kim napsal(a):
Já používám tohle a max.spokojenost a hlavně čisto.[url]zpět | tiskNacházíte se zde: Úvodní stránka > Mazivo na řetězy Profi Dry Lube > Profi Dry Lube 400 ml Mazání na řetěz , Suchý sprej na řetěz zpět
no...
ale AFAIK problem u suchych maziv je prave to vymyvani vodou?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No pokud se někdo hodně rád rochní v blátě a vodě tak asi zvolí něco jiného,páč asi ,,zasranost" motorky je v tomto případě sekundární problém ja jezdím tak 80%silnice a 20% polní lesní cesty,jízda v dešti není zase tak častá.Výhoda je ta že to přestříknu a nemusím před tím odstraňovat nánosy nalepenýho prachu.Navíc je příjemné když se dotknu řetězu a blízkých částí a nejsem zasviněn jak topič lokomotivy.prodává se i malý (cestovní) spray.
Ahoj, máte někdo zkušenost s čištěním a mazáním z Lídlu? Mazáním se asi nic extra zkazit nedá, ale u čištění už těžko říc. http://www.lidl.c...date=10487Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
kim napsal(a):
No pokud se někdo hodně rád rochní v blátě a vodě tak asi zvolí něco jiného,páč asi ,,zasranost" motorky je v tomto případě sekundární problém ja jezdím tak 80%silnice a 20% polní lesní cesty,jízda v dešti není zase tak častá.Výhoda je ta že to přestříknu a nemusím před tím odstraňovat nánosy nalepenýho prachu.Navíc je příjemné když se dotknu řetězu a blízkých částí a nejsem zasviněn jak topič lokomotivy.prodává se i malý (cestovní) spray.
mne spina z retezu taky stve, ale ne vzdycky mam cas po jizde to premazavat.. takze ac nerad, asi zustavam u olejovek..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
>Hicks; já to po každé jízdě nemažu , to by mě mohlo pěkně políbit... . Tak jak udává výrobce maziva,600-800km,a když je po jízdě ve větším dešti nebo po mytí motorky tak to přemáznu,asi jen minuta práce právě proto že odpadá to čištění od prachu nalepeného na,, běžném" mazadle
babula napsal(a):
Můžete mi někdo doporučit nějakou vyzkoušenou pračku řetězu?Díky.
pračka je kus plastu s kartáčama od ketten max nebo něco podobnýho na tom není co zkazit ale něčím to musíš krmit a to je věda . dobré čistidlo a zároveň aby to nestálo majlant
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Kluci čím mám mazat řetěz a jak často když jezdím pouze silnici a někdy nakou prašnou cestu? Mám takovej ten sprej s lepicí naplní od Motulu,ale to se mi na to nechce prskat.Když jsem to kupoval byl řetěz nastříkanej nečím jako vazelinou a šlo to pak pěkně utřít a vyčistit a ne jako ten lepicí Motulák.Díky za radu
Monsty napsal:
Kluci čím mám mazat řetěz a jak často když jezdím pouze silnici a někdy nakou prašnou cestu? Mám takovej ten sprej s lepicí naplní od Motulu,ale to se mi na to nechce prskat.Když jsem to kupoval byl řetěz nastříkanej nečím jako vazelinou a šlo to pak pěkně utřít a vyčistit a ne jako ten lepicí Motulák.Díky za radu
a) motorex ten Road se nam osvedcil
Motul s Teflonem
------
PO APLIKACI PO CHVILI SETRIT HADREM do kluzka -- to je dulezity... aby se lepilo co nejmene prachu a nedelalo to brusnou pastu.
Co mazes HLAVNE jsou obe strany stredniho valecku.. trochu obcas vezmi i vnejsi gumicky. Ale aby se to vsaklo na ty bocni hrany stredniho valecku je KLICOVE. To je to hlavni, co mazes.
Jinak nejvetsi chybu delas, ze nemas Scottoiler. Pokud jezdis dost a poznas cukani motorky, tak se Scottoilerem z toho udelas kardan-like projev.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
A pozor, ČISTIT, idealne pripravkem stejnýho výrobce jak mazadlo, nebo ještě líp kettenmaxem!!!! Nejen mazat a mazat, to je cesta do pekel. Jinak ten scottoiler je fakt super a hodne to usnadnuje udrzbu Navic je retez porad v dobrym stavu a ne skokove chvili dobrej, chvili jak jetel...
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
A pozor, ČISTIT, idealne pripravkem stejnýho výrobce jak mazadlo, nebo ještě líp kettenmaxem!!!! Nejen mazat a mazat, to je cesta do pekel. Jinak ten scottoiler je fakt super a hodne to usnadnuje udrzbu Navic je retez porad v dobrym stavu a ne skokove chvili dobrej, chvili jak jetel...
presne tak!
cisteni cca stejne dulezite, jako mazani.. tedy pokud to je fakt zadelany.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Myslíte tohle? A jak koukám dole k tome je ještě čistič na všechny řetěžy...
yep.. to jsme pouzivali v preScottoileřích dobach
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Když jsem měl ještě řetěz,myl jsem tímto,mimochodem čistí super úplně vše
a mazal jsem tímto,má to kovovou trysku 1mm,dlouhou asi 10cm,takže to přiložíš přesně na místo kam se má a není zadělaný celý řetěz a moc toho nespotřebuješ
Jinak mazal jsem po 600km a po každém umytí moto a po každém dešti,ale díky Kettenmaxu,to byla otázka 30minut,na řetěz jsem jezdil tak 20 000km a vypadal pořád jako nový,krom toho,že byl vytáhlí.Řetězy jsem používal D.I.D
Upravil Biker755 dne 05.02.2012 13:00
Dum spiro,spero.
Hoši , trochu jiná filozofie ze zkušeností z motokrosu a endura , pokud se jezdí pouze v terénu, ať už je to písek, hlína , bláto atd. O kroužkové nebo X kroužkové řetězy mají čepy mazány stálou náplní kterou by gumové těsnivo mělo udržet. Každé další jakékoliv přimazávání způsobí společně s prachem nebo pískem, blátem, brusnou pastu která způsobí daleko větší opotřebení pohyblivých části řetězu a zubů řetězových kol. Proto se dříve pouze řetěz prostříkal sprejen s čističem , který nesmí narušit gumové těsnivo a pak se řetěz pouze obetřel hadrem.
Samozřejmě toto je doporučení pouze pro cross a enduro.
Tak jsem si myslel, jak nemažu dobře řetěz a raději se optám, jestli nedělám něco blbě... Když jsem se s tím vážně páral a po vyčištění si k tomu lehnul a dával mazivo jen na gumový kroužky, tak mi každej říkal, že mám suchej řetěz... Když to namažu z dálky, tak je to celý opatlaný a hlavně mi to vylítává na kolo... A to jak Castrol, tak i Motorex... Sice jsem to od toho Motorexu nečekal, ale možná to bylo způsobený jen jízdou v dešti... Takže jak to mažete vy?
xHackerM napsal:
Tak jsem si myslel, jak nemažu dobře řetěz a raději se optám, jestli nedělám něco blbě... Když jsem se s tím vážně páral a po vyčištění si k tomu lehnul a dával mazivo jen na gumový kroužky, tak mi každej říkal, že mám suchej řetěz... Když to namažu z dálky, tak je to celý opatlaný a hlavně mi to vylítává na kolo... A to jak Castrol, tak i Motorex... Sice jsem to od toho Motorexu nečekal, ale možná to bylo způsobený jen jízdou v dešti... Takže jak to mažete vy?
a) co musis mazat jako prvni JSOU STERBINY STREDNIHO VALECKU. Tj .dat na central a mazat klidne v zadu, ale PRIOTITNE TYHLE 2 sterbiny
jednou za cas muzes lehce nastrikat i ty gumicky.. treba kazdy 3-4 mazani. Nekdo nedoporucuje mazat vubec, mne se to neosvedcilo.. zvlast kdyz uz byly starsi
c) nechat par minu a OTRIT/vydrhnout HADREM
to za c) povazuj za tretinove dulezite jak cele mazani
Upravil hicks dne 27.12.2011 09:39
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
O a X ring stálá náplň z výroby nic nenamažeš . M
ažou se jen části řetězu po odvalujících se částech hnaného nebo hnacího soukolí..Tím se kreje opotřebení rozety ppř.hnacího kola. ...Scotoijer ----Není třeba v kempu po 500km popojíždět jak magor. Životnost řetězu nikdy a to zdůraznuju nikdy neovlivníš scotoilerem
smazak73 napsal:
O a X ring stálá náplň z výroby nic nenamažeš . M
ažou se jen části řetězu po odvalujících se částech hnaného nebo hnacího soukolí..Tím se kreje opotřebení rozety ppř.hnacího kola. ...Scotoijer ----Není třeba v kempu po 500km popojíždět jak magor. Životnost řetězu nikdy a to zdůraznuju nikdy neovlivníš scotoilerem
co to placas za NEUVERITELNY NEUVERITELNY NEUVERITELNY nesmysly?!
musim jet, ale na tohle jeste odpovim..
Novacci prosim.. neposlouchejte ho.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2