No mě to nestálo nic, teda jen ten graf. GS dělal chlapík poprvé a sloužil jsem jako pokusnej králík. Naoplátku jsem musel poskytnout graf.
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
Boar> no to si mi to nandal. Diskutovat s tebou je opravdu výživné. Ano jsem teoretik konzerva která ví o součaných motorech a řídících jednotkách úplné prd. Akorát to čtení ti nejde tak to zestručním třeba si budeme víc rozumět :
1) V první části jsem ti dal za pravdu, že změna programování ŘJ opravdu ovlivní chod motoru (libovolného včetně toho z GS). To srovnání se starými motory není ****vina prostě nastavení směsi a zapalování je základ pro chování motoru a je jedno jeslti je to nedokonálá prastará mechanika nebo moderní řízení. Ano obecné zjednodušení, ale opravdu nebudu tady řešit jak co funguje. Myslím že maníci co se tím živí to ví moc dobře.
2) Napsal jsem co požaduji od firmy která se mi bude vrtat v moto za postup a slušné firmy to samozřejmě nabízejí včetně té co jsi uvedl ty.
3) V poslední části jsem ti decentně naznačil, že je normální, že tady nemusí všichni sdílet tvé nadšení z tvé zkušenosti. Já si taky dělám úpravy které vyhovují mě a nepředpokládám že každý kdo si to přečte vystartuje do garáže udělat totéž.
Jediné v čem se s tebou neshodnu jsou dvě věci:
1) ladění motorů není žádné vůdů je to jen fyzika, chemie aplikace elektroniky.
2) přesto že respektuju subjektivní hodnocení jsem si jistý, že jestli si to cítil šlo to i změřit.
A než zas budeš někomu vymýšlet jména přečti si to pozorně a radši dvakrát.
Boar> věř, že mě si určitě nerozhodil já mám v názoru na ladění motoů úplně jasno. Podle reakcí jediný kdo se tu čílí si ty sám. Sem si se registroval před příspěvkem do tohoto vlákna. Nikdo tu nesdílí tvoje nadšení no a co? Funguje ti to buď šťastný, když ti k tomu stačí jen pocit jsi ještě šťastnější človek. Tak se nečil a užij si jízdu
Sám má čip v autě (2.8 benzín) a taky k tomu má kde kdo připomínky (pravda ne tady páč sem to nepatří, přesto si nechávám invektivy od cesty. Prosím postupuj stejně a třeba se dočkáš i lepší odezvy.
Aldo> přesvědčovat nemá smysl. Na dl650 mám přicvaklé idnikátor řazení s funkcí TRE která oblbuje ŘJ falešnými informaceni o zařazené rychlosti. A je to na chování motorky opravdu znát (mění to předstih a snad i mapu). Pravda je to jen vedlejší funkce budíku pro zobrazení kvaltu ale cenový rozdíl byl tak nepatrný, že jsem to objednal a vyzkoušel. Určitě s tím nepolezu na brzdu, když se někdo zeptá poreferuju jak to maká ale jinak nic. Taky sem to sem necpal páč Suzuki není BMW ale když už tak už.
Prostě "já mám jasno" funguje to ale na GS to nemám potřebu dávat.
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Můj cíl toho všeho bylo aby mě dvojka zabrala dříve, proto jsem to všechno dělal. Jezdíme s klukama OFF a na jedničku se OFF opravdu jezdit nedá. Porovnání, které chceš jsem dělal s KTM990. Výsledek tu psát nebudu, protože by se mě všichni smáli Nutné je dodat, že mám svody, koncovku Remus a KN filtr což udělá taky své.
Jsem vděčný za dvě kola s vrtulí, ale teď si švihnu oranžovou.
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Můj cíl toho všeho bylo aby mě dvojka zabrala dříve, proto jsem to všechno dělal. Jezdíme s klukama OFF a na jedničku se OFF opravdu jezdit nedá. Porovnání, které chceš jsem dělal s KTM990. Výsledek tu psát nebudu, protože by se mě všichni smáli Nutné je dodat, že mám svody, koncovku Remus a KN filtr což udělá taky své.
Trochu z jineho soudku :-) Muj nick tak trochu vice vystihuje charakter me povahy, takze hodte do Prekladace :-)
procetl jsem zbytek reakci, tak to zkusim shrnout.
Ja jsem za to platil 7litru cenu jsem umyslne nezminoval, firma si to moc neprala zverejnovat( takze mne za to snad NEUTLUCE, pac to zase takova raketa neni a kdyz to dela co ma- proc NE ?, je to se vsema garancema pochopitelne. Ale predpokladam, ze jsem byl jeden z prvnich na tech novejch modelech GeeSa ( pravem se asi spousta obava o sveho milacka a tak novych modelu v ruce moc asi nemeli )tak jsem dostal slefku, take pocet dodanych jednotek muze rapidne menic cenu, bohuzel jsem byl sam :-( ale zase asi jeden z prvnich, tak mne minula vyssi cena !!!!. Ale varim z vody, takze pokud mne cte negdo z Deisel ci Jirka :-), omlouvam se za pripadne nejasnosti, jedna se o me uvahy, proste se slitovali a dostal jsem slefku, pry to normalne stoji 12000 - 10000 zalezi na pracnosti uprav mapy dle pozadavku jezdce spolupracuji s firmou z DE co se zabyva Tunningem, nebudu jmenovat, zase pokus o reklamu. Takze pocitam ze i oni museji za prvotni know-how spratelene firme neco zaplatit. Proto cena je ode mne ORIENTACNI urcite je nutne se domlouvat OSOBNE. To samo naznacuje ze tato firma nahranim s vama nekonci, ale ma samozrejme zajem o spokojenost PLATCE-JEZDCE, takze je ochotna se tomu i povenovat v dalsich kolech ( alias po testech - myslim tim pocitovych jezdce o brzde jsem vubec neuvazoval, protoze ikdyby mi graf ukazal navyseni a ja to osobne nepocitil, nechal bych to vratit Z5 ) muj pripad je opacny pocituji zmenu, nemam teda duvodu hazet do kose dalsi prachy za nejaky graf. Tento pristup firmy se mi dosti libil a krom toho, ze to muzu vse VRATIT Z5 vcetne PLATBY do 14dnu.
Takze vlastne nejde v konecnem dusledkuto o nic , jen si to muze clovek TESTNOUT, za cenu nejakho casu ci benzinu do jineho prostredku, kdyz geeSo je chvili bez SVEHo srdce . Takze proc to nezkusit ?
Navic k tomu mam KNkovej filtr, ale naopak na tovarnim vyfuku, pac mam rad GeeSo tissi, pro pripadne jezdeni v prirode, kde nemusim byt slysen a tim padem treba vyhosten :-) ale hlavne nerad v prirode RUSIM, chci videt i pripadnou ZVER.
Apak poradnej vyfuk se svodama co prida nejen ZVUK stoji vetsi ranec, nez jsem platil za cipovani. A co kdyz pak zapomenete doma tlumivku do koncovky a chytnou Vas Rakusaci ?? ;-)
K memu, zatim pro vetsinu tady, asi drsnemu vystupovani.
Ocekaval jsem spise tazavy dialog na muj prispevek, ze to cipovani ma za jistych podminek urcite vyznam ma ( napr. jsem se dozvedel od jineho Baworaka kamarada Radka,ze novy model ma vyssi kompresni pomer nez starsi modely- take zasadni malickost :-) pro vyssi efektivitu zakroku ), kdyz tu toto tema spalo a vlastne nikdo mi to nebyl pred mym vstupem rici, ze to ma ci zkusil a co to delalo. Pro mne se nemelo cenu hlasit do fora jen proto abych se zeptal, precetl jsem si historii a bylo jasne ze jste to tu v celku zavrhovali jiz od sameho vzniku thredu.
Protoze vsak GeeSa maji i divosi co zkouseji co se da, chtel jsem je potesit, ze to s GeeSama alias atm.motorama bez turba neni zas tak spatne a ciping funguje jen je potreba poskladat vsechny informace( treba pomoci fora tady) aby bylo co nejmen zklamanych :-)
Ono i tech 10% na stroji vazici cca 240kg je sakra znat, jine je to asi u auta kde ja vaha o cca pul radu vyse. Tam to mnohym tunerum nemusi pripadat tak rasantni a bez kombinace s HW upravou se jim to nemusi vyplatit.
Takze diky za prispevky, napsal jsem tu za ty dva dny skoro roman, coz se ke mne zrovna nehodi :-) " skoda ze jsem to nesekal na kratsi bloky, mohl jsem mit jiz nejakou stovku prispevku :-) takhle to poctem nestalo za to ;-)
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Můj cíl toho všeho bylo aby mě dvojka zabrala dříve, proto jsem to všechno dělal. Jezdíme s klukama OFF a na jedničku se OFF opravdu jezdit nedá. Porovnání, které chceš jsem dělal s KTM990. Výsledek tu psát nebudu, protože by se mě všichni smáli Nutné je dodat, že mám svody, koncovku Remus a KN filtr což udělá taky své.
A jakej máš výkon před a po chipu na brzdě?
Dvojka se zmenila vyznamne, ostatne na ni jsem pocitoval prvni zmeny od prvniho nasednuti po zakroku. kdyz jsem se ji pak povenoval i pri jizde ve vyssi otackach je jedovata. jeste mne ceka ,( jak jsem jiz psal) vse pekne od spooooda. At se dvouvalec ukaze na kroutaku ale od vcerejska leje, takze dnes v dire mezi destema neco malo zkusim.
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Do Liberce to mas kousek, taxe stav o vikendu mame tam klubovy sraz. Ucite se najde chvile i nejaka silnice zkusit tebou navrhle srovnani. Samozrejme budu testovat s Helevladou jenz ma zcela stejny typ jen s ESA. Takze kdyz pribude dalsi kousek, bude to pro mnohe objektivnejsi i bez grafu.
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Můj cíl toho všeho bylo aby mě dvojka zabrala dříve, proto jsem to všechno dělal. Jezdíme s klukama OFF a na jedničku se OFF opravdu jezdit nedá. Porovnání, které chceš jsem dělal s KTM990. Výsledek tu psát nebudu, protože by se mě všichni smáli Nutné je dodat, že mám svody, koncovku Remus a KN filtr což udělá taky své.
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Do Liberce to mas kousek, taxe stav o vikendu mame tam klubovy sraz. Ucite se najde chvile i nejaka silnice zkusit tebou navrhle srovnani. Samozrejme budu testovat s Helevladou jenz ma zcela stejny typ jen s ESA. Takze kdyz pribude dalsi kousek, bude to pro mnohe objektivnejsi i bez grafu.
Tak tahle debata me zajima, rad bych se dozvedel neco blizsiho pri osobním setkani, doufam ze te na srazu nejak poznam, ja bych mel byt ten co povede offroad vyjizdku, pokud to ale vubec pocasi dovoli. Tak snad si o tom pokecame.
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Po přečteni,teto diskuze,sem se rozhodl upravu vyskoušet na vlastni kuži.Mam R1200gs 07,a vysledek? kolega s Karlovych Varu mněl naprostou pravdu,motor ma mnohem lepši chod,nemlati se" taha vyborně od spodu,a ve střednich otačkach dava mnohem vice sili než kdykoliv před tim.A realny vysledek bratr ma nove gs 010,s novym motorem,a naše vykony jsou naprosto vyrovnane!!! jizda po dalnici na plny plyn je zcela porovnatelna,neujede mi ani o metr!!! A před tim mi ukazoval zada,a takřka si semnou dělal co chtěl.Od dneštni ho dne je tomu konec.Teda pokud on sam nenech upravit on tu svou.Prace firmi Diesel-technik,mužu jen doporučit,pan Bulys je naprosty odbornik ve svem oboru,a ví co děla!!! moto zatim funguje naprosto bezchybně.Tuto upravu naprosto doporučuji!! vše probihalo naprosto hladce.Dal sem si přidat Maximum,a poznal sem že motor ma velke opravdu velke rezervy.Za upravu sem zaplatil 10000kč,a už bych to nechtěl nikdy zpět do ubohe serie.
klapoun napsal(a):
Asi by mi taky nevadilo, kdyby to mělo trochu výkonu navíc... Než brzda s grafem by mě asi víc zajímalo,kdybych si mohl tvoji a moji motku porovnat - na letišti zařadíme 6tku v 8O a přidáme plyn.Ten rozdíl by mi asi něco napověděl.
Zkoušet to na akceleraci z 0 by mě taky zajímalo,ale tam už je to subjektivní - každej umí využít výkon trochu jinak,líp nebo rychleji řadit. Tak kdychom se někde potkali, rád bych si to takhle laicky zkusil.
Do Liberce to mas kousek, taxe stav o vikendu mame tam klubovy sraz. Ucite se najde chvile i nejaka silnice zkusit tebou navrhle srovnani. Samozrejme budu testovat s Helevladou jenz ma zcela stejny typ jen s ESA. Takze kdyz pribude dalsi kousek, bude to pro mnohe objektivnejsi i bez grafu.
Tak tahle debata me zajima, rad bych se dozvedel neco blizsiho pri osobním setkani, doufam ze te na srazu nejak poznam, ja bych mel byt ten co povede offroad vyjizdku, pokud to ale vubec pocasi dovoli. Tak snad si o tom pokecame.
Mno neni problem , se na Tebe poptam Cyrila a pak z Varu tam budeme jen tri (zatim aspon nemame dalsi Varaky hlasene) a prijedem ve trech Helevlada je covek k neprehlednuti a znaji ho temer vseci, tak i ja budu snadno k nalezeni :-) Tak se tesim na pokec.
Upravil boar dne 27.05.2010 20:18
David32 napsal(a):
Po přečteni,teto diskuze,sem se rozhodl upravu vyskoušet na vlastni kuži.Mam R1200gs 07,a vysledek? kolega s Karlovych Varu mněl naprostou pravdu,motor ma mnohem lepši chod,nemlati se" taha vyborně od spodu,a ve střednich otačkach dava mnohem vice sili než kdykoliv před tim.A realny vysledek bratr ma nove gs 010,s novym motorem,a naše vykony jsou naprosto vyrovnane!!! jizda po dalnici na plny plyn je zcela porovnatelna,neujede mi ani o metr!!! A před tim mi ukazoval zada,a takřka si semnou dělal co chtěl.Od dneštni ho dne je tomu konec.Teda pokud on sam nenech upravit on tu svou.Prace firmi Diesel-technik,mužu jen doporučit,pan Bulys je naprosty odbornik ve svem oboru,a ví co děla!!! moto zatim funguje naprosto bezchybně.Tuto upravu naprosto doporučuji!! vše probihalo naprosto hladce.Dal sem si přidat Maximum,a poznal sem že motor ma velke opravdu velke rezervy.Za upravu sem zaplatil 10000kč,a už bych to nechtěl nikdy zpět do ubohe serie.
No SUPER
Tak nejsem sam, coz jsem si myslel, ale dalo praci Te najit !!!!!!!
Tak uz nemusim vice dodavat, ke zmene chovani motoru.
Ja jsem dnes opet zkusil projet cca 50 km a jsem i z polovicniho mozneho pridani nadsen. Protoze sem ale asi Dieslu praci stizil svym pozadavkem na spotrebu, jezdil jsem dnes s ohledem NETAHAT( ikdyz to proste LAKA si uzivat tu zmenu) bezne odpocinkove v okoli Nejdku smerem Sindelova, Jindrichovice stavil se za Helevladou coz je zpet na KV, v celku kopcovita vyjizdka, spise jsem vyuzival zatah v nizsich otackach 3-4 tis. a ejhle, spotreba pri vraceni ukazovala 5,9 oproti dlouhodobemu 6,1-6,2, coz jsem resetoval az po 14 000 km poprve. Samozrejme pro test jeste kratka vzdalenost ,ale proste jsem jiz nedockav na vysledek, tak aspon maly testik. Mam jednu vytku na Deisel :-) ukradli mi nejake to kilo z meho GeeSa protoze je pod prdeli proste lehci, a ma to vliv na ovladani v zakrutach, lepsi ovladatelnost plynem BOMBA. Pro Ty jenz maji radi naklony spise v male rychlosti,ale o to vice technicke, uzasne to pomaha v prozitku. Jak vice sjedete gunu uprostred pri zatahu tak naopak pak v zatackach muzete orovnat kraje gum aby zase meli originalni tvar
V nejhorsim bude spotreba STEJNA, coz jsem sice chtel snizit,ale neocekaval jsem zase tak vyrazne zmeny na chovani motoru. jedno jiz vyslo pokud vyjde i spotreba po navratu z Liberce. Nebude k tomu co dodat.
Čuz Waldo, tím přízpěvkem si mě nas..protože přijdu o prachy a David tě podpořil. Já to zatím řešil tím že jsem vytáhnul starou dobrou
CBR 954 vyřádil jsem se, dal do garáže a zase v klidu jezdil GS. V sobotu jsem otestoval Multistrádu.Čtyři palivové mapy98-150PS. Došlo jen na sport 150PS podvozek super, lepší sedlo. Pro údržbu horší řetěz a scházela mi duální brzda na kterou jsem si u GS zvyknul.Jelo to jako "zpraku".To mi zase připomělo že by GS trochu PS navíc sedělo. Kontaktoval jsem své známé tuningáře a už o tobě vědeli i když to byla jiná firma. Po aplikaci napíši výsledek.
Upravil JARDAJBC dne 28.05.2010 07:43
Boar> přeložil jsem si nick a přečetl tvůj poslední příspěvek pro ALL. Mysím, že to vše vysvětlilo já sem holt víc závislý na číslech a měřeních než na pocitech je to asi pracovní deformace. Tak naposledy ať ti to slouží. Občas si v zápalu neberu servítky a ta poznámka o čtení byla opravdu zbytečná.
vlada-gsa napsal(a):
Boar> přeložil jsem si nick a přečetl tvůj poslední příspěvek pro ALL. Mysím, že to vše vysvětlilo já sem holt víc závislý na číslech a měřeních než na pocitech je to asi pracovní deformace. Tak naposledy ať ti to slouží. Občas si v zápalu neberu servítky a ta poznámka o čtení byla opravdu zbytečná.
S tim naprosto souhlasím. Kdyby takový příspěvek byl napsán už někde na začátku, myslím že by se i ta diskuse vyvíjela podstatně jinak. Ono je to s vyzněním psaného textu vždycky ošidné. Schválně kolikrát jste se pohádali na základě špatně pochopené SMS?!
Takže "Divočáku", jsem rád, že Tvoje příspěvky dostaly hlavu a patu a že se přesunuli do kategorie těch rozumných a argumenty podpořených. Můj postoj, který jsem tu napsal na straně 2 to sice nezmění, ale to že třeba někoho inspiruješ a ten bude s úpravou spokojený a dodá mu to ještě víc radosti při jízdě na GS je vlastně plus a přínos. Všem úpravcům tedy přeju, aby byli spokojení, aby jim mašiny fungovaly jak mají a aby nikdy nedošli k takovému zklamání, jako se to stalo mně.
Upravil morabo dne 29.05.2010 08:04
Maiali nel Fango!
Tak veekend ujel rychleji nez me ciple GeeSo a dalsi Super zraz naseho klubu je opet hustorii.
