Ahoj xhackerme, mam ten samej nosic, kterej si prilozil jako obr. c. 1. Ne ze by to neslo udelat, mam na to vohejbacku i mustr, ale je to takova piplacka, ze je mnohem jednodussi si to koupit. Me stal 1800,- novej a i tak to nebylo uplne jednoduchy ho tam dopasovat. Na ten design c.2 a c.3 zapomen - ma to moc tenoucky trubicky na uchyceni a to madlo te tam bude akorat stvat. Mohl bych ti ho koupit zde http://www.motorworks.co.uk/bmw/products/product.php?f=b&bke=bmw&q=f650gs+rack&x=0&y=0 ale do cech se dostanu az nekdy v breznu?
Rhinoceros přiložený následující obrázek:
[303.32Kb]
Upravil Rhinoceros dne 12.01.2010 06:46
Veganstvím proti zbytečnému násilí.
Kdo chce, hledá způsoby. Kdo nechce, hledá důvody.
2 Rhinoceros: Napiš mi prosím nějaký tvůj kontakt (e-mail, Skype, ICQ) do soukromé zprávy, ať se můžeme blíže domluvit. Nebo přímo na xHackerM@seznam.cz ....... Děkuju
Když jsem prováděl údržbu a měl motrku lehce odstrojenou, tak jsem si všiml jedné věci na sání vzduchu. Zdá se mi že ten nasávací otvor jak je schovaný v masce je až nepřirozeně malý. Nezkoušel jste někdo ten nasávací otvor zvětšit a tím snížit odpor nasávaného vzduchu. Není tam ten motor zbytečně přiškrcený? Nezlepšil by se i zvukový projev motoru při akceleraci?
Při konverzi na F650GS Rallye se ten nátrubek celej uřízne těsně před tim čidlem.Jinak já ten otvor mám taky zvětšenej jakoby ta část co je nalevo(do masky) tak je ufyklá jinak je sání stejně dlouhý.
Řezat ten nátrubek uprostřed(jako u rallye verze) se ale nedoporučuje páč tam pak tudyma lítá spousta vody a bordelu.
Fakt nevim těch úprav už je moc a některý z nich už od minulího majitele. Můžu napsat jen porovnání s jinym dakarem bez úprav. Já mám úpravu sání,KN filtr a vykuchanou přepážku z levý koncovky.S těmahle úpravama to jede výrazně líp odspoda-originál je odspoda fakt mrtvej,nahoře je to asi stejný. Dlouhodobá spotřeba kolem 4litrů.Neznám problémy s benzínem,starty nebo chcípáním.
No dobrá přesto si zkus třeba tady na foru něco o KN přečíst ,nejde o to že je to sportovní ale jako hlavní výhodu vidim že se nechá prát.A to je u 650gs docela výhoda protože papírák odchází dost rychle-a nestojí málo.
Jo a pokud nedáš KN tak ostatní úpravy nemaj smysl-to sem měl asi napsat hned na začátku
berka napsal(a):
Filtr chci nechat normální. Nemám ve sportovní filtry až takovou důvěru co se týká účinosti.
to deláš chybu! Papirak bych do motorky už nikdy nedal. Moje uprava. Vyřízlé sání, KN filtr. Vykuchanej katalizátor. Motor de možná lip do otáček. Lepší zvuk a nižší spotřeba o 0,5l.
K tomu filtru. Já filtr cistim tak po 5tis km protože ho mam furt zasranej jak jezdim ve sračkách a prachu. Kn filktr stál asi 1500 a papírak 500kč... tak si dokážeš předsatvit kolik penez ušetřim. Ten papírak nic nevydržel. Stačilo abych motorku 2x položil a byl plnej oleje a to ho rovnou mužeš zahodit. Nehlede na to že má vetší čistící schopnost když je dobře umytej a namazanej
prohlidni tyhle stránky je tam dost informaci
http://faq.f650.com/GSFAQs/SnorkelFAQ.htm
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Měl jsem kdysi v autě filtr JR, dodnes mi leží doma (ten filtr) a právě to časté mytí aby správně fungoval mi vadilo. Navíc sada na ošetření filtru také není zdarma. Vyprání není problém, ale ten olej už koupit musíš. Navíc přístup k filtru je jak k penězům tak ho budu měnit jen 1x ročně s olejem. Kvůli sportovnímu bych to rozebíral alespoň 3x
To je hnus lízt k filtru jen jednou za rok.Víš kolik se tam dostává bordelu? Stačí jedna podzimní vyjíždka a je to plný listí.Jinak já kupuju i olejovej KN -ale ten je vlastně normální nepratelnej stojí jen o 70kč víc tak ho tam pro dobrej pocit dávám.
s tim nesouhlasim. Sportovni filktr se zasírá stejne jako papirak. Proč by mel rychleji? To zaleží v čem jezdíš si myslim. A sprej stojí 3 stovky originál a mam ho druhym rokem. Takže bych nemenil. Kamoš má Kn v autě a už ho tam má přes 150tis km a je spokojenej.
A jak psal TOlLI ždná další uprava nemá cenu pokud necháš papírak ani to prořezání sání.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
A pokud se bojiš že propouští víc prachu a motor se bude ničit tak se neboj. Já meřill kompresi před Kn a pak po ujetí 15tis s km a bylo to beze změny.
BMW f 650 GS Dakar 00
BMW f 650 GS Dakar 01
www.offroad.h2omaniaks.com
Taky sem špekuloval nad KN Filtrem,ale tak jak píše berka,když jsem zjistil že se musí olejovat tak jsem od toho upustil.celá sada přijde (i s olejem a čističem )minimálně na 2500kč tj.6filtrů papíráků,tj šest let(nejezdím moc v bordelu) nezávodím mám to víceméně na kochačku tak nějaký půlkůň navíc mě neláká.A ty ůpravy výfuků a řezaní sání,sice každýho věc,ale já to považuju za ničení motorek .kdesi psali vysekat majzlem katalizátor po takovím někom koupit mašinu tak se voběsím ale to je čistě můj pohled a nikomu nechci hanit snahy o ,,vylepšování"motorek.
Ale ten KN filtr má asi určitě vyšší propustnost co jsem se dočet,a kdo jezdí imrvére v prachu a bordelu,tak se mu zdřejmě vyplatí.Já dal papírák v červnu, najel sem přes 7000km,teď sem z něj vyfoukal rodinku much a ještě chvíli tam pobude,jezdím 80% silnice zbytek polnačky takže žádná katastrofa.
Teď sem si objednal v Partdespotu (nebo jak tomu říkají)vzd.filtr ve víře že je to papírák a došel mi černej molitan asi 25krát15cm 2cm silnej,bylo tam psáno na bmw650 gs tak nevím jestli na starší typy nebo jiný airbox či co,vrátil jsem jim to.Z toho popisu v tom jejich nabídkovém katalogu se moc nedá poznat co to přesně bude.Nevíte někdo kam je takový molitanový filtr určen?