hicks> zrejme bylo mysleno, jakou roli hrala dvoukotoucova brzda pri ty tlame co tam hodil... Imho zadnou, zrejme se dostal kamen mezi pneumatiku a blatnik a zastavilo se predni kolo..
Jinak nekolik aktualnich fotek z testovani prototypu Tenere je tady (ale jsme offtopic): https://www.roadb...raid-2018/
Upravil Slavek-xxx dne 09.03.2018 08:43
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Docela zásadní. Ano, dostal se mezi pneu a blatník šutr. Akorát že nad blatníkem je vedená brzdová hadice, nejprve na jednu stranu a pak na druhou. Kdyby šla ke každému brzdiči samostatná hadice, tak by to sice vypadalo hrozně, ale pravděpodobně by prostě jen šutr rozstřelil blatník, ten by uletěl dopr...a řidič by asi nespadl. Takže řešení je:
A) vést ke každému brzdiči samostatnou hadici
B ) použít jednokotouč
C) nedávata tam ten blatník
Já jsem pro C, jako člověk si koupí mašinu do bláta a chce mít čistý nohy
Upravil Nahdar_Vebb dne 10.03.2018 07:13
Tak jako myslíš že se ten šutr šprajcl mezi kolo a blatník a díky té hadici že to podržela se bloklo kolo? bych spíš tipnul že se ta hadice urve no ale ty panceřovky jsou pevný tak možná vydržela ...
Tak co jsem pokoukal na vystave F850gs tak jak jsem predpokladal asi neni zadnej velkej duvod kupovat bmw oproti africe nebo tigrovi. Zajimava do terenu bude az ktm a pripadne tenerka. Celkem pekny stroj ma benelli pro koho netreba koniky a i himalayan. No jsem zvedavej kolik F850gs bmw proda, boxer porad klasika, docela me prekvapilo ze z Adv jsem dosahl stejne jako z normal s komfort sedlem nebo jak se to priplatkove nazyva.
Honda XL600R
KTM 790R
BMW GS
F850gs fakt hrůza. Říkal jsem si že na živo bude třeba lepší, nebyla. Je to malé nízké , dlouhé, nízko řidítka, kamna u zadního kola děs a hrůza, výfuk jak z PD, hadice od chladiče, vystrčené hlavy šroubů co drží motor, kryty páček jsou měkké jak z plastu na kuželky takže se ohne a ta páčka stejně rupne, ochrana před větrem asi jako na naháči, tvrdé sedlo, zadní madla a nosič z 3d tiskárny, atd.....
Toto si nikdo snad nemůže koupit.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
No upřímně, kdybych chtěl mít za každou cenu BMW, tak si radši koupit ojetou dvanáctku, než tohle. A hlavně doufám, že budou v nabídce i jiné barvy, než ta obšlehnutá "hondí" trikolóra se zlatýma kolama. Chápu, že "leader" na trhu musí reagovat na konkurenci, ale takhle laciným způsobem?
Třeba tomu křivdím a motor bude famózní... Ale až přijde na trh osmistovková KTM, o třicet kilo lehčí, nebude moc co řešit...
pod trvalým dohledem
169 kg ma duke 790 a pochybuji že to bude mít i 790adv.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Jasný no ta cena je brutální.....zas ale druhej takovej skůtr není s tím můžeš i na Bosenský šotoliny v pohodě
..... já by si připlatil a koupil Afriku
....je to hodně velká legrace....Afriku na město a okolí bych rozhodně nechtěl ani zadarmo....
Vjetrnik přiložený následující obrázek:
[316.52Kb]
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Honda křížence umí. Její poslední počin, kříženec motocrossové CRF450R nebo CRF450RX s tupým motorem o výkonu 25 hp pro EU se obzvlášť podařil. Aby následným kupcům aspoň něčím přiblížili atmosféru soutěžního stroje, nechali jim servisní interval po tisíci km pro výměnu oleje
Neříkám nic, nevidím ovšem v čem je rozdílná Africa s automatem ve městě od tohoto stroje, je o kousek větší, ale ne zase tak o moc, hlavně do šířky. V pohodě se na ní dá jezdit, ale je to škoda.
A za mě DCT není moc legrace, největší výhoda je podle mého jízda se spolujezdcem, kdy se sametové řazení odrazí v nulových ťukancích helmama do sebe... a plynulosti, takhle člověk nikdy nezařadí...
a škodolibě dodávám, že bavorácký quickshifter dvakrát tolik
pod trvalým dohledem
Miguel napsal:Honda křížence umí.....Neříkám nic, nevidím ovšem v čem je rozdílná Africa s automatem ve městě od tohoto stroje, je o kousek větší, ale ne zase tak o moc, hlavně do šířky. V pohodě se na ní dá jezdit, ale je to škoda....
...do města patří skůtr a tohle je prostě skůtr......s ochranou, posedem, ovladatelností a užitností skůtra...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
v pohodě, mě se líbí, hlavně v Chorvatsku jsem jich viděl celkem mraky na to, jak všichni 3.14čovali na to, že se to nebude prodávat, ale moje osobní zkušenosti říkají, že velká motorka má respekt, zatímco skutru se tam každý na.se.re s tím, že to stihne... takže do města radši s GS
pod trvalým dohledem
...muj soused si tuhle Hondu taky koupil.... ..az to zajede a da tam padaky a druhy stupacky na jizdu ve stoje.... ..tak to na rozumnejsich gumach projede dost..... ..a do mesta v pohode... ...ma firmu v centru, tak chtel terenniho skutra.
Upravil Bubak dne 09.10.2018 10:02
Bubak
CFmoto CL-X 700 Adventure
...do města s GS ani náhodou...ale někteří jsou masochisti...
Jestli se tam skůtru někdo nasere, je to chyba mezi sedlem a řídítky...
Jo, takže jedu na zelenou přes křižovatku a auto v protisměru, které odbočuje a křižuje mi cestu se rozhodne, že to prostě stihne... a motorka houno brzdí, takže se mu překutálím přes kapotu - a můžu za to já
A to ostatní - asi nemám dost velký péro na to abych jezdil na skutru
pod trvalým dohledem
...do města s GS ani náhodou...ale někteří jsou masochisti...
Jestli se tam skůtru někdo nasere, je to chyba mezi sedlem a řídítky...
Jo, takže jedu na zelenou přes křižovatku a auto v protisměru, které odbočuje a křižuje mi cestu se rozhodne, že to prostě stihne... a motorka houno brzdí, takže se mu překutálím přes kapotu - a můžu za to já
A to ostatní - asi nemám dost velký péro na to abych jezdil na skutru
...co tenhle blábol má společného s tím, jestli je lepší do města motorka nebo skůtr?
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."