 60ti (na 4ku skoro nemožné) a pocukává, třeba co 250metrů ujedu touto rychlostí tak si jakoby škytne a škubne. jakmile přidám jede jak z praku, ale konstantní plyn je problém. při jízdě na 5ku při cca 80ti a víc už to není cítit. co s tím? vyřeší toto zmiňované sštřiky s 12ky? a ještě jeden dotaz, nárůst agresivity se tímto taky umocní? to pak zfouknu 70-140 všecko okolo;-)
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM
 
ripper
#78 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 10.05.2017 12:34
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
@Ero - pochybuju, že by ti to vyřešily vstřiky, tam bude jiný problém.
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
ripper
#79 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 25.05.2017 10:06
Avatar člena


Příspěvků: 2178
Registrace: 05.07.09
Aktuální situace:

Firma co to má udělat tak má velkou zakázku, kterou musí přednostně udělat, takže redukce budou snad příští týden. Omlouvám se, ale neumím to urychlit. Sad
___________________________________________
BMW R1100GS, KTM EXC-F 450, Mercedes E
 
esterkafoto.cz
lupen
#80 
Vymena vstrekovacov na 1100gs z EV1 na EV14
Přidané 30.05.2017 21:04
Avatar člena


Příspěvků: 365
Registrace: 04.11.12
Jsem jako náhradník.. Prý někdo vypadl na 1100. kdyby se ti ripper ztratila ta moje SZ..
Vyjel jsem a nevim kdy se vrátím.
 
Strana 4 z 15:   1    2    3    4    5    6    7  ...  15  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW R850GS, R1100GS, R1150GS a R1150GS Adventure :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 50
Členové on-line: 1
Hrabe_X

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.53 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI