Tak ono taky je na první pohled poznat jestli jde o klasický 5ti mm diody nebo o luxeonový chipy. Jinak k tý bezpečnosti - policejní žlutá bunda! To si pak i lidi berou pásy, zahazujou mobily a dávaj přednost tak jak maj. jedna stará fotka: (nesměj se, je to trapný jak fotka na občanku, ne že bych byl model, ale tady mi to nesluší ) https://www.facebook.com/vaclav.kubat.3958
bobGS napsal:
Tazy - najezdím 50000ročně autem, 5-10000na motce. Setkávám se s ohleduplnými lidmi, kteří mají dopravní prostředky ve schváleném stavu, kutily, kteří si myslí že tomu rozumí a otravují /ohrožují ostatní z blbosti, nebo neznalosti. a bezohledné pitomce, kteří pro vlastní pocit vyjímečnosti ohrožují ostatní. .Můžeš si vybrat která je Tvá krevní skupina.
O xenonech bys měl něco vědět, než je namontuješ. Jsou dvojího typu . Ty s označením R jsou do reflektoru - určeného pro xenon, L (S?) jsou do čoček, určených do reflektorů s čočkami. Do normálních reflektorů jsou určeny HIDky H1, H7, H4, které mají přibližně stejné vyzařování jako žárovky. Problém je dvojí
1/ lom a odraz světla je závislý na vlnové délce - tedy barvě světla. Důsledek je ten, že reflektor svítí jinak, má jiné seřízení, jiné rozložení světla, při svítivosti xenonu to není hlavní problém.
2/ pokud nemáš stabilizaci při pohupování vozidla bliká do očí protijedoucího řidiče 7x více světla, nereagujeme všichni stejně takže většině protijedoucích řidičů se stáhnou zorničky a po Tvém průjezdu se často stává, že protijedoucí řidič vidí pár vteřin kulový. O spoustě věcí rozhodují desetiny vteřin, natož pak celé vteřiny. Jasně, Ty vidíš, jsi king, máš dobrý pocit jak jedeš bezpečně, ale co ostatní?
To že neoslňuješ pořád neznamená, nic, navíc jakési subjektivní hodnocení. Mám doma 2 Rka - kompletní, zkusil jsem je, a zvolil Nightbreakery, svítí velmi dobře , bohatě to stačí, ještě nejsem tak slepej, abych kutil jak Ty.
Tož tak, Představ si, že Tě nabourá autobus amerických právníků, to by byl šupec
No, jsem rád, že neumřu hloupý, když už mi přeješ srážku s autobudem plným právníků.
Ty jsi mě stejně zaškatulkoval buď mezi pitomce, blbce, nebo bezohledné. Asi se s tím musím naučit žít.
To, že najedeš ročně o cca 5tis km víc jak já autem a cca o 7tis km méně na motorce z tebe nedělá ohleduplného řidiče. Můj šéf najíždí ročně mnohem víc a jezdí jako prase. Opravdu. Ale za celou dobu, co ho znám (cca 12 let) měl jednu nehodu. A tu nezavinil. Nedělá to z něj ohleduplného řidiče. Zkušený je opravdu dost.
Když se budu dívat do svělta protijedoucího auta, tak budu vidět ho..no tak i tak. Proto se to snažím nedělat. Ale u nás každý ihned bliká, když je oslňovaný. Natolik jsme jak ty říkáš egoisté (my Češi). Vím, že to není košer a homologované. Spoustu věcí není homologovaných. Dení LEDky na autech taky a oslňují mnohem víc a i ve dne. U mě na autě je neuvidíš. Mám xenony (origo s homologací). Jednou to zachránilo pitomce, co se vožral jako prase a ustlal si na silnici. Nevím, jak by dopadl, když bych jel na motorce. Pokud bez xenonu, tak jsem si téměř jist. Také nevím, jak bych dopadl já.
Bydlím na dědině, a pitomců bez světla tam jezdí taky víc než dost... Spoustu jiných důvodů bych mohl uvést. Ale nepotřebuji tě přesvědčovat.
Já ti přeji spoustu šťastných kilometrů a minimum takových bl.ců jako já v protisměru.
No autobus plnej právníků bych fakt chtěl někdy vidět!
...Dnes to chápu díky nařízení o denním svícení dvojnásob, předtím svítila jen motorka a byla vidět z dálky, dnes svítí vše a motorky zapadají.
Takže zcela chápu motorkáře, co jezdí na dálkové, ve dne to téměř nevadí....
Přesně tak a za denního světla mi rozhodně dálkový v protisměru nevadí, prostě do nich nečumím.
...Dnes to chápu díky nařízení o denním svícení dvojnásob, předtím svítila jen motorka a byla vidět z dálky, dnes svítí vše a motorky zapadají.
Takže zcela chápu motorkáře, co jezdí na dálkové, ve dne to téměř nevadí....
Přesně tak a za denního světla mi rozhodně dálkový v protisměru nevadí, prostě do nich nečumím.
Xenon mám v čočce 1150ky, nikdo na mě nebliká, takže v téhle kombinaci to asi nikoho neobtěžuje.
Asi
Jo a s dálkovejma nejezdím. Ani ve dne. V noci, jen když proti (nebo předemnou) nikdo nejede.
ja som momentalne xenon z 1100 dal prec, zle sa mi s nim jazdilo. Mal som 6000k. Dal som potom slabsi, tusim 4600, alebo tak nejak. Medzi 4000 a 5000k to bolo. Jazdilo sa lepsie.
Moj osobny nazor je taky, ze lepsie su dve pridavne obycajne, alabo original xenon z vyroby.
Na jazdu cez den je xenon dobry na to, ze je moto lepsie viditelne
...Dnes to chápu díky nařízení o denním svícení dvojnásob, předtím svítila jen motorka a byla vidět z dálky, dnes svítí vše a motorky zapadají.
Takže zcela chápu motorkáře, co jezdí na dálkové, ve dne to téměř nevadí....
Přesně tak a za denního světla mi rozhodně dálkový v protisměru nevadí, prostě do nich nečumím.
Xenon mám v čočce 1150ky, nikdo na mě nebliká, takže v téhle kombinaci to asi nikoho neobtěžuje.
Myslet znamená h...o vědět, Asi nicméně jeden dálkáč jel proti, kdybych nečuměk do těch jeho ****ních světel, přehlédl bych dalšího, který toho blba začal předjíždět, Svítil normálně, vidět byl až na poslední chvíli, brzdový asistent v mé plechovce zafungoval a ustáli jsme to. Pokud by ten blb z dálkou měl normální světlo, viděl bych je oba - stačilo dát nohu z plynu a kousíček uhnout a bylo by to bez adrenalinu. Tihle individua rozumu nevalného si asi neuvědomují, že i motka svítí hodně a za určitých světelných podmínek mohou sobě či někomu jinému způsobit značný problém. Každý svého štěstí strojvůdce, pro tyto situace mám kamerku.
...Dnes to chápu díky nařízení o denním svícení dvojnásob, předtím svítila jen motorka a byla vidět z dálky, dnes svítí vše a motorky zapadají.
Takže zcela chápu motorkáře, co jezdí na dálkové, ve dne to téměř nevadí....
Přesně tak a za denního světla mi rozhodně dálkový v protisměru nevadí, prostě do nich nečumím.
Xenon mám v čočce 1150ky, nikdo na mě nebliká, takže v téhle kombinaci to asi nikoho neobtěžuje.
Myslet znamená h...o vědět, Asi nicméně jeden dálkáč jel proti, kdybych nečuměk do těch jeho ****ních světel, přehlédl bych dalšího, který toho blba začal předjíždět, Svítil normálně, vidět byl až na poslední chvíli, brzdový asistent v mé plechovce zafungoval a ustáli jsme to. Pokud by ten blb z dálkou měl normální světlo, viděl bych je oba - stačilo dát nohu z plynu a kousíček uhnout a bylo by to bez adrenalinu. Tihle individua rozumu nevalného si asi neuvědomují, že i motka svítí hodně a za určitých světelných podmínek mohou sobě či někomu jinému způsobit značný problém. Každý svého štěstí strojvůdce, pro tyto situace mám kamerku.
Stačí jen nečumět nikomu do světel a nebudeš potřebovat pomocníka na brždění.
Když je hlad,je i husa dobrá.
Kdybych nečuměl, bylo by nás o jednoho míň , alespoň čti co píšu, nebo myslíš že jde ustát na motce čelní náraz z plechovkou? No uvažuješ stejně inteligentně jak s těma dálkáčema, je to tvůj boj. Vím, že požadovat slušnost na silnici od některých znalců provozu je marný, je marný je marný.
nevěřím, že jste všichni tak světloplaší, aby vás OSLŇOVALA dálková světla VE DNE. Já teda s dálkovýma nejezdím, ale prostě už z principu je to p*í*čo*vina, aby někoho za DENNÍHO SVĚTLA oslnily dvě žárovky s výkonem 55 nebo 60W.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
bobGS - Ano, svícení dálkovýma při míjení se s protijedoucím vozidlem je v noci nepřípustné, ale ve dne... vždyť je to jedno, alespoň mě.
Složky co jezdí pod majákama často svítí "v akci" dálkovejma, dědek a Favoritem, kterýmu nefunguje hydraulika nastavení světel, má jedno světlo nahoru a druhý normálně, řidiči co si brnknou nechtě do páčky a jedou s dálkovejma.
Takovejch jsem ve dne potkal spousty, ale rozhodně mě to nepřipadalo nebezpečný v tom smyslu, že bych neviděl - přehlídnul něco v okolí.
Podle mě ten s dálkovejma na motorce odvráví víc prúserů (přehlídnutí jiným řidičem) než těch průserú přivodí (to co jsi popsal)
mara napsal:
bobGS - Ano, svícení dálkovýma při míjení se s protijedoucím vozidlem je v noci nepřípustné, ale ve dne... vždyť je to jedno, alespoň mě.
Složky co jezdí pod majákama často svítí "v akci" dálkovejma, dědek a Favoritem, kterýmu nefunguje hydraulika nastavení světel, má jedno světlo nahoru a druhý normálně, řidiči co si brnknou nechtě do páčky a jedou s dálkovejma.
Takovejch jsem ve dne potkal spousty, ale rozhodně mě to nepřipadalo nebezpečný v tom smyslu, že bych neviděl - přehlídnul něco v okolí.
Podle mě ten s dálkovejma na motorce odvráví víc prúserů (přehlídnutí jiným řidičem) než těch průserú přivodí (to co jsi popsal)
přesně tak, dneska jsem potkal dva případy cestou domu, kteří svítili dálkovýma a ikdyž jsem se soustředil sebevíc a koukal jsem do toho jak můra a bylo pod mrakem a pršelo, tak mě to stejně neoslnilo, mám pocit, že tady jsou jen samý herečky, co by jen mrčely.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90