S nekterymi jsem se setkal osobne a s nekterymi dokonce stihl vice nez prohodit sve pznatky a dokonce se svezli, ( myslim tim kluky z Jablonce co si mne nasli pri zastavce na obed v rest. u Dubu, pri vyjizdce po kopcich Liberecka, bylo to mile prekvapko, potesili jste kluci )
Po nahlednuti sem na SG forum, jsem take uprimne rad, ze se vse vyjasnilo alias Vytunilo :-) a nejsem za uplneho "Mimone"
Doplnuji informaci o spotrebe jak jsem slibil, nakenec sem s sebou vzal sveho 12-ti leteho synka Mateje, ktery ma jiz mimo jine stejne velkou slapotu jako ja a saha mi tesne pod nos ( merim 180cm). A i s nim v podstate vetsinou pohodovou jizdou mi to dalo v prumeru KV - Liberec + 170km vyjizdka v kopcich a zpet do KV 5,7. Zatahl jsem si samozrejme take, ale nic dlouhodobeho.
Takze proti 6,1 je to mene, jsem teda VYZRAZNE spoko !!!!!!!! A mam jiz dalsi myslenku, ze si necham dorazit zbytek, a v nejhorsim bude spotreba na stejno, coz ale bohate vyvazi tou zmenou na motoru.
Nestihl jsem se pobavit s Pardalem Off-roudakem z Liberce :-( pac jsem nemel drapaky a na off jsem teda nesel, coz bylo rozumne po shlednuti jejich divoceni na videu, bych s Tourance nikam nedojell :-)
Nestihl jsem jeste jednoho kluboveho clena ani neznam nick, tak pokud bude dalsi prilezitost, napravim !!!!!!!!!!!
Rozhodne jsem si nadelil tou upravou dalsi radost, takze preji at se i ostatnim dari si pridelavat radosti at jde o cokoli nemusi jit o ciping
vlada-gsa napsal(a):
Boar> přeložil jsem si nick a přečetl tvůj poslední příspěvek pro ALL. Mysím, že to vše vysvětlilo já sem holt víc závislý na číslech a měřeních než na pocitech je to asi pracovní deformace. Tak naposledy ať ti to slouží. Občas si v zápalu neberu servítky a ta poznámka o čtení byla opravdu zbytečná.
Dikec, ja jsem si pak take rikal, ze jsem nemusil hned tak certit, a na druhe strane pokud by se mi naskytla na nejake akci brzda ( za kterou bych nemusel nejak platit ) sezenu i nejaka cisla, aby to bylo i exaktne pojato e nejen pocitove.
Pokoukaval jsem jak vypadaji Origo grafy, tak jako doplnuji INFO by se tu take hodil.
vlada-gsa napsal(a):
Boar> přeložil jsem si nick a přečetl tvůj poslední příspěvek pro ALL. Mysím, že to vše vysvětlilo já sem holt víc závislý na číslech a měřeních než na pocitech je to asi pracovní deformace. Tak naposledy ať ti to slouží. Občas si v zápalu neberu servítky a ta poznámka o čtení byla opravdu zbytečná.
S tim naprosto souhlasím. Kdyby takový příspěvek byl napsán už někde na začátku, myslím že by se i ta diskuse vyvíjela podstatně jinak. Ono je to s vyzněním psaného textu vždycky ošidné. Schválně kolikrát jste se pohádali na základě špatně pochopené SMS?!
Takže "Divočáku", jsem rád, že Tvoje příspěvky dostaly hlavu a patu a že se přesunuli do kategorie těch rozumných a argumenty podpořených. Můj postoj, který jsem tu napsal na straně 2 to sice nezmění, ale to že třeba někoho inspiruješ a ten bude s úpravou spokojený a dodá mu to ještě víc radosti při jízdě na GS je vlastně plus a přínos. Všem úpravcům tedy přeju, aby byli spokojení, aby jim mašiny fungovaly jak mají a aby nikdy nedošli k takovému zklamání, jako se to stalo mně.
Tak tomu je zbytecne neco dodavat, interpretace muze byt zaludna, holt je videt, ze jsme vetsinou poradni palicaci Vsak take nejezdime na zadnejch "Prdalfkach"