Zitra to bude presne rok, kdy mel kamos podobny stesti v nestesti. Jak mozna vite, na VFR rad odchazel regulator dobijeni. No jeli jsme na takovej vylet SR->HU->AT a zpatky do Cech. Kdyz kamarad dojel domu, zastavil jeste u jedne hospudky a uz nenastartoval. Tohle se stat nekde v Madarsku...
Druhymu kamaradovi odesel pri ceste zpatky na Moravu z Lipna. U kruhace v Jindrichove Hradci, tam stejne nam kdysi s kamaradem umrela Jawka 350 pri ceste na SFD. Ale to se vyresilo fintou, on mi dal svou baterku, ja mu dal mou z NTV a jelo se dal. Ta jeho sice byla vetsi, tak jsem nesedel zrovna moc prijemne (sedlo neslo dovrit), ale baterka vydrzela presne az k baraku, pak KO.
Ze mi nekde odejde cerpadlo nebo treba vstrikovac nebo neco, z toho mam fakt blbej pocit. Ale zrovna tedka u BMW mam ze vsech svych dosavadnich motorek nejvetsi duveru v to, ze vzdycky dojedu.
no tak stim musim souhlasit že od tý doby co mam BMW sem si taky tak nějak víc jistej tou její spolehlivostí,akorád tohle čerpadlo mě trochu dostalo,ale zase je jasný že na čemkoli cokoli muže zdechnou,takže si prostě povezu na dovolenou sebou náhradní čerpadlo a odejde mě jednotkato je jasný že ten zákon schválnosti funguje,a víst celou motorku to jde blběprostě člověk musí doufat a věřit,zatim sem měl taky vždycky kliku,no loni se nám taky vyskyt problémek na F650ST co má kámošla odešel taky regulátor dobíjení,ale divnym způsobem,začal děsně přebíjet a tak se vypínala jednotka při větších otáčkách,nemohli sme na to přijít,pristě se nám to pořád jevilo jako když je ucpanej karbec,vždycky po nastartování to chvilku běželo dobře a vždy asi tak po minutě to přestalo jít do otáček,no a tak jasně diagnoza zněla pomalu nám natejká benzín do karbecujo a ono kulový,stačilo odpojit regulátor a jelo to,ale na to sme bohužel přišli až domaale tak to prostě je
Jinak rychlo spojky lze pořídit i levneji to je jen hrska co jsem našel
[urlhttp://www.imramovsky-marine.cz/?page=381[/url]
Konečně jsem našel to co jsem hledal ...GS
Chlapy jak moc hlucny ma na 1150 to cerpadlo bejt?? Ja si toho nikdy nevsim, ale ted se mi najednou zdalo hlucny tak jsem vymenil palivovy filtr, ale zda se mi to stejny a porad ho slysim, coz jsem driv neslysel. Proste pri nastartovane motorce slysim bruceni cerpadla, je pravda ze ted se na to soustredim a driv jsem o tom nevedel, ale nerad bych aby mi neconaznacovalo...?? kdyz dam ucho na nadrz tak to bzuci celkem dost, je to normalni? Najeto mam 60 tis.
Upravil brtnik dne 30.04.2009 20:01
No tak fajn, zatim s tim nic delat nebudu, ale hlucnejsi urcite je nez bejvalo a trochu mne to znervoznuje, jen pro predstavu huci cca jako holici strojek.
Upravil brtnik dne 01.05.2009 16:58
Myslím si ,že to není žádná závada.Mně také hučí mám najeto 70000km.hlučnější je ,když je v nádrži míň benzínu .Čerpadlo není ponořené v benzínu a tím pádem v uzavřeném prostoru více rezonuje,což se ti může zdát hlučnější.
Das ist BMW
Tak sem vcera taky menil pal.filtr.Slo to docela dobre a na filtru byl datum 12.05.2007 takze podle km ho nekdo ve 40 menil.Ja uz mam ted 94tis.Jen se zeptam,je normalni ze kdyz jsem pak dal vse dokupy tak mi najednou displej ukazuje skoro plnou nadrz?Podotykam ze sem to ven silou nepacil a ani dovnitr,tak by plovak nemel byt ohly.Ale mozna se pletu a budu to muset rozdelat znova.Blby je ze me ve ct ceka cesta do Chorvatska tak uvidim,max pojedu podle km a ne palivomeru...
Mohol by niekto kto ma stare nefunkčne čerpadlo sem hodiť aspon rozmery čerpadla, myslim priemer a dlžku obalu. Moj bracho robi sukromne servis tak, nahodou som objavil v dielni kopu funkčnych bosch čerpadiel, niektore vyzeraju až dosť presvedčivo a myslim si že niektore by šlo aj použiť.
... nemožem uplne s tebou suhlasiť lebo, potom by sme sa mohli myliť obaja.
ALF-gs napsal:
Tak sem vcera taky menil pal.filtr.Slo to docela dobre a na filtru byl datum 12.05.2007 takze podle km ho nekdo ve 40 menil.Ja uz mam ted 94tis.Jen se zeptam,je normalni ze kdyz jsem pak dal vse dokupy tak mi najednou displej ukazuje skoro plnou nadrz?Podotykam ze sem to ven silou nepacil a ani dovnitr,tak by plovak nemel byt ohly.Ale mozna se pletu a budu to muset rozdelat znova.Blby je ze me ve ct ceka cesta do Chorvatska tak uvidim,max pojedu podle km a ne palivomeru...
mě se to asi 2x seklo taky. Buď to samo po chvili jízdy spadlo, nebo až na podruhý, kdy sem dal plnou nádrž.
Ale jestli jedeš nějkam dál a chceš mít jistotu, tak to vyndej a rozhejbej
hlavně, že je pivo ftlamě
Podobné typy Bosh čerpadel jsem na auta zpravoval, mělo by se to dát rozpertlovat, vyčistit, vyměnit uhlíky, tenkrát ale ty čerpadla stály 5 - 10000Kč, tak se to vyplatilo... Nicméně spravit se to dá pokud neshoří rotor.
Ozivim toto vlakno aj ked viac menej sa tu hovori o paliv. filter. Takze:
1. ceny za MAN filtr - "nahrada" pekne klesli od zalozenia tohto vlakna (teraz su za 10-12 eur)
2. je nejaky dovod preco by som nemal / nemohol vymenit nielen tuto jednorazovu spojku - vid foto, za klasicku - dotiahnutie skrutkovacom?
vlk přiložený následující obrázek:
[62.75Kb]
Upravil vlk dne 23.03.2014 15:01
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
3. na zaciatku vlakna je spominana ( cycli, tonda .... ) olupana farba v nadrzi, evidujem ju i ja. ( mam cca 90 tis. km )
nie je toho vela, ale nejake lupance som handrou povytieral a pri posvieteni do nadrze vidiet casti kde je to olupane vid foto.
Da sa to nejak riesit? Treba to riesit?
vlk přiložený následující obrázek